۳۹۱۳۰
۲۴۷ نظر
۳۶۹۷۲
۲۴۷ نظر
۳۶۹۷۲
پ

روش‌های برخورد با این ۹ مدل شوهر!

مردها وقتی راجع به زن‌ها و به خصوص همسران خود صحبت می‌كنند، مدعی هستند كه هیچگاه این موجود ظریف و لطیف را نشناخته‌اند. حتی اگر زنان در افكار و رفتار و عادت‌هایشان ساده، صریح و بی‌غل و غش باشند.

مجله زندگی ایده آل: مردها وقتی راجع به زن‌ها و به خصوص همسران خود صحبت می‌كنند، مدعی هستند كه هیچگاه این موجود ظریف و لطیف را نشناخته‌اند. حتی اگر زنان در افكار و رفتار و عادت‌هایشان ساده، صریح و بی‌غل و غش باشند باز هم مردها دوست دارند دختران حوا را متهم به مرموز بودن و تودار بودن كنند.
حتما شما هم این جمله را از بسیاری از مردها شنیده‌اید كه می‌گویند: «فقط خدا زن را می‌شناسد و بس!» در حالی كه زن‌ها اطلاق صف مرموز بودن را به خودشان بی‌انصافی می‌پندارند و عقیده دارند كه در حقیقت این آقایان هستند كه گاه در پشت ماسك‌های متفاوت پنهان می‌شوند و باطن خودشان را از خانم‌ها مخفی نگه می‌‌دارند. برای اینكه خانم‌ها بتوانند شوهران خود را بهتر بشناسند باید در رفتار و كردار آنها دقیق شوند. این دقت باعث می‌شود كه بتوانند آنها را بیشتر بشناسند و با واقع‌بینی بیشتر به موارد استثنایی اخلاق‌شان پی ببرند.
با این ۹ راه مچ همسرتان را بگیرید

حتما می‌‌خواهید بدانید كه چگونه می‌توانید به اخلاق شوهرتان پی ببرید و در چه مواردی باید دقت خود را در اخلاق شوهرتان بیشتر كنید. جواب بسیار ساده است هر آدمی در یك موقعیت استثنایی مچش باز می‌شود و خلق و خوی اصلی‌اش از پرده ظاهرسازی بیرون می‌افتد. مردها هم همین‌طور هستند در لحظات و مواقع خاص چهره اصلی و طبیعی خود را نمایان می‌سازند و در حقیقت باطن خودشان را آفتابی می‌كنند. این موقعیت‌های استثنایی در 9 شرایط به وجود می‌آید.
شاید در نظر اول این موقعیت‌ها كمتر به چشم بیاید اما مطمئن باشید كه موفق شدن در شناسایی همین 9 موقعیت استثنایی نیز می‌تواند خیلی به شما كمك كند تا بتوانید شوهر خود را بشناسید و پایه‌ها و اساس سعادت زندگی مشترك خود را محكم‌ كنید و به ثبات خوشبختی خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

1. کی به تو گواهینامه داد؟

فرض كنید در حال رانندگی هستید و شوهرتان در كنار دست شما نشسته است و گاه و بیگاه دستوراتی می‌دهد كه چه بكنید و چه نكنید و تمام این بایدها و نبایدها به این دلیل است كه به نظر شوهرتان شما راننده خوبی نیستید و نمی‌دانید چگونه باید در خیابان‌ها حركت كنید. او از كوچك‌ترین حركت شما ایراد می‌گیرد و سعی می‌كند به شما نحوه صحیح رانندگی را بیاموزد. از آنجا كه نحوه رانندگی خانم‌ها با آقایان متفاوت است در نتیجه رانندگی شما لحظه به لحظه او را عصبانی‌تر می‌كند و لحن حرف‌هایش تندتر می‌شود.
این عصبانیت تا جایی ادامه پیدا می‌كند كه تصمیم می‌گیرد از این لحظه به بعد سكوت كند اما پس از مدتی سكوت، باز از كوره در می‌رود و فریاد می‌زند كه «تو هرگز راننده خوبی نمی‌شوی.» اگر این فرضیات روی رابطه بین شما و همسرتان صدق می‌كند این موضوع را بدانید كه به طور كلی هنگامی كه شما رانندگی می‌كنید شوهرتان سعی می‌كند اعتمادبه‌نفس‌تان را بگیرد و خودش هم البته از این قضیه ناراحت می‌شود.
روش‌های برخورد با این ۹ مدل شوهر!
شوهر شماره یک چگونه مردی است؟

در مورد شخصیت و روحیات چنین مردی كه در اتومبیل بی‌طاقت و عصبانی می‌شود باید بگوییم كه مردی است انعطاف‌ناپذیر، بی‌گذشت و كاملا متكی به خود. برای او فقط شخص خودش مهم است. او بسیار پرمدعاست و اصولا مرد صبوری نیست و در هیچ موردی از خود انعطاف نشان نمی‌دهد.
بسیار زودرنج است و به‌راحتی عصبی می‌شود. البته ویژگی‌های مثبتی هم دارد و نمی‌توان او را كسی دانست كه هیچ ویژگی مثبتی ندارد. این مرد دوست دارد كه شما بدون عیب و كامل باشید و به همین دلیل است كه وقتی احساس می‌كند مرتكب اشتباه شده‌اید عصبانی می‌شود و چون روش زندگی خودش را قبول دارد از شما هم انتظار دارد كه مطابق روش او زندگی كنید. همین كه روش زندگی خودش را قبول دارد نشان می‌دهد كه از زندگی‌اش با شما راضی است. یادتان باشد كه این فریادهای او تنها به این دلیل است كه شما برایش اهمیت دارید و اگر علاقه‌ای به شما نداشته باشد كاری هم به كارهای شما ندارد.

روش برخورد با شوهر شماره یك

شما در مقابل چنین همسری 3 راهکار دارید كه انجام دادن آنها رابطه‌تان را شیرین‌تر خواهد كرد:

در مقابل رفتار و لحن تند همسرتان از خودتان گذشت نشان دهید نه اینكه حرف‌های او را نشنیده بگیرید چون این كار او را عصبانی‌تر خواهد كرد. بالعكس باید سعی كنید حرف‌های او را گوش دهید و در مقابل عصبانیتش، عصبانی نشوید. این كار باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس شوهرتان بیشتر شود و اگر اعتمادبه‌نفس او افزایش یابد مطمئن باشید كه در مقابل شما هم كاری می‌كند كه بیشتر از او راضی باشید و بالطبع اعتمادبه‌نفس‌تان هم بیشتر خواهد شد.

سعی كنید شوهرتان را متقاعد كنید كه همان قدر كه وجودش برای خودش اهمیت دارد برای شما نیز مهم است. بهترین روش برای این كار این است كه به او خوب گوش كنید و اگر به نظرتان حرف‌هایش درست و منطقی است آنها را بپذیرید و اگر متوجه شدید كه سخنی غیرمنطقی می‌گوید طوری وانمود كنید كه حرف‌های او را پذیرفته‌اید تا در یك فرصت مناسب كه او عصبانی نیست با او در این مورد صحبت كنید.

اگر رانندگی كردن شما او را عصبانی می‌كند به‌راحتی می‌توانید در حضور او رانندگی نكنید و مواقعی كه با هم سوار اتومبیل می‌شوید رانندگی را به او محول كنید. شاید به نظرتان این كار پاك كردن صورت مسئله باشد اما اگر با رعایت موارد فوق به نتیجه مطلوب نرسیدید این تنها راه‌حل شما در مقابل عصبانیت اوست.

2. بچه رو اینقدر لوس نکن!

اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید كه حامی سفت و سخت بچه‌‌ها هستند و سعی می‌كنند كه خطاها و گناهان كوچك بچه‌ها را ببخشند و با آنها به طور ملایم رفتار می‌كنند اما در مقابل، شوهرتان معتقد است باید با كودك واقع‌بین و جدی رفتار كرد و دوست ندارد كه بچه شما لوس و ننر بار بیاید و فكر می‌كند كه پدر و مادر باید در مقابل بچه باجذبه و نظامند رفتار كنند تا آنها بی‌تربیت و لوس بار نیایند، این یعنی شوهر شما از نوع شماره ۲ است.
شوهر شماره ۲ چگونه مردی است؟

مردی است كه می‌خواهد در رفتارش درستكار باشد و پدری است كه به فرزندانش علاقه‌‌مند است. به آینده آنها با وسواس و دقت می‌اندیشد و مایل است كه كودك در موقع لزوم تنبیه شود و هنگامی كه كار درست و خوبی انجام می‌دهد مورد تشویق قرار گیرد. این مردها پررنگ‌ترین ویژگی‌شان پدر بودن‌شان است و به دلیل اینكه اصولا خودشان مردهای بسیار منظم و مرتبی هستند در مقابل فرزندان‌شان هم دوست دارند با نظم برخورد كنند.
این نكته را به یاد داشته باشید كه هدف آنها مخالفت با شما نیست اما چون آینده فرزندان‌شان برایشان مهم است سعی می‌كنند با نظارت‌هایشان آینده آنها را بیمه كنند و این سختگیری‌هایشان را به نفع آنها می‌دانند.

روش برخورد با شوهر شماره ۲

در این مواقع به هیچ عنوان نباید طرف فرزندتان را بگیرید چون با این كارتان باعث می‌‌شوید كه اولا مخالفت همسرتان با شما بیشتر شود و در ثانی فرزندتان از پدرش به علت سختگیری‌هایش فراری شود و از همه مهم‌تر اینكه به كارهای اشتباهش ادامه می‌دهد چون دیگر ترسی از پدر خود ندارد و مطمئن است كه شما از او طرفداری خواهید كرد. سعی كنید همیشه طرف همسرتان را بگیرید و با این كار به او نشان ‌دهید كه مرد قابل اعتمادی است و نظریات او را قبول دارید.

در چنین شرایطی خودتان را جای همسرتان بگذارید و تصور كنید كه اگر عكس این قضیه رخ داده بود شما چه انتظاری از همسرتان داشتید. بنابراین سعی كنید روحیات شوهرتان را بهتر درك كنید. مطمئن باشید كه این روش برخورد به نفع سعادت خودتان و فرزندان‌تان خواهد بود. اگر در این مواقع كودكتان ناراحت شد سعی كنید او را متقاعد كنید كه پدرش صلاح او را می‌خواهد و به او گوشزد كنید كه پدرش چقدر او را دوست دارد.

3. اینکه من می گم را بپوش

همه آراستگی را دوست دارند و سعی می‌كنند كه جزو افراد آراسته باشند و مطمئنا هم دوست دارند همسرشان نیز خوش‌لباس باشد. اما این ویژگی از نظر مردها با تبعیت از مد، خیلی متفاوت است. آنها دوست ندارند همسرشان از مد تبعیت كند بلكه دوست دارند همسرشان مطابق میل آنها لباس بپوشد.
اما در این بین بعضی‌ از مردان هستند كه این علایق‌شان را در نوع لباس پوشیدن به همسرشان تحمیل می‌كنند و اجازه نمی‌دهند كه او مطابق میل خودش لباس بپوشد. هنگام خرید لباس با همسرشان همراه می‌شوند و در خرید كردن او هم دخالت می‌كنند اینطور مردها را شوهر شماره ۳ نامگذاری كردیم.
روش‌های برخورد با این ۹ مدل شوهر!

شوهر شماره 3 چگونه مردی است؟

بدون برو برگرد مردی خودخواه است و تمایل زیادی دارد كه افكار و سلیقه‌اش را به دیگران و به خصوص شما تحمیل كند. بی‌اعتمادی و كمی بدبینی از صفات بارز اوست. او دوست ندارد كه همسرش مركز توجه دیگران باشد و این موضوع برایش با مرتب بودن تفاوت دارد. البته در شرایطی هم ممكن است او مردی باشد كه سلیقه شما در خرید لباس را قبول ندارد. این اظهارنظرهای او دلیلی محكم بر این است كه شما را دوست دارد و نمی‌خواهد كه شما را از دست بدهد. در چنین مواقعی ممكن است او نام خودش را غیرتی بگذارد.

روش برخورد با شوهر شماره ۳:

یادتان باشد كه هیچ‌وقت از مد تبعیت نكنید. چه همسر شما این كار را دوست داشته باشد چه نه. اولین قدم برای مرتب بودن تبعیت نكردن از مد است در صورتی كه خیلی‌‌ها گمان می‌كنند كه داشتن این ویژگی پیروی كردن از مدهای روز است اما اصل قضیه چیز دیگری است. شاید بارها شده كه پوشش شخصی از نظر شما از مد افتاده باشد. در این مواقع پیش خودتان اولین جمله‌ای كه می‌‌گویید این است كه «چقدر خزه؟» و این حقیقت را هم حتما قبول دارید كه مد روز به روز عوض می‌شود بنابراین آنچه دیروز مد بود امروز دمده است.

از آنجا كه یكی از دلایل بروز چنین مشكلاتی بی‌اعتمادی و كمی هم بدبینی است این وظیفه شماست كه سعی كنید بیش از پیش حس اعتماد او را به خود جلب و او را متقاعد كنید كه افكارش درست نیست و شما برای جلب توجه لباسی را انتخاب نمی‌كنید.

شما باید سعی كنید كه مطابق میل همسرتان لباس بپوشید. اگر او از مدل خاصی خوشش می‌آید باید شما برای رضایت او سلیقه‌اش را در نظر بگیرید، همان‌طور كه انتظار دارید شوهرتان طوری لباس بپوشد كه شما دوست دارید پس او نیز می‌تواند چنین توقعی از شما داشته باشد. بنابراین او را به دلیل داشتن این توقع سرزنش نكنید.

4. آروم‌تر باش

این دسته از مردان دوست ندارند كه در اماكن عمومی با صدای بلند صحبت كنید یا طوری حرف بزنید و بخندید كه دیگران صدای شما را بشنوند. اینها از بگومگو و بحث كردن در اماكن عمومی مثل رستوران خوش‌شان نمی‌آید و عصبانی می‌شوند. و اگر شما باز هم ناخواسته با صدای بلند جواب همین سؤال او را بدهید به‌سرعت عصبانی می‌شوند. اینها شوهرهای شماره ۴ هستند.
شوهر شماره ۴ چگونه مردی است؟

از ویژگی‌ها و صفات بارز او این است كه به آرامش و سكوت علاقه‌مند است و از شایعه‌پردازی، فاش كردن اسرار به‌شدت گریزان. به آزادی و آرامش دیگران هم علاقه‌مند است و نمی‌خواهد به هیچ وجه باعث ناراحتی كسی بشود. احترام گذاشتن او به قواعد، آداب و سنت‌های اجتماعی قابل توجه است و روی هم رفته می‌توان او را مردی اجتماعی و مردمدار دانست. او از آن دسته از آدم‌هایی است كه مدام به این قضیه می‌اندیشد كه دیگران در مورد او چگونه فكر می‌كنند و نگران این است كه مبادا آبروریزی شود. به طور كلی حرف مردم برایش خیلی اهمیت دارد.

روش برخورد با شوهر شماره ۴

با چنین شوهری خیلی راحت می‌شود مدارا كرد و كنار آمد. تنها كافی است كه به اعتقادات و علایق او احترام بگذارید. اگر دوست ندارد كه شما در اماكن عمومی با صدای بلند صحبت كنید سعی كنید این عادت را در خود از بین ببرید. شما به‌راحتی می‌توانید با كمی تمرین یاد بگیرید كه آهسته صحبت كنید. رعایت این قبیل موارد می‌تواند كمك بزرگی به شما و رابطه‌تان با شوهرتان كند. اولین تمرین برای فائق آمدن بر این قبیل مشكلات این است كه وقتی تلویزیون تماشا می‌كنید یا به یك آهنگ گوش می‌دهید صدای آن را كم كنید تا بتوانید به این صدای پایین عادت كنید.
قدم دوم هم این است كه از دوستان و سایر اعضای خانواده بخواهید كه هر وقت متوجه شدند با صدای بلند حرف می‌زنید گوشزد كنند كه صدایتان را پایین بیاورید. یادتان باشد كه وقتی با صدای بلند صحبت می‌كنید جو گفت‌وگو تنش‌زا می‌شود و كسانی كه از دور شما را نگاه می‌كنند ممكن است تصور كنند كه در حال دعوا كردن هستید.

5. چرا اینقدر با تلفن صحبت می‌كنی؟

اینها همسرانی هستند که هنگامی كه شما را در حال تلفن زدن و مشغول درددل كردن و حرف زدن می‌بینند ناراحت می‌شوند به خصوص وقتی احساس می كنند كه حرف‌های بی‌اهمیت می‌زنید و برای وقت‌گذرانی مشغول حرف زدن با تلفن هستید یا در مواقعی كه گمان می‌كنند صحبت‌های تلفنی‌تان منحصربه‌ بدگویی و شایعه‌پردازی یا غیبت كردن است،نمی‌توانند تحمل كنند که همسر‌شان به این ترتیب وقت‌گذرانی كند. به همین دلیل خیلی زود نظر خود را بیان کرده و مخالفت خود را با انتقاد نشان می‌دهند.

روش‌های برخورد با این ۹ مدل شوهر!
شوهر شماره ۵ چگونه مردی است؟

می‌‌توان او را مردی دقیق و دلسوز دانست كه قدر تک‌تک ساعات عمر خود را می‌داند. كسی كه برای زندگی‌اش و تك‌تك لحظه‌های آن برنامه‌ریزی دارد و دوست ندارد از برنامه‌ خود عقب باشد؛ او مردی است كه از هر لحظه زندگی خود لذت می‌برد. او مثبت بودن و موثر بودن را دوست دارد. از همه مهم‌تر اینكه همان‌قدر كه به زندگی خودش فكر می‌كند و برای آن برنامه‌‌ریزی دارد بالطبع برای شما هم نگران است و دوست ندارد وقت خود را با مسائل بی‌ارزش تلف كنید.

روش برخورد با شوهر شماره ۵:

شما باید طوری رفتار كنید كه نشان دهید كه با او هم‌فكر هستید. باید برای ارضای حس مسئولیت او خودتان را زنی زرنگ و كاردان معرفی كنید و به او این اطمینان را بدهید كه شما هم مثل او برای زندگی‌تان برنامه‌ریزی دارید و وقت خود را با كارهای بیهوده هدر نمی‌‌دهید. حتی‌المقدور سعی كنید در حضور شوهرتان پای تلویزیون و تلفن ننشینید و اوقات بیكاری‌تان را هم اگر پیش شوهرتان هستید با یك برنامه مفرح و شاد بگذرانید.
به طور خلاصه باید طوری رفتار كنید كه به او نشان دهید كه زندگی مشترك‌تان برای شما اهمیت زیادی دارد و اصلا نسبت به خواسته‌های او بی‌تفاوت نباشید این بی‌تفاوتی باعث می‌شود او نسبت به شما و كارهایی كه انجام می‌دهید حساس‌تر شود.

6. در جمع خودت رو کنترل کن

شوهری كه دوست ندارد شما در مقابل دیگران به او ابراز علاقه كنید و از اینكه مقابل دیگران رفتار خیلی صمیمی و خودمانی با او داشته باشید ناراحت می‌شود و ترجیح می‌دهد در جمع رفتاری متعادل داشته باشید.
شوهر شماره ۶ چگونه مردی است؟

مردی خجالتی و تا حد زیادی پایبند به اصول اخلاقی است و از همسرش توقع وقار و سنگینی زیادی دارد. اساسا دوست ندارد كه دیگران را در محیط صمیمی زندگی خودش راه بدهد. ابراز علاقه او تنها به هنگام تنهایی است چون عشق بین زن و شوهر را یك موضوع كاملا خصوصی به حساب می‌آورد و از شما هم همین انتظار را دارد و توقع دارد با مراعات حال او و حفظ حریم خصوصی‌تان رفتار کنید.

روش برخورد با شوهر شماره ۶:

به طور كلی این نكته را به یاد داشته باشید كه هرچند ابراز علاقه به همسر از مسائلی است كه باید صد‌درصد به آن توجه كرد اما اصولا این كار در جمع و در حضور افراد خارج از خانواده‌تان كار اشتباهی است.
آنچه شما باید در خارج از محیط خانه رعایت كنید توجه كردن به شوهرتان و احترام گذاشتن به اوست. شما نباید اینها را با صمیمیت و ابراز علاقه‌ اشتباه بگیرید. اصول اخلاقی حكم می‌كند كه روابط داخل منزل‌تان با روابط خارج از منزل‌تان تفاوت داشته باشد. البته این نكته را هم به یاد داشته باشید كه محترمانه رفتار كردن و احترام گذاشتن به یكدیگر هرگز به این معنی نیست كه برخوردتان با شوهرتان خشك و رسمی باشد.

7. بهم بگو چقدر خرج کردی

شوهری كه مدام از شما صورت خرج‌های روزانه‌تان را می‌خواهد البته نه به این دلیل كه به شما اعتماد ندارد بلكه به این علت كه به دقت و نظم علاقه‌مند بوده و دوست دارد هرچیزی با حساب و كتاب پیش برود. او می‌خواهد هر پولی در راه درست و صحیح خرج شود و این كنترل كردن خرج خانه شما را ناراحت كرده و عذاب می‌دهد.
روش‌های برخورد با این ۹ مدل شوهر!
شوهر شماره 7 چگونه مردی است؟

این رفتار با وجودی كه ممكن است به غلط به خست تعبیر شود اما به هیچ وجه ربطی به خسیس بودن شوهرتان ندارد بلكه نشان‌دهنده شخصیت دقیق اوست. او به لزوم تنظیم یك بودجه دقیق واقف است و از اینكه زندگی‌اش حساب و كتاب داشته باشد لذت می‌برد. البته ممكن است در بعضی موارد این روحیه باعث ناراحتی شما شود ولی دقت كنید كه دقیق بودن در امور اقتصادی منزل یك حسن است نه یك عیب. اگر شوهر شما مرد خسیسی بود تمام خرج و مخارج را خودش در دست می‌گرفت و به شما اجازه خرید نمی‌داد. در صورتی كه شوهر شما اینگونه نیست.
روش برخورد با شوهر شماره ۷:

بهتر است با دقت بیشتری به كارهای او و حرف‌هایش توجه كنید چون در این صورت متوجه می‌شوید كه حق با اوست. بهتر است با دقتی كه از خود نشان می‌دهید به او این اطمینان را بدهید كه همه چیز در زندگی روزانه شما حساب و كتاب دارد و بدون این حساب و كتاب‌ها خرج نمی‌كنید و خودتان مواظب همه چیز هستید. به طور كلی بهتر است با او همراه شوید تا زندگی بهتری را برای خودتان و همسرتان فراهم كنید. فراموش نكنید شما با كمی اقتصادی فكر كردن می‌توانید هم كمك خرج خانه باشید و هم پس‌انداز خوبی را برای زندگی مشترك‌تان فراهم كنید.

8. بریم سینما؟

شوهری كه همیشه آماده است كه نظر خود را درباره كتاب‌ یا مجله‌ای كه می‌خو‌اهید بخرید ابراز كند و در ضمن شما را تشویق به دیدن یك فیلم سینمایی یا تئاتر می‌كند و اگر به خواسته او اهمیت ندهید عصبانی می‌شود و قهر می‌كند. او طوری رفتار می‌كند كه شما متوجه این رفتار او بشوید و برای جبران دلخوری كاری را كه به شما پیشنهاد داده انجام دهید. خلاصه اینكه به هر روشی سعی می‌كند شما را راضی كند كه پیشنهاد او را بپذیرید و البته بعد از انجام دادن كار پیشنهادی او باید از این انتخاب هم راضی باشید و از او تشكر و قدردانی كنید.
شوهر شماره ۸ چگونه مردی است؟

همسرتان مردی است كه در مقابل شما احساس برتری زیادی می‌كند و به نحوی سعی دارد به اصطلاح شما را با خود هم‌سطح كند. عقاید او هرچند هم قابل قبول باشد می‌تواند مورد پسند شما واقع نشود و چون شوهرتان در ابراز عقاید خود مصر است این برخورد می‌تواند زمینه یك بگومگو و عدم رضایت شود. اما این نكته را در نظر داشته باشید كه او مرد لجوجی است و تا حد بسیار زیادی سماجت دارد و تا به اهدافش نرسد آن را رها نمی‌كند و به قول معروف اگر در بسته باشد از پنجره وارد می‌شود.

روش برخورد با شوهر شماره 8:

كنار آمدن با چنین اشخاصی سخت‌ترین كار است چون نه می‌توانید او را قانع كنید و نه می‌‌توانید به او بی‌‌اهمیت باشید. از طرفی هم دوست ندارید پیشنهادهای او را بپذیرید. بنابراین راهی وجود ندارد جز اینكه در مقابل چنین افرادی بسوزید و بسازید. فكر اینكه بتوانید او را از این اخلاق بد آگاه كنید را از سرتان بیرون كنید. بهتر است با پذیرفتن انتخاب‌های او زندگی را برای خودتان و شوهرتان شیرین كنید.

9. وقت‌شناس باش دیگه!

اگر با هم در محلی قرار ملاقات گذاشته‌اید و شما كمی دیر برسید او عصبانی و ناراحت می‌شود و به هیچ عنوان حاضر نیست دلایل عذرخواهی شما را بپذیرد و صد درصد شما را مقصر می‌داند همیشه به جان شما نق می‌زند كه وقت‌شناس نیستید و برای وقت او ارزشی قائل نیستید و... و هر مسئله‌ای كه پیش می‌آید این قضایا را یادآوری می‌كند.
روش‌های برخورد با این ۹ مدل شوهر!

شوهر شماره 9 چگونه مردی است؟

روی هم رفته او مرد خوش‌‌اخلاقی نیست؛ لجوج، یكدنده و بی‌منطق است. البته این یك مورد كوچك است اما اگر این عدم تفاهم در موارد مهم‌تری بروز كرد می‌تواند زندگی شما را تلخ كند. او عادت دارد كه كوچك‌ترین و كم‌اهمیت‌ترین مسائل را بزرگ كند و در تمام مشكلات پیش‌آمده شما را مقصر بداند و بدون گوش دادن به دلایل و حرف‌های شما در موردتان قضاوت می‌كند و از همه بدتر اینكه هیچ وقت اینها را فراموش نمی‌كند و به قول معروف كینه شتری است.

روش برخورد با شوهر شماره ۹:

بهتر است با بحث و گفت‌وگوهای دوستانه او را متقاعد كنید كه همیشه برای مشكل یا اتفاقی دلیل منطقی و قابل قبول وجود دارد و اگر شما دیر به قرار ملاقات‌تان رسیده‌اید حتما دلیل قانع‌كننده‌ای داشته‌اید. به او یادآوری كنید كه دوست نداشته‌اید كه دیر برسید و او را منتظر بگذارید.
در ضمن به او بفهمانید كه شما هیچ دشمنی به خصوصی با او ندارید بلكه كاملا بالعكس مایل هستید كه در كنار او احساس خوشبختی، امنیت و آرامش كنید. یادتان باشد در چنین شرایطی نباید به این دعواهای به اصطلاح زرگری دامن بزنید بلكه در این شرایط باید او را آرام كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      زنان چند تا مدل دارن؟! 1000 تا؟!

      پاسخ ها

      • ice

        مجله کم کاری کرده فقط چند تا مدل شما موجودات رو ذکر کرده، خدارو شاکر باشید!!

      • بدون نام

        بله مردافقط یک مدل دارن اونم کله شق و یکدنده.فقط حرف حرفه خودشه زیر بار حرف هیچ خانومی نمیره(البته در نوع ملایم تر به حرف مادرش گوش میده)و همیشه همه جا میخواد ثابت کنه از خانم ها برتره.
        وسلام

      • دیلا

        واقعا خیلی بی انصاف بودید یه زن از شوهرش توقع داره درکش کنه همنجور که شوهرش اونو درک میکنه چرا باید همه تصمیم های زندگی با اقایون باشه؟ فک میکنم شما مرد باشید که اینو نوشتید چون واقعا بی انصاف بودید یه زن دوس نداره شوهرشو ناراحت کنه ولی تو زندگیشـارامش می خواد اگه بنا بود که همش زن کوتاه بیاد دیگه چرا ازدواج کرد به نظر شما خونه پدرش راحت تر نبود نمی تونست همه چی با سلیقه خودش بپوشه بدون دخالت ؟ بهتره همش به صبوری خانم ها و تغییراتشون اشاره نکنید بلکه یبارم فک کنید که همنجوری که شما انسان هستید خانم ها هم انسانند و ممی تونن راه و روش خودشونه داشته باشن و عروسک خیمه شب بازی شما مردا نیستن که هر وقت دوس داشتید باهوشون هر جوری رفتار کنید لطفا یکم رعایت تو نوشته هاتون بخرج بدید ممنون البته بعضی جاهاش خوب بود امیدوارم ناراحت نشید و اگه چیزی گفتم که ناراحت شدید پوزش و ممنون که وقتتونو در اختیار ما قرار دادید

      • آنی

        خیلی جالبه خیلی... شوهر من تمااااام این ۹ مدل رو داراست. واقعا من شیر زنم دیگه

      • مرضیه

        خب بگو خانم ها برن بمیرن و هرچی مرده میگه بگن چشم انقدر نوشتی خلاصه ش اینه بساز و بسوز

      • مریم

        خیلی مسخرست بگو خانمها باید برن بمیرن ... وسلام دوران برده داری تمام شده ... احتمالاً نویسنده مرد بود ... اول یه کم از بدی خصوصیات مردا میگه بعد از خانم ها می خواد اطاعت کنن ...

    • ماهى

      شوهرمن دقيقاًتركيبي ازمدل هشت و نهه. بايدچيكاركنم تارابطه ي شيريني داشته باشيم؟

    • محمد مهدی

      بابام یک مدل عجیب غریب است.
      انواع دیگری ندارید

      پاسخ ها

      • Rana

        هران چه كه نوو اين مطلب عنوان كرديد يك بي انصافي بزرگ بود
        اينكه بنا به سليقه همسرتون لباس بپوشيد
        بنابه ميل شوهرتون وفتار كنيد
        بنا به ميل شوهرتون بچه رو تربيت كنيد و ...خيلي از مطالب ديگه
        اين وسط نشون داديد يك زن برده است و بايد براي اينكه مرد درست رفتار كنه ما زن ها حرفاشون و گوش كنيم و باهاشون مدارا كنيم
        بنظرم شما خودتون يك مرد هستيد و اين مطالب اساسا پوچ و بي ارزش هستند

      • م

        والا شوهر منم همه این مدلها هست چندتا مدلم بالاتر
        خدا صبر بده به همه خانمهای عزیز.باید پوست کرگدن داشت ودل شیر

    • هتی

      الان شوهر من جزو هیچکدومه اینها نیست تکلیف چیه؟

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        سلام هتی عزیزم خوبی دخترقشنگم؟

      • زهره.ف

        هتی خانم به جای این همه شوهر شوهر کردن یکم به مامان لیلا سر بزن که مجبور نشه بیاد اینجا حالتو بپرسه بنده خدا. مادره ها

    • گندم

      نويسنده محترم احتمالا آقا بوده چون خلاصه كلامش اين بود كه "هرچي شوهرت ميگه راس ميگه خب"!!! گوش كن ديگه...

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        سلام گندم جون نبودی قربونت بشم خوبی عزیزدلم؟

      • gandom

        salam maman leila
        mamnoon khobam shoma khobi?

      • مامان لیلا

        http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762
        گندم جونم من خوبم عزیزدلم دعا میکنم که زندگی بروفق مرادت باشه دخترگلم چه اسم قشنگی داری گندم عزیزم اگه دوست داشتی بیا این قسمت مجله همه باهم دوستیم و یک دنیا هم دوست پیدا میکنی عزیزم آدرسش رو دادم .بیا منتظرت هستم.

      • مرسده

        نه تنها اقا بوده بلکه اقای مدل 7 بوده .. چون به صراحت و با لجاجت از مرد مدل 7 طرفداری میکند . درحالیکه نمیداند زنان حسابگران بهتری از مردان هستن و مردی که مثل مدل7 هست قطعا" خسیس میباشدو بسیار لج درار است

    • زهرا خانوم

      مشکل اینجاست بعضی مردها رو هرچی درمقابلشون کوتاه میای اصلا متوجه نیستن وهمیشه طرف مقابلشونو مقصر میدونن!بااینجور مردها نمیدونم باید چطور رفتارکرد!

      پاسخ ها

      • ستاره

        دقیق همین طوره . . . هرچی کوتاه میایی فکر میکنن همیشه حق با اوناست خیلی عقل کلن . . .دیگه هیچ کسو جز خودشون قبول ندارن . . .من کتاب در این مورد خوندم اصلا راهکاراش این طوری نبود . . .این طوری که این نویسنده نوشته زن هیچ شخصیتو علایقی نباید داشته باشه فقط باید مردو اروم کنه !!!

      • Maryam

        ابنو خوب اومدی واقعا

    • سحر

      مامان لیلا من یه دوست خیلی خوب توی دوران دانشجویی داشتم بهش میگفتم مامان لیلا الان که دانشگاهم تموم شده هیچ شماره ای ازش ندارم
      اسم شما رو دیدم و یاد دوست عزیزم افتادم

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        سحر جونم چند سالت هست عزیزم ولی فکر نکنم اون دوستت من باشم این اسم رو بچه های سایت برام گذاشتن اگه بیایی به آدرسی که به گتدم جون دادم بیشتر باهم آشنا میشیم ولی خوشحالم که تونستم خاطره ی دوستت رو برات زنده کنم فقط امیدوارم خاطرات خوبی باشه قربونت بشم.
        اگه تونستی بیا منتظرت هستم عزیزدلم.

      • بدون نام

        حالم ازهرچی مرده بهم میخوره ی مشت زبون نفهمه بادوک

    • نفس

      مطلبتون رو خوندم ، راستش تنوع انواع شوهر بيشتر از اينه كه بيان كرديد اما يك مطلب هست كه در مورد همه انواع شوهر صدق مي كنه :
      حتي سرسخت ترين مردها هم در مقابل زن مورد علاقه شون نرم و رام ميشن
      تحمل مردها آسون نيست ، (از حق نگذريم تحمل خانمها دشوارتره )
      اما صبوري و تصميم درست در شرايط نادرست ميتونه اعتماد مردها رو به همسرشون جلب كنه
      روابط زناشويي اساس زندگي مشتركه و زن و مرد سهم مشتركي در ساختن و استوار نگه داشتنش دارند ، اگر هدف داشته باشيد و ايمان ، تلخي هاي زندگي هم شيرين خواهند شد . اين ها كه گفتم شعار نيست كافيه باور كنيد و بعد امتحانش كنيد
      فرصت داريد اگه نتيجه نگرفتيد راه خودتونو ادامه بديد .

    • پریسا

      شمایه جوری صحبت میکنید فقط در همه موارد زنها باید خودشونو هر جور که شوهرشون دوست داره رفتار کنن پس زن شخصیت خودشو گم میکنه همش استرس اینو داره که نکنه اشتباه کنه که باعث عصبانیت شوهرش بشه من اصلا قبول ندارم.باید این قضایا دو طرفه باشه.

    • ژامک

      سلام. شوهرمن به ندرت غر میزنه. و همین باعث میشه من همیشه عذاب وجدان داشته باشم ... اعتمادبه نفس پایینی دارم همش فکرمیکنم بدم کمم لایقش نیستم ...زیادگریه میکنم. دائم بم میگه شکسته نفسی نکن ... گریه کردنم عصبیش میکنه.
      مردخیلی خوبیه همه همه همه ازش راضین ولی من اخلاق خوبی ندارم من کمال گرا هستم و همه چیو درحد ایده آل میخوام پس به ندرت رضایت کامل دارم معمولا زیاد ایراد میگیرم ذوقمو کم بیان میکنم و چند ایراددیگه...
      خیلی خیلی خیلی مهربون و دلسوزم ولی ایرادام خوبیامو خراب میکنه.
      کاش بتونم عوض شم. باید حساسیتمو کم کنم وبذارم یه وقتایی شوهرم شکست بخوره زیادی هواشودارم وکمکش میکنممحبت زیادم داره آزارش میده. بایداعتمادبه نفسموبالاببرم وانقدرخودمو دست کم نگیرم. و .........
      برام دعاکنید.همه به من وشوهرم حسادت میکنن.نمیخوام الکی الکی از هم دور شیم. 2ساله ازدواج کردیم.
      خداروصدهزارمرتبه شکرازداشتنش.
      فقط من بایداصلاح شم. کاش بشه.

    • بدون نام

      شوهر من كه يه فرشتست ادم نيست قربونش بشم

      پاسخ ها

      • عارفه

        خداشانس بده

      • فریاد

        شوهر منم یک فرشته اس البته از اون فرشته‌های در جهنم واستادن

    • setare

      شوهرمن دقیقا از دسته اولی هست

    • خطر

      مردها همگیشون یه تخته کمدارن ازهمگیشون بدم میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خودت چند تخته ات کمه که میگی مردا یه
        تخته شون کمه؟؟؟

      • Goli

        عزیزم همه شبیه هم نیستن و همه ما خانوما مجبورنیستیم همه آقایونو امتحان کنیمم

    • فرشته

      شوهره من هیچ کدوم نیس خیلی نفهمه و دروغگو

      پاسخ ها

      • یه عاشق

        یه جوری گفتی انگار داری راجب دشمنت حرف میزنی عزیزم زن و شوهر مکمل هم دیگه هستن

    • فرشته

      شوهره من هیچ کدوم نیس خیلی نفهمه و دروغگو

      پاسخ ها

      • ص/ر

        منکه۳۰ساله بامرد دروغگو ودهن بین زندگی میکنم چون ابروداریم کوتاه میام ولی دیگه بریدم بخدا

    • ليلا

      كلا ميگه شوهرت هرجوري باشه بايد باهاش راه بياي و نظرشو بپذيري
      احتمالا نويسنده مرده اونم از نوع شماره8

      پاسخ ها

      • یه عاشق

        به نظرم نویسندش فضاییه

      • مهرانه

        تا وسطش خوندم خواستم هم مردایی که ازشون حرف میزنه هم خودش رو بزنم بکشم. اح اح اح
        ادم هم انقدر غیر قابل تحمل

    • زینب

      چرا همش زنها باید به شوهرشون ابراز محبت کنند یک سال از ازدواجمون میگذره ولی شوهرم کم بهم محبت میکنه چیکار کنم

      پاسخ ها

      • مهسا

        خودتوبکش شوخی کردم ببین به چی علاقه داره براش انجام بده بیشترازاوبهش ابرازمحبت کن

    • نسرین

      درموردمردای کله شق راهنمایی میخام.ممنون

      پاسخ ها

      • یه عاشق

        وقتی کله شقن کاریشون نمیشه کرد البته حرس نخور همشون یه چیزن

    • زهرا

      سلام.این که شد همش مطیع بی چون وچرا بودن ولی به روش مدرن تر .خودتونو گول بزنید.مردها هر کاری میکنند ،حتی اشتباه یه دلیل منطقی داره!!!!!وحق با اوناست.امان از دست شما .بسه دیگه چقدر زورگویی از خدا هم که نمیترسید.

      پاسخ ها

      • یه عاشق

        خرند

    • نظر من

      اي بابا اين راهكارهايي كه دادين را كه خودمون داريم انجام ميديم،كوتاه اومدن بدون چون وچرا،راه حلي بدين كه طرف مقابل يك ذره آدم بشه وبه ما هم توجه كنه وخودخواه نباشه درضمن كسي كه داراي همه اين موارده چيكاركنه

      پاسخ ها

      • m

        من هم مثل تو با یه همچین موجودی 18 سال زندگی میکنم والان بریدم

      • مهرانه

        هه هه هه پنها ببر ب خدا

    • منا

      سوهر من اخلاقش پیشبینی نشده است خیلیخوبه ولی یه دفه میریزه بهم تا یکی دو روز بام حرف نمیزنه.خیلی دوسش دارم

      پاسخ ها

      • یه عاشق

        بابای منم این جوریه یه دفعه میبینی یه هفته شایدم یه ماه که باهات حرف نزده خخخخخ

    • مه سیما

      من 2اله عفدم چه مرد خوب باشه چه بد برام فرقی نمیکنه دیگه زندگی برام معنی نداره خیلی تو فشارم چه کار کنم

      پاسخ ها

      • ...

        شما باید امید خودت و به زندگی زیاد کنی..
        بی تفاوتی تنها چیزیه که داره به خودت و احتمالا زندگیت صدمه میزنه.
        راهه حله سختی هم نداره! فقط خودتو بی تفاوت نشون نده دیگ و برات مهم باشه. اوایل میگی ظاهریه ولی بعدا به دلتم میافته.

      • یه عاشق

        یعنی مردا این قدر بدن این فیلمارو بر چه اساسی میسازن پس

    • مه سیما

      دوستان گلم شما میتونید کمک من کنید دیگه از این شرایط حالم بهم میخوره از طرفی شوهرم برام وقت نمیزاره از طرف دیگه خواهراش یکسره تیکه میندازن تورو خدا یکی به دادم برسه.................

      پاسخ ها

      • یه عاشق

        ای خواهر شوهرا همیشه تو زندگی اضافه هستند ...

    • مه سیما

      نسربن جون گلم شوهرت تو چه زمینه های کله شقی میکنه؟یکم واضحتر بگو شاید ایشالا تونستم به عنوان خواهر کوچکتر کاری کنم

    • ساناز

      شوهرمن خیلی دمدمی مزاجه.امروزمی ره سرکارفرداتوحالش نیست بره!!!تکلیف من چیه؟

    • سحر

      خیلی مسخره بود بهتر بود به جای شوخی و طنز دو تا مطلب خوب میذاشتید

    • یلدا

      شوهرمن تا بین ما بحثی میشه سریع میره بیرون به داداشم زنگ میزنه میگه خواهرتو نصیحت کن شما رو به خدا با این مدل شوهر چکار کنم که حرف داخل خونه رو نبره بیرون

      پاسخ ها

      • شمیم

        سلام عزیزم منم مثل تو ام ولی با این تفاوت که زنگ میزنه بابام

      • بدون نام

        سلام

      • بدون نام

        اگه فشار جنسی روم نبود هیچ وقت ازدواج نمیکردم خخخخخخ

    • مه سیما

      یلدا جون با برادرت صحبت کن بگو اینبار که زنگ زد بهش بگه مشکل خودتونو خودتون حل کنید مطمئن باش دیگه زنگ نمیزنه در ضمن توهم یه کم کوتاه بیا به هر حال هر چی باشه مرده دوست داره به حرفش گوش کنی گلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون موقع میگه تو برای داداشت مهم نیستی من جای داداشت بودم میگفتم ببین چیکار کردی که این جوریت میکنه خخخخخخ

    • سا را

      شوهر من خیلی خسیس است با وجود این که 4 ماه عقد کر ده ایم تا کنون حتی یک ادامس هم برا یم نخریده است وهر وقت از خرید صحبت می کنم خودش را به تغا فل می زند چه کا رکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واااااااااااا ادامس

      • بدون نام

        شوخی نکن

      • شیما

        غیر مستقیم به روش بیار...البته توی دوران عقد شاید یه کم رودروایسی داشته باشی باهاش...پس بهتره شوخی شوخی بگی...الان توی این 4 ماه که میگی کلی عید بوده و من تعجب میکنم چطوری حتی برات عیدی هم نگرفته...عشق و عاشقی هم برات نون و آب نمیشه پس بهتره عقلانی فکر کنی.

    • مریم

      سلام شوهر من ادم خیلی خوبیه خیلی هم دوستم داره ولی خدا نکنه اشتباهی از من سر بزنه تا چند روز برام قیافه میگره یا یه چیزی بر وفق مرادش نباشه تا ند روز برام قیافه میگیره برای همین همش باید نازشو بکشم تا با من قهر نکنه کمکم کنید گاهی وقتها از زندگی ناامید میشم

      پاسخ ها

      • عاطفه

        شوهر منم همینطوره خودشو عقل کل میدونه

      • بدون نام

        دقیقا مث شوهر من داغون شدم درکل خوبه فقط خدانکنه کار اشتباهی انجام بدم نابود میشم از حرفاش غرزدناش

    • رهگذر

      شوهرمن صبح ميره سركارظهرتاناهارميخوره ميگيره ميخوابه تاغروب بعديه چاي ميخوره ميره بيرون تا11شب بعدم شام ميخوره وميخوابه واين قصه همينطورادامه داره من ودخترشم توخونه نقش هويج ياچغندرداريم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون همینن ولی فرقشون توساعت غذا و شام خوردنشونه که ساعتش فرق داره

    • عاطی

      فکر کنم نظر نویسنده این بوده که خانم ها هیچ کارن و باید بسوزن و بسازن . احتمالا نویسنده مادر شوهر منه که خودشم کلی مشکل یک دندگی و لجوجی و بی سوادی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشه

    • الناز

      شوهرم فقط با فامیلای ماذرش خوش میگذرونه اصلا ب من توجهی نداره چهارساله ازدواج کردم ی مسافرت دونفره منو نبرده همش با مامانش خوش میگذرونه منو راهنمایی کنید خستم از دستش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا صبرت بده!

    • شکوفه

      داشتم از شوهرم نا امید میشدم ولی با خوندن نوشته های بقیه خانما شوهر من فرشته اس البته گاهی ازرایل

    • سمیه

      شوهرم ترکیبی از اولی و هفتمی است، بخدا چند روز زندگیم جهنمی شده ، ولی باخوندن این مطالب فهمیدم همشون مثل همدیگه هستن.

    • بی بی

      ناز بشی ننه. دیگه نظام بردگی تموم شده تازه نویسنده این متن میگه هر چی ارباب میگه تو بگو چشم. ادم حسابی این چه جور راهنمایی کردنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا باز طرف یه چیزی بود

    • مینا

      سلام
      منم خسته شدم اما راستش دارم به چیزی که نباید میفکرم مردا 99%شون خودخواه هستن خودخواه و کاریشم نمیشه کرد پس سعی کنید کاری کنید که نتونن اعتماد به نفس شما رو ازتون بگیرن وگرنه نابودین

      پاسخ ها

      • عاطفه

        اعتماد به نفسی واسم نمونده

      • صبا

        کاملا موافقم

    • مریم

      شوهر من از نمونه شدید شماره 7 هست.از هفت روز هفته شش روزش قهره.بیشترم بخاطر اینکه من نظرم خلاف نظر اونه. حتی سر ساده ترین مسایل.خوب شد شما بودین که درد دل کنم وگرنه نمیشه این دردو به کسی گفت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه لوس بزرگ شده...شما هم سعی کن مث مادر نباشی براش...مث همسرش باش

    • مریم

      مریم جون سلام.من و شما نتنها هم اسمیم بلکه هم دردیم.من همیشه عین یه مرد دارم ناز شوهرمو میکشم که قهر نکنه.من چند ماهی هست نامید و افسردم ار همه خواهش میکنم بهم کمک کنن و راه حل بدن.آخه با مامانم نمیتونم درد دل کنم چون غصه میخوره.اون فک میکنه من خیلی خوشبختم.خواهرم ندارم که ارش کمک بخوام.

    • شقایق

      سلام.همه ی خانمایی که با همسرشون مشکل دارن از اینو اون کمک نخواید برید پیش یه مشاور معتبر.البته نه مشاوری که مثل این نویسنده راهنمایی کنه!"هرچی شوهرت گفت بگو چشم!لابد یچی میدونه که تو نمیفهمی!"احتمالا با چند جلسه و شایدم با دعوت از همسرتون و صحبت با اون مشکلو حل میکنه.

    • soha

      نظری ندارم

    • عاطی

      وای من شوهرم ماهه به خدا ..عاشق همیم...باهمه ی مردا فرق داره

      پاسخ ها

      • تنهای تنها

        خوش به حالت

    • غریب

      اوایل ازدواج همیشه پیش همکارام از آقایون حمایت میکردم غافل از اینکه بخاطر کوتاه اومدنای خودم بود که زندگیم بهشت بود حالا بعداز سیزده سال دیگه هیچ حرفی برا گفتن ندارم دیگه ازخودم بدم میاد شوهرم هر چند وقت یکبار منو با ی دانش آموز بیسواد بزرگسالان عوض میکنه وخیلی هم از کارش دفاع میکنه پابه پاش صادقانه برا زندگیمون تلاش کردم ولی حالا جز تنهایی چیزی نصیبم نشده بخاطر بچه هام میسازم ولی توروخدا کساییکه اول زندگیتونه روش منو تکرار نکنید.البته شوهرم نسبت به زندگیمون ونیازهای بچه ها واقعا احساس مسوولیت داره ولی احساس من اصلا براش مهم نیست.

    • سحر

      شوهرمن فقط توی خونه دخترشو میبینه من. هویجم. طوری شده به این یه ذره بچه حسودی میکنم من چه کار کنم؟

    • ستاره

      جالب بود
      ولی نکته جالب ترش این بود که تو این 9تا مدل که فرمودین فقط خانوم باید کوتاه بیاد و از خواسته هاش بگذره تا زندگی خوبی داشته باشن !!!! این میشه خوشبختیو ارامش!!

    • سپیده

      من نمیدونم چرا وقتی شوهرم مادرشو میبینه اینقدر درد دل میکنه.همیشه جلوی مادرش از زندگیمون میناله.همش ایراد میگیره.در صورتی که پیش دیگران مثلا دوستاش یا فامیلاش ار من تعریف میکنه.و واقعا هم تو خونه از همه چی راضیه.ولی وقتی میره خونه ی مادرش درد دلش وا میشه.

    • یاس

      شوهر من نهمیه....خیلی ازش ناراحت و دلگیرم...بعضی وقتا فکر تلافی مینه به سرم ولی میگم آدم دستی دستی که زندگیشو داغون نمیکنه...ولی بعد گذشت 2سال از عقد و 4ماه از عروسیمون واقعا خسته شدم

    • مهسا

      شوهر من ترکیبی از همشونه برید خدارو شکر کنید کار من سختره ار این ورم خانوادش وای وای

      پاسخ ها

      • عسل

        وانمودکردن

    • یه زن عاشق بدبخت

      همه ما زنها عاشق شوهرانمون هستیم و اوایل زندگی بخاطر از خود گذشتگی همه چیز رو تحمل می کنیم من 8 سال با لجبازی شوهرم برای قهر با خانواده ام کنار اومدم بعد خدا خواست و آشتی کرد و تقریبا 11 ساله دارم با همه مدل اعتیادش کنار میام. تازه داره ترک ممیکنه و فکر میکنه داره خیلی لطف میکنه و هزار منت رو سرمه فکر کنید من. الان فرزند دومم رو حامله ام و بجای اینکه اون هوای منو داشته باشه فقط به فکر خودشه و جالب اینجاست که خودش رو عاشق من میدونه گاهی وقتا فکر می کنم مردا بد نیستن نمیدونن معنی از خود گذشتگی چیه
      از خدا میخوام به داد همه زنها برسه دوستتون دارم

      پاسخ ها

      • ana

        خواهری منم الان دیگه هشت ساله ازازدواجم میکذره شوهرم سر حرف های الکی باخانوادم بحث میکنه الانم شش سال قهرن خواهری خداروشکرکن ت خیلی خوبی من دگه خسته شدم ب سیم اخررسیدم دوبارم خودکشی کردم ولی ازشانس بدم متوجه شدن زود رسوندنم بیمارستان بریدم فقط بخاط ر دوتا دخترم نمیتونم کاری کنم

    • مهسا

      شوهرمن ترکیبی ازایناست بجز۲موردشون خیلی همو دوست داریم منم هرچی ازم خواسته کوتاه اومدم و گفتم چشم ولی خودش اینجوری نیست نمیتونم روش تاثیربزارم

    • atena

      زندگي همينه ديگه

    • بدون نام

      اینم وضع ماست خونه ی باباتی بگو چشم خونه ی شوهرتی بگو چشم با همه راه بیا هر مشکلی رو تحمل کن حرف نزن اخم نکن زیاد نخند ناز نکن نظر نگو ابراز علاقه نکن دعوا نکن با صدای بلند حرف نزن زود نخواب دیر بیدار نشو بی زحمت هر کی بیکاره یه چاله بکنه ما بیفتیم بمیریم بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا تو بیفتی بمیری بگو اون بیوفته

    • بدون نام

      شوهر من مرد خوبيه ولي مادرش لحظه اي تنهام نمي زاره با اينکه اصلا پيش ما نيست هر روز به ما زنگ مي زنه و حتي به لباس پوشيدنمون هم کار داره حتي براي مهموني گرفتن هم بايد ازش اجازه بگيريم شوهرم هم خيلي بچه ننست و حاضر نيست از مادرش دور بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شوهر منم فقط وفقط حرف مامانشو گوش میده

    • خانم

      به نظر من بدبخت ترین زن دنیا من هستم چون شوهرم خیلی ضالم است برای یک لیوان آب هم باید از او اجازه بگیرم با تمام دنیا قهر

      پاسخ ها

      • ز

        س عزیزم منمهمینم خستم از شوهر بدم میاد

    • مریم

      شوهر من اصلا معلوم نیست از کدوم مورده یه موجود ناشناخته که مثلا سر گم شدن یه رم خونمون و جهنم میکنه البته از نوع سکوت مرگبار............

      پاسخ ها

      • بنده خدا

        شماالان توخارج کشور زندگی میکنین؟

    • سالومه

      واقعا از شيوه رفتار هايي كه گفتيد متشكرم اما حالا تواين زندگي ما كجا ايستاديم اين طور كه معلومه واقعا ما به وجود اومديم كه مردها را راضي كنيم ايا اين انصاف ايا اين حقوق يك انسان پس كي ما را راضي ميكنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدی چرا مردا به حرف زنا گوش نمیدن همیشه ماییم که داریم ضربه میخوریم تو هر شرایطی که فکر کنی فشار رو خانوم هاست

    • فهیمه

      شوهر من 8&9هس ولی خیلی بد اخلاق بی احترام هس هرکاری میکنم اصلا ب حرف من نیس اصلا بنظرم منو ب چشم زنش نگاه نمیکنه موندم خیلی از خانواده پدرم بدش میاد هر کاری میکنم خب نمیشه ازتون راهنمایی میخوام

    • فهیمه

      شوهرم فقط خودشو میبینه با مادرش هر کاری مادرش خواهرش بگه انجام میده با سر ولی من بگم اصلا هیچ نمیشنوه هنوزهم باهام دعوا میکنه اصلا نمیتونم باهاش حرف بزنم خیلی بده باهم همش تو سریم میزنه همش چیزی بشه باهش حرفی بزنم همون دقه ب زدنم میاد چکار کنم این روشا رفتم باهش اصلا کمکم کنید من خیلی دوستش دارم شوهرم ن ازتون کمک میخوام خوب بشیم

    • فریبا

      مردا واقعا موجودات عجیبی هستن,من که گیج گیج شدم,نمیدونم چی خوشحالش میکنه و چه چیزی ناراحت.در کل میگم ای کاش شوهر نمیکردم و میترشیدم خونه بابام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره والا.اصلا این کلمه ترشیده رو درست کردن که دخترای بدبخت برای فرار ازین کلمه و این عیب! برن شوهر کنن و این مردای بیخودو تحمل کنن وگرنه که هیچ دختری شوهر نمیکنه اگه وضع ماهارو ببینه

    • فرشتهه

      همه چی بنفع آقایون اینجوری ک نمیشه همش ما کوتاه بیایم

    • سحر

      شوهرمن خیلی به حرفاش میده حتی بیشترازمن دوسش داره هرروزصبح ازخواب بیدارمیشه میره خونه ی خواهرش اصلاتوخونه نمیشینه حرفای اوناروازمن پنهون میکنه منم عصبانی میشم دعوامیکنم لطفاکمکم کنیدتاخواهرشواززندگیم بیرون کنم زندگیم داره ازهم میپاشه

    • بهنوش

      عزیزان سلام از قدیما همین بود ه وهست ما زنها باید بسازیم بسوز یم همه مردها مشکل مدارن گل بی عیب فقط خدا ست

    • تارا

      وقتی نظرات رو میخوندم فهمیدم همه زنها مشکلاشون مث همه. بییچاره زنها

    • بدون نام

      دقیقا منم همین مشکل که گفتین دارم چی بگم همشون سر وته یه کرواسن

    • سارا

      سلام
      من الان 3 ساله ازدواج کردم
      شوهرم کلا با خونوادم سر ناسازگاری داره البته نمیگم 100درصد مقصره
      الان 2 ماهه باهاشون قط رابطه کرده 1 هفته پیشم با بابام دعوای مفصلی کرد و الان یه هفته اس منم ندیدمشون
      نمسدونم چیکار کنم
      از این وضع خیلی دارم عذاب میکشم..

    • zahra111

      به نظرم اصلا نباید جلو شوهرت کوتاه بیای چند سال دیگه سوارت میشه بزار تو سوار اون بشی نه اون سوار تو

      پاسخ ها

      • سپیده

        به نظر من قرار نیست ما آدما سوار هم بشیم، قراره کنار هم باشیم. پس بهتره به فکر راه حل باشیم نه مبارزه

    • سپیده

      به نظرم این مطلب کمکی به ما خانما نمیکنه چون راه حل درستی ارائه نداده و فقط میگه به شوهرمون با دبد مثبت نگاه کنیم. این درسته ولی تکرار بیش از حد این رفتارها باعث دلخوری و نهایتا افسردگی خانما میشه. بهتره عمیق تر به مسئله نگاه بشه

    • Sahar

      برین خداروشکرکنین شوهرمن نمونه ای ازاین ۹مدله خداروشکرهمه این رفتاراتوش هست تازه همه اینا چیزای کوچیکشه
      جالب تراینجاست که هیشکی اینونمیدونه حتی خودش

    • فاطمه گلی

      ای خدا دردمو به کی بگم شوهرمن موجود ناشناخته جنگلای ماداگاسکاره رو حرفش که نباید حرف بزنم موقعیم که حق با منه میشه یه موجود بی منطق کوچکترین حرفیم میزنم میگه بفرما خونه بابات ازین ورم وقتی بحثمون میشه میشه یه دشمن بزرگ که هر کاری میکنه تا منو از پا دربیاره دوستان شما بگید من چه خاکی بریزم سرم واقعا دیگه تحمل ندارم

      پاسخ ها

      • عریبه

        تهدیدش کن ادم نشی شکایت مکنم ادم میشه

    • بهار

      سلام شوهرمن عاليه فقط يه عيب داره اونم مشكل شماره3 شايدم بدتر چون بايديه دونه ازموهام بيرون نباشه چادرسركنم و ارايش غليظ نكنم خيلي هم عاشق هميم ولي در اين مورد كوتاه نمياد چيكار كنم؟

    • بیتا

      پس همه زنها یه جورایی مشکل دارن. منم 6 ماهه عروسی کردم. شوهرم ظاهر آروم و مظلومی داره ولی توی خونه تا میتونه بهم زور میگه. منم دردمو به هیچکس نمیتونم بگم. نمیتونم زیر بار حرف زور برم از الان، وقتی هم کوتاه نمیام همش جنگه تو خونمون.

      پاسخ ها

      • zahra

        شوهر من بدترین شوهر دنیاست،منم بدبخترین زن دنیا...علاوه بر این نه مدل هزار ایراد دیگه هم داره...خودخواه،از خود راضی،بی غیرت و و و...بعضی وقتا دلم می خواد خود کشی کنم...خوش به حالتون چقدر شماها خوش بختین که میتونین عیبای شوهرتونو بشمارین مال من که غیر قابل شمارشه...نمیدونم من چه گناهی کردم که خدا ایجور شوهر و مادر شوهری نصیبم کرده

    • بیتا

      پس همه زنها یه جورایی مشکل دارن. منم 6 ماهه عروسی کردم. شوهرم ظاهر آروم و مظلومی داره ولی توی خونه تا میتونه بهم زور میگه. منم دردمو به هیچکس نمیتونم بگم. نمیتونم زیر بار حرف زور برم از الان، وقتی هم کوتاه نمیام همش جنگه تو خونمون.

    • بدون نام

      من دیگه شوهر نمی کنم

      پاسخ ها

      • یه عاشق

        راستش تو این سن فکر میکنم شوهر کردن خیلی حال میده ولی الان منم نظرم عوض شد یعنی واقعا مردا بدن

    • زهرا

      خوش به حال همتون...شما خیلی خوش بختین برین خدا رو شکر کنین که جای من نیستین

    • ناشناس

      شوهر من یه فرشته اس خیلی هم دوستم داره من هم عاشقشم شکر خدا

    • عسل

      شوهره منم بدقولترین ادم روی زمینه 6 ساله قراره منو ببره شمال هر روز میاد میگه اون هفته دیگه میریم من نمیدونم کی اون هفته میشه

    • مريم

      قدرت اصلي در دست ماهاست من خودم هم گاهي ناميد ميشم از اينكه نميتونم يه تغييراتي رو بوجود بيارم.
      ولي وقتي به اين فكر ميكنم اين زندگي منه.... من .... و هيچ كس نبايد خرابش كنه مخصوصا خودم.

    • بدون نام

      همیشه زن بایدکوتاه بیادتوجامعه مازن بایدمانندبرده باشه براهمسرش

      پاسخ ها

      • عریبه

        واقعن فکری بکنین برای خانوما

    • رویا

      شوهر من خیلی مهربونه خداروشکر ولی خب تو خانواده ای بزرگ شده که اصلا محبت زبانی بلد نیستن!برای همین خودشم خیلب اهل تعریف و تمجید و اینا نیست،.من خیلی دوستش دارم وقتی فکر میکنم این مرد همون مرد مورد علاقه و انتخاب من برای ازدواجه سعی میکنم باتفاوتهامون کنار بیام و در حد توان میزانش رو کم کنم.همگی باید تلاش کنیم و مهمتر ازون اینکه نیمه پر لیوان رو ببینیم نه فقط کم و کاست ها

    • مریم

      شوهر من خیلی نفهمه و بچه است. با هیچکی نمیسازه. تو توهمه همش فکر میکنه همه دارن ازش سو استفاده میکنن تازه لباساشو مامانش براش میخره. خیلی غیر قابل تحمله اگه بچه نداشتم جدا میشدم

    • بیتا

      شوهر من توهم توطته داره. از بس مادرش واسه مدیریت پدرش مکر وفریب به کار برده حالا اونهم فکر میکنه همه زنها بد هستند و می خوان سر شوهرشون کلاه بگذارند. خیلی بدم میاد وقتی صادقانه زندگی می کنم مثل کلاه بردارها باهام برخورد بشه.

    • بدون نام

      مقصر اولو اخر خانما هستن
      انقد نازشونو نکشید مرد خیلی بهش ابراز علاقه بشه تو محبت کردن تنبل میشه
      و خیلی وقتا توهمی
      قهر کرد چه دلیلی داره نازشو بکشید ؟ بزارید خودش اشتی کنه کی گفته قهر کنه

    • بدون نام

      مردها مزخرفترین موجودات زمین هستند

    • زیبا

      سلام شوهر من همیشه در حال غر زدنه

    • مریم

      شوهرم همش دوس داره با دوستاش بگرده اصلا بفکرمن نیست فقط برای غذاوخواب میاد خونه،اگرم چیزی بگم میگه به تو ربطی نداره تورو خدا راهنمایی کنید چکارکنم خیلی خسته شدم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        خب شما هم برو با دوستات بیرون ، اتفاقا به خودت برس و برو بیرون ببین همچین غلطی رو تکرار میکنه یا نه
        هرچی میکشیم از دست بی عرضگی های خودمونه ، من بودم دهنشو صاف میکردم

    • رها

      نظرى ندارم

    • بدون نام

      شوهرمن خیلی خوب بود تااینکه چندوقتیه فهمیدم بچه بازه یعنی بایه دختر 5یا6ساله رابطه داشته.تازه خودش 50سالش به من بگوییدچه کنم دیوانه شدم

      پاسخ ها

      • جیمی

        بیچاره بچه

    • مريم

      شوهرمن كه عطيقه اس خودخواه ازخودراضي فقط نظرخودشوقبول داره همه چي بستگي به من داره من خوب باشم خوبه خدانكنه ازش ناراحت شم تازشم مگه ميشه ١٥سال بايكي زندگي كني هميشه تودعواهامقصرتوباشي مگه ميشه شوهرت نكات مثبتتو نبينه فقط وقتي سرحاله تعريف كنه!حالاسختگيريش واسه پوشش وبيرون رفتن بماند

    • بهار

      مردای ایرانی بی لیاقت هستند و این یک امر ژنتیکی است. البته در مقابل زنهای خارجی خیلی عوض میشن، راستگو، دست و دلباز..حالا اون خانم هرچقد میخواد بی تربیت و زشت باشه، هر چی باشه خارجیه دیگه! من خودم شخصا این مورد رو زیاد دیدم.

    • محیا

      سلام من یه سال نامزد کردم اول خوبیاشو بگم اهل کار ولخرج چشم پاک سالم وخیلی منودوستداره اما خیلی دهن لق ودروغگو نمیدونم اگه همین جا بهم بزنم بهتر یانه؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درستش کن

    • بدون نام

      نامزد من خیلی خاله زنک ودروغگو چیکار کنم؟؟

    • بدون نام

      مردها اکثرا مثل هم هستند رفتارهای غیر قابل تحمل دارن خانمها بهتون توصیه میکنم بجای اینکه باهاشون هی دعوا وبحث کنید فقط باهاشون باسیاست رفتار کنید چون لیاقت صداقت و ندارن باید همش خرشون کنی همین

    • یه بد بخت

      راستش تو دنیای ما زنا مثل یه برده میمونن حالا فرقیم نداره برده چی کلا تو زندگی برده هستند.
      همسر بنده همیشه مثل یه دیکتاتور بوده موقع نیازش اینقدر ادم خوبیه حالا موقع دعوا
      راستش خیلی کارا میکنه که حالا گفتنی نیست نمیخوام از بدیاش فقط بگم ولی مثلا دست و دل بازه مغرور هم نیست اما یه مشکلی که دارم سر غیرتشه که واقعا بی غیرته خیلی با محبته ولی این جوریه دیگه
      حوصله ناز کشیدنم داره ولی تو این چن سال خیلی کم ابراز محبت بهم کرده منظورم اینکه محبت میکنه اما به زبون نمیاره خونمون مثل پادگان میمونه یه دختر و یه پسر دارم که اصلا نمیزاره اینا بچگی بکنن فقط بهم میگه این بچه هارو تو بد بار میاری تو لوسشون میکنی باورتون نمیشه شب که همسرم میاد خونه بچه ها سیخ میشینن هیچ کاریم نمیکنن خستم از اینکه خیلی قانون هارو باید حتی تو خونه هم رعایت کنم هوووووووووووووووووووف

    • بدون نام

      وای که هممون مثل همیم

    • بدون نام

      سلام از طرفی ناراحت شدم وقتی دیدم تو کشورمن هنوز مرد و زن بودن و تو من کردن داره عشق و صفا و آرامش که هدف ازدواج بوده رو لگدمال میکنه از طرفی انرژی گرفتم چون جز من همه زنان مجبورند تحمل کنند و بسازند و بسوزند شوهر من بسیار قدر نشناس خائن دروغگو ظاهرفریب لجباز بی عاطفه سرد و بی عدالتیه بعد از 23 سال که همه تلاشم جذب و راضی کردن اون با محبت و گذشتهای زیاد بوده به بن بست رسیدم وقتی اعتراض کردم2 ماهه بام حرف نزده اصلا قبول نمیکنه عیبهاش رو تازه انتظار عذرخواهی هم داره برام دعا کنید خیلی کلافه م

    • بدون نام

      شوهر من خیلیییی تنبله. خیلی بی فکره. واقعا زجرم میده. عرضه هیچ کاری نداره

    • بدون نام

      اصلا فکر نکن تنهایی عزیزم .شوهر من هم همینه بلکه بدتر.خودخواه قد سرد وبی عاطفه بی انصاف وبد دهن وبی ادب حق به جانب هیز وسخت گیرو گربه صفت وخسیس فدایی خانواده ش ولی بی اهمیت به زنش.بعضی وقتها باخودم میگم واقعا خدا درمورد من چی فکر کرده که همه از من انتظار داشته جالب ترش هم اینه که هر وقت باهاش خواستم حرف بزنم میگه مشکل از تو که نمی تونی صبر کنی

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اینقدر گنده چرا ازش جدا نمیشی؟؟؟؟؟

    • فاک

      شوهر منم عتیقس . حتی نمیتونم 2 ساعت بیرون از خونه باشم .سریع عین بچه ها قهر میکنه. واقعا که...

    • سهيلا

      بالاي اين نو مدل نومدل ديگه اضافه كني ميشه شوهر نازدانه من كه مامانش ديگه نتونست تحملش كنه به خاطر خلاصي خودش مني بد بخت رو اورد تو خونش ايكاش قبول نميكردم ولي بازم دوستش دارم لعنت به دل خودم كه با وجود همه سختي هاي كه برام نشون داد بازم دوسش دارم

    • زهرا

      فقط سیاست بعدم بیشتریاتون شوهراتونو بدعادت کردین واسه روبراه شدن روابط زمان نیازه ....بابا انقد مرد ذلیل نباشین واسه خودتون هدف داشته باشین مطمینا جذاب میشین براش همه چیز دست خودتونه بسم ا...

    • الهام

      توی تموم کتابا و تو مجله ها و حتی سایتای مختلف همش مخاطبشون برای اختلافات زناشویی زنا هستند،همش به زنا توصیه میکنن این انجام بده تا شوهرت راضی باشه،اون کارو انجام بده تا شوهرت راضی باشه ،انگار زنا باید تو زندگی زناشویی همش ی کاری کنن که مردا راضی بشن،خودشون که آدم نیستند،هیچ وقت نمیان به مردا هم توصیه کنن که چکار کن که زنت راضی باشه، من ی شوهر نفهمی دارم که تو دنیا هر اتفاقی بیفته تقصیر منه،دنیا کنفیکن بشه تقصیر منه،بعد خودشو ی آدم بی عیب و نقص میبینه که همیشه حق با اونه،همه راهکاریم امتحان کردم جواب نداده،گذشت کردم ،بی محلی کردم ،با منطق باش حرف زدم،با محبت باش حرف زدم ،گریه کردم باش حرف زدم نتیجه نداشته،دلیلشم خودم میدونم،مردا موجودات خودخواهین که چشم ندارن ببینن زناشون ی سری توانایی هایی دارن که اونا ندارن ،عمداً زنرو هی تحقیر میکنن و ایراد ازش میگیرن که زن اعتماد به نفسشو از دست بده

    • بدون نام

      مردمن حتی برادر معتاد و دزدش رو به من ترجیح میده من که شریک غمها و شادیهایش بوده ام.کاش مرد یه ذره وجدان داشتن.ماهی 20 روز نوکری برادرهای مفت خورش میکنم دریغ از یک تشکر خشک و خالی.تمام دارایی ما مال منه حتی شوهرم روزی 5 هزار درآمد نداره.شوهرم خدمت من به برادرهای دغل کار مفت خورش رو وظیفه میدونه.خدا ازشون نگذره

    • بدون نام

      حیف وقت من، شوهر من که همه این اخلاق ها رو داره فقط از سینما خوشش نمیاد . پس هر روز باید حرف گوش کنم تا خوشحال باشه

    • انا

      همگی برید خدا و شکر کنید من نامزدم و از زندگی کردن با این موجود عجیب الخلقه نا امید ولی چاره ای هم ندارم مجبورم تا آخرش باهاش کنار بیام چون کارایی کردم بخاطرش که خودم کردم که لعنت بر خودم باد

    • سکوت

      شوهر من کاملا کمالگرا و خودشیفتس و البته خیلی لجباز ولی خودش و مغرور میدونه منم کاملا برونگرام نمیدونم چه کنم

    • عسل

      شوهر من خیلی مغرور و غده، خیلی عاشقمه ولی همش میخواد من مطیعش باشم
      همشم میگه قربون صدقم برو...من هم دوسش دارم ولی لجمو گاهی خیلی در میااااره..
      عصبانی میشم
      در کل مردا موجودات سخت پوستی هستند
      یکدنده
      مغرور
      خودخواه
      ولی من دیوووونه هم عاشقشم
      خل و چلم واقعااااااا

    • نازی

      شوهر من خیلی اخلاقش بچه گونست تا بهش بگی بالای چشت ابروست قهر میکنه تا من پیشقدم نشم آشتی نمیکنه بعضی وقتها هم همینطور ی خود به خود بدون هیچ دلیلی قهر میکنه در ماه شاید پنج روز آشتی باشیم بقیش قهر هیچ کسم دورم برم نیست دیگه دارم از تنهایی دق میکنم

    • بدون نام

      جامعه مردسالار هستش

    • بدون نام

      یاخدا..... به این نتیجه می رسیم که همه شوهر ها به درد نخورن...... والا حالا که این طوره ما هم شوهر نمیکنیم....

      پدرم از نوع شماره ۱هست آرزوی رانندگی و یه کم استقلال وآزادی تو دلم مونده....
      حالا که کامنت هارو می بینم شوهر کنیم وضعمون بهتر نمیشه که هیچ ،بدتر هم میشه

      والا ما زن ها هم می خواییم آدم باشیم، می خوایم آزادی وانتخاب وهدف داشته باشیم نه برده باشیم

    • مهلا

      وای خدا شما همتون از زندگی ناراضی هستین الان دیگه ماهم ازدواج نکنیم سنگین تریم .ولله....

    • صبا

      خخخخخخخ.فقط عکس هاا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مزخرف بودن عکسا

    • سارا

      یاخدا با این وضعیت دیگه ما جرئت نمیکنیم ازدواج کنیم

    • بدون نام

      خانوما باید از نظر مالی مستقل باشید تا یه حدی با مردا بسازید ،اگه دیدید درست نمی شن ولشون کنید

    • شیما

      چه جلف

    • میترا

      سلام
      این مواردی که عنوان کردید هیچ کدام روش برخورد نبود ، فقط توجیه و دلیلی برای رفتارهای آقایون بود ، یا عنوان رو عوض کنید یا روش برخورد درستی رو ذکر کنید.

    • نرگس

      شوهرم تو خونه بابام نشسته با ارثی که بهم رسید یه ماشین خوب خریدم براش که اصلا دست من نمیده یه نخود طلا هم نزاشته برام بمونه بیمه هم نیس کارم نمیکنه اخلاقشم گنده چشم و رو نداره همش طلبکاره من خیلی راهمو اشتباه رفتم دارم له میشم حس یه آدم بی ارزش و شکست خورده را دارم مامانم ندارم که درد دل کنم دلم گرفته

      پاسخ ها

      • دبیر بازنشسته

        دخترم مواظب باش خونه رو به اسمش نکنه ماشین هم باید به اسم خودت می گرفتی آدم اگه ضعف نشون بده سوارش میشند

    • بدون نام

      اات

    • سعیده

      شوهر من خیلی اخلاقای خوبی داره ولی بعضی رفتاراش رو مخه یکیش اینکه اصلا اهل بیرون رفتن و گشتن نیست تمام جاهای زندگیم شده خونه خودم،بابام همین نمیدونم چیکار کنم

    • بدون نام

      روش برخورد با شوهرای بیشعور و بی چشم و رو بگید لطفا.البته اگه نمیخواید بکید شما زنا خفه شید اطاعت کنید.اصلا لقب بیشعوری مختص مرداس و بس.واقعا شکنجه س که بفهمی و طرف مقابلت نفهم باشه .البته واسه خونواده خودشون خیلی فهیم میشن

    • مریم

      منم بریدم مدام فحاشی و کتک .فقط حرف حرف اونه من خیلی افسرده شدم

    • مریم

      منم بریدم مدام فحاشی و کتک .فقط حرف حرف اونه من خیلی افسرده شدم

    • بدون نام

      شوهر من مرد شماره ۸ :"( انقدر لج میکنه سر چیزی که میخواد و اصرار میکنه که مجبوری بگی باشه کاری که میخوادو انجام بدی برای اینکه راحت بشی بعدم میگه دیدی چقد خوب بود پیشنهادم منم باید الکی تاییدش کنم و بگم آره مرسی کاش زودتر به حرفت گوش میدادم اما تمومی نداره باز دو روز دیگه یه پیشنهاد دیگه داره اولا وامیستادم جلوش اما انقد ابراز ناراحتی و دلخوری میکرد و رفتارش سرد میشد و لج میکرد و اصرار میکرد و بهونه میگرفت که کم کم فقط دیگه قبول میکنم چیزی که میخواد معلومم هست که ناراحتمو اذیت شدم ولی اون به فکر خودشه به هر نحوی شده باید به چیزی که میخواد برسه تا خوشحال و راضی باشه :"(

    • بدون نام

      ای دل غافل شوهر منم شماره 8هست الان اومدن ببینم چکار باید کنم نتیجه نداد
      اگه ی حرفی زد دیگه غیر اون عمل نمیکنه تمام

    • بی نام

      من نمیدونم واقعا با شوهرم چطوری رفتار کنم همیشه یا عصبی یا دلچرکین،هر حرفی میزنم عصبی میشه کوچکترین حرفها ،حق ندارم بگم ناراحتم از چیزی چون عصبی میشه حق ندارم گریه کنم چون اعصابش بهم میریزه کلا هر چی هر وقت هم ک دعوامون میشه بعدش میگم بیا حرف بزنیم حل کنیم ک میگه نمیخوام حوصله ندا تو دعوا من سعی میکنم توهین نکنم بهش ولی هر چی دلش بخواد میگه واقعا نمیدونم چیکار کنم دگ

    • همدرد

      من فکر می کردم فقط شوهر من این همه مشکلات اخلاقی داره و خودم رو مدام بابت انتخاب غلطم سرزنش می کردم ولی ظاهرا همه مردا همینطوری اند. الان بعد ۱۴ سال اگه برگردم عقب با مردی ازدواج می کنم که هم لال و هم فلج باشه . ولی الان بعد ۱۴ سال تلاش و فداکاری و این همه سختی ، هیچ راهی جلو روم نمی بینم برای درست شدن این زندگی. جامعه هم که مردسالاره و طلاق اصلا کار ساده ای نیست و با این اخلاق های اونها معلوم نیست بعد از طلاق هم دست از سر ما بردارند یا نه. موندن و ادامه دادن زندگی هم ظاهرا فقط مشکل آبروی خونواده ها رو حل می کنه و تو خونه خودت ، همش جهنمه و متأسفانه دختر پسرامون هم که تو خونه این رفتارها رو می بینند روی زندگی آینده شون پیاده می کنند. تمام جوونی و زیبایی مون فقط در اختیار اونهاست و اگر بابت هر کاری که در زندگی اونها انجام می دادیم قرار بود مثل بقیه خدمات در جامعه، پول پرداخت کنند شاید روزی یک میلیون تومان می شد اما اونها به جای تشکر ، در عوض تمام اعتماد بنفس ما رو له می کنند و کم کم تبدیل میشیم به یه زن زشت و غرغرو و بداخلاق و بی اعتماد بنفس. خدایا کاش اینطوری نبود که یک زن و یک مرد و بچه باید تا پایان عمر با هم باشن. کاش به راحتی می شد همدیگه رو ترک کرد. یعنی اگه تا زمانی که آرامش داریم با هم باشیم با هم. و اگه دیدیم یکی مون کوتاه نمیاد و داره می تازه ، به راحتی و بدون هیچ دردسری راه ها از هم جدا می شد. مجرد های عزیز، قبل از ازدواج نامزدتون رو در حد مرگ عصبانی کنین و واکنششو ببینین چند بار این کار رو بکنین تا بتونین تشخیص بدین طرف حسابتون کیه. اول از همه اخلاق رو مد نظر قرار بدین. اگه نماز می خونه، اگه انفاق می کنه و ... دلیل بر خوب بودنش نیست. باید ته ته ته اون رو بشناسین که دیر نشون می دن ولی وقتی نشون دادن تا آخر عمر کاری از دستتون بر نمیاد. اونها تمام دردهای جامعه، دردهای محیط کار ، دردهای شخصی و .... روی شما که همسرش هستید و حس مالکیت روی شما دارند پیاده می کنند. و باید سنگ باشی تا واکنش نشون ندی . اگر هم که واکنش نشون بدی دیگه کارت ساخته است دارم می ترکم می ترکم می ترکم از غصه. هر دوی ما هم تحصیل کرده ایم مثلا. یعنی این دنیا با این همه زیبایی هاش، با این همه آفرینش خداوند باید تو زندگی با چنین مردی خلاصه بشه و تموم بشه. هیچ راهی برای درست شدن نیست. هیچ راهی

      پاسخ ها

      • راد

        خیلی ناراحت شدم یه کاری انگیزه ای واسه خودت درست کن کمتر به مشکلات فکر کن

    • سهیلا

      شوهر من خیلی خر

    • افسون

      شوهر من تمام این مدلهاست و چند تای دیگه که اینجا عنوان نشده با این مدل مردها که ترکیبی از تمام 9 مدل ها و حتی از نظر اقتصادی هم وابسته به زن هستند چطور برخورد کنیم؟

    • Goli

      شوهر من هم بی اعتماده هم بد خلق غیر اجتماعی یه دنده مغرور بی احساس
      فقط تنها کاری ک انجام نمیده فحش و کتکه
      که اگ اوناروهم بگه و بزنه سنگین تره

    • مریم

      شوهر من مرد خوبی هست هر چی بگم گوش میکنه
      ولی مادرش تو زندگیمون خیلی دخالت میکنه.
      باهم همسایه هستیم بدون اینکه در بزنه وارد خونمون میشه.منو همسرم رو حتی لخت هم دیده ولی توجهی نمیکنه شوهرم بی اعتنایی میکنه به این کارش.
      ولی یه بار اعصبانی شدم به مادر شوهرم گفتم بهش. چند روزی هم قهر کرد ولی بازم شروع کرده بدون در زدن وارد خونمون میشه.به شوهرم هزار بار گفتم میگه میترسم ناراحت بشه.گوش نمیکنه.شوهر من شغلش نظامیه پانزده روز میمونه سرکار سیزده روز میاد خونه تو اوت پانزده روز منم لز دست مادر شوهرم میمونم خونه پدرم.توروخدا کمکم کنید دیگه خسته ام از زندگی...

      پاسخ ها

      • عسل بانو

        دوست عزیز اینکه ناراحتی نداره هر موقع باشوهرت تو خونه هستید در رو از داخل قفل کن تا در بزنه شما در رو براش باز کنید.

    • نیلو

      تو کل این موارد ک زن باید کوتاه بیاد اصلا نیازی نبود این همه متن بنویسید فقط می نوشتید خانم محترم شما کوتاه بیا . والا .....

    • بدون نام

      منم همیشه فکر میگردم فقط من انتخابم اشتباه بوده خیلی بحث کردم در مورد مسائل مختلف ولی به این نتیجه رسیدم که نرود میخ آهنی بر سنگ پس خاتون اذیت نکنین سکوت کنین بدارید آنقدر حرف بزنن تا جونشون در آد

    • میلی

      بنظرم خوب و بد در بین زن و مرد هست
      و بعضی وقتا خود زن یا مرد باعث میشه که رفتار ناشایستی باهاش بشه اگر زن یا مردی به خودش ارزش قائل بشه کمتر کسی میتونه شخصیت اونو زیر سوال ببره
      زن قبلی من خیلی حسود بود و بهم بی احترامی میکرد و بسیار دهن لق بود و خانواده کنترل گری داشت منم در قبال اون کاراش یه مدت با صعه صدر و ارامش و احترام رفتار کردم
      ولی بعد از هشت ماه نامزدی دیدم فایده نداره و گفتم مثل خودتون رفتار خواهم کرد بردم طلاقش دادم و الان کلی راحتم و در استانه یه دختر با اعتماد بنفس و سالم هستم خداروشکر

    • بدون نام

      واقعا مطلب مزخرف بود.مگه عصر حجره که خانم همش باید یه کار کنه که شوهرش عصبانی نشه .همش کوتاه بیاد برای اینکه دعوا نشه.چرا مردها نباید رفتارشون رو درست کنند.این چه طرز راهنمایی کردنه

    • بهار

      روابط باید دوطرفه باشه

    • دختر پاییز

      وقتی ازدواج کردم اعتماد ب نفسم گرفته شده همش باید حرف اون باشه انگار ن انگار منم ادم خودش برام تصمیم میگیره *:(

    • مارال

      سلام.من زندگی سختی داشتم.شوهرم خیلی درگیر روابط دوستای اجتماعی و زنای دیگه ست و این منو آزار میده.حتی جرئت نمیکنم و حق ندارم ازش سوال کنم.سریع متهمم میکنه به فضولی و سوظن و هزار تا چیز دیگه.من هیچ حقی در مقابلش ندارم.کلا باید لال و کور و کر باشم.

    • بدون نام

      شوهرم من جلوی خونوادش تحقیرم میکنه که هیچ.چندین بار جلوی اونا کتکم زده....... شخصیتم خورد تر از این نمیشه...

    • بی نام

      اتفاقی سر از اینجا در اوردم.نوشته حال به هم زنی بود.نویسنده نیازمنده به توجه و احترام افراطی و بی نهایت بی سواد.افکار بی ارزش خودتون رو منتشر نکنین کسی گله نمیکنه ازتون.

    • بدون نام

      مثل سگ پشيمونم  

    • پروتنه

      تا بوده همین بوده توکلتون به خدا باشه

    • مینا

      مردها خرن

    • بدون نام

      من میخوام ازدواج کنم اما اینقدر از این حرفا شنیدم که نمیدونم چیکار کنم آخه نامزدم میگه من با همه ی مردا فرق میکنم میگه بعد از ازدواج به این حرفات میخندی

      پاسخ ها

      • بی نام

        اشتباه نکن.مردها تو ازر دادن زنها با هم فرق دارن.وگرنه همشون زن آزارن.تو ملاکها ومعیارها و شرط و شروطت ب هیچ وجه کوتاه نیا.چون واقعا پشیمون میشی.من دو ماهه ک عقد کردم بعد از 4 سال دوستی.و واقعا پشیمونم.

    • بدون نام

      مردا همیشه اول ب فکره خودشونو نیازشونن ،من که دیگخ خسته شدم بهش می گم عزیزم اول ب فکزه زندگیمون باش اول بفکره ارامشمون باش ولی همش می گه اینده ،برات اینده می سازم کدوم اینده تو اول باید زندگی الانمونو بسازی که بعد ب اینده برسی گوش نمی ده کخ نمی ده

    • بدون نام

      مردا همیشه اول ب فکره خودشونو نیازشونن ،من که دیگخ خسته شدم بهش می گم عزیزم اول ب فکزه زندگیمون باش اول بفکره ارامشمون باش ولی همش می گه اینده ،برات اینده می سازم کدوم اینده تو اول باید زندگی الانمونو بسازی که بعد ب اینده برسی گوش نمی ده کخ نمی ده

    • بدون نام

      مردا همیشه اول ب فکره خودشونو نیازشونن ،من که دیگخ خسته شدم بهش می گم عزیزم اول ب فکزه زندگیمون باش اول بفکره ارامشمون باش ولی همش می گه اینده ،برات اینده می سازم کدوم اینده تو اول باید زندگی الانمونو بسازی که بعد ب اینده برسی گوش نمی ده کخ نمی ده

    • بدون نام

      سلام یکی بگخ با مرده پر مدعا باید چه طور برخورد کرد تا کی صبوری کنیم نتیجه ی کاراشونو ببینیم چرا قبولنمی کنن اشتباهه کارسون

    • خانم فاطمه

      من آرزومه شوهرم اینجوری باشه . دقیقاما برعکس هستیم . شوهرت بی دقت و بی مسعولیت و بی فکر . همیشه با تلفن با خونوادش در حال حرف زدن و غیبت کردن هست هیچ وقت تو زندگیمون برنامه ریزی نداره . ۳۰ سالشه و مثل ی پسر۱۰ ساله رفتار میکنه .مثل بچه ها حرف میزنه . کلا خیلی منو عصبی و حساس کرده

    • آلاله درباره روشهای برخورد با این چند مدل شوهر

      من مردهای رو دورو برم میشناسم که هیچ کدوم از مدلها نیستن وبه تمام معنا مردن ولی نمیدونم چرا قسمت ما نشدن شوهر من کلکسیونی از این نه مدل مردهست دروغ نگم شش هفت تاش چرا درست تربیت نشدن

    • فاطيما

      شوهر من يه چيز عجيب كهرتاحالا نديدن و نشنيدين كه همچين آدمى باشه...
      پنهون كار، پر توقع ، بادوک ، بد دهن ، با اعتماد به نفس زیاد...
      اما من اصلا نذاشتم کسی بدونه چه اخلاقای گندی داره همه بهم میگن خوش بحالت عجب شوهر خوبی داری

    • نشناخته

      ما یه ماهی ونیم میشه عقد کردیم
      شوهرم اصلا درکم نمیکنه با وجود اینکه همش بهش میگم من خجالت میکشم بیام خونتون من خانومم ونمی توانم هر کاری بکنم میگه اگه نیای خونه ما من باهات قهر میکنم هر کاری هم که انجام ندم تهدیدم میکنه که اگه انجامش ندادی من این کار میکنم اون کارومی کنم الانم دو هفته است گوشی شو خاموش کرده اصلا ازش خبر ندارم ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره بنظرم تو از الان جدا شی خیلیییی بهتره

      • بدون نام

        ای وای چه متوروخدا به داد خودت برس به این فک نکن خونواده بفهمه ناراحت میشه یا الکی به این فک کنی دوسش داری تکلیف خودتو باهاش خیلی جدی مشخص کن نگرنه مث ما باید یه عمر بسوزی بسازی تازه چندسال دیگه فقط تو نیستی تو دوسش داری تحملش میکنی بچه بیاد بزرگ شه میدونی چقد ازار میبینه ببین مطمین باش یه هچین رفتاری رفتارای دیگه هم در پی داره

      • بدون نام

        سلام . حتما حتما ازش جدا شو . شوهر من هم همینطور بود ولی الان پانزده ساله دارم عذاب میکشم . کاش همان موقع توی نانزدی ازش جدا شده بودم .
        یک نکته مهم اول وقتی می خواهید نامزد شوید اصلا عقد نکنید تا شناسنامه تا کثیف نشود و اول حتما صیغه محرمیت بخوانید تا چند ماه همدیگر را کامل بشناسید. وقتی کاملا با هم تفاهم داشتید عقد کنید. تو را به خدا اشتباه من را تکرار نکنید.

    • مهسا

      این نویسنده که حرفش اینه که ما خانما مثل رباط باشیم وبه زندگی واحساس ما اصلا اهمیت نداده ولی خانمها باید برا زندگیتون هدف داشته باشین واگه میتونین رو پای خودتون بایستین وبرای مرد زندگی نکنین ببینین اون به خاطر. شما زندگی میکنه اگه باهاتون بود. باهاش زندگی کنین ولی اگه دیدیین براتون ارزش قائل نیستن حیف سلامتیتون نیس به خاطر. این موجودات فضایی به خطر. بندازیین مواظب سلامتی روحی خودتون باشین

    • زیبا

      واقعا این مردا نفهمن من هر چی میگم باهاش ارو حرف میزنم فقط داد میزنه

    • ف

      من معتقدم با کسی ک یک درصد بدی برات داره ادامه نده.فک نکن درس میشه ک بدترم میشه عمرتو هدر نکن ب پای موجود بی خاصیتی مث مرد

    • نرگس

      اینها رو کی نوشته؟
      چرا انواع مرد همه ش عین همه؟
      چرا روش های برخورد عین همه؟
      چرا همه ش زن کنار بیاد؟
      چرا ۱ دور خودتون قبل انتشار مرورش نکردید؟
      چرا؟هان؟ چرا؟

    • بازنشسته

      شوهر من در جامعه مردی خوش اخلاق مهربان و دیندار و خانواده دوست است ولی در این سی سال زندگی یکبار حرف راست از دهانش نشنیده ام حیله گر و مکار است یک روده ی راست در شکمش نیست به خاطر بچه هایم سوختم و ساختم خدا ازش نگذرد منکه حلالش نمی کنم

    • بدون نام

      ما از این شانس ها نداریم شوهر من گند اخلاقه از ازدواج باهاش پشیمونم

    • بدون نام

      شوهر من تنها ایرادی که داره ...اینه که برای جایی رفتن محدودم میکنه حتی خونه ی بابام...نمیدونم چیکار کنم که این اخلاقشو بذاره کنار

    • ناشناس

      لعنت به این زندگی

      پاسخ ها

      • بینام

        مث شوهر من با دانشگاه رفتنم و کار کردنم خیلی مشکل داره

    • مرضیه

      اتفاقا نویسنده چیزای خوبی نوشته.من شوهرم ترکیبی از چند مدلش بود ولی اخلاقای خوبی هم داره که دوستشون دارم.اگر بدلایلی نخواستید از شوهرتون جدا بشید به این راه حلا توجه کنید کمتر آسیب می بینید.اگر بتونه خودشو اصلاح کنه که دیگه هیچ کدوم از این مدلا نیست و ایده آل میشه دیگه.ما خودمون هم بی عیب و ایراد نیستیم.

    • دختر کُرد

      این بدون نام خیلی مشکوکه همشم منفی کامنت گذاشته و از جدایی حرف زده .مشخصه خودش همونیه که مطلب رو گذاشته تا با کامنتای چِرتِش ملتو به چالش بکشونه

    • بدون نام

      شوهر منم حرف حرف خودشه دیگه خسته ام از کتک و فحش هایی که به خودم و خوانواده ام میده کاش میمرد

    • تنهای تنها

      شوهر من ام همش به حرف خواهراشه. اصلا حاضر نیست یه تیکه لباس برام بخره. باید ببینه که لباسام پاره شده ان منم انداختم توی سزل آشغال یا کفش برای پوشیدن ندارم. یااینکه لوازم آرایش ندارم فقط برای لوازم آرایش خیلی حساسه همون رو اجازه میده که بخرم. از مایحتاج خوراکی هم که کلا هیچی نمیخره تا زمانی که یه مهمون بیاد خونمون. کلا دوست نداره با من تنهایی بره خرید. من همش مجبورم از خواهرام دقیقه ۹۰ برم لباس قرض بگیرم

    • بدون نام

      واقعا اگه کسی از اول تا آخر مطالبتونو بخونه متوجه میشه که اولا نویسنده مرد هست و دوما مردی با خصلت کاملا مغرور از خود راضی . چی فکر کردی که خانومها اینقدر احمقن؟ همه اش داری رفتارهای بد و ناشایست مردهارو توجیه میکنی.

    • گیوا

      پس بگید زنها برده ان و باید بسوزن و بسازن . پس حق زندگی و آزادی واسه زنها هیچ معنایی نداره دیگه .شوهر من علاوه بر این پنج خصلت پنجاه تا دیگه خصلت بد داره و تمام راهها امتحان شده است و نتیجه نداده . دعا کنید اینجور آدمها از روی زمین محو بشن و نسلشون منقرض بشه

    • سمیرا

      میخوام هیچوقت شوهر نکنم اگر قراره انقدر اذیت شم تا اونو راضی نگهدارم .
      ۳ساله ی دوست پسر که از این ۷.۸مدلی رو داشت .واقعا انقد خسته ام با اینکه دوستش دارمو وابسته ام بهش.بیخیالش شدم .انقدر سعی رعایت کنم باز یچی پیدا میکنه برای ایراد گرفتن دیگه حالم از هرمردی بهم خورده

    • مریم

      سلام شوهرمنم یه ادم حساس وسواس مشکل پسندوعیب جوهستش دیگ بریدم زندگی برام جهنم شده

    • زیبا

      وای ما خیلی خوب بودیم .همسرم همش فکر میکنه من هرکاری میکنم روش منت میزارم درصورتی که همه رو باعشق انجام میدمو اصلا هم به روش نمیارم نمیدونم شاید از خوبی زیادم عادت شده همه چیز براش .همش میگه تمییز کن اینجا رو اونجارو.بابا چقدر تمیز کنم بچه کوچیک دارم فوری بهم میزنه خب دیگه چندبار انجام بدم ازپا افتادم.یعنی تازمانی ادم کار کنه تو خونه میشه زن زندگی.یه روزی فکر میکردم بهترین زندگی دنیا رو دارم

    • درسا

      سلام به نظر شما اگه هعي از مردا عذرخواهي كنيم نميشه وظيفه؟

    • ناشناس

      چه جالب انگار دستگاه کپی بوده یه ورژن کلی بوجود اومده و کمی شاخ و برگاش تغییرات داره توی نظرات کاملا مشهوده
      شوهر منم بجای صحبت بامن ،هرشب باید دست کم نیم ساعت و بیشتر با مادرش صحبت کنه و گزارش کار کامل روزانه ریز ودقیق رو بهش بگه گاهی هم باخواهرش وجالب که گاهی مادروخواهرش اشتباه متوجه میشن و حرف توی همه پُرمیشه بعد دعوا میشه بعد از اول
      و مادرش هم همش میگه چیکاربکن چکارنکن باکی رفتوآمد کن و به کی زنگ بزن در مجموع یک خاله زنکی فجیعی رو ادامه میده و لذت هم میبره ازین کار نمیدونم چیکارکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج