۴۵۰۸۷۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گلستان ۸ بار لرزید

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با وقوع دو زلزله دیگر در چهارشنبه‌شب، تعداد زلزله‌های این روز به هشت رسید و مناطقی از استان را تحت تاثیر قرار داد.

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با وقوع دو زلزله دیگر در چهارشنبه‌شب، تعداد زلزله‌های این روز به هشت رسید و مناطقی از استان را تحت تاثیر قرار داد.

صادق‌علی مقدم اظهار کرد: نخستین زلزله دیشب راس ساعت ۱۹:۳۷ در شهرستان کلاله و دومین زلزله نیز راس ساعت ۲۱:۳۵ در شهرستان مینودشت روی داده است.

وی خاطرنشان کرد: زلزله اول، به مقیاس ۲.۳، در طول جغرافیای ۵۵.۶۲۱ و عرض جغرافیایی ۳۷.۳۴۱ و در عمق شش کیلومتری کلاله به وقوع پیوست.

دبیرشورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: زلزله دوم دوباره در شهرستان مینودشت و به مقیاس ۲.۵ ریشتر، در طول جغرافیایی ۵۵.۸۱۹ و عرض جغرافیایی ۳۷.۰۵۱ و در عمق شش کیلومتری اتفاق افتاد.

وی با اشاره به این که در طول سال زلزله‌های زیر سه ریشتر اطلاع‌رسانی نمی‌شود، اذعان کرد: با توجه به شش زلزله‌ امروز در استان، اعلام وقوع این زلزله دچار اهمیت است و باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

مقدم ادامه داد: روز جهارشنبه زلزله در سه نقطه مینودشت، کردکوی و کلاله بود که غیر از مینودشت با هفت فقره زلزله، سهم دو شهرستان دیگر هر کدام یک فقره زلزله بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان‌های دچار زلزله شده اذعان کرد: خوشبختانه گزارش خسارتی بابت این دو پدیده طبیعی دریافت نشده، البته شنیده‌های حاکی از آن است که برخی از مردم مینودشت با توجه به تکرار زلزله ترجیح داده‌اند در خارج از منازل به سر برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج