۴۸۶۲۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

روایتی از پشت پرده های جشنواره فجر

سید محمود رضوی: بر خلاف صحبت های برخی برنامه های تلویزیونی، مشکل فیلم «ماجرای نیمروز» از برخی داوران سوپر حزب الهی بود. گفتند اگر به این فیلم جایزه بدهید هیئت داوران راترک می کنیم و پدرتان را در می آورند

سینما دیلی: صحبت های سید محمود رضوی در برنامه شهر فرنگ از پشت پرده داوری «ماجرای نیمروز» که کاملا با آنچه بهروز افخمی روایت کرده متفاوت است!
وقتی وارد یکسری مسایل و فیلم ها می شویم باید پی آن را هم به تنمان بمالیم. این نوع فیلم ها به ذایقه برخی دوستان خوش نمی آید و برخلاف آنچه در برخی برنامه های تلویزیونی گفته شد اصلا مشکل ما بقیه داوران که به آنها فلان عنوان هم داده شد نبودند. اتفاقا دوستانی شبیه من با ژست شبیه من مخالف فیلم بودند

این دوستان از زمان پروانه ساخت مخالف این فیلم بودند. مگر می شود ما پشت و جلوی دوربین بگوییم آدم های سوپر حزب الهی هستیم و وقتی فیلمی را قبول نداریم بگوییم این فیلم خلاف نظام است.

در دوره ای هستیم که دو آدم مهم کشور که جلسه می گذارند یک ساعت بعد حرف های خصوصی شان همه جا هست. برخی از دوستان سوپر حزب الهی در هیئت داوران گفتند کسی اگر به این فیلم رای بدهد من هیئت داوران را ترک می کنم و اگر من بروم بیرون پدر همه تون در می آید!

ما نظر شخصی دوستان را پذیرفتیم. سمت و سو دادن فضا را پذیرفتیم اما خوب نیست که ما را احمق فرض کنید. برخی داورانی که عنوان هایی به آنها داده شده به من گفتند به خدا ما داریم تلاش می کنیم این فیلم جایزه بگیرد و شخص دیگری دارد این کارها را می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا معلوم نبود چی نوشتین ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج