اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۱۰۰۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز؛ اتل متل گلابی!

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

دلواپسان ،خام خوار شده‌اند ظاهراً! شاید هم رژیم میوه گرفته‌اند که پوست‌شان لطیف شود. ممکن هم هست که دنبال آنتی اکسیدان باشند که هر طرف را نگاه می‌کنی و به ویترین هر عزیز دلواپسی سرک می‌کشی سخن از سیب و گلابی است. رئیس جمهوری روحانی برای تشریح اوضاع و احوال کشور و دلواپسانی که یک دم ریش دولت اعتدال را رها نمی‌کنند که کو آثار برجام؟ مثالی زده‌اند در باب کاشت چندین و چند درخت و کودکانی ناشکیبا که از همان بدو غرس نهال‌ها مطالبه‌شان علی الدوام سیب لُپ قرمز خلخال و گلابی آبدار نطنز است. خب البته مستحضرید که پاییز به نیمه نزدیک شده و فصل گلابی تمام شده و سیب هم روزهای آخرش را سپری می‌کند و هیچ بعید نیست غم فراق این دو میوه گوارا این چنین دلواپسان را از خود بی‌خود کرده باشد. حالا خودمانیم یعنی خدا وکیلی در میان آن همه حرف و سخن رئیس جمهوری درباره وحدت و همدلی و اینکه اداره کشور به دعوا احتیاج ندارد، فقط سیب و گلابی‌اش به مذاق‌تان شیرین آمد؟ انقدر ویتامین لازم شده اید؟ انقدر میوه خون‌تان کم شده؟ انقدر سیب و گلابی دوست دارید؟

خب ما تصور می‌کنیم دوستان یا خیلی محو و مشتاق میوه جات بوده‌اند یا برخی سخنان را هم به نفع‌شان نبوده که بشنوند یا خودشان را زده‌اند به نشنیدن! مثل این جمله که «عده‌ای با ادعای دور زدن تحریم‌ها منابع کشور را هدر دادند» یا این که «آدم دروغگو و یأس‌پراکن و فحاش هرگز یک انقلابی نیست» البته مستحضر هستید که این آخری برای برخی دوستان خیلی حیاتی است. یعنی خودشان را به هر در و دیواری می‌زنند که ثابت کنند فحش دادن خیلی هم بد نیست و گاهی لازم است فحش داد و بعضی‌ها حق‌شان است که فحش بخورند. وانگهی اصلاً شاید یکی از دلایل این همه عصبانیت و خشونت برخی دوستان دلتنگی شدید‌شان به میوه جات است. یعنی احتمالاً در ایام تابستان سرشان شلوغ بوده و فرصت نکردند سری به بازار میوه و تره بار بزنند.

به هر حال عزیزان دلواپس؛ ما که می‌دانیم اگر برجام کندو شود و شیرین‌ترین عسل گل های سبلان را هم در کام شما سرازیر کند باز هم راضی نمی‌شوید و سراغ انگبین تاکستان را می‌گیرید. پس انقدر به خاطر سیب و گلابی در سخنان رئیس جمهوری دست افشانی و پایکوبی نکنید. سیب و گلابی هر چه باشد از «آب رو بریزید فلان جا که بسوزد» یا «آن میم.میم را لام.لام برد» که بدتر نیست. در عین حال توصیه اکید داریم در مصرف بیش از اندازه گلابی و سیب افراط نکنید. هر دو میوه در عین خوش طعم و مفید بودن در صورت زیادی مصرف، آثار ناخوشایندی روی گوارش‌تان خواهد گذاشت. از ما گفتن بود...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج