جاباما
۳۹۶۴۸۰
۴۴ نظر
۵۰۰۳
۴۴ نظر
۵۰۰۳
پ

روحانی: گویا عده ای از راحتی مردم ناراحت هستند

رییس‌ جمهوری با تأکید بر اینکه هیچ کشوری با انزوا نمی‌تواند به جایگاه مطلوب پیشرفت و توسعه برسد، اظهار داشت: مهم‌ترین اقدام دولت در سه سال گذشته، ایجاد آرامش در فضای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و روابط خارجی بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه (۷ مهر) در جلسه سرمایه‌گذاری و توسعه استان قزوین با اشاره به اینکه تمام تلاش دولت این بوده که موانع را از پیش سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی بردارد، گفت: عده‌ای چنین تصور می‌کنند که نباید با طرف خارجی مذاکره کرد، در حالی که تقویت روابط با کشورهای خارجی یک فرصت تاریخی است و از لحاظ اقتصادی و علمی، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

رییس‌ جمهوری افزود: باید علم را از دیگران بیاموزیم، همانگونه که آنها قبلاً علم را از ما آموختند.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در دنیای خارج به درستی استفاده کنیم، تأکید کرد: هیچ کشوری با انزوا به نقطه مطلوب پیشرفت نخواهد رسید.

رییس‌ جمهوری گفت: هدف مذاکرات و برجام این بود که زمینه را در داخل کشور برای جذب سرمایه‌گذاری، فناوری و برقراری ارتباطات تجاری و صادرات کالا و خدمات آماده کند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مذاکرات انجام می‌شد، عده‌ای ابتدا چنین اعلام می‌کردند که برجام هیچ تأثیری ندارد، اما زمانی که احساس کردند مؤثر واقع شده، می‌گویند چرا تأثیرش بیشتر و کامل‌تر نیست؟ باید توجه داشت که آثار تفاهمات خارجی یک روزه نمایان نمی‌شود.

رییس‌ جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سوال که مگر بنا است که اختلاف با سایر کشورها تا قیامت ادامه پیدا کند؟ گفت: یکی از افتخارات پیامبر گرامی اسلام(ص) این بود که به دعوای طولانی مدت اوس و خزرج پایان داد. البته باید در همه امور هوشیار بوده و رفتار منطقی داشت و به منافع ملی توجه کنیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه مذاکره با طرف خارجی مانند معامله تجاری است، گفت: اگر در مذاکره یکی از طرفین به دنبال کسب صد در صد مطالبات خود باشد، دیگر مذاکره معنا ندارد و در دنیای سیاست، مذاکره انجام می‌شود تا طرفین با پیشنهادهای مختلف بر روی موضوعات مختلف، به توافق برسند.

رییس‌ جمهوری تصریح کرد: ما در جریان مذاکرات به دنبال انتشار، قرائت اعلامیه و بیانیه نبودیم، به مانند سبکی که قبل از این دولت جریان داشت. هدف اصلی ما از مذاکره و توافق ایجاد گشایش بود.

دکتر روحانی گفت: دولت در ۳ سال گذشته به دنبال ایجاد آرامش در فضای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و روابط خارجی بود و تا پایان این مسیر را ادامه خواهد داد؛ البته گاهی اوقات عده‌ای اقداماتی از جمله آتش زدن یک سفارتخانه را انجام می‌دهند که خارج از کنترل است، اما معتقدیم همه مسایل خود را در عرصه بین الملل باید حساب‌شده حل و فصل کنیم.

رییس‌ جمهوری با تأکید بر اینکه هدف برجام ایجاد گشایش بود، تصریح کرد: در جریان توافق هسته‌ای به دنبال ایجاد شرایط مناسب بودیم تا به واسطه آن، هر روز یک گشایشی حاصل شود و امروز خوشبختانه در این مسیر قرار گرفته‌ایم و مخالفت‌هایی که انجام می‌شود، برای این است که چرا میزان این گشایش‌ها کمتر است.

رییس‌ جمهوری افزود: مسایل مختلفی با غرب داریم که باید حل و فصل شوند، اما زمانی که با این نیت، اقدامی انجام می‌دهیم، داستان جدیدی ایجاد می‌شود.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه کشورمان در رأس مبارزه با تروریسم قرار دارد و نمی‌خواهیم در کشور پولشویی انجام شود، اظهار داشت: وقتی با این هدف اقداماتی را آغاز می‌کنیم، به یک‌باره FATF موضوعی ناپاک جلوه داده می‌شود!

رییس‌ جمهوری تأکید کرد: ما به دنبال اجرای قوانین خودمان بوده و قصد داریم با تروریسم از لحاظ مالی و بانکی نیز مبارزه کنیم.

رییس‌ جمهوری تصریح کرد: برای مبارزه با سوء استفاده از تروریسم باید قانون و مقررات لازم را داشته باشیم و بدون شک برخی از این موارد باید در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد و مجلس شورای اسلامی پیش از این در رابطه با پولشویی، قوانینی تصویب کرده است.

دکتر روحانی تصریح کرد: باید در رابطه با همه مسایل کشور در خصوص پولشویی و مبارزه با تروریسم از لحاظ مالی اقداماتی انجام داده و آن را به دنیا اعلام کنیم تا بدون دلیل به ما تهمت نزنند. همچنان که در موضوع هسته‌ای همه مسأله ما این بود که در مذاکرات به دنیا ثابت کنیم که به دنبال ادعاهای واهی مطرح شده از سوی آنها نیستیم و در نهایت نیز آژانس بین‌المللی اتمی پرونده ایران را خاتمه یافته اعلام کرد.

رییس شورای عالی امنیت ملی افزود: در رابطه با موضوع هسته‌ای یک عده ما را به ساده لوحی متهم می‌کردند و با قاطعیت اعلام می‌نمودند که مگر امکان‌پذیر است که پرونده ایران بسته شود؟ اما اکنون که این موضوع انجام شده به جای تشکر و قدردانی از ملت و صاحبنظران ،همچنان به دنبال مخالفت هستند.

رییس‌ جمهوری تأکید کرد: در یک مبارزه حقوقی، فنی و سیاسی، موفق شدیم و آژانس بین‌المللی اتمی پرونده کشورمان را بست و اکنون هم در رابطه با مسأله پولشویی و مبارزه با تروریسم اگر با اقداماتی بتوانیم به دنیا ثابت کنیم که به دنبال پولشویی و حمایت از تروریسم نیستیم، آیا این موضوع اشکال دارد؟

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش دولت بر این بوده که در کنار ایجاد آرامش خاطر گشایش‌هایی را بوجود آورد ، گفت: از این گشایش‌ها باید ملت ایران، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و همه کسانی که به دنبال ایجاد تحول در کشور و خدمت به مردم هستند، استفاده بکنند.

رییس‌ جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان قزوین از استعداد و ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است، گفت: قزوین از لحاظ جغرافیایی، محور مواصلاتی و ارتباطی مرکز با غرب و شمال کشور است و در بخش‌های مختلف دارای استعدادهای کم‌نظیری است که ضرورت دارد روی آن سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام شود.

دکتر روحانی توجه به موضوع گردشگری و سرمایه‌گذاری در این عرصه را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر دولت به فکر نوسازی ناوگان هوایی است این موضوع بخاطر راحتی مردم و تحول در عرصه گردشگری است، اما گویا عده‌ای از راحتی مردم ناراحت هستند.

رییس‌ جمهوری توجه به مصرف بهینه در زمینه آب را مورد تأکید قرار داد و گفت: آب از مشکلات اساسی و اصلی همه مناطق کشور است و متأسفانه به هشدارهای که در گذشته در زمینه مشکل محیط زیست و آب داده می‌شد، توجه نشد و امروز تاوان آن را می‌پردازیم و امروز ضرورت دارد همه برای رفع این مشکل همکاری و مشارکت داشته باشیم و با مصرف بهینه آب و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری این مشکل را برطرف کنیم.

در پایان این مراسم ۶ تفاهم‌نامه در حضور رییس‌ جمهوری توسط استانداری قزوین و وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف به امضاء رسید.

امضاء تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای مددکاران، احداث تصفیه‌خانه، احداث تقاطع غیرهم‌سطح، ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر، احداث هتل ۵ ستاره و انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین، تفاهم‌نامه‌هایی بود که در حضور رییس‌ جمهور به امضاء رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .................اقای ریس جمهورراحتی کجابود!!!!

    • بدون نام

      راحتی

    • بدون نام

      با کلید آمد ولی هیچ دری باز نکرده
      قول همه چیز را به مردم ايران داد ولی. .....

    • بدون نام

      این از اون حرفها بود .به نظرم منظورش از مردم مدیران محترمه با حقوفهای نجومی .

    • بدون نام

      مگه مردم راحتی هم دارند؟

    • عباس از خوزستان شادگان

      وای وای وای خوب شد گفتی آقای روحانی داریم از راحتی بال در میاریم واییی خدا چقدر راحتیم چه جامعه ی راحتی اصن هیچ مشکلی نداریم همه چی خوبه شما هم خوبید منم خوبم اصن همه چی خوبه بهترین دوره در تاریخ ایران زمین همین دوره اخیره هههههههه

    • بدون نام

      روحانی عالیست.

    • سید

      متاسفانه تمام صحبت مدیران مملکتی ما شده برجام،یارانه وچگونگی حذف همین چندرغاز پولی که به مردم میدن، بابا فقر وبیکاری وفساد و فحشا داره بیداد میکنه چرا زوری میخواین بگین همه چیز خوبه

    • پیرمرد

      بله عده ای از راحتی مردم ناراحتن یکی مثل...........

    • بدون نام

      .................مردم راحتی دارن که کسی بخادبگیرش؟!!!

    • بدون نام

      جقدر هم مردم راحت. هستن

    • علی رجایی

      درودبربزرگ مرد سیاست وصبورباید تمام مسایل را بدون واهمه ازیک تعدادمعلوم الحال که بقول خودتان ازراحتی مردم ناراحتندموفقیت های دولت محترم رابگوش مردم بزسانید. طبیعی است که یک تعدادی بهیچ صراطی مستقیم نیستندولی مردم ما فهیم هوشیار ودوستدار حقیقت هستند که اینها نوددرصدجامعه راتشکیل میدهند وبه منفی بافیهای ان پنج درصدگوش فرانمیدهند چراشماکوتاه میاییداجازه ندهیدهرکس صاحب تریبونی است دولت ودلسوزان رابه چالش بکشدمردم ازصحبتهای اینهاخسته شدندوفقط امید وارندکه شما باقدرت وپشتیبانی مردم ازاینگونه تفرقه افکنیها وناامیدکردن مردم بابیان حقایق جلوگیری کنیدحق یاورتان انشاالله

    • بدون نام

      کدوم راحتی ! البته اونا که همیشه ناراحت هستند

    • مجید

      اقای روحانی کدوم راحتی؟ چرا از قول مردم حرف میزنی؟ نمیدونم شاید منظور شما از مردم مرفهان جامعه باشه و فقط اونا هستن که مردم حساب میشن.شما ........................ چطور میتونید از راحتی مردم دم بزنید؟
      امیدوارم پستمو انتشار بدید چون این برنامه خبر داغ خیلی طرفدار این دولت هست

    • بنده خدا

      کدوم راحتی برادر من.....ملت دارن با سیلی صورت خودشونو سرخ میکنن....ببین چقدر خودکشی زیاد شده....چقدر فحشا ...چقدر دزدی

    • بدون نام

      زنده باد حسن روحانی

    • بدون نام

      شما که دیگر نیاز به صداوسیما ندارید طرفدار شما از صبح تا شب تبل و شیپور به دست هستند هر جا هم که خراب کنید احمدی نژاد هست سپره بلا، رئیس جمهور سال۹۶
      که از الان انتخاب شده ای دیگر چه میخواهی ۴ سال هم که ما بیچاره ها .............

    • بدون نام

      واقعا ما الان راحتیم آیا؟

    • دراكولا تا به تا

      خوب، بد، زشت! مردم خوشي نزنه زير دلتون ها! روحاني عاليه. اصلا مردم بهتر از روحاني رئيس جمهوري نخواهند ديد.

    • بدون نام

      دکتر کدام راحتی؟

    • بدون نام

      هر جا میره همینو میگه

    • farshid

      کو راحتی !!!!!!!!

    • aki

      اقای روحانی مگه داریم کسی که راحت باشه............. که بخواد بدخواه داشته باشه .................

    • بدون نام

      اقای روحانی نه باشماموافقم نه مخالف
      اینکه میفرمایید مردم راحتند
      اگر ماراهم جزو ادمها ومردم حساب کنید
      به وجود شماقسم ما وکسانی که میشناسیمشان راحت نیستیم
      درحد قوت لایموت....

    • بدون نام

      روحانی خودش باعث ناراحتی همه مردم شده . نکنه منظورش از عده ای از مردم خودشه!!!!!!!

    • بدون نام

      راحتی مردم؟! منظور آقای روحانی ما هستیم که با حقوق یک میلیونی اجاره و قسط و ... می دیم.

    • mohamaad

      آرامش در فضای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و روابط خارجی؟؟ :))
      چقدر هم که هم در آرامش و رفاه هستند :))

    • حلاج

      جناب ریاس جمهور محترم تمام مردم البته قشری از مردم انها یکه راحتند در قافیه ودر پرسه درد نیستند ولی ما که در این درد مشترک روز به روز روزگارمون سخت شده امید خود را ازز دست داده ایم میبینم فرق ادمهای دیگر را با خودمان از ناتونی فقر درماندگی گرانی بیکاری بیماری نداشتن منبع در امد هزینه سنگین زندگی اقای روحانی شاید امثال من زیاد باشد که یک پسرم دانشجو وهموفیل وحال دخترم با مشکلات فراوان فوق لیسانس قبول شده در دانشگاه امیر کبیر اراک وقت برای ثبت نام رفتیم ان هم با گرفتن وام دو میلیونی از کانون هموفیلی دیدیم میگویند دو میلیون پانصد هزار تومان باور کنید اشک یک پدر ومن ودخترم تمامی نداشت اخر هم دخترم با چشمی گریان گفت بابا نمیخواد قرض کنید ما توان دا دن وام را نداریم چگونه زیر با ر قرض برویم ان هم با بیماری شما ومادرم ایا این درد نیست درد ما فراتر از این حرفهاست منی که زیر بار اجاره وهزینه سرش سام اورگرانی نمیتوانم حتی یک کیلو برنج بخرم دردم را کجا ببرم به که بگویم فقط اه وحسرت برای ما شده زندگی تحمل کدامین مشکل زندگی را میتواتم در کنار همس بیمار وبیکار داشته باشم این یک درد دل با شما بود نه گدای ولی بدانید دنیای ما با پولدارهای این مملکت فرق دارد

    • بدون نام

      چرا نظر من چاپ نکردی

    • بدون نام

      واقعا ...واقعا... خدا آب خوش از گلوشون پایین نره بحق رسول
      ..

    • آرش

      واقعا راحت و آسوده‌ایم

    • بدون نام

      جناب آقای رئیس جمهور
      شما واقعا کارهای به نفع کشور انجام میدی و تا وقتی که اینجور عمل میکنی از صمیم قلب دوستت داریم و آرزوی توفیق برات داریم و با کار و کوشش در حیطه خودمان سعی میکنیم که همگی به کشور و آینده مشترک‌مان نفع ببخشیم

    • بدون نام

      کدوم راحتی ؟ چی میگه

    • محمدرضا

      اقای ریس جمهور خواهشن دیگر بس مردم خسته شدن یعنی خدا چقدر دیگه عمر به ما میده که منتظر بشیم با حلوا حلوا دهن مردم شیرین نمشه

    • ایرانیان مظلوم

      ما که رنگ آرامش و راحتی رو ندیدیم و نخواهیم دیدچون هرروزمون از روز قبل بدتر میشه ..هرکس هم که میادفقط ...بازملت همیشه بخت میماندو وعده های پوچ وتوخالی که داده میشه وبهش عمل نمیشه ....

    • بدون نام

      سلام بر رهبر عزیزم خداوند سایه عزیزمون همیشه بالا سرمون نگه داره
      ای ملت چقدراذیت میکنید جناب آقای روحانی با 3 سال اومدنشون همچی خراب شد ؟؟؟!!!
      من نه سیاستمدارم نه چیزی چیزی از سیاست میدونم این آرامش که تو هر خونه ی اگر هست پس سیاست دولته اگر سوریه وغیره رو به حال خود میگذاشتن فکر نمیکنیم تو کشور خودمون نفوذ میکردن چرا قدر دان نیستیم فقط چوب لای چرخ میگذاریم ؟؟، کارشون درسته ما انسانها همیشه نالانیم دوست داریم با کوچکترین مشگل گناه گردن دولت بندازیم
      ولی نمیبینیم دشمن در کمینه ایرانه وما یک ایرانیم وعاشق ایران ودولت داره کار خودشو درست انجام میده چطور فقط مشکلاتو شما میبنید وما کوریم ؟؟؟!!! من برای دولت و مردم خوبم فقط دعا میکنم خدا جونم تمام مشکلاتو از جلوی پای تمامی مردم ایران ودولت عزیزم بردار وصبر وحوصله اعطا بفرما

    • بدون نام

      منظور همون مدیران نجومی هستند.نه ما مردم عادی

    • وجدان

      یعنی نمیدونی یا نمیخواهی ببینی؟

    • بدون نام

      کدوم راحتی؟ ملت را مسخره کردی؟

    • بدون نام

      قشنگ معلومه یه عده استخدام شدن تا کامنت های هدف دار بذارن.
      بله مردم راحت نیستند اما شما منظور روحانی را نمیفهمید؟ منظور روحانی این نیست که در حال حاضر مردم راحت اند
      بلکه به سنگ اندازی ها در راه برداشتن موانع اقتصادی اشاره میکند که اگر مزاحمت ایجاد نکنند و بذارن دولت کارش را بکنه به زندگی راحت تر مردم منجر میشه.
      مردم اون وقتی راحت بودند که 1 دلار امریکا 70 ریال ایران بود حتی تا قبل احمدی نژاد 1 دلار امریکا 10000 ریال ایران بود اما زمان احمدی نژاد ریال ایران 400% سقوط کرد!
      هر چه میکشیم از افرادی با تفکرات احمدی نژادی میکشیم.

    • حسین

      3سال کل کشور را تعطیل کردی شاید دل آمریکا را به دست آوری ومردم را به خاک ذلت کشیدی از خواب بیدار شو آقای روحانی خکاهش میکنم دین دنیای مارا نگیرید

    • مجتبی

      دوشواری؟!
      دوشواری نداره اینجا
      خیلی هم عالی
      یککککککک

    • مجتبی

      دوشواری؟!
      دوشواری نداره اینجا
      خیلی هم عالی
      یککککککک

    • مجتبی

      دوشواری؟!
      دوشواری نداره اینجا
      خیلی هم عالی
      یککککککک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج