اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۰۴۰۱
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

سریال تلخ تغییر تابعیت؛ این داستان هندبال!

ایمان جمالی، ستاره سابق تیم ملی هندبال با پیراهن تیم ملی مجارستان به میدان رفت تا پس از کشتی و تکواندو، هندبال هم به جمع رشته هایی اضافه شود که بازیکنانش قید پیراهن تیم ملی را می زنند.

شفقنا ورزشی: تیم ملی هندبال که البته به سختی بتوان نام تیم بر آن نهاد، در وضعیت بسیار نابسامان وآشفته ای به سر می برد. در شرایطی که هندبال ایران پر از استعداد و بازیکن تراز اول است، این ستاره ها ناامید از وضعیت تیم ملی کشورشان در اروپا توپ می زنند و دیگر امیدی به درخشش در قالب تیم ملی ایران ندارند.

حضور استکی، باباصفری، جمالی، موسوی و … در لیگ های اروپایی البته اتفاق خوشایندی است. چرا که لژیونر شدن بازیکنان ایران آن هم در لیگ های اروپایی که قاره برتر هندبال جهان است، یک اتفاق مثبت به شمار می رود اما فقط زمانی که پیراهن باشگاهی بر تن آنها باشد و نه پیراهن تیم ملی!

امین جمالی، بازیکن شوتزن و بسیار خوش تکنیک هندبال ایران، تصمیمش را برای ادامه هندبال گرفت و با پیراهن تیم ملی مجارستان برابر دانمارک به میدان رفت. اتفاقی ناخوشایند که زنگ خطر را برای مسئولان ورزش و هندبال کشور به صدا در آورده اما ظاهرا گوش شنوایی برای این مساله وجود ندارد.

حضور جمالی در تیم ملی مجارستان می تواند شروع کننده روند نامناسبی در هندبال ایران باشد، جایی که ستارگان با دیدن مسیر هموار پیوستن به تیم های ملی معتبر، پیراهن و پرچم تیم ملی کشورشان را کنار بگذارند و مسیر جمالی را در پیش بگیرند. کما این که بازیکنانی مانند برادران استکی، موسوی و …در حال حاضر پتانسیل انجام این کار را دارند.

لفظ تبعه شدن که به گوش مان می خورد اتفاقات جالبی به ذهن نمی آید. از حضور تلخ و ناراحت کننده سامان طهماسبی، صباح شریعتی و … در تیم کشتی آذربایجان گرفته تا حضور میلاد بیگی و احتمالا به زودی باقری معتمد در تیم تکواندوی آذربایجان و حذف خدابخشی از المپیک به دست یک ایرانی همه و همه اخبار ناخوشایندی است که یک مفهوم و یک دلیل مشترک دارد:سرمایه سوزی به دلیل ضعف مدیریت.

اتفاقات بد ورزش ایران پس از حضور سلطانی فر روی کرسی وزارت کم نبوده اما او نسبت به این اتفاق ها واکنش مناسبی نداشته است. مشخص نیست اگر سلطانی فر بخواهد به استراتژی صبر و سکوت تا پایان دولت و تشکیل کابینه جدید ادامه دهد چه بلایی بر سر ورزش خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر که رفته ایرانیا تو کشور خودشون غریبن

    • شروین شکوری

      بله...وقتی مسوولین بی تفاوت باشن یا مثل اقای پولادگر خودخواه باشن باید مربی و ورزشکار از ایران بره
      اقای مهماندوست بهترین مربی دنیا نتونست واسه ایران نگه داره و ما تو المپیک مدل نگرفتیم ولی اذربایجان با مهماندوست گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج