۴۱۳۲۰۴
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

طنز؛ حضور عموی سوباسا در بیمارستان!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

آیا از بیمارنشدن رنج می‌برید؟ آیا یک بیماری شما را جدی تهدید نمی‌کند و نیازمند بیماری‌های بیشتری هستید؟ آیا در خانه و خیابان خطر مناسبی در کمین شما نیست؟ ما برخی از بیمارستان‌های کشور را به شما معرفی می‌کنیم. ماجرا از این قرار است که به گفته روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد «یک حلقه مار سمی به‌طول یک متر و ۵۰ سانتی‌متر در بخش مسمومیت یکی از بیمارستان‌های شهر مشهد صید شد» (شگفتا واقعا!) یعنی ماجرا از این قرار است که اگر ما با همین فرمان پیش برویم، ممکن است به زودی و زمانی که به یک بیمارستان مراجعه می‌کنیم، گرگ بیاید و ما را بخورد. یا مثلا زمانی که داخل بخش بستری هستید، یک نفر در اتاق شما را بزند و بگوید «منم منم مادرتون!» و دست پای سفیدشده‌اش را به شما نشان بدهد.
خب این چه وضعیتی است؟! پس فردا همین مانده که شیپورچی و پدر پسر شجاع (که پیش از تولد پسر شجاع ایشان را پدر بالقوه پسر شجاع صدا می‌زده‌اند) هم توی بیمارستان‌ها پیدا شوند. از آن بد‌تر اگر عموی سوباسا وارد بیمارستان شود، تکلیف ملت چیست؟! بعد آن وقت آقای دانش آشتیانی را برای وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد می‌دهند؟ (قبول دارم ربطی نداشت، جوگیر شدم!). خصوصا ما نگران هستیم که حضور برادر ارجمند شیپورچی باعث ایجاد سر و صدا در بیمارستان و وخامت حال بیماران شود.
در عین حال آن زمانی که آن مار یک و نیم متری وارد بیمارستان شده، انتظامات بیمارستان موردنظر، در حال خواندن ترانه «... مبارکش باد» بوده‌اند؟! با ادامه آن وضع بیم آن می‌رود که زمانی که بیمار وارد بیمارستان می‌شود و در بخش اورژانس بستری می‌شود، تخت کناری را یک خرس گریزلی به خود اختصاص داده باشد و زمانی که شما پیگیر می‌شوید که چرا به بخش منتقلتان نمی‌کنند، یکی از مسئولان بیمارستان بگوید که اتاق موردنظر را به «پدر بزرگ پرین» اختصاص داده‌اند و فعلا اتاقی در دسترس نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج