۳۹۶۸۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از تيم کي‌روش تا تيم‌ملي نوجوانان و تيم فوتسال

موفقيت تيم‌ملي فوتسال که برخي‌ها سعي دارند خود را در آن سهيم کرده و وانمود کنند که رهنمودهاي آنان و غيرت ايراني باعث چنين موفقيتي شده نتيجه مديريت و صبر فدراسيون فوتبال و کميته فوتسال و البته فراهم نمودن امکانات مهمي چون اردو و بازي تدارکاتي بود.

روزنامه نود: موفقيت تيم‌ملي فوتسال که برخي‌ها سعي دارند خود را در آن سهيم کرده و وانمود کنند که رهنمودهاي آنان و غيرت ايراني باعث چنين موفقيتي شده نتيجه مديريت و صبر فدراسيون فوتبال و کميته فوتسال و البته فراهم نمودن امکانات مهمي چون اردو و بازي تدارکاتي بود.

در واقع هر تيمي براي کسب موفقيت نياز به برگزاري اردو‌هاي مناسب و چند روزه ، تمرينات منسجم و پي در پي و از همه مهم تر بازي هاي تدارکاتي برون مرزي دارد. کاري که در مورد فوتسال به خوبي اعمال شد و نتيجه‌اش‌ را هم با اقتدار و راهيابي به جمع چهار تيم پاياني تا اين مرحله ديد و چه بسا که تيم ما قهرمان جهان هم شود!

در مورد تيم‌ملي نوجوانان با نگاهي به پرونده اين تيم در طول يک سال گذشته مي‌بينيم که تيم فوق چقدر تمرين و اردو و بازي تدارکاتي و حتي حضور در تورنمنت هاي مختلف را تجربه کرده و اين تيم‌ملي در واقع موفقيت خود را مرهون يک مديريت صحيح و ريشه‌اي مي‌داند. اما معلوم نيست با توجه به اين دو تجربه خوب چرا هر وقت صحبت از برگزاري اردو براي تيم‌ملي بزرگسالان و يا حضور در تورنمنت هاي بين‌المللي و انجام بازي هاي تدارکاتي مي‌شود همه منتقدن کي‌روش مقابل او جبهه گرفته و ادعا مي‌کنند که کي‌روش زيادخواهي مي‌کند ! البته نگراني اين دوستان تنها به مبلغ قرارداد کي‌روش و قياس آن با دستمزد خودشان است و بدون اينکه واقعاً قبول کنند که فاصله بين علم و دانش کي‌روش با آنان زمين تا آسمان است از هر فرصتي براي زدن سرمربي تيم‌ملي استفاده مي‌کنند.

***
اگر در اين مدتي که بخشي از انرژي فوتبال ما در رابطه با تفکرات کي‌روش مبني بر نحوه برگزاري اردو و زمان تمرينات و گلايه‌هاي به حق او در رابطه با عدم بازي تدارکاتي براي تيم‌ملي سپري شده به گفت و گو و تعامل بين سرمربي تيم‌ملي با منتقدان مي‌گذشت قطعاً تيم ما چند پله جلوتر از حالا بود. امروز که هم فوتسال و هم تيم نوجوانان نتيجه دور انديشي مسئولان خود در رابطه با تمرينات ، برگزاري اردو و انجام بازي هاي تدارکاتي برون مرزي را به خوبي مي‌بينند، بايد اين سئوال مطرح شود که پس درد اين دوستان هميشه منتقد با کي‌روش و تيم‌ملي بزرگسالان براي چيست؟‌ چرا نوجوانان و يا فوتسال اين حق را دارند تا براي مطرح شدن از همه ارکان موفقيت استفاده کنند اما چون کي‌روش خارجي است و به آساني تسليم حرف‌هاي پوچ برخي از آقايان نمي‌شود بايد حرفي نزند و چيزي هم نخواهد؟!‌ و چون دستمزدش بالاتر از مربيان ايراني است توقعات از او هم وارد فاز تازه اي از بي‌تدبيري ها شود.

اي کاش از اين پس منتقدان اگر کمي انصاف دارند به اين نتيجه برسند که راز موفقيت هر تيمي به ويژه در فوتبال و فوتسال از چه عواملي نشات مي‌گيرد.

فوتبال بدون انجام بازي تدارکاتي برون مرزي ، تمرينات مستمر و متوالي و بالاخره تشکيل اردوهاي تقريباً طولاني مدت هيچ تضميني براي موفقيت به کسي نمي‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج