۴۳۷۷۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونمایی از پروژه مشترک مایکروسافت و اینتل

در کنفرانس امروز WinHEC، مایکروسافت با همکاری کمپانی اینتل از پروژه Evo پرده برداشت. هدف از این همکاری، پیشرفت هوش مصنوعی و تعریف کردن مرزهای جدیدی برای آن است.

مجله دیجی کالا - محسن وفانژاد: در کنفرانس امروز WinHEC، مایکروسافت با همکاری کمپانی اینتل از پروژه Evo پرده برداشت. هدف از این همکاری، پیشرفت هوش مصنوعی و تعریف کردن مرزهای جدیدی برای آن است.
رونمایی از پروژه مشترک مایکروسافت و اینتل

تحت این همکاری جدید، کمپانی ها متعهد شده اند تا ویژگی های امنیتی پیشرفته ای را به کورتانا، هوش مصنوعی، واقعیت ترکیبی و بازی های ویدیویی افزوده یا آن را ارتقا دهند.

با پروژه Evo، مایکروسافت قصد دارد برقراری ارتباط با هوش مصنوعی را بسیار ساده تر سازد؛ به این مفهوم که کاربر بتواند از هر نقطه اتاق یا خانه اش با کورتانا یا دیگر اشکال هوش مصنوعی صحبت کرده و ارتباط برقرار کند.

همچنین، ردموندی ها قصد دارند دستگاه های شان را در برابر خطر هک و بدافزارها به وسیله بهبود قابلیت های امنیتی سیستم های بیومتریک نظیر ویندوز Hello محافظت کنند. چنین پیشرفت هایی به واسطه ادغام گراف امنیت هوشمند مایکروسافت و داده های تجزیه و تحیلی شده اینتل به دست خواهد آمد.

رونمایی از پروژه مشترک مایکروسافت و اینتل

برند اکس باکس برای مایکروسافت ارزش بسیاری دارد و تجربه بازی کردن نیز باید به بهترین شکل ممکن روی کنسول و ویندوز ۱۰ فراهم شود. به همین منظور، مایکروسافت قصد دارد با HDR، ویدیوهای ۴K، صدای سه بعدی فضایی، استریم بازی ها، اضافه کردن قابلیت بلوتوث به کنترلرهای اکس باکس و افزایش گستره رنگ، بازی ها را بیش از پیش جذاب کند.

قصد ردموندی ها بر آن است که در سال ۲۰۱۷، واقعیت ترکیبی را با هدست ها و کامپیوترهای ارزان قیمت به مردم سراسر جهان ارائه دهند. برای محقق ساختن این هدف، باید محتوای کافی برای آن تولید شود و به همین منظور، مایکروسافت با تولیدکنندگان اپلیکیشن های UWP همکاری کرده تا بیش از ۲۰ هزار اپ روی ویندوز استور مایکروسافت قرار گیرد. افزودن قابلیت جستجوی اینترنت در حالت واقعیت مجازی از طریق مایکروسافت اج و همچنین امکان تماشای ویدیوهای ۳۶۰ درجه از دیگر تلاش های مایکروسافت در این زمینه هستند.

مایکروسافت می گوید که هولولنز را در چین ثبت رسمی کرده تا استفاده از آن را در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۷ برای توسعه دهندگان و خریداران چینی امکان پذیر سازد. همچنین، اولین هدست های واقعیت ترکیبی سال آینده توسط ایسر، ایسوس، دِل، اچ پی و لنوو ارائه خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج