اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۳۵۹۴
۲۶ نظر
۵۰۱۰
۲۶ نظر
۵۰۱۰
پ

دو سارق متجاوز را شناسایی کنید

دو پسر جوانی که طعمه‌های خودر را سوار یک خودروی ۲۰۶ کرده و پس از سرقت اموالشان آن‌ها را مورد اذیت و آزار قرار می‌دادند توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: دو پسر جوانی که طعمه‌های خودر را سوار یک خودروی ۲۰۶ کرده و پس از سرقت اموالشان آن‌ها را مورد اذیت و آزار قرار می‌دادند توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.

ساعت ۲۳ بیست و هفتم مهرماه فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی اعلام داشت که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ مورد سرقت مسلحانه و همچنین آزار و اذیت قرار گرفته و سارقین وی را در تاریکی شب، در اتوبان خلیج فارس از ماشین پیاده و از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور قاضی رحمتی، رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهر آفتاب، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
دو سارق متجاوز را شناسایی کنید

مالباخته پس از حضور در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: "ساعت ۲۱:۰۰ بیست و هفتم مهرماه، جهت ارسال چند تخته فرش، به پایانه مسافربری جنوب رفته و پس از تحویل کالا از ترمینال خارج و به قصد مراجعت به محل کار خود در محدوده میدان منیریه، سوار یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ شدم؛ ابتدا قصد داشتم تا در صندلی شاگرد راننده (صندلی جلو) بشینم اما بر روی صندلی یک کارتن قرار داشت. هنگام سوار شدن به صندلی عقب خودرو، جوان دیگری نیز به عنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بود؛ کمتر از یک دقیقه از حرکت ماشین نگذشته بود که سرنشین صندلی عقب، از پشت صندلی راننده اقدام به خارج کردن یک قبضه اسلحه کمری کرد و بعد با تهدید اسلحه به من گفت: "سرت را پائین بیاور" و در ادامه، با تهدید یک قبضه چاقوی بزرگ، اقدام به بستن دستان و چشمانم کرد؛ این شخص در حالیکه چاقو را زیر گلویم گذاشته و فشار می‌داد، گوشی تلفن همراه، عابربانک و رمز آن، ساعت مچی و ۳۸۰ هزار وجه نقد مرا سرقت کرد اما با این وجود به سرقت راضی نشد و در حالیکه پیش از آن و با تهدید اسلحه دستان و چشمانم را بسته بود، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. نهایتاً در تاریکی شب، آنها مرا در حاشیه اتوبان یادگار امام از ماشین پیاده کرده و از محل دور شدند ".

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با بررسی تراکنش مالی حساب‌های عابربانک مالباخته اطلاع پیدا کردند که سارقین با مراجعه به یکی از شعب بانکی در شهرستان واوان اقدام به برداشت تمامی وجوه نقد داخل حساب مالباخته کردند؛ در ادامه و با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار به نام "حمید. د" (متولد ۱۳۶۵) شدند.

با شناسایی دقیق تصویر "حمید. د" توسط مالباخته به عنوان سرنشین صندلی عقب خودرو ۲۰۶، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با بهره گیری از اقدامات پلیسی، مخفیگاه و محل تردد "حمید. د" در رباط کریم مورد شناسایی قرار گرفت؛ برابر اطلاعات بدست آمده از تحقیقات نامحسوس پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که "حمید. د" یکی از افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه نیز می‌باشد. سرانجام در ساعت ۱۲:۳۰ بیست و هفتم مهرماه، "حمید. د" در حین تردد با یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان بهارستان دستگیر و به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

"حمید. د" در همان تحقیقات اولیه صراحتا به انجام سرقت مسلحانه اعتراف و در ادامه یکی از دوستانش به نام "علی. الف" (متولد ۱۳۷۴) را به عنوان راننده خودرو ۲۰۶ سفید رنگ معرفی کرد؛ با شناسایی "علی. الف" به عنوان دیگر عضو سارقین مسافربرنمای مسلح و همچنین یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت، مخفیگاه وی در شهرستان واوان - منطقه سبزدشت شناسایی، او نیز در مخفیگاهش دستگیر و خودرو ۲۰۶ سفید رنگ به شماره انتظامی ایران ۷۷/***ی۴۹ مورد استفاده در سرقت نیز در داخل پارکینگ محل سکونت متهم شناسایی، توقیف و به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کاراگاه حمید کرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به افراد غیر، کشف یک قبضه اسلحه کمری، اعتراف صریح متهمین به ارتکاب سرقت مسلحانه از مالباخته، سوابق متهمین در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمین و سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین از سوی رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری دادگاه عمومی و انقلاب شهر آفتاب صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی، الف، مدل جدیده؟

      پاسخ ها

      • h

        مدل جدید !!!!نه مثل ب ز یا د ر یا م ش ووووووو......اینا تو کشور ما مد روزه که تازه شنیدی مگه

    • مهدی

      آشغالهای بی غیرت. اینا خانواده و ناموس ندارن که با مردم این کارها رو میکنن. بدون برگزاری دادگاه باید فورا اعدامشون کنن

    • محبوبه

      خدا لعنتشون کنه اینا رو اعدام کنید تا جامعه از این افراد پاک بشه

    • بدون نام

      یعنی الف میخوره

    • بدون نام

      اعدامشون کنید البته قبلش پوستشونو بکنید اونم تو جماعت

    • خودساخته

      سلام، چقده دلم میخواهد برابر دستور فوق در شناسایی این دزدان مسلح جان و مال و ناموس کمک کنم اما با توجه به ضعف چشم که بینام را پیام نوشته بودم خیلی ببخشید چون چش و چار خوبی ندارم! از وقتی که دختر عمو ژاله منو در آب نمک گذاشته و هیچ حرفی نمیزند، حال و روز درستی ندارم اما اگه این سارقان را به اشد مجازات برسونن خوشحال میشم

    • طوطی

      پدر مادرا دیگه افسار بچه ها از دستشون در رفته ،تا میبینن بچه شر شده ،دیگه بیخیالش میشن همینقد که خونه نیاد واسیبی به خودشون نزنه واسشون کافیه ودیگه کاری باهاش ندارن ،میندازنشون به جون جامعه و……!!!!

    • آرش

      واقعا اینا نمیدونن جرم اینکارا اعدامه!
      اخه تو این ۵دقیقه کاری ک انجام میدن چه احساسی بهشون میده ک حکم اعدام میخرن برای خودشون

    • سینا یزد

      فقط فقط تو قبرستون زیر گل حقشونه

    • بدون نام

      باسلام:شرمنده،آقای خودساخته،تا کی میخای خودت اینقدر اذیت کنی؟واقعا دختر عموت لیاقت اینهمه و صبر وتحمل شما رو داره.؟تو زندگی مشترکی که بخاد شروع بشه.جای این صحبت‌ها نباید باشه.

    • بدون نام

      آقا آرش احساس شعف میکنن چون فکر میکنن گیر نمیفتن اما زهی خیال باطل

    • رضا

      چرا دولت از آدمهایی خلافکار میترسه؟ یه هیزم و فندک کار افراد خلافکار را یکسره میکنه. بعدش هم خاکسترشون بیست گرم هم نمیشه با یه فوت روی هوا.

    • ناهید

      £ آقارضامعاون جبارسنگ دولت آدم زنده روآتش بزنه دنیابهش چی میگه پسرم خوبه قاضی نیستی

      پاسخ ها

      • حامی

        جبار سنگ نه جبارسینگ

    • ناصر

      بایدشیشه نوشابه نثارشون کنن عزیزان اگاهی

    • بدون نام

      خودساخته جان جدیدا خیلی بی مزه شدی

    • ابراهیم هستم

      محبوبه خانم
      جامعه پرشده از اینا
      دانشگاه و محیط کار و خیابون
      همش بخاطر فقر بیکاری گرانی هست وقتی که جوان کار داشته باشه دیگه وقت و فرصت واسه اینکارا نداره
      خوشحال میشم که نظرت رو بگی

    • بینام

      خود ساخته خان دیگه شورشو در اوردی مرد هم نباید اینقدر زی زی باشه ببخشیدا!!!!

    • بدون نام

      اغا فعلا با شیشه نوشابه از شرمندگی شون دربیلن تا بعد

    • پریسا

      رضا و ناصر لایک به نظراتتون :)
      حالام اعدام میشن دوستان عصبانی نشید. هرکی اینکارارو بکنه آخرش اعدامه.میخوان عبرت بگیرن میخوان نگیرن.مهم اینه اعدام میشن و جامعه راحت . دست مامورین هم دردنکنه

    • نارون

      به عقیده من هم باید برای این نوع اعمال تجاوز به عنف آنها را مقطوع النسل کرد این تنها راه برچیدن این جنایت میباشد لطفا حمایت کنید

    • Ahmad

      خدالعنتشون کنه

    • محبوبه

      من هم با نظرت موافقم نارون لطفا بقیه هم حمایت کنید

    • بدون نام

      دوستان سلام خدایی از هرچه دزد و زورگیر و سارق و متعارض در حد نهایت از آنها متنفرم اما دوستان عزیز بنده جریان خود را صادقانه و مردانه بدون یک واو کم به تنها دوستانم و تنها امیدم شماها گفتم کل خانواده پدری، عموها و دو عمه بنده یک طرف و بنده به تنهابی یکی طرف میباشم!! امیدم این بود که یکی از اعضای خانواده این مطالب را شاید ببیند و به آنها (عمو و پدر) اطلاع دهند!! اما تا کنون این اتفاق نیافتاده بود!! از این جهت وقت گرانبهای شماها را گرفتم، و الا اگر دختر عمو ژاله نبود، و در این مخمصه بزرگ گرفتار نمی اومدم!! مگه بیمار بودم یا مریضی داشتم که راز سخت ترین موضوع را و ناراحتی و نگرانی هایم را با شما عزیزان تقسیم کنم،!! متاسفم شاید از شانس و اقبال بد یمن بنده است! چشم بنده قبلاً هم گفتم راضی به اذیت شدن یا اذیت بودن دشمنم هم نیستم تا چه رسد به شما انسانهای مهربان! خدا را گواه گرفتم یک کلمه نه دروغ گفتم و نه قصد دیگری بجز فهمیدن خانواده ام نداشتم! از این پس هرگز در خصوص این موضوع چیزی نمیگم چشم، چشم فقط ترا خدا حلالم کنید چون حقیر پاببند آداب و رسوم هستم، افسوس که طرف کل خانواده ام هستن، با خداوند بزرگ است به او پناه می برم،

    • بدون نام

      باسلام:آقای خودساخته. والا سردر نمیارم. که به چه قیمتی میخای تابعی آداب ورسوم باشی.پس عقل و منطق آدما کجا رفته؟اینجوری فقط خودت اذیت وآسیب می بینی.ماشاءالله عاقل وتحصیل کرده هم هستی.پس درست و منطقی با مسائل زندگیت روبرو شو نه ازروی احساس وآداب ورسوم وطایفه بازی. خدا به انسان عقل و شعور و منطق و حق تصمیم گیری داده.پس تنها کسی که میتونه کمکت کنه،اول خدا وبعد خودت هستی.شرمنده ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج