adexo3
۴۵۳۲۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

با دوپینگ مبارزه شود، به جز من همه افت خواهند کرد!

میزبانی: فدراسیون‌ به امثال من نیاز دارد

ملی‌پوش المپیکی دوچرخه‌سواری گفت: فدراسیون‌ها به ورزشکاران پاک و بدون حاشیه‌ای امثال من نیاز دارند نه برعکس.

خبرگزاری فارس: قادر میزبانی در مورد اینکه چرا در اردوی تیم ملی استقامت دوچرخه‌سواری حضور ندارد،‌اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر مسابقات بحرین کفی است و من تخصص سربالایی دارم به همین دلیل نمی‌توانستم آنجا زیاد کارایی داشته باشم و به فدراسیون اعلام کردم اگر نباشم بهتر است اما در مورد آروین معظمی چیزی نمی‌دانم چرا حضور ندارد.

* فدراسیون‌ها نیازمند امثال من هستند نه برعکس؛ خودم نخواستم در مجمع باشم

وی در مورد انتخاب مجدد خسرو قمری به عنوان رئیس جدید فدراسیون عنوان کرد: به هرحال او یک حسن‌هایی دارد از جمله اینکه خودش دوچرخه‌سوار بوده و پیش از این هم یک دوره ریاست فدراسیون را بر عهده داشت و به زیر و بم کار آشناست. در حال حاضر مهمترین بحث در دوچرخه‌سواری بحث مالی است. وزارت ورزش باید حمایت کند تا برنامه‌ها پیش برود.

میزبانی در مورد اینکه گفته می‌شود ماندن قمری به سود میزبانی شده است، گفت: البته برای فدراسیون خوب است که میزبانی ورزشکارش است نه برعکس. کسی که سالم کار می‌کند و رزومه دارد فرقی برایش نمی‌کند که چه کسی رئیس فدراسیون باشد. آنها محتاج من و امثال من هستند که بدون حاشیه کار می‌کنیم.

ملی‌پوش المپیکی دوچرخه‌سواری عنوان کرد: کسی که ریگی داخل کفشش است و مشکلی دارد دنبال این است که فرد خاصی رئیس فدراسیون شود. بعد از المپیک همه می‌گفتند قادر میزبانی به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حاضر می‌شود و به قمری رای خواهند داد اما من اعلام کردم در مجمع حاضر نخواهم شد و فرد دیگری باید انتخاب شود و با این تصمیم خود آنها به هدف‌شان که تخریب من بود نرسیدند.

*المپیک 2020 هم شرکت می‌کنم؛ با دوپینگ مبارزه شود، سایر نفرات افت خواهند کرد

وی در مورد برنامه هایش برای آینده تاکید کرد: با شرایطی که حال حاضر وجود دارد و اینکه گفته می‌شود فدراسیون و کمیته ضددوپینگ مبارزه شدیدی با دوپینگ خواهند داشت تصمیم گرفته‌ام حتما در المپیک بعدی یعنی ۲۰۲۰ حضور داشته باشم و در حال برنامه ریزی هستم تا آنجا هم رکاب بزنم.

این دوچرخه سوار با سابقه ادامه داد: اگر واقعا مبارزه جدی با دوپینگ شود قادر میزبانی تنها ورزشکاری خواهد بود که می‌تواند جلو برود و مطمئن باشید سایر نفرات که مدعی هستند افت خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج