۴۲۰۲۷۳
۱۸ نظر
۵۰۱۲
۱۸ نظر
۵۰۱۲
پ

سرنوشت زن ۴۷ ساله پس از سقوط در جوی آب

با گذشته ۲۴ ساعت از زمان اعلام سقوط زنی که قصد عبور از جوی آب را داشته و به داخل آن سقوط کرده است تا کنون هیچ ردی از زن مفقود شده به دست نیامده است؛ جستجوها برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: باران سیل آسای دوشنبه شب در پایتخت باز هم همه معادلات شهری را به هم ریخت. در کمتر از ۱۰ دقیقه از بارش باران، نقشه ترافیکی پایتخت قرمز شد. همه خیابان ها بسته شده و همه جوی های آب دچار آبگرفتگی شد . سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد رعد و برق ۵ متری پایخت را فلج کرد و بعد از ماجرا تازه سیل هشدار ها و اخطاریه ها آغاز شد.

مهمترین حادثه شب بارانی پایتخت در محله پاسداران رخ داد. در این حادثه یک زن ۴۷ ساله به دلیل شدت بارندگی‌ها به داخل جوی آب سقوط کرد و از نظرها ناپدید شد، ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه حادثه سقوط زن ۴۷ ساله درون جوی آب به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران در محل حادثه حاضر شدند . پسر ۹ ساله ای که شوک زده شده بود به نجات گران گفت: باران خیلی تند بود با مادرم برای خرید به بیرون آمده بودیم. می خواستیم از جوی آب رد شویم که کیف مادرم درون جوی آب افتاد و بعد هم مادرم به داخل جوی آب سقوط کرد. جریان آب به قدری تند بود که آب مادرم را با خود برد. با وجود اینکه مردم بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند و ماموران ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند هیچ اثری از این زن در محل یافت نشد.

جستجو ادامه دارد

یکی از شاهدان که با بررسی دوربین های مداربسته بانک سر کوچه محل حادثه بچه های زن مفقود شده را در حال دویدن به دنبال مادرشان دیده بود به خبرنگار مهر گفت: شب گذشته و به دلیل باران شدیدی که سیل راه انداخته بود ناگهان زنی جوان و لاغر اندام به داخل جوی آبی پرتاب شد. اگر با چشمان خودم نمی دیدم باور نمی کردم اما واقعا این زن ناگهان به جوی آب پرتاب شد. او و پسری که همراهش بود قصد داشتند از روی جوی آبی که به دلیل طغیان آب حد و حدودش مشخص نبود گذر کنند که یک دقعه زن داخل جوی آب افتاد و بعد از آن دو فرزند کوچکش تا یکی دو کوچه به دنبالش می دوند اگر چه به او نمی رسند. به نظر می آید بعد از این کوچه، جوی آب سر پوشیده است که آن زن نیز به هر طریقه ای بوده به رودخانه افتاده. البته هیچ اثری از او نیست.

مرد دیگری که فرزندش در مدرسه ای در همان حوالی درس می خواند به خبرنگار ما گفت: من چیزی ندیدم اما از صبح مامورهای آتش نشانی در حال فعالیت هستند . انتهای این جوی آب در خیابان پایین تر به رودخانه ای منتهی می شود که انگار تا جنوب تهران ادامه دارد خدا می داند چه بلایی بر سر این زن آمده است.مامورهای آتش نشانی که از دیشب در محل هستند چندین بار همه جوی های آب را جستجو کرده اند. اما هنوز به نتیجه ای نرسیده اند .

سید جلال ملکی سخنگی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه عملیات امداد و نجات برای پیدا شدن ردی از زن ۴۷ ساله همچنان ادامه دارد گفت: در شب گذشته ۸۸ بار زنگ امداد و نجات در تهران به صدا در آمد و حادثه سقوط و ناپدید شدن این خانم، مرموزترین حادثه ای است که ثبت شده است. با وجود اینکه هنوز کسی سقوط زن ۴۷ ساله را ندیده است اما از همان دقایق اولیه وقوع حادثه و ثبت اظهارات پسر زن ناپدید شده همکارانم در محل حادثه حاضر شدند و عملیات جستجوی همه کانال های آبی در این محل ادامه دارد. ۲۰۰ متر جلوتر از محل سقوط زن جوان کانال بزرگ آبی قرار دارد و در این مرحله عملیات جستجو در مسیر این کانال بزرگ آغاز شد. گفتنی است، پسر ۹ ساله با دیدن این صحنه شوکه شده و در وضعیت روحی سختی قرار دارد و تا این لحظه هیچ ردی از مادر گمشده به دست نیامده است.

دستور ویژه بازپرس

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی بازپرس کشیک قتل پایتخت با اعلام خبر فقدانی زن ۴۷ ساله دستور ویژه برای پیداشدن مادر گمشده را صادر کرده و عملیات جستجو برای پیدا کردن زن جوان در دستور کار ماموران آتش نشانی قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یا امام زمان ، یه بارون اومد هیشکی نمیتونه این مادر بنده خدا رو پیدا کنه ،چه برسه به اینکه یکي از بلایای طبیعی بخواد تو این شهر بیاد،لعنت به ندونم کاری مسئولان بی مسئولیت،جوی آب باید انقد سریع پر بشه آخه !!!!!

    • فرشید

      وای به حال روزی که میخواد بلایی مثه زلزله بیاد،تصورش وحشتناکه

    • لیلا

      وای خدا خیلی وحشتناکه ایشالا پیدا شه.

    • جوجو

      زن بیچاره! خدا رحمتش کنه

    • بدون نام

      بگید شهردار خودش بیاید پیدا کند
      مدعی هست که نمی گذارند کار کنند
      خب این یک کارپیدا کن
      شهری که با 10 دقیقه باران یک انسان د ر جوی اب گم میشود وای به حال اتفاقات بزرگتر و زلزله
      فقط ادعای کار و خدمت در اینجا میشود

    • بدون نام

      چه باید کرد؟

    • بدون نام

      این همه غیرت لر توهین شد حالا خوبه ما جنازه را پیداکردیم ظمنا آن فیلم مربوط به دختریست ازآب گرفته شد که پاش شکسته بستری وچند موردهم با شجاعت مردم نجات داده شدند

      پاسخ ها

      • سلی

        اینجا کسی مثا شما نشسته فیلم برداری کنه بعدش بخش کنه

    • طوطی

      جای تأسف داره واقعا

      زنده که نمیتونه باشه ،حداقل جنازشو پیداکنن

    • سحر

      وقتی پرفسور عکاشه میگه زلزله ی تهران یک فاجعه ی بشریه برای همینه.این یه بارون کوچیک بود اگر زلزله بیاد هیچ کس رنده نمیمونه

    • سهیلا

      پارسال بادورعد وبرق شد یه درخت توی کوچه ی ما افتاد روی یه ماشین بیشتر از یک ساعت ونیم طول کشید تا آتش نشانی اومدو راننده ی بدبختو آوردن بیرون.تهران به یه فوت کوچک بنده

    • بدون نام

      فیلم بردار خواسته ا زسیل فیلم بگیره که اون خانمها وراننده توجه شو جلب کرده از قبل که ازاین حادثه آگاه نبوده درضمن حالا همان فیلم راننده راشناسایی کرد

    • مهدی

      پسرک بیچاره مادرش جلوی چشمش افتاده توی جوی آب و ناپدید شده

    • سینا یزد

      این گرفتاریها مقصر شهردار تهرانه اگر حد وحدود رود خانه ها وکانالها حفاظ میگذاشتن این اتفاقها واسه مردم در نمی آمد
      خدا رحمتش کنه

    • عجوزه خانم

      خيلي متاسفم باي باراندگي كم يك خانواده بي مادرشد بقول معروف حداقل جنازهش پيدا كنن كه خانواده خيالشون راحت شه اي واي
      ..

    • بدون نام

      آخه جوی آب نباید سر پوشیده باشه؟؟؟؟این همه اموال بیت المال داره حیف و میل میشه چرا کسی به فکر این چیزا نیست

    • بدون نام

      شهرداری فقط بلده به چند تا دستفروش بدبخت گیر بده ....وگرنه کاری بلد نیست

    • بدون نام

      فقط خدا مسیولین بی مسیولیت و نابود کنه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج