جاباما
۴۲۳۲۹۶
۳۸ نظر
۵۰۰۸
۳۸ نظر
۵۰۰۸
پ

معتضد: اراذل و اوباش شعور درک آثار مرا ندارند!

مرا که از ایران، وحدت و عظمت ایران می‌گویم تحریفگر تاریخ می‌نامند، زیرا اراذل و اوباش بی‌سواد شعور درک گفته‌ها و نوشته‌های مرا ندارند.

خسرو معتضد در وطن امروز نوشت: در فضای مجازی شبکه‌های متعددی راه‌اندازی شده‌ که تعدادی خبری و علمی و فنی و مفید و تعداد زیادی جلف، کثیف بلکه مستهجن و فسادبرانگیز است؛ به مثابه علف‌های هرز در کنار درختان میوه و ثمرده.

اختراع اینترنت از ابداعات بزرگ متخصصان و کارشناسان بوده و در خور قدردانی توأم با اعجاب است؛ براستی همان جام‌جم افسانه‌ای. متاسفانه در کشور ما همانگونه که انسان تحت تاثیر سرعت در خبررسانی فضای مجازی آن هم به ساعت و دقیقه قرار می‌گیرد، عده‌ای از وطن‌فروشان و اجامر و بیکارگان به این ساحت راه یافته و کثیف‌ترین واژگان را که نشانگر عقده‌های درونی و انباشتگی تعفن‌آمیز ارواح خبیث شریرشان است، نوشته و در معرض نمایش می‌گذارند و نه فقط به دین و مذهب و اعتقادات بلکه به اخلاق، شرافت و سنگپایه‌های میهن‌دوستی و یکپارچگی ملی اهانت می‌کنند و حتی وارد حریم خانوادگی مردم می‌شوند.
بسیار متاسف شدم وقتی دیدم تصاویر خصوصی مردم را که فرضا در خانه و خانواده خود ثبت کرده‌اند، دزدیده یا از دوربین یا موبایل یا فضای مجازی کسانی به دست آورده‌اند، منتشر می‌کنند و از آنان که در تلویزیون و سینما به خدمت مشغولند و سال‌های سال با سریال‌ها و فیلم‌های خود توجه مردم را جلب کرده و جزو خدمتگزاران فرهنگ کشورند، به زشتی و حتی با مونتاژ تصویر به صورت زننده و با واژگان اهانت‌آمیز یاد می‌کنند. من یک سیستم بیگانه هدفمند را پشت‌سر این قضایا می‌بینم. گاهی مقدسات مردم را مورد اهانت قرار می‌دهند و حتی رسول خدا(ص) و ائمه‌اطهار(ع) و مراقد مبارک از اهانت و گستاخی این داعشی‌های دیجیتالی مصون نیستند.
اجازه دارند در نهایت فقر سواد و دانش به هر چهره سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی توهین کنند. دچار یک نوع بیماری جنسی- سادیستی- مازوخیستی پیشرفته با جراحات ناشی از سرخوردگی روحی هستند. از هم‌میهنان خود نفرت دارند و به عموم مردان، زنان، دختران و حتی پسران و کودکان ایرانی اهانت می‌کنند.
بدون نام و نشان به دیگران توهین و شایعه‌پراکنی می‌کنند. داستان‌های کثیف جعلی از فساد جنسی اشباع‌شده در جامعه می‌سرایند. با عبارات ابتدایی یک‌کلاغ، چهل‌کلاغ کرده و جوانان و نوجوانان را به بی‌بندوباری جنسی، بی‌دینی، بی‌وطنی، نهیلیسم و پوچ‌گرایی تشویق می‌کنند. هر روز خبر مرگ یا قتل شخصیتی را می‌دهند. به دروغ مرگ مثلا عزت‌الله انتظامی هنرمند متین یا استاد محمدعلی کشاورز را شایع می‌کنند. کلیپ‌های دروغ و جعلی می‌گذارند.
تصاویر زن رقاصه بدنام جلفی را که در تل‌آویو در سرزمین اشغال شده یا حیفا یا عکا در حال رقص و آوازخوانی در مجلس عروسی‌ای بود به عنوان خانه‌ای در تهران جازده بودند ولی به علت بی‌سوادی فراموش کرده بودند پرچم ستاره داوود اسرائیل را از کلیپ حذف کنند! اجامر از نظر بی‌سوادی و بی‌شعوری سرآمد، نادانی توأم با حماقت، تصاویری به اصطلاح تاریخی می‌گذارند و حتی نمی‌دانند مربوط به چه زمانی است. با ناموس و شرافت همه مردم بازی می‌کنند. تلاش آنان این است جامعه ایران را جامعه‌ای شکسته، مفلس، پشیمان از انقلاب، دلبسته و شیدای زندگی غربی، آزرده از دین، اخلاق، میهن و شعائر نمایانند. تجزیه‌طلبی و قوم‌گرایی را بشدت رواج می‌دهند. برای ایرانی ترک دلیر و رشتی و مازندرانی و عرب و بلوچ متلک‌ها می‌سازند و کلمات مستهجن را درباره کیان خانواده به کار می‌برند.
مرا که از ایران، وحدت و عظمت ایران می‌گویم تحریفگر تاریخ می‌نامند، زیرا اراذل و اوباش بی‌سواد شعور درک گفته‌ها و نوشته‌های مرا ندارند.
تصاویر مستهجن پورنو را در صفحات مجازی قرار داده و از عکس دختران و زنان ایرانی که به‌گونه‌ای از طریق اینترنت به آنها دست‌یافته‌اند سوءاستفاده کرده و کلماتی به کار می‌برند که روسپیان و قوادان مراکز پلشت قدیم جنوب تهران نیز از به زبان آوردن آن طفره می‌رفتند و امتناع داشتند. اینان ادب را خورده و حیا را قی کرده‌اند. گویا اجازه دارند به صدر و ذیل اهانت کنند. شناسایی و بازداشت ۴۵۰ تن از این اجامر و اوباش که متاسفانه از مدرن‌ترین و به‌روزترین اختراع سودمند جهان سوءاستفاده شریرانه می‌کنند، در هفته‌های اخیر تعداد زیادی از آن اراذل و اشرار را از دستیابی به اینترنت محروم کرده است. اگر این پشتکار و سختگیری نهادهای مسؤول ادامه یابد و این اشرار رذل که با آبرو و حیثیت ملت ایران بازی می‌کنند و می‌خواهند یا دستور دارند ملت ایران را مردمی ذلیل و بی‌آبرو، ناامید، پریشان، شکم و شهوت‌پرست و عاری از اخلاق معرفی کنند، تحت پیگرد و مجازات‌های قانونی قرار گیرند، ساحت اینترنت از تاخت و تاز مشتی اراذل و اوباش[که شنیده‌ام گهگاه باجگیری‌ هم می‌کنند] زدوده خواهد شد.
اینان در حکم ستون پنجم دشمنان ایران هستند و باید در زندان یا در دارالمجانین جا گیرند و جوانان و نوجوانان از وساوس کثیف آنان رهانده شوند. به خانواده‌های ایرانی توصیه می‌کنم این نارنجک‌ خطرناک را که روح و جسم فرزندان‌تان را آلوده می‌کند تحت نظارت قرار دهید. وزارت ارتباطات در وظایف خود کوتاهی می‌کند و به عللی که نمی‌دانیم از فیلتر کردن سایت‌های پلشت غفلت می‌ورزد.
سایت‌ها و کانال‌های کثیف باید تعطیل شوند. اراذل و اوباشی که از سوی یک تعداد سازمان‌های خرابکار یا مشتی از دیوانگان جنسی سعی می‌کنند جوانان ایرانی را به هوسرانی، بی‌اخلاقی و دزدی ناموس ترغیب کنند باید به کیفر برسند و برای هر یک از آنان پرونده و سابقه‌ای تشکیل شود که در صورت تکرار تحت پیگرد قرار گیرند. من این مطالب پلشت و کثیف را تصادفی نمی‌دانم؛ کشوری، سازمانی، گروهی ضدایرانی یا خائن و مزدور ماموریت دارند بذر فساد و بداخلاقی و شرارت و خلافکاری را در خاطر پاک و معصوم جوانان ایرانی بکارند و آنان را به مجریان بی‌منطق امیال بیگانگان تبدیل کنند. کامنت‌گذاری در زیر نظرات، سابقه طولانی در مطبوعات و مجلات بین‌المللی دارد. کسانی که صفحات اول یا آخر مجلات معروف جهان را می‌خوانند می‌بینند که خواننده یا مخاطب حق دارد نظرات انتقادآمیز خود را به نظر مدیران و سردبیران نشریات برساند. نام و نام‌خانوادگی و حتی نشانی پیام فرستندگان مشخص است.
در اینجا صاحب یک سایت درپیتی و گمنام که از فلان مقام اداری یا فرهنگی یا اقتصادی به دلایلی خوشش نمی‌آید خبر یا مقاله یا مصاحبه‌ای درباره او روی سایت می‌گذارد و زیرش خودش و دارو دسته‌اش کامنت‌های بی‌ادبانه‌ای می‌گذارند. معمولاً کامنت‌ها حکایت از بی‌سوادی و تهی بودن فرد کامنت‌گذار می‌کند. یک بی‌ادبی اوباشگرانه در این کامنت‌ها دیده می‌شود. اطلاع دارید که حتی به فوتبالیست‌های دیگر کشورها فحاشی ناموسی می‌کنند. در خود ساحت کشورمان به هر کسی هتاکی می‌کنند.
باید به این وضعیت نظم و ترتیبی داده شود و اراذل و اوباش از ساحت فضای مجازی رانده شوند و هر پرخاشگر نادانی به خود اجازه هتاکی به دیگران ندهد.
در چنین وضع و حالی است که متاسفانه بیگانگان در شبکه‌های ماهواره‌ای و بدتر از آن در فضای مجازی رسوخ و نفوذ کامل دارند و سعی می‌کنند جوانان را تحت تاثیر قرار دهند و حتی قبح زنا را بزدایند و صدها کانال پورنو و جنسی راه‌اندازی کرده؛ داستان‌های کثیف و وقیح را به چشم جوانان کم سن و سال ایرانی می‌رسانند. اخیرا کانال‌های داخلی زیادی در فضای مجازی راه‌اندازی شده که مضامین ایرانی و اسلامی و اخلاقی و علمی و بهداشتی دارند و خوشبختانه تعدادشان در تلگرام رو به افزایش است. سکوت کار درستی نیست و یکی از بهترین روش‌ها همین افزودن کانال‌های پاک ایرانی است که جواب هجمه بیگانگان و ایادی آنها را بدهند.
در کلیپی که یک باند تجزیه‌طلب فراری رسوا تهیه کرده بودند شخصی دیده می‌شد که در قسمتی از بالای پلکان یک فروشگاه در تبریز در حال ادرار بود. کاملا مشخص بود یک گروه با تمهیدات قبلی و با برنامه‌ریزی بی‌شرمانه‌ای این صحنه را تدارک دیده و در پایان کلیپ عبارت قبیحی نسبت به شیخ صفی‌الدین اردبیلی بیان می‌شد.
کاملا مشخص بود یک گروه تجزیه‌طلب که میل دارد آذربایجان از ایران جدا شود و به سلسله صفویه کینه فراوان دارد که نگذاشته آرزوی سلاطین خونخوار عثمانی برآورده شود، برای توهین به صفویان این کلیپ زشت و کثیف را تهیه کرده و از پیش مقدمات امر کاملا مهیا شده است. ایران سرزمینی کهن و درخشان‌ است. در طول تاریخ فقط زمانی که ما ضعیف، خواب‌آلود و بی‌خبر بودیم بیگانگان توانسته‌اند یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر از خاک ایران را از کشورمان جدا کنند. نسل امروز اما با وجود ضعف دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای کشور و برنامه‌ریزی‌های موذیانه و حساب‌شده شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه‌ساخته و نیز فضای مجازی آلوده، اجازه تجدید زمان‌های تلخ گذشته را نخواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانبان

      ...... :| اراذل و اوباش !!!!! خس و خاشاک !!!! چقدر شبیه یک بنده خدایی حرف میزنند .... ایشون انقدر منیت دارند چرا اصن با کسی حرف میزنند که نقد شوند؟؟؟؟
      به قول خیام : نردبام این جهان ما و منی است / عاقبت این نردبام افتادنی است / لاجرم هر کس که بالاتر نشست / استخوانش سخت تر باید شکست

    • بدون نام

      حالا چرا عصبانی شدی!!؟
      تو تاریخ هیچ جا ننوشته که شما هم باید شعور درک منتقد و مخالف رو داشته باشی؟
      راستی یادم نبود شما تاریخ نمی خونی بلکه تاریخ می نویسی!

    • بدون نام

      اوه اوه اوه
      این کلماتی که ایشان به کار بردند اراذل و اوباش هم به کار نمی برند
      کسی مدعی تاریخ ایران هست که این الفاظ را به کار نمی برد برای کشوری که سابقه تمدن و فرهنگ چند هزار ساله دارد
      مگر اینکه این الفاظ فقط از ذهن خودش تراوش کرده باشد که با توجه به سوابق و نحوه تحریف تاریخ از جانب ایشان بعید هم نیست که فقط خروجی ذهن خودش را گفته

    • محمدرضااصفهانی

      من کاملاباحرف ایشان موافقم.بعضی ایرانی هاواقعااستفاده نادرست ازاینترنت وشبکه اجتماعی دارندوابروی افراد رابانادانی خودمیبرندوادعای سوادوروشنفکری هم دارند

    • مینا

      واییییی...آقای معتضد!سرسام گرفتم..چقدر فحش و ناسزا گفتید!!!من عاشق مطالعه هستم.هر روز کتاب می خوانم.آنهم تاریخ و جامعه شناسی،کلا هر جور کتابی دستم بیاد میخوانم.اما،من هم حالم به هم خورد از کلماتی که در مورد صدف طاهریان به کار بردید!چه لزومی داشت که شما وارد این جریان شوید؟چرا فکر می کنید معترضان،همه نادان و کم سواد و...هستند؟من شنیده ام که گاهی افرادی به قول شما روانی هستند و کامنتها و مسایلی را مطرح می کنند که قابل توجیه نیست!اما...شما که استادید،شما چرا؟!!

    • بدون نام

      خسته نباشی معتضد جان

    • بدون نام

      خوشبختانه ادبیات بکار رفته توسط ایشان شخصیت واقعی ایشان را نمایش می دهد

    • سحر66

      برو بابا...بیکار...توهمی

    • لیلا

      آقا فاز این چیه؟؟

    • بدون نام

      تو دقیقا مثل داریوش هستی زمان شاه مخالف شاه بود بعد انقلاب مخالف اینا.
      نامردین اگه نظرمو نزارین.

    • بدون نام

      آقای ادیب و با فضیلت و حکمت دست از تماشای صور قبیحه و پورنوگرافی و... بکش!

    • بدون نام

      فقط ادب میرزا کاتب مملکت رو ببینید معلوم نیس پارتی اینا کیا هستند

    • تاریخ

      د. همین که فهمیدی با مردم خیلی فاصله داری .نشان از شعور شماست .نه مردم. همیشه واقعیت دنیا دست مردم کوچه بازار است نه .امثال شما

    • ثناگو

      الهي هيچ كس به مرض ميجزگويي مبتلا نشود!!!!!

    • نستوه

      آقا معتضد به اندازه کافی شما خراب شدی بین قشر با سواد و تحصیلکرده ما . استفاده بد از اینترنت و فضای مجازی بده ،کیه که اینرو ندونه لازم نیست شما تاکید کنی ، و سعی کن ویدئو های مبتذل و به قول شما پورنو را نگاه نکنی که ناراحت بشی و یا ویدئو اون رقصی که شما کشف کردی اسراییل بوده ، راستی چرا از این ویدئو ها برای ما نمیاد >< چون ما به نحو درست وبا آدم های درست گروه داریم و در شبکه های دیگر دنبال چیزی نیستیم . به هر حال به نظر من بیشتر از این خودتو خراب نکن برو داستان ها تو بنویس

    • ایرانی

      تمام این حرف های زشتی که زدی دقیقا صفات خودت رو بیان کردی خسرو خان

    • ترسو

      يعني بعبارتي ، همه مردم ايران اراذل و اوباش هستند ؟! جز عده اي انگشت شمار ! مثل خودتان و رفقا !؟ بقولي ، ظروف چيني ته رفتن و ملامين ها ، رو آمدند !
      چه خوب كه جزو اراذل و اوباش هستيم ........

    • بدون نام

      انسانها صاحب عقل وشعور وانتخابند وراه راست را از بیراهه میشناسند هر کسی هر عملی انجام دهد سود وزیانش به او باز میگردد با فیلتر کردن شبکه مجازی در این دنیای اطلاعات نمی توانید متضمن بهشت دیگران باشید مردم خودشون باید انتخاب کنند صراط مستقیم یا ضالین

    • امین

      تاریخ دان ، جامعه شناس ، روانشناس ، دائره المعارف ، مخترع واژه های عجیب وغریب ، دکترای ادبیات و رسانه ! جان هرکی دوست داری مارو از این همه دانش و آگاهی محروم کن و قلم به دست نگیر که هرچه بیشتر مینوسی بیشتر در باتلاق فرو میری ! در ضمن به جای گشت وگذار در شبکه های مجازی و دیدن عکس وکلیپ های آنچنانی یک کمی به فکر قلبت باش ! قرار نیست همه چیز در این شبکه های مجازی واقعی باشه ! رفتارهای اینترنتی مردم ناشی از مشکلات اجتماعی و در بسیاری موارد عدم اطلاع رسانی دقیق هست که باعث به وجودآمدن این مسائل میشه !!!

    • رضا

      ای کلک از حرفات معلومه خیلی تو سایتهای معلوم الحال سرک میکشی.ظاهرا شماهم بعله!!11

    • بدون نام

      خیلی جالبه که ایشون اطلاعات بسیار دقیقی در مورد مسایلی نظیر پرنوگرافی دارن که هیچ ربطی هم به رشتشون نداره. مثلا من والیبالیستم ولی چون فوتبالم تماشا میکنم اطلاعات فوتبالیم بد نیست‏‏(‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏)‏

    • یک ایرانی

      بله آقای مورخ... هستند عده ای بیسواد که بخاطر وساوس دنیوی, در دوران گذشته مقاله ای در مدح شخصی منتشر کرده و دراین دوران به همان شخص فحاشی میکنند, خود را باسواد مطلق دانسته و منتقدینشان را اراذل و اوباش میخوانند...

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه آقای معتضد، حالا ما شدیم اراذل و اوباش، باشه اشکالی نداره، شما خوب. فقط نمیدونم تو اینترنت چطور شما چیزهایی رو می بینید که ما نمی بینمیم

    • بدون نام

      امثال تو اینجور موقع چهره واقعی خودشو نشون میده '
      این زورنامه وطن امروز دشمنی خودشو با مردم بارها ثابت کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      جیره خور احمدی نژاد باید مثل اون صحبت کنه.

    • سامی

      .. تعجبم از اینه کسی ک ابدارچی کتابخانه پهلوی بود در میاد میگه درک اثار منو ندارن!!اخه تو بجز اثار پاچه خاری چیزی نمی نویسی!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • پیرمرد پرسپولیسی

      وای ،کی بره این همه راه رو ؟همین تواضعت منوکشته .یاحق.

    • سلام

      اراذل و اوباش خود جناب عالی هستش

    • عادل

      دوستانی که به ایشون رای منفی می دهند
      حقیقت تلخه اما باید قبول کنید

    • حق گو

      تو خودت رو آدم حسابی میبینی ؟ .... مقصر کسی هست که امثال تو رو برده بود بین آدمها آبدارچی کرده بود اون کلاه برای سر تو خیلی گشاد بود

    • آرش

      جناب معتضد عزیز، شاعر میفرماید چون قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید، از زمانی که متوجه شدید که در بین مردم جایگاهی ندارید، از فرهنگ غنی خود استفاده کرده و جملاتی را مورد استفاده قرار میدهید که به جد برازنده شماست، در جایی از فرمایشات خود اشاره فرمودید ((اراذل و اوباش بی‌سواد شعور درک گفته‌ها و نوشته‌های مرا ندارند)) خب این هم مشکل شماست، چگونه نویسنده و تاریخدانی هستید که نمیتواند از جملات مناسب بهر برده تا فهم مطلب را برای هر سطح سواد و هر قشری آسان نماید؟
      سوال من از شما این است که چرا تمام وقت خود را در سایتهای مستهجن سپری میفرمایید تا چنین روح و روان شما متاثر از رفتار ناشایست آنها شود، دوست عزیز پیشنهاد میکنم به جای به صرف زمان در چنین سایتها و شبکه هایی، به مطالعه روی بیاورید، خصوصا تاریخ که رشته مورد علاقه شماست و متاسفانه اطلاعات کمی از آن دارید، اینگونه میتوانید در آثار بعدی با تاریخ این مرز و بوم آشنایی لازم را داشته باشید تا کمتر مورد نقد دیگران قرار بگیری، و در آخر پیشنهاد میکنم مطالب را کمی خلاصه بفرمایید، به قولی کم گویی و گزیده گوی چون در

    • Malek

      چرا وقتى مردم بخاطر اوون قضاوتى كه در مورد خانم طاهريان كردين به شما گفتند تحليلگر تاريخ ، شروع به نوشتن اين داستانها كردين ، درسته من با شما موافقم فضاى مجازي پرشده از بى ادبى ولى اين چيزهايي كه شما نوشتين معلومه حرص شما از كامنتهاى مردم در مورد خودتون بوده

    • بدون نام

      خواستم مضمون صحبتهای ایشون( نه اصلشو) برای یکی تعریف کنم، همش بوق شد، طرف نفهمید چی میخواستم بگم

    • بدون نام

      استادمعتضدبزرگترین دروغگوتاریخی تاریخ ایران

    • بدون نام

      استادبزرگوارجناب آقای معتضدعزیز،ناموساحقوقت چقده البته زندگی شخصیت به ماربطی نداره ولی میخوام بدونم خودتوارزون نفروشی پول زیاده خودتوگم نکن حول نشوقیمت وببربالا

    • بدون نام

      تو باید تحمل نقد داشته باشی آقا جون! افکار تو خیلی قاطی است معلوم نیست طرفدار چه کسی هستی.چند رو داری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج