جاباما
۳۹۰۷۳۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

هوشمند سفر كنید!

بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی همراه داشتن یک گوشی هوشمند برای آغاز ماجراجویی ضروری است. بنابراین باید قبل از آغاز سفردر مورد اپلیکیشن‌های مورد نیازتان تصمیم بگیرید. در این گزارش تلاش کرده‌ایم برنامه‌هایی را معرفی کنیم که رایگان و در هر گوشی هوشمندی قابل دسترسی باشد.

وب سایت همشهری شش و هفت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی همراه داشتن یک گوشی هوشمند برای آغاز ماجراجویی ضروری است. بنابراین باید قبل از آغاز سفردر مورد اپلیکیشن‌های مورد نیازتان تصمیم بگیرید. در این گزارش تلاش کرده‌ایم برنامه‌هایی را معرفی کنیم که رایگان و در هر گوشی هوشمندی قابل دسترسی باشد.

بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید
برای فرود آماده شوید!

قبل از آغاز سفر باید در مورد انتخاب مقصد و هزینه‌های عمده سفر مانند بلیت هواپیما، هتل و اجاره اتومبیل تصمیم گیری کنید. گوگل فلایتز(Google Flights) و اسکای اسکنر(SkyScanner) به شما دید خوبی در مورد هزینه‌های بلیت هواپیما و انتخاب ارزان‌ترین‌ها می‌دهد. انتخاب هتل هم موضوع دیگری است که برای گردشگران اهمیت بسیاری دارد.
برای این امر برنامه تریپ ادوایزر(TripAdvisor) گزینه بسیار خوبی است. برنامه تریپ ال‌تی(TripIt) و تریپ کیس(TripCase) از اطلاعات ضروری شما پرینت گرفته و باقی موارد را به ترتیب زمانی برای شما ذخیره می‌کند. اگر دوست دارید اطلاعات را به صورت آفلاین ذخیره کنید برنامه اورنوت(Evernote) یک گزینه عالی است.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید
تغییر مسیر!

اگر به هتل رسیدید و با تمام برنامه ریزی‌هایی که کرده بودید از انتخاب‌تان راضی نبودید چه باید بکنید؟ اما شما می‌توانید با رجوع به برنامه‌های لحظه آخری مسیر سفر خود را به آسانی تغییر دهید. هتل تونایت(HotelTonight) و رومر(Roomer) گزینه‌های جایگزین را در بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن به شما معرفی می‌کنند. در ادامه می‌توانید با جزئیات ۸ برنامه مفید و کاربردی در طول سفر آشنا شوید.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید
چمدان بستن

بستن چمدان یک هنر است؛ این که بدانید در مقصد به چه وسایلی نیاز دارید و به خاطر بسپارید که تمام آنها را همراه ببرید، گاه می‌تواند تبدیل به یک دغدغه بزرگ شود. برنامه تراول لیست(Travel List) بر‌حسب مقصد و زمانی که قصد سفر دارید ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز را برای‌تان فهرست بندی می‌کند‌. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که هر کدام از وسایل را که در چمدان گذاشتید مقابل فهرست علامت بزنید تا موارد جا مانده را به آسانی تشخیص دهید. این برنامه برای گوشی‌های آیفون تهیه شده و نصب آن 1.99 دلار هزینه بردار است.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید
جذاب‌ترین نقاط گردشی

فیلد تریپ(Field Trip) که توسط گوگل به بازار عرضه شده نقاط جذاب گردشگری اطراف را بر حسب دسته بندی و سلیقه شما مشخص می‌کند و زمانی که در حال عبور از یکی از آنها هستید با علامتی که روی گوشیتان ظاهر می‌کند شما را از آن جاذبه‌ها باخبر می‌کند. این اپلیکیشن روی سیستم عامل آی او اس و اندروید به طور رایگان قابل استفاده است.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید
تبدیل ارز

تبدیل کردن ارز در کشورهای مختلف یکی از نیازهای اصلی مسافران است که کانورتور پلاس(Converter Plus) به خوبی از پس آن بر می‌آید. علاوه بر ارز، شما می‌توانید برای تبدیل واحدهای مختلف از فارنهایت گرفته تا پوند از این برنامه استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از ماشین حساب آن برای راحتی در حین تبدیل پول استفاده کنید. این برنامه رایگان است و تنها در گوشی‌های آیفون قابل دسترسی است.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید

توقف‌های دلنشین

اگر یک پرواز با توقف طولانی دارید برای پر کردن ساعت‌های بین پروازتان باید از مردم محلی در مورد نقاط تفریحی اطراف و داخل فرودگاه سوال کنید، اما برنامه گیت گورو(GateGuru) به شما می‌گوید که چگونه زمان، بهترین استفاده را بکنید. این برنامه بهترین و بدترین امکانات فرودگاه‌های جهان را برای‌تان بر می‌شمرد و فهرستی از کارهای جالب و تفریحات نزدیک یا داخل فرودگاه را برای شما فراهم می‌کند. این برنامه روی سیستم عامل‌های اندروید، ای او اس و ویندوز فون به طور رایگان قابل دسترسی است.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید

اطلاعات‌جاذبه‌ها

اکس پدیا(Expedia) در سفر به شما برای جست‌وجوی اطلاعات، جاذبه‌های گردشگری و رزرو یک مکان مناسب کمک می‌کند. این برنامه برای رزروهای لحظه آخری به شما تخفیف می‌دهد و امکان رزرو اتومبیل در بسیاری از کشورهای دنیا را برایتان فراهم می‌کند. به وسیله این برنامه می‌توانید جاذبه‌های گردشگری بسیاری از شهرهای دنیا را بشناسید. این برنامه در گوشی‌های آیفون و سیستم عامل اندروید قابل استفاده است.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید

در جست‌و‌جوی خدا

برنامه مازلم پرو(Muslim Pro) تلاش کرده تا تمام نیازهای مسلمانان در طول سفر را برآورده کند. این برنامه شما را از اوقات شرعی و قبله مطلع می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید قرآن را به صورت صوتی و متن در این برنامه بشنوید و بخوانید. این برنامه به طور رایگان در سیستم عامل‌های آی او اس قابل دسترسی است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به نقشه رستوران‌های حلال و مساجد اشاره کرد.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید

میراث جهانی

برنامه میراث جهانی یونسکو(UNESCO World Heritage) اطلاعات جامعی همراه با عکس‌های زیبایی از نقاط مشهور تاریخی جهان فراهم کرده است. این برنامه یک دایره المعارف منسجم است که توسط خود یونسکو برای گوشی‌های آیفون طراحی شده و دانلود آن ۲.۹۹ دلار هزینه دارد. این برنامه در مورد تمام نقاطی که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید

رستوران‌گردی

اگر به خوردن غذاهای محلی علاقه مند هستید و می‌خواهید رستوران‌های محبوب را همراه با لذیذترین منوها بشناسید باید برنامه فوداسپاتینگ (Foodspotting) را نصب کنید. در این برنامه بشقاب‌های محبوب غذایی هر رستوران از کوفته گرفته تا همبرگر مشخص شده و شما می‌توانید تجربه غذایی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه به طور رایگان برای گوشی‌های اندروید، آیفون، ویندوز فون و بلک بری قابل دسترسی است.
بهترین اپلیكیشن‌های سفر را بشناسید

تصمیم در مورد این که کدام اپلیکیشن اطلاعات به‌روز و مفیدی را در اختیارتان قرار می‌‎دهد به همان اندازه اهمیت دارد که تصمیم‌گیری در مورد کفشی که قرار است در طول سفر همراه داشته‌باشید ؛ زیرا در سفرهای امروز این برنامه‌ها هستند که برای ما تصمیم می‌گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      این برنامه ها واقعا عالی وکاربردی هستن, علاوه بر برنامه, میشه از خود سایتشون اطلاعات موردنظر ر بدست اورد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج