adexo3
۴۱۵۹۲۵
۲۵ نظر
۵۰۰۵
۲۵ نظر
۵۰۰۵
پ

داماد شرور مادرزنش را در جنگل کشته بود

داماد شرور وقتی فهمید راز شرارت و سرقت‌هایش برای مادرزنش افشا شده است نقشه شومی کشید و او را به‌دل جنگل کشاند و کشت.

روزنامه ایران: داماد شرور وقتی فهمید راز شرارت و سرقت‌هایش برای مادرزنش افشا شده است نقشه شومی کشید و او را به‌دل جنگل کشاند و کشت.
۲۶ خرداد امسال، مرد میانسالی با مراجعه به پلیس گرگان همزمان با تسلیم شکایتی از ناپدید شدن مرموز همسر ۴۸ ساله‌اش خبر داد. او به افسر پرونده‌اش گفت: «دو روز قبل حدود ساعت ۱۰ صبح دامادم به خانه ما آمد و با این بهانه که همسرش بیماراست، از همسرم فرنگیس خواست تا با او به خانه‌شان برود. اوهم بلافاصله سوار بر موتورسیکلت دامادم شد و رفتند. اما دیگر از همسرم خبری نشد و نمی‌دانم چه اتفاقی برایش رخ داده است.دامادمان نیزازسرنوشت همسرم ابرازبی اطلاعی می‌کند.»
به دنبال این شکایت و با دستور بازپرس جنایی شهرستان گرگان، رسیدگی به این پرونده در دستور کارپلیس جنایی قرار گرفت.آنها در نخستین گام، به بازجویی از داماد ۲۳ ساله پرداختند. اما مرد جوان درکمال خونسردی مدعی شد همان روز، مادرزنش را به خانه‌شان برگردانده و دیگر از او خبری ندارد.درحالی که با ناپدید شدن زن میانسال فرضیه‌های زیادی مطرح شده بود تحقیقات کارآگاهان درچند شاخه پیگیری شد تا اینکه سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد شهرام در ناپدید شدن مادرزنش نقش دارد.
از سوی دیگرمأموران دریافتند شهرام، مرد شروری است که چندین سابقه سرقت نیز دارد.بنابراین دستور بازداشتش صادر شد اما کارآگاهان دریافتند او چند روز بعد از ناپدیدشدن مرموز مادرزنش از خانه رفته است. با این حال کارآگاهان جنایی استان گلستان که مطمئن شده بودند راز افشای این معما درسینه داماد فراری است ،ردیابی برای دستگیری‌اش را آغاز کردند تا اینکه سرانجام او را به دام انداختند. متهم که پس از دستگیری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و راز قتل مادرزنش را برملا کرد.
«مدتی بود که با مادرزنم اختلاف مالی و خانوادگی داشتیم، اما سعی می‌کردم به خاطر همسرم او را تحمل کنم. البته سابقه کیفری سرقت دارم و چند وقتی بود که پنهانی و دورازچشم همسرم گرفتار کارهای خلاف شده بودم. چند روز قبل از جنایت متوجه شدم مادرزنم از ماجرای سرقت هایم با خبر شده است. بعدهم به خاطر ترس از اینکه مبادا مرا به خاطر کینه و اختلاف هایمان لو دهد، تصمیم به قتلش گرفتم.
روزحادثه هم طبق نقشه او را ازخانه‌ام سوار موتورسیکلت کرده وپس ازرسیدن به جنگل با چاقو به جانش افتادم.» و...سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان دراین باره گفت: به دنبال اعتراف‌های هولناک عامل جنایت، بلافاصله کارآگاهان جنایی به همراه بازپرس پرونده راهی محل حادثه شدندو بقایای جسد زن میانسال را در دل جنگل یافتند.این درحالی بود که متأسفانه جسد طی حدود پنج ماه متلاشی شده وبخش قابل توجهی ازآن توسط حیوانات وحشی خورده شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا یزد

      خدا لعنتت کنه که خودت پست وکثیف بودی خلافکار بودی
      دوباره به جرمت اضافه کردی حالا خودت هم به درک واصل میشی نامرد

    • کامروا

      متاسفانه بسیاری از خانواده ها بعد از ازدواج فرزندانشان مدام درزندگیشان دخالت می کنند واراده وخودباوری راازآنها می گیرند وضمنا همیشه به این شکل نیست که مشکلات راازبین ببرند وایجاد وابستگی کنند .بلکه بیشتر مسبب اختلافات بین زن وشوهر وبرادر وخواهر هستند .که با کم وزیادکردن محبت اختلافات رادامن می زنند ویا اعمال نفوذ درتصمیماتشان می کنند.ضمنا در بسیاری از حوادث برای خانم ها درایران می توانیم درصد زیادی ازبی احتیاطی آنها را دخیل بدانیم .

    • عماد

      مرگ برات عروسی همین بلاروسرت نیمه جون ولت کنندتوجنگ خوراک حیوانات بشی

    • لیلا

      این داماد چقدر عوضی بوده خدالعنتت کنه

    • بدون نام

      آقای کامروا خلاف کار و قاتل یه مررررررد بوده شما باز گیر دادی به زن....بابا بی خیال اخوی کینه از زنان تا چه حد!!!!!!

    • طوطی

      الله اکبر……………

    • مهتاب

      تو که میدونی کارهات خلافه و با آگاهی انجام میدادی چرا بخاطر ترس از لو رفتن بد رو بدترش کردی خوب دست از اعمال زشت و خلافت برمیداشتی یعنی آدم کشتن راحت از آدم شدنت بود؟

    • آیسان

      ولعنه الله علئ قوم ظالمین "واحسنت بر تحلیل هموطن گرامی کامروا"

    • پریسا

      خوبه از هر ده تا قتل نه تاش بدست آقایون رخ میده.بعد آقای کامروا باز مغرضانه و ناعادلانه قضاوت میکنه و نظرات نادرستش رو میگه و رو صحتشون پافشاری هم میکنه.عجبا !!!!!! یکم رو عدل و وجدان درونیتون کار کنید لطفا. خودتونم از دامان یک زن پا به دنیا گذاشتین.پس از قاتلها دفاع نکنید.پدر و مادرها اگه چیزی هم میگن(بقول شما دخالت) فقط محض دلسوزیه.درست نیست محبت واقعی والدین رو بی دلیل زیر سوال ببرید. انشالله این قاتل هم اعدام میشه

    • قناری

      بابا مغزم از دس این همه جنایت و مرگ سرد کشید یکی نیست جلو اینا رو بگیره .... طرف میکشه میگه مشکل روانی دارم دارو میخورم این وکیلام دنبال پولن هی کشش میدم بابا هر که هر بلای سر یکی میاره همون بلام رو سرش بیارن والا اینقده هرج ومرج نمیشه

    • بدون نام

      واقعا کامروا این طور کامنت گذاشتن خجالت آوره تو دیگه کی هستی بابا یه ذره انصاف داشته باش

    • راز

      باریکلا به آقای کامروا بلاخره یه چیزی برای دفاع از آقایون پیدا می کنه تا بگه زن ها مقصر هستن
      خدایا چقدر بی انصافی می بینیم تو مخاوقاتت گاهی آدم شاخ در میاره آخه چه دشمنی داری که اصلا تمومی نداره

    • بدون نام

      طوطی خانم مسلمونه ها

    • دوست

      کامروا جان.برات دعا میکنم یه دختره خوب وارد زندگیت بشه.تا دیدت کلا نسبت به خانوم ها عوض شه.

    • بدون نام

      چه بد،دیگه دوست ندارم زن بگیرم

    • بدون نام

      طبق نظر کامروا یعنی این مادر بی احتیاطی کرده که به حرف دامادش اطمینان کرده و رفته به دختر مریضش کمک کنه از نظر کامروا این مادر وقتی دامادش خبر مریضی زنش رو بهش میده به جای رفتن و کمک کردن باید میگفت به درک که مریض شده به من چی آخه واسه چی اومدی سراغ من مگه من دکترم بعد هم با یه اردنگی داماد رو از خونه پرت میکرد بیرون . اگه این کار رو کرده بود الان زنده بود و دامادش رو که یه مرد هست و از نظر کامروا مردا همیشه بی تقصیر هستن رو گرفتار نمیکرد آخه مادر جان خدا بیامرزتت چرا رفتی و کشته شدیو این طور داماد بیچارت رو گرفتار کردی هان؟آخه چرا؟؟؟؟

    • طوطی

      16:53بدون نام

      عزیزم مگه شما مسلمون نیستی گلم…؟؟

      نظر ندادم چون اکثرا هم نظریم باهم ،نخواستم منم نظر تکراری بدم ,خواننده باخوندنش خسته بشه,
      خانم یا آقا بودن منم به خودم مربوط میشه,

    • کامروا

      ضمن تشکر از هموطن بزرگوار (آیسان )ودیگر هموطنان ارجمند که از ما انتقاد کردند ولی باز زود قضاوت کردند نظرات بنده رو و جانبداری ازقاتل (مرد)محسوب کردند .

    • بدون نام

      اقای کامرا لطفا دست از این تز دادنها بردارید موضوع قتتتله.....چه ربط داره به اختلاف خانوادگی یا دخالت خانواده ها..یارو قبلا هم تو سرقت دست داشته ..خواهشا تو خوندن مطلب اول دقت کنید بعد نظر بدید..بعدم یارو خودش مشکل داشته به خانمش ربطی نداشته که میگید خانما ...

    • راضیه

      کامرواخان یه چیزی میگی مگه بنده خداکف دستشوبوکرده بودک دامادش قصدکشتنشوداره ک بایداحتیاط میکرده

    • بدون نام

      عزیزززززززمی کامروا

    • کامروا

      در جواب هم وطنان بزرگوار (۲۳:۰۹) وهموطن ارجمند (راضیه )آسیب شناسی کردم ودرضمن بنده درمورد شخص خاصی نظر نمی دهم والا اگر داماد خلافکار باشد باید در روابط با ایشان احتیاط کرد.وممنو وسپاس هم از هم وطن بزرگوار (۲۳:۵۸)

    • مرمر

      وای چقدر بد :-( خانواده های محترم،توروخدا موقع ازدواج بچه هاتون چشمتون رو باز کنین.
      هرچند قبول دارم که الان مد شده که پسر دخترا طرف مقابلشون رو انتخاب و تایید میکنن.بعد به خانواده هاشون فقط معرفی میکنن :|

    • مرمر

      کامروا میترسه اگه حرف نزنه ، مردم فکر کنن لاله :|

    • علی تنها

      باسلام.اولا کاربر. پریسا.باید بگم که..دخالت خانواده
      ها ۹۹درصد طلاقها رو باعث میشن.پس بهتره پدرو مادرها اگه چیزی میخوان به بچه ها شون بگن(این میشه دخالت)پس اگه نظری دارند فقط به( بچه)شون بگن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج