اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۲۴۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اولین تصاویر واقعی P۱۰ منتشر شد

پرچمدار جدید هوآوی به زودی در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ رسما معرفی خواهد شد، اما تصاویر آن زودتر از زمان معرفی در فضای اینترنت منتشر شده است. در ادامه مطلب می‌توانید تصاویر پی ۱۰، پرچمدار جدید هوآوی، را در تمامی جهات مشاهده کنید.

وب سایت جی اس ام - سروش چمنی: پرچمدار جدید هوآوی به زودی در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ رسما معرفی خواهد شد، اما تصاویر آن زودتر از زمان معرفی در فضای اینترنت منتشر شده است. در ادامه مطلب می‌توانید تصاویر پی ۱۰، پرچمدار جدید هوآوی، را در تمامی جهات مشاهده کنید.
اولین تصاویر واقعی P10 منتشر شد

پیش از این رندرهای زیادی از P۱۰ پرچمدار جدید هوآوی منتشر شده بود. اما هرچقدر هم تصاویر رندرشده بادقت و باکیفیت باشند، مانند تصاویر واقعی محصول نیستند. گویا این روزها قسمت نیست هیچکدام از کمپانی‌های سازنده گوشی‌ هوشمند بتواند محصول جدیدش را پیش از رونمایی رسمی مخفی نگه دارد.
اولین تصاویر واقعی P10 منتشر شد
البته این احتمال نیز وجود دارد که افشای تصاویر یک محصول پیش از معرفی رسمی نوعی بازارگرمی به حساب آید و تب و تاب بیشتری برای طرفداران و خریداران ایجاد کند. به هر حال مانند دیگر پرچمداران ساعاتی پیش عکس‌های P10 قبل از رونمایی رسمی لو رفت. پرچمدار جدید هوآوی به‌زودی در نمایشگاه MWC 2017 به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اما اکنون با لو رفتن تصاویر پی ۱۰ می‌توان اطلاعات بیشتری از آن داشت.
اولین تصاویر واقعی P10 منتشر شد

همان طور که مشاهده می‌کنید پی ۱۰ شباهت بسیار زیادی به پی ۹ دارد. حسگر اثرانگشت پی ۱۰ به قاب جلویی گوشی منتقل شده و بدنه پشتی آن از جنس فلز است. نوار پلاستیکی بالای آن نقش آنتن را ایفا می‌کند. دوربین پشتی با لنز دوگانه همانند نسل گذشته با نظارت شرکت معروف لایکا ساخته شده است. در قسمت راست گوشی دکمه‌های کم/زیاد صدا و پاور قرار دارد. درگاه سیم‌کارت و کارت حافطه MicroSD نیز در سمت چپ گوشی قرار گرفته است. کاربران پی ۱۰ می‌توانند برای افزایش حافظه داخلی، از MicroSD به جای سیم کارت دوم استفاده کنند.
اولین تصاویر واقعی P10 منتشر شد

قلب تپنده پی ۱۰ پردازنده Kirin ۹۶۰ ساخت شرکت هوآوی است. با مشاهده تصاویر پی ۱۰ می‌توان یافت درگاه شارژ این گوشی USB-C است. گویا از نظر هوآوی حذف هدفون جک ۳.۵ میلی‌متری زود است. برای همین در کنار درگاه USB-C هدفون جک ۳.۵ تعبیه شده تا کاربران بتوانند بدون هیچ گونه دغدغه از هدفون‌های مختلف استفاده کنند. پی ۱۰ با حافظه‌داخلی و رم متفاوت در چند نسخه به فروش می‌رسد و قرار است نهم اسفند در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ بارسلون به صورت رسمی معرفی شود.
اولین تصاویر واقعی P10 منتشر شد
اولین تصاویر واقعی P10 منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج