۴۸۹۱۳۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

احمدی نژاد امکان دارد در طیف اصولگرایان باشد

یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد: رهبر انقلاب تشخیص دادند که شاید حضور آقای احمدی نژاد موجب سست شدن مجدد یکسری از بنیانها در کشور شود. به نظر بنده اطرافیان آقای احمدی نژاد و طیف اصولگرایان به تذکر رهبری خیلی بیشتر دقت کنند. پدیده ای مانند احمدی نژاد هر لحظه ممکن است در طیف اصولگرایان صورت بگیرد.

اعتماد آنلاین: یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد: رهبر انقلاب تشخیص دادند که شاید حضور آقای احمدی نژاد موجب سست شدن مجدد یکسری از بنیانها در کشور شود. به نظر بنده اطرافیان آقای احمدی نژاد و طیف اصولگرایان به تذکر رهبری خیلی بیشتر دقت کنند. پدیده ای مانند احمدی نژاد هر لحظه ممکن است در طیف اصولگرایان صورت بگیرد.

غلامحسین تاجگردون نماینده مجلس و رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اظهارات مشایی در کنفرانس مطبوعاتی اش مبنی بر حمایت احمدی نژاد از بقایی و فعالیتهای انتخاباتی احمدی نژاد، گفت: آقای احمدی نژاد به صورت کل تمایل ندارد که از صحنه محو شود یا خودش، یا نیروهای نزدیکش و یا نیروهایی که در سایه دارد فعالیت هایی را خواهند داشت.

وی تاکید کرد: اینکه شورای نگهبان تشخیص دهد آقای بقایی رجل سیاسی است یا خیر، حرف دیگری است. اما استراتژی این است که آقای احمدی نژاد می خواهد نقش و سهم داشته باشد ولو در ائتلاف با اصولگرایان و یا برهم زدن خیلی از بازی ها. سیاست آقای احمدی نژاد در این خصوص کاملا مشخص است اما نمی دانم شورای نگهبان چه تصمیمی می گیرد و چه اتفاقی می افتد اما چیزی که مشخص است در مقایسه با کاندیداهای اصولگرایان، آقای بقایی شاید خیلی بهتر از برخی از کاندیداهای اصولگرایان باشد.هم از نظر رای آوری و هم سوابقی که دارند.

این نماینده مجلس در خصوص مضرات تعداد زیاد افراد اصولگرا که خود را در ردای ریاست جمهوری می بینند، تصریح کرد: این امر بیانگر این است که خیلی از ما هنوز شان ریاست جمهوری را نمی دانیم. در حالیکه کاندید شورای شهر با کاندید ریاست جمهوری تفاوت دارد.

تاجگردون یادآور شد: رییس جمهور مقام اول اجرایی مملکت است و کاندیدای ریاست جمهور باید از یک طیف خود به خود، خودش را نشان دهد و بالا بیاید و نیاز نیست خودشان را مطرح کنند بلکه مطرح هستند. مانند آقای خاتمی، آقای هاشمی و آقای روحانی و از این جنس افراد که خودشان را در طیفی مشخص می کنند و بالا میایند ونیازی نیست که خودشان را مطرح کنند. این روش که هر کسی خودش را کاندیدا معرفی کند و بگوید که من حاضر هستم کاندیدا شوم از هر جناحی که باشد درست نیست و متناسب با شان ریاست جمهوری نیست. خدایی ناکرده تعرض به شان کسی نباشد بلکه قامت ریاست جمهوری را باید در کشور حفظ کرد و به همین دلیل قانون اساسی به این موضوع دقت داشته و به همین دلیل است که قطعا هم شورای نگهبان باید دقتش را بیشتر کند.

وی با اشاره به نهی ورود احمدی نژاد به صحنه انتخابات از سوی رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب تشخیص دادند که شاید حضور آقای احمدی نژاد موجب سست شدن مجدد یکسری از بنیانها در کشور شود. به نظر بنده اطرافیان آقای احمدی نژاد و طیف اصولگرایان به تذکر رهبری خیلی بیشتر دقت کنند. پدیده ای مانند احمدی نژاد هر لحظه ممکن است در طیف اصولگرایان صورت بگیرد.

این عضو فراکسیون امید، خاطرنشان کرد: بجز بقایی افراد دیگری از طیف اصولگرایان هستند کسانیکه این روزها حرفهایی از ۴ برابر کردن یارانه می زنند و اعلام می کنند که فساد را کاهش می دهیم و.. آقای احمدی نژاد با همین شعار مبارزه با فساد و دادن یارانه به مردم آمد اما نتیجه آن دوران، تقویت فساد و برهم ریختن اقتصاد کشور شد و متاسفانه همین شعارها در حال حاضر بار دیگر داده می شود.

تاجگردون تاکید کرد: باید به فکر باشیم که رهبر انقلاب مدنظرشان عدم حضور شخص احمدی نژاد در انتخابات نبوده بلکه نگاهشان عدم حضور چنین دیدگاهی است.

وی همچنین در خصوص برنامه اصلاح طلبان برای مقابله با استراتژی اصولگرایان برای معرفی چند کاندیدا و کشاندن انتخابات به دور دوم، اظهارداشت: وحدت اصلاح طلبان قطعا اتفاق خواهد افتاد و راه مقابله با این اقدام وحدت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله احمدی نژاد و رحیمی و بقایی حتما رجل سیاسی اند

    • بدون نام

      موقعی روحانی رجل سیاسیست .احمدی نژاد .چهار رجل سیاسبست

    • منظمی

      یکی بگه این آقا اصلا کیه و چکارس که اسمش رو اینقدر میارید......کابوس ایرانیا

    • بدون نام

      خدا احمدی‌نژاد رانابود کند همینطور که مردم را ومملکت را نابود کرد چقدر روح هم دارد جواب تمام این بدبختی ها مردم را باید درقیامت بدهد خدا ازش نگذرد بیت المال را نابود کرد

    • حامی ودوست

      دکتر عزیز محمود مهربان احمدی نزاد دلسوز محرومین بیا بیا بیا به خدا بی صبرانه منتظر یم بیا بیا بیا خوا هشا یک بار دیگر با وضعیت اسفبار فعلی که مردم بر تکه نون خالی محتاج هستن و سفره هاشون کوچک شده و توان خرید مایحتاج اولیه رو ندارن و وضعیت گرانی و بیکاری امان از مرد گرفته .تورو خدا برو بازهم از رهبر فرزانه مقام عظمای ولایت کسب تکلیف کن و بیا بیا عزیز دل مردم محبوب دلها.دروغ ونا کار آمدی غوغا میکند بیابیا منتظریم

    • بدون نام

      شما معسولینی چرا هر کاری می کنید که دیگران را تخریب کنید فقط به فکر مقام خودتان هستید اگر شما انتخابات را قبول دارید بس بگذارید مردم انتخاب کنند نه همدیگر را تخریب کنید من خودم حقیقت احمدی نژاد را برای ریاست جمهوری قبول دارم چون واقعا دلسوزان برای مملکت زحمت کشیده اند همیشه بین مردم بودند پیرو خط امام و رهبری عزیز هستند چرا همیشه دوست دارید مردی بزرگ مثل احمدی نژاد واقعا برای مملکت خدمت کردند تخریب می کنند این مردم هستند قبولشان دارند الان ما هم منتظر هستیم احمدی نژاد هرکسی را حمایت کند ما هم حمایت می کنیم این یادتان باشد مردم ایران پاکدامن ترین معسولینی را همیشه حمایت می کنند همیشه در قلب ما جا داره صمیمانه استقبالش می کنیم

    • بدون نام

      ای حامی محرومان ومظلومان احمدی قهرمان بادل وجان حامی شماییم چشم براه شم ییم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج