۳۹۱۰۶۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

زغال اخته ارمنستان؛ کیلویی ۱۸ هزار تومان!

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه حدود یک هفته است لیموشیرین وارد بازار میوه شده، گفت: عرضه میوه‌های خارجی در بازار همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه حدود یک هفته است لیموشیرین وارد بازار میوه شده، گفت: عرضه میوه‌های خارجی در بازار همچنان ادامه دارد.

سید حسین مهاجران با بیان اینکه رکود خاصی بر بازار میوه حاکم شده است، اظهارداشت: درحال حاضر بازار بی رونق و البته این امر در شهریورماه طبیعی است چراکه خیلی از مردم تهران به مسافرت می‌روند و شهر خلوت است بنابراین تقاضا کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه حدود یک هفته است لیمو شیرین وارد بازار میوه شده و پرتقال رسمی جنوب نیز به صورت محدود به بازار عرضه می‌شود، افزود: قیمت لیموشیرین بین ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، نارنگی نیاگاوا و بذر ژاپنی ۴۰۰۰ تومان، نارنگی رسمی ۲۰۰۰ تومان و انار بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هرکیلوگرم موز را بین ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: نرخ هرکیلوگرم سیب گالا بین ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، سایر انواع سیب بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و هندوانه بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ تومان است.

به گفته مهاجران قیمت خربزه کیلویی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، شلیل رفعتی و مغان بین ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، شلیل شمس ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، انگور بین ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، هلو بین ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، گلابی شاه میوه ۱۱ هزارتومان، گلابی بیروتی ۱۲ هزارتومان، خیار گلخانه بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و خیار رسمی بین ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است.

وی اضافه کرد: قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی و پیاز بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، سبزی جور(پلو، کوکو، قورمه و آش) بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و سبزی خوردن بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی درباره حضور میوه‌های خارجی در بازار نیز گفت: زغال اخته ارمنستان، پرتقال مصری، آوکادوی ترکیه و لیموترش برزیل، آفریقا و ترکیه از جمله میوه‌های ممنوعه موجود در بازار هستند.

مهاجران ادامه داد: قیمت هرکیلوگرم زغال اخته ارمنستان بین ۱۶ تا ۱۸ هزارتومان، پرتقال مصری بین ۹ تا ۱۱ هزارتومان، آوکادوی ترکیه هر عدد ۱۰ هزار تومان و لیموترش خارجی کیلویی ۱۱ هزار تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من در آذربایجان شرقی زندگی می کنم در شهرستان هوراند و کلیبر که خیلی هم دیدنی هستند زغال اخته بسیار باکیفیت تو دست کشاورزا مونده بعد میرن زغال اخته با قیمت آنچنانی از ارمنستان وارد میکنن آیا اینه حمایت از تولید داخلی....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج