جاباما
۴۰۵۴۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمام پروژه‌های سامسونگ به حالت تعلیق درآمد

اشتباه در ساخت گلکسی نوت ۷ و ضرر مالی بسیار زیادی که برای این شرکت به همراه داشت، باعث شد که برخی از پروژه‌های تحقیق و توسعه‌ی کم اولویت این شرکت به حالت تعلیق در بیایند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که تنها در حوزه‌ی تکنولوژی فعالیت نمی‌کند. کارهای بیمه انجام می‌دهد و حتی پارک‌های مختلف افتتاح می‌کند و در کنار این کارها دست به ساخت تلفن‌همراه هوشمند و کلی وسیله‌ی دیگر هم زده است.
تمام پروژه‌های سامسونگ به حالت تعلیق درآمد
این شرکت تکنولوژی‌های خودش را در حوزه‌های مختلف وارد می‌کند تا بتواند از آن‌ها برای انجام دادن کارهای مختلف استفاده کند. به همین دلیل سامسونگ سالانه ملیاردها دلار خرج بخش تحقیق و توسعه می‌کند. این مبلغ در سال گذشته به ۱۴ میلیارد دلار رسید تا نشان دهد که سامسونگ برای آینده برنامه‌ریزی دقیقی کرده است؛ اما اشتباه در ساخت گلکسی نوت ۷ و ضرر مالی بسیار زیادی که برای این شرکت به همراه داشت، باعث شد که برخی از پروژه‌های تحقیق و توسعه‌ی کم اولویت این شرکت به حالت تعلیق در بیایند. از میان این پروژه‌ها می‌توان به ساخت باتری برای خودروهای الکتریکی اشاره کرد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که همین بخش تحقیق و توسعه باعث شده بود سامسونگ بتواند صفحه نمایش خمیده به گوشی‌های گلکسی S7 و نوت ۷ یا سنسور تشخیص عنبیه چشم به محصولاتش اضافه کند یا حتی قابلیت‌های جدیدی در قلم گوشی‌های نوت قرار دهد. حتی این شرکت در حال کار روی یکسری تکنولوژی‌های بیومتریک در زمینه‌ی امنیت اطلاعات بود. حالا کاهش درآمد و ضرر این شرکت باعث شده که اکثر این پروژه‌ها به حالت تعلیق دربیایند.

همین امروز مشخص شد که نوت ۷ نزدیک به ۱۷ میلیارد دلار به سامسونگ ضرر وارد کرده و حتی امکان دارد که مدیرعامل این شرکت هم برکنار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج