۴۸۴۰۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تذکر سرمربی و محرومیت بازیکن سایپا

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به سرمربی تیم سایپا تذکر کتبی داد و بازیکن این تیم را به یک جلسه محرومیت از حضور در لیگ برتر محکوم کرد.

خبرگزاری ایسنا: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به سرمربی تیم سایپا تذکر کتبی داد و بازیکن این تیم را به یک جلسه محرومیت از حضور در لیگ برتر محکوم کرد.

دیدار سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز گذشته (یکشنبه) با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری شد.

تیم سایپا در خانه والیبال تهران به مصاف صالحین ورامین رفت و با شکست ۳ بر ۲ این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما این دیدار حاشیههایی به همراه داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) در نشست فوق العاده خود پرونده این بازی را با حضور اعضای کمیته، ناظر مسابقه و سرمربی و بازیکن تیم سایپا بررسی کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از شنیدن گزارش ناظر مسابقه و اظهارات مسعود آرمات سرمربی و محمد جواد حیدری بازیکن سایپا، رای نهایی خود را به شرح زیر صادر کرد:

«بر حسب گزارش ناظر مسابقه بین تیمهای سایپا تهران و متین ورامین آقای مسعود آرمات سرمربی تیم سایپا در امر داوری دخالت نموده است و آقای محمدجواد حیدری بازیکن این تیم با رفتن به سمت تماشاگران تیم حریف مرتکب تخلف شده است. نظر به اینکه هر دو نفر به اشتباه خود پی بردهاند و درخواست تخفیف داشتهاند، از طرفی فاقد سابقه در کمیته انضباطی بودهاند بنابراین با استناد به ماده ۱۰ آئین نامه انضباطی به ویژه بند ۳۸ و ۲-۳۹ مسعود آرمات به تذکر کتبی و محمدجواد حیدری به یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقه محکوم شدند.»

دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه هفته جاری با دو دیدار در تهران پیگیری میشود و تیمهای پیکان تهران و بانک سرمایه به مصاف شهرداری ارومیه و سایپا میروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج