۴۲۲۹۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عرضه گوشت قرمز منجمد وارداتی در بازار

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت قرمز داخلی با نرخ هر کیلوگرم ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار خبرداد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت قرمز داخلی با نرخ هر کیلوگرم ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار خبرداد.

علیرضا ولی با اشاره به اینکه مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره سازی شده است، افزود: گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت قرمز تولید داخل نیز با نرخ هر کیلوگرم ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی همچنین درباره عرضه گوشت منجمد به بازار گفت: گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۵۱۰۰ تومان در عمده فروشی و ۵۲۰۰ تا ۵۳۰۰ تومان در سطح خرده فروشی عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید مازاد گوشت مرغ توسط این شرکت اعلام آمادگی کرد و افزود : به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران گوشت مرغ مازاد با قیمت هر کیلو ۶۴۰۰ تا ۶۸۰۰ تومان خریداری و ذخیره سازی می‌شود ضمن اینکه از ۵ شهریور تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن گوشت مرغ از مرغداران خریداری شده است.

ولی افزود: قیمت تمام شده هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مرغدار هفت هزار تومان است اما اکنون به علت کاهش تقاضا و افزایش عرضه با قیمت کمتر از ۶۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تاکید کرد: این شرکت در قبال دریافت گوشت مرغ مازاد بنا بر تمایل مرغداران پول نقد یا نهاده می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج