جاباما
۳۹۶۶۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جدایی دژاگه از العربی قطعی شد

باشگاه العربی ترجیح داد که با وجود غیبت طولانی مدت مهاجم برزیلی خود او را نگه دارد و به این ترتیب جدایی دژاگه از این تیم قطری قطعی شده است.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه العربی ترجیح داد که با وجود غیبت طولانی مدت مهاجم برزیلی خود او را نگه دارد و به این ترتیب جدایی دژاگه از این تیم قطری قطعی شده است.

با وجود این که خبرهایی درباره احتمال قرار دادن نام اشکان دژاگه به جای پائولینیو، مهاجم برزیلی العربی به گوش می رسید، اما باشگاه العربی قطر ترجیح داد که این بازیکن برزیلی را با وجود آسیب دیدگی حفظ کند تا دژاگه دیگر جایی در این تیم نداشته باشد.

در جلسه ای که باشگاه العربی با حضور رئیس باشگاه، مدیر بخش فوتبال و سرمربی جدید برگزار کرد به این توافق رسیدند که پائولینیو را حفظ کنند.

سرمربی العربی در این جلسه اصرار داشت که یک مهاجم جدید را جذب کنند اما با توجه به این تنها یک روز تا پایان فصل جابه جایی تابستانی باقی مانده است عملا جذب بازیکن جدید منتفی شد و به همین خاطر مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که با وجود غیبت طولانی مدت مهاجم برزیلی خود او را حفظ کنند.

وضعیت دژاگه در هاله ای از ابهام قرار دارد. ستاره تیم ملی فوتبال ایران یک سال دیگر با العربی قرارداد دارد و معلوم نیست که او در این یک روز باقیمانده تا فصل جابجایی تابستانی چه تصمیمی خواهد گرفت.

خبرهایی درباره علاقه پرسپولیس به جذب دژاگه به گوش می رسد. باشگاه العربی هم پیش از این اعلام کرد که دژاگه از یک تیم چینی پیشنهاد دارد و باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن تاثیر گذار چه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج