adexo3
۴۵۸۵۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نکته اعجاب‌ انگیز درباره مهدی مهدوی‌ کیا

مهدی مهدوی‌کیا نکته‌ای در برنامه ۹۰ گفت که حیرت‌انگیز است.

خبرآنلاین: مهدی مهدوی‌کیا نکته‌ای در برنامه ۹۰ گفت که حیرت‌انگیز است.

مهدی مهدوی کیا که در تیم های پایه هامبورگ فعالیت می کند و به عنوان مهمان برنامه فردوسی پور به ۹۰ آمده بود ، درحالی که داشت درباره فوتبال پایه حرف می زد، گفت:«من با بیش از ۱۰۰ بازی ملی و بیش از ۲۵۰ بازی در بوندسلیگا، باید بروم هفته ای سه روز در مدرسه ، به بچه ها فوتبال یاد بدهم.
این قانون است برای همه مربیان پایه. » مهدوی کیا از این می گفت که چطور بچه ها در آلمان فرصت داشتند فوتبال یاد بگیرند و حق آموزش داشته باشند. او تاکید کرد که فوتبال ایران بسیار با استعداد تر از فوتبال آلمان است. بعد برای نداشتن زمین برای فوتبال ملی مان ابراز تاسف کرد.

مهدوی کیا با انتقاد از جدی گرفته نشدن فوتبال پایه ، به نقش زنگ ورزش مدارس پرداخت و گفت یک معلم ورزش سال پنجم ابتدایی اش توانسته او و ۱۹ نفر دیگر از هم شاگردی هایش را به حد ملی برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      مازنگ ورزش ریاضی کارکردیم،کلاس نقاشی وهنر ریاضی کارکردیم،زنگ تفریح کلاس فوق العاد ریاضی داشتیم الان تعداد زیادی ازهمکلاسی هایم راننده خطی،سبزی فروش،کفاش،پیمانکارچوب، نمایشگاه اتومبیل،بوتیک لباس زنانه دارندوضع زندگیشون هم خیلی خوب است اما من بازیرکی تمام رفتم دنبال ورزش چندباردست وپایم شکست، وبه لطف خدا الان می توانم راه بروم ،همه بچه ها که رفتندسرکاربخاطراین بودکه معلم ریاضی مامعلم ورزش ماهم بودوهمه بچه هامدیون معلم ریاضی هستند.

    • مهدی

      اگه دلت میسوزه توهم بروتومدارس مثل معلمتون دانش اموزفوتبالیست پرورش بده واقعانبودن زمین وامکانات بهانه خوبی برای کم لطفی شماوامثال شمانیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج