۴۶۱۸۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

در دیدارهای مهم امروز لیگ برتر،شاگردان گواردیولا با ۴ گل مغلوب اورتون شدند و جدال مورینیو و کلوپ هم برنده ای نداشت.

ورزش سه: با توجه به شکست سنگین سیتی، منچستریونایتد و لیورپول برای رسیدن به رده های بالاتر نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتند.
بازی در دقایق ابتدایی بدون اتفاق خاصی روی دروازه ها آغاز شد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. در دقیقه ۱۲، ارسال مارسیال از سمت چپ با ضربه زلاتان همراه بود که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

اما در دقایقی ۱۷ و ۱۸ شیاطین سرخ در موقعیت خوب را از دست دادند. ابتدا پاس به عقب اشتباه مدافعان لیورپول باعث شد تا ضربه مینیوله به زلاتان برخورد کند اما در نهایت توپ به روی تور دروازه مرسی سایدی ها نشست.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

یک دقیقه بعد و روی پاس دیدنی به عمق میخیتاریان، پوگبا در موقعت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او در شرایطی نامتعادل به بیرون رفت.
اما در دقیقه ۲۷ و روی اشتباه عجیب پوگبا، لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی شد تا جیمز میلنر علیرغم واکنش خوب دخیا توپ را به گل تبدیل کند و اولدترافورد غرق در سکوت شود.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

در دقیقه ۳۲، شیاطین سرخ با یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شدند که ضربه محکم زلاتان با واکنش دیدنی مینیوله همراه بود.
در دقیقه ۴۰ یک بار دیگر سنگربان لیورپول ناجی دروازه تیمش شد. ضربه محکم هنریک میخیتاریان در موقعیتی تک به تک با واکنش او همراه بود تا نیمه اول با برتری یک گله مرسی سایدی ها به پایان برسد.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

با شروع دوم، این لیورپول بود که با همکاری فیرمینو و اوریگی می توانست گل دوم را به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد و بعد از آن باز هم یونایتد سوار بر جریان بازی شد.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

در دقیقه ۵۴، نفوذ دیدنی میخیتاریان و ارسال عرضی او در نهایت به مارسیال نرسید تا بازی با برتری لیورپول ادامه پیدا کند. دقایقی بعد، کوتینیو تازه وارد با پاس دیدنی فیرمینو را صاحب موقعیت کرد اما این بار دخیا منجی دروازه شیاطین سرخ شد.
در دقیقه ۶۵، وین رونی در پشت محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شد اما ضربه بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۶ و روی سراسیمگی مدافعان یونایتد، لالانا صاحب موقعیت شد اما ضربه آرام او در اختیار دخیا قرار گرفت.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

با ورود کوتینیو، لیورپول نمایش بهتری نسبت به دقایق ابتدایی نیمه دوم ارائه داد و جریان بازی از دست من یونایتد خارج شد. در دقیقه ۷۴ و روی اشتباه پوگبا، لیورپول با یک ضدحمله سریع به دروازه یونایتد نزدیک شد اما ضربه سر وینالدوم از بالای دروازه به بیرون رفت.
در ادامه، شیاطین سرخ تلاش زیادی برای تغییر نتیجه بازی انجام دادند که بالاخره در دقیقه ۸۴ نتیجه داد. ضربه سر فلینی با ارسال رونی به تیر دروازه برخورد کرد اما در برگشت و با ارسال والنسیا، ضربه سر دیدنی زلاتان بعد از برخورد به تیر وارد دروازه شد تا یونایتدها گل تساوی را به ثمر برسانند.
در دقیقه ۹۲ و روی اشتباه مدافعان یونایتد، وینالدوم صاحب موقعیت شد اما ضربه آرام او در اختیار دخیا قرار گرفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.


ورزش سه: سیتی پس از پیروزی روحیه بخش هفته گذشته بر برنلی، به زمین اورتون آمده بود. جدالی بین تیم های پنجم و هفتم جدول لیگ برتر انگلیس. گواردیولا به خوبی می دانست که بازی در زمین اورتون برای هر تیمی سخت و دشوار است ولی تیم او کار را هجومی آغاز کرد.
سیتی خیلی زود و به سبک تمام تیم های گواردیولا بازی را در اختیار گرفت اما اورتون رفته رفته خود را در جریان بازی قرار داد.

تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

پس از چند حمله نه چندان جدی و شوت هایی که راهی به دروازه پیدا نکردند، سیتی دقیقه ۲۹ تا آستانه گلزنی پیش رفت اما داوید سیلوا قدر پاس عالی دی بروین را ندانست و در مصاف تک به تک با گلر اورتون بسیار بد عمل کرد.
۵ دقیقه بعد اورتون به گل رسید. همکاری خوب دیویس و میرالاس از جناح راست در نهایت به گل برای میزبان بدل شد. پاس عرضی عالی میرالس به درون محوطه جریمه را لوکاکو با یک بغل پای دقیق به گل تبدیل کرد تا اورتون ۱-۰ پیش بیفتد.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

سیتی بلافاصله با دو حمله برق آسا به گل اورتون واکنش نشان داد اما آگوئرو و استرلینگ با بی دقتی این دو فرصت را از دست دادند تا نیمه اول با برتری اورتون به اتمام برسد.
تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که اورتون به گل دوم خود هم دست یافت.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

توره توپ را در میانه زمین از دست داد و لوکاکو با تصاحب آن، قصد راه اندازی میرالاس را داشت که جان استونز با اثرگذاری خود باعث شد توپ به بارکلی برسد. این بازیکن هم میرالاس را با یک پاس عمقی روانه دروازه کرد و شوت محکم مهاجم بلژیکی اورتون براوو را برای بار دوم مغلوب کرد تا اورتون ۲-۰ پیش بیفتد.
سیتی پس از پذیرش این گل یکپارچه حمله شد اما دقیقه ۷۸ یک بار دیگر نیز دروازه خود را گشوده دید.
تساوی منچستر و لیورپول؛ تحقیر شاگردان گواردیولا

دیویس با حرکت انفرادی خود از زمین اورتون، چند بازیکن سیتی را جا گذاشت و نزدیک به محوطه جریمه سیتی توپ را به لوکاکو رساند. او هم بارکلی را صاحب توپ کرد و پاس این بازیکن یک بار دیگر به دیوس رسید تا با یک ضربه چیپ برای بار سوم دروازه سیتی باز شود.
بازی در حال اتمام بود که لوکمان در دقیقه ۹۴ روی اشتباه مدافعان سیتی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق توپ را به کنج دروازه براوو فرستاد تا شکست سیتیزن ها سنگین تر شود.

اورتون با این برد 33 امتیازی شد و در همان رده هفتم باقی ماند و حالا سیتی جایگاه پنجمی خود را در صورت پیروزی یونایتد بر لیورپول نیز در خطر می بیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترین تاریخ صفحه و لایک دیسلایک متن خوب بود برداشتین ! گزارش خطای بی فایده اومده یکم اینور !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج