۴۰۰۶۵۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

نسخه تعویضی نوت ۷ در هواپیما آتش گرفت!

با وجود این‌که سامسونگ قول داده بود نسخه‌های جدید و تعویض شده گلکسی نوت ۷ مشکل باتری را نخواهند داشت به‌تازگی یک نوت ۷ در هواپیما آتش گرفته است.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: با وجود این‌که سامسونگ قول داده بود نسخه‌های جدید و تعویض شده گلکسی نوت ۷ مشکل باتری را نخواهند داشت به‌تازگی یک نوت ۷ در هواپیما آتش گرفته است.
نسخه تعویضی نوت 7 در هواپیما آتش گرفت!

صبح امروز پرواز Southwest Airlines شماره 944 از لویی‌ویل به سمت بالتیمور به دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 تخلیه شد. تمامی مسافران و خدمه از درب اصلی کابین خارج شده و خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشده است. به گزارش TheVerge این گلکسی نوت 7 قرار بود نسخه سالم و بدون مشکل باشد و صاحب آن آقای «برایان گرین» تأیید کرده که این گوشی را در تاریخ 31 شهریورماه از فروشگاه AT&T خریداری کرده است.

همچنین علامت مربع مشکی به همراه آیکن باتری سبز رنگ که به گفته سامسونگ نشان از نسخه جدید و بدون مشکل گلکسی نوت 7 دارد در این مورد هم وجود داشته است. گرین می‌گوید گوشی را خاموش کرده و درون جیب خود قرار داده که ناگهان دود خاکستری مایل به سبز غلیظی از آن خارج شده و او را مجبور به انداختن گوشی کف هواپیما کرده است. وقتی همکار او برای بازیابی برخی مدارک و وسایل شخصی به درون هواپیما باز می‌گردد متوجه می‌شود گلکسی نوت 7 کفپوش هواپیما را سوزانده است!

نسخه تعویضی نوت 7 در هواپیما آتش گرفت!

به گفته آقای گرین حادثه در هنگامی رخ داده که گوشی در حدود ۸۰ درصد شارژ داشته و در حال شارژ توسط شارژر بی‌سیم سامسونگ بوده است. جالب است بدانید حتی IMEI این گوشی نیز در وب‌سایت سامسونگ به عنوان کد یک گوشی سالم شناخته شده است! به این ترتیب شاید شایعات مربوط به ایراد طراحی سامسونگ در گلکسی نوت ۷ صحت داشته باشد.

*سامسونگ در این باره بیانیه زیر را منتشر کرده است: «تا وقتی نتوانیم دستگاه را بازیابی کنیم نمی‌توانیم تأیید کنیم که حادثه از یک گلکسی نوت ۷ جدید ناشی شده است. ما در حال کار با مسئولان مربوطه هستیم تا دستگاه را بازیابی کنیم. وقتی بررسی‌های لازم را انجام دادیم اطلاعات بیشتر را منتشر خواهیم کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گوشی فقط Glxراحت تو جیب جا میشه

    • هادی انداز

      معمولاً هر باتری از یک یاچند سلول کوچک داخلی تشکیل شده است، در باتری‌ها ممکن است سلول‌ها برای افزایش جریان با هم موازی شده یا برای افزایش ولتاژ با هم سری شوند، هر سلول شامل دو نیم سلول است که به صورت سری توسط ماده‌ای الکترولیت -شامل یون‌های مثبت و یون‌های منفی - که رسانای الکتریکی می‌باشد به هم متصل اند. با اتصال باتری به مصرف‌کننده یون‌های منفی از طریق سیم هادی به مصرف‌کننده وارد شده و بعد از ایجاد انرژی در آن (انرژی گرمایی بر اثر عبور از یک مقاومت یا انرژی جنبشی بر اثر القا یا انرژی نور بر اثر پرتاب و...) به سمت یون‌های مثبت حرکت می‌کنند و به تدریج یون‌های مثبت (که در اینجا حفره‌ها هستند) را خنثی می‌کنند. حالا شرکت گلکسی اومده بخاطر اینکه باطری های اونها قوی تر بشن تعداد یونها رو دوبرابر کرده که واقعا واسه موبایل گنجایش نداره و این باعث اختلال بین یون ها و الکترو لیت ها میشه وباعث انفجاره
      باید کاری کنه که این خلأ برطرف بشه.
      مهندس ای تی سی و شبکه های گسترده. هادی انداز

    • مهبد

      سامسونگ جان آبروت داره میره باباجان با این گوشیت!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج