۴۶۰۳۶۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حمایت حزب اعتدال و توسعه از روحانی

محمود واعظی در پاسخ به سوالی درباره اینکه حزب اعتدال و توسعه در سال آینده از چه کسی حمایت می‌کند گفت: حزب از آقای روحانی حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمود واعظی در پاسخ به سوالی درباره اینکه حزب اعتدال و توسعه در سال آینده از چه کسی حمایت می‌کند گفت: حزب از آقای روحانی حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم ختم پدر حمیدرضا آصفی در جمع خبرنگاران درباره شروع فعالیت ستادهای انتخاباتی افزود: ما نمی‌خواهیم فضای جامعه را در حال حاضر انتخاباتی کنیم، بنابراین هر گاه کلید آغاز انتخابات زده شد حزب رسما به فعالیت‌های انتخاباتی خواهد پرداخت.

واعظی در پاسخ به این پرسش که فقدان هاشمی رفسنجانی در انتخابات دوباره حسن روحانی تأثیر خواهد داشت؟ گفت: ارتباط آقای هاشمی و آقای روحانی یک ارتباط تاریخی بوده و این بزرگوار قبل و بعد از انقلاب ارتباط بسیار نزدیکی با هم داشتند و طبیعی است مردم از اینکه خط مشی مرحوم آیت‌الله هاشمی را که همان خط مشی آقای روحانی است ادامه پیدا کند، حمایت کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که روحانی با درگذشت هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ۹۶ بزرگ‌ترین حامی خود را از دست داده‌ است خاطرنشان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی مهم‌تر از اینکه یک شخص بود یک اندیشه است و این اندیشه در بدرقه و تشییع جنازه در سراسر کشور خود را نشان داد و به‌هرحال مردم این اندیشه را فهمیده‌ و دنبال می‌کنند؛ بر این اساس آقای روحانی یک دوست صمیمی خود را از دست داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تشکر روحانی عزیز

    • محمد حسین

      اعتدال و توسعه مال ترکیه است ما که شکر خدا احزاب کم نداریم و در نام گذاری هم جلدو ماهر پس نامی میگذاشتید که تقلیدی نباشد و زاییده فکر خودتان باشد و هم اینکه در آینده از پس و عهده این عنوان هم بر آیید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج