۳۹۶۶۹۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جهانبخش: آلکمار برایم سنگ تمام گذاشت

جهانبخش مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کند. این مهم‌ترین خبری بود که طی ماه‌های گذشته درباره بال ایرانی آلکمار شنیده می‌شد.

ایران ورزشی: جهانبخش مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کند. این مهم‌ترین خبری بود که طی ماه‌های گذشته درباره بال ایرانی آلکمار شنیده می‌شد. علیرضا با هماهنگی باشگاه و با تصمیمی گروهی نه در بازی رفت مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی می‌کند و نه در بازی برگشت. به اعتقاد جهانبخش، باشگاه آلکمار با اتخاذ چنین تصمیمی سعی کرد تا آرامش را به ستاره ایرانی‌اش هدیه بدهد. جهانبخش نیز حالا انرژی‌اش را چند برابر معطوف به موفقیت آلکمار کرده تا این کار زیبای باشگاه هلندی‌اش را جبران کند. قطعا پس از پایان دوران آسیب‌دیدگی از علیرضا و درخشش او در ترکیب آلکمار بیشتر از قبل خواهیم شنید.

وقتی قرعه کشی لیگ اروپا انجام شد، همگروهی آلکمار با مکابی بدجوری توی ذوق زد. اینکه تیمی از رژیم صهیونیستی در گروه شما قرار داشت چه احساسی به تو دست داد؟

احساس خاصی نداشتم چون سرگرم بازی در لیگ هلند بودم. همیشه سعی کرده‌ام درباره اتفاقات فوتبالی به وقتش فکر کنم. به همین دلیل هم بود که تا همین یک هفته قبل به این موضوع فکر نکردم.

یک هفته قبل چه اتفاقی افتاد؟ فکر کردی و با مسوولان باشگاه جلسه گذاشتی؟

هفته قبل در جلسه‌ای با حضور رییس باشگاه آلکمار، سرمربی تیم و مدیر برنامه هایم شرکت کردم. صحبتهایی را باشگاه انجام داد و ما هم حرف هایمان را زدیم. رییس و مربی آلکمار به خوبی شرایط را درک کردند. باشگاه گفت از حساسیت موضوع با خبر هستیم و به همین دلیل شرایط ویژه‌ای را برایت در نظر می‌گیریم.

نتیجه جلسه این بود که تو مقابل مکابی بازی نکنی؟

بله. درست است. باید از باشگاه آلکمار تشکر کنم که شرایط من را درک کردند و نهایت همکاری را با من داشتند. آنها نمی‌خواستند شرایط من در تیم ملی هم دچار مشکل بشود و به همین خاطر ریسک نکردند. در نهایت قرار بر این شد که من در بازی‌های رفت و برگشت مقابل مکابی بازی نکنم.

چه شد که باشگاه آلکمار به‌عنوان یک باشگاه حرفه‌ای چنین تصمیمی گرفت. بخصوص که این باشگاه برای تو هزینه کرده و در دو بازی حساس لیگ اروپا قصد داشت تا از وجودت استفاده کند؟

آلکمار هم شرایط مرا درک کرد و هم شرایط ایران را. آنها درک کردند و برایم سنگ تمام گذاشتند. رییس باشگاه گفت به احترام اینکه بازیکن تیممان هستی و برای آلکمار زحمت کشیده‌ای این تصمیم را می‌گیریم تا آرامش ذهنی داشته باشی. ضمن اینکه خود باشگاه آلکمار هم این مساله را رسانه‌ای کرد و نشان داد برخورد حرفه‌ای با یک بازیکن را به خوبی می‌داند.

حتما خودت هم از تصمیم باشگاه استقبال کردی؟

طبیعی است، بله اما این تصمیمی بود که گروهی گرفتیم.

آیا برای اتخاذ این تصمیم کسی هم از ایران با تو حرفی زد؟

خیر. به هیچ وجه. آدم باید در هر شرایطی حقیقت را بگوید. هیچ کس نه به من توصیه‌ای کرد و نه چیزی گفت. خود باشگاه در این باره با من و مدیر برنامه هایم وارد صحبت شد و هر دو طرف تصمیم گرفتیم این کار را انجام بدهیم. من با این کار زیبای باشگاه آلکمار انگیزه‌ام چند برابر شد تا برای آنها بدرخشم و محبتشان را جبران کنم.

آسیب‌دیدگی‌ات چطور است؟ بهتر شده‌ای؟

خیلی بهترم. متاسفانه بعد از بازی در لیگ اروپا مقابل دان دالک دچار مصدومیت شدم. فکر نمی‌کردم آسیب‌دیدگی‌ام اینقدر طولانی شود. تصورم بر این بود که حدود یک هفته از فوتبال دور باشم اما این یک هفته به دو هفته افزایش یافت. الان شرایط خوبی دارم. یک بازی جام حذفی را از دست دادم که چندان مهم نبود اما از دست دادن دو بازی لیگ، برایم سخت بود. حالا هم برای اینکه مصدومیتم به صورت کامل حل شود به روسیه نرفتم و تیم را مقابل زنیت همراهی نخواهم کرد.

چرا؟ مگر نمی‌گویی که آسیب‌دیدگی‌ات برطرف شده است؟

برطرف شده اما صددرصد نه. یکی دو روز قبل جلسه‌ای با کادر پزشکی آلکمار داشتم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ریسک نکنم و مقابل زنیت به میدان نروم چون پرواز به روسیه نیز پرفشار و طولانی بود این تصمیم را گرفتیم تا وقتی به طور کامل آسیب‌دیدگی‌ام بهبود یافت برای آلکمار بازی کنم.

الان که تیم به روسیه رفته در هلند چه کار می‌کنی؟

تمرینات انفرادی‌ام را ادامه می‌دهم. زیر نظر پزشک و بدنساز باشگاه که مامور شده‌اند مرا به آمادگی صد در صد برسانند. فکر می‌کنم تا جمعه که تیم به هلند برمی گردد بتوانم در تمرینات گروهی شرکت کنم.

پس به بازی تیم ملی مقابل ازبکستان و کره جنوبیمی‌رسی.

به امید خدا. احتمالا دوشنبه به سمت ازبکستان پرواز می‌کنم تا به سایر بازیکنان تیم ملی ملحق شوم.

حتما می‌دانی که این دو بازی حساس ترین بازی‌های تیم ملی هستند؟

فعلا این دو تیم روی کاغذ جدی ترین رقبای ما برای رفتن به جام جهانی هستند. باید سعی کنیم در این دو بازی بهترین نتایج را کسب کنیم. اصلا کار ساده‌ای نداریم. باید تمرکز کنیم و صد در صد تلاش تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم و راه صعودمان به جام جهانی را هموار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      انشالله هر جا هستی بدرخشی علیرضا جان.

    • بدون نام

      مسخرس ورزشم سیاسی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج