adexo3
۴۲۱۲۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روی خوش توییتر به رییس جمهوری ترامپ

روز گذشته سهام بسیاری از شرکت‌های تکنولوژیک کاهش ارزش را تجربه کردند اما ماجرا برای توییتر متفاوت بود.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: روز گذشته سهام بسیاری از شرکت‌های تکنولوژیک کاهش ارزش را تجربه کردند اما ماجرا برای توییتر متفاوت بود.
روی خوش توییتر به رییس جمهوری ترامپ

همانطور که احتمالا تا به حال خبردار شده‌اید دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در ایالات متحده به ریاست جمهوری رسید و روانه کاخ سفید شد. این موضوع با توجه به مجموعه‌ای از اظهارات جنجال‌برانگیز او در حوزه‌های متفاوت باعث واکنش‌های نسبتا تندی در میان مخالفان شد.
در عین حال شاهد بعضی نوسانات اقتصادی هم بودیم، نوساناتی که البته پس از سخنرانی ترامپ کمی تعدیل شدند اما در واقع دیروز برای سهام‌داران شرکت‌های تکنولوژیک روز خوبی نبود. اما شاید یکی از نکات قابل توجه این بود که در میان این روند کاهش سهام، توییتر پلتفورم محبوب دونالد ترامپ افزایش ارزش سهام را تجربه کرد و نسبت به روند کلی بازار مسیری متفاوت را طی نمود

در شرایطی که سهام شرکت‌هایی مثل اپل، گوگل و فیسبوک کاهش داشتند اما توییتر افزایش سهام داشت و مخاطبان بسیاری را هم به خود مشغول کرد. طبق گزارش فایننشیال تایمز در روز انتخابات شاهد ۷۵ میلیون توییت بوده‌ایم. در این میان، تعداد زیادی از توییت‌ها محتواهای ضمنی نژادپرستانه داشته‌‌اند و خیلی از آن‌ها دسته‌بندی میان شهروندان آمریکایی را پررنگ‌تر از قبل ساخته‌اند اما با این حال به نظر می‌رسد همه این تنش‌ها و جنجال‌ها در مجموع از نظر داغ کردن کسب و کار برای توییتر بد نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج