۳۹۵۷۵۶
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

روحانی «کاهش ساعات کار بانوان» را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور قانون کاهش ساعات کار بانوان دارای شرایط خاص را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان قانون کاهش ساعات کار بانوان دارای شرایط خاص را برای اجرا ابلاغ کرد.

روحانی در این نامه تاکید کرده است: در اجرای اصل یکصدوبیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص که در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ دوم شهریور ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۱۷ به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۴۵۸۱۸ مورخ ۱۳۹۵/۶/۲۸ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      سلام، من میخوام بدونم، تو مملکتی که مردها به زور کار گیر میارن تا بتونن،خرج و مخارج زندگی رو در بیارن ، این مشاغل به بانوان سپرده میشه که از هر ده خانم شاید یک نفر هم نان اور خانواده نباشن، و صرفا برا ارتقاء، جایگاه اقتصادی خانواده شغل رو تصاحب کردن، حالا با این قانونکم شدن ساعات کاری ایا به اقتصاد مملکت کمک میشه یا جنبه خودنمایی داره؟یه فکری به حال شغل جوانان بکنید خواهش میکنم.

    • رهگذر

      سلام خوبه هوای بانوان رو دارن من خودم ساعت 6 صبح از خونه میزنم بیرون و ساعت 8 شب به خونه برمیگردم با ساعت کاری 7 صبح تا 7 بعد از ظهر و بقیه ساعت هم تو راه محل کار. انشالله یه فکری هم به حال ما بکنن

    • ایرانی

      مصطفی کاملا درست میگه
      این چه قانونیه که به زنان اجازه کار میده؟
      توی این مملکتی که بیکاری موج میزنه و مردم به نان شب محتاج هستند کی گفته زنان کار کنند و به همراه شوهرانشان پول روی پول بگذارند و یک خانواده بدبخت به نان شب محتاج باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بنده خدا

      باسلام به تمام آقایون و خانم های که بیکار هستند واقعا سخت بیکاری ولی این را بگویم که زن و مرد باهم تلاش می کنند تا زندگیشان را بگردانند مطمئن باشید که موقعیت مالی خانواده خوب باشه هیچ خانمی هیچ وقت راضی نمی شوند نوزاد 6 ماه را به مهدکودک بسپارند و با شرایط سخت در محل کارشان حاضر شوند آقایون وظیفه کار کردند رو دارند آیا زمانی که از سرکار می رسند خانه دست به سیاه و سفید می زنند نه مطمئنآً ولی یک خانم وقتی از اداره تعطیل می شه دنبال بچه می ره بعد هم به کارهای خانه و پخت و پز و...... رسیدگی می کنه آیا نباید مانند کشورهای دیگه به خانم ها تسهیلات داد تا بتوانند هم کمک معیشت خانواده باشند و هم به بچه و زندگی بپردازند.(البته من هم از خداوند متعال می خواهم انشاء ا... ریشه بیکاری از مملکت ما کنده شود و تمام جوان ها مشغول به کار شوند اقتصاد مملکتمان ایران انقدر خوب باشد که تنها مردها کارکنند و نیاز به کار کردن زن ها نباشد مطمئن باشد آن روز هیچ زنی جز نخبگان خانم به سرکار نخواهند رفت به امید آن روز)

    • بدون نام

      خیلی عذر میخوام اما مشکل بیکاری در کشور یعنی باید باعث بشه بانوان کار نکنند که مردهای بیشتری بتونن برن سر کار یعنی واقعا این انصافه تمام زحمات یک خانم و استعدادها و توانمندیهاش نادیده گرفته بشه و یک نفر صرفا بدلیل مرد بودن که شاید واجد اون توانمندیها هم نباشه جایگزینش بشه.این چه مطالبیه مینویسید . واقعا شما که این مطالب رو می نویسید اینو فقط چاره کار میدونید؟شما بهتره بجای اینکه در فکر کم کردن تعداد خانمهای شاغل باشید به فکر راه حلی برای افزایش ظرفیت کاری باشید. مشکل اصلی چیز دیگریست و ربطی به تعدادخانمهای شاغل نداره که شما زود اونها رو حذف و عامل مشکل میدونید .بهتره دنبال راه حلهای دیگه ای بود. خانمها برای بدست اوردن همین مشاغلی که دارن باید از ۷ خان رستم بگذرند و بعد استخدامم هر روز به بهانه و بخاطر خانواده و فرزند و وظایفی که در قبال اونها به عهده دارن تهدید میشن و باید همیشه چند برابر کارکنند تا بتونن در ایران البته !ثابت کنند که توانایی انجام کار رو دارن که مبادا مدیران ازشون ناراضی نشن . ضمنا سر کار همون خانمهای شاغل گاها دو برابر مفیدتر از یک مرد کار مفید انجام میدن و اتفاقا از نظر روانی بیشتر تحت فشارشون میذارن دقیقا فقط به دلیل جنسیتشون . و در اخر اصلا نمیخواد شما غصه کم کردن ساعت کار بانوان و یا افزایش مدت مرخصی زایمان و . . رو بخورید چون در عمل همه اینها یک تبصره میخورن که در صورت رضایت سازمان مربوطه! و در ۹۹ درصد موارد عملی نمیشن.

    • بدون نام

      من یه خانم شاغل هستم والا اگر از نظر مالی احتیاج نداشتم صد سال سر کار نمی رفتم کی از عافیت بدش میاد

    • بدون نام

      کسب روزی حلال بر هر زن و مرد مسلمان واجب است

    • علی

      زمانی که تمام تصمیمات کلیدی این مملکت شما آقایون می گیرید اوضاع همینه که هست یه کم از توانایی هاتون استفاده کنید بجای حذف یک گروه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج