adexo3
۴۹۴۲۹۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

«ایوان انتظار» میدان ولی عصر گشایش می یابد

همزمان با برچیده شدن حصار فلزی دور میدان حضرت ولی عصر، انتظار شهروندان تهرانی سرانجام به پایان رسید و ایوان ساخته شده در تراز منهای یک این میدان گشایش می یآبد.

خبرگزاری میزان: همزمان با برچیده شدن حصار فلزی دور میدان حضرت ولی عصر، انتظار شهروندان تهرانی سرانجام به پایان رسید و ایوان ساخته شده در تراز منهای یک این میدان گشایش می یآبد.

مازیار حسینی، گفت: برای "ایوان انتظار" ۳ کارکرد اصلی تعریف شده است. دسترسی شهروندان به خط ۳ مترو که بزرگراه آزادگان در جنوب غرب تهران را به شهرک قائم در شمال شرق شهر متصل می کند، اولین کارکرد و دسترسی همزمان به خط ۶ مترو که محدوده حرم حضرت عبدالعظیم در جنوب تهران را به محله کوهسار در شمال غرب شهر متصل می کند و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، دومین کارکرد این مجموعه است.

وی در پایان با تأکید بر این که سومین کارکرد «ایوان انتظار» در تراز منهای یک، ایجاد دسترسی ۴ گوشه میدان حضرت ولی عصر (عج) است، خاطرنشان کرد: این مجموعه دسترسی ۴ گوشه میدان را در فضایی ایمن و زیبا برای شهروندان فراهم می کند.

گفتنی است، «ایوان انتظار» طی مراسم ویژه ای عصر روز جمعه بیستم اسفند در میدان حضرت ولی عصر (عج) گشایش می یآبد و در آستانه سال نو، ورودی های این فضای آرام، جذاب و دلپذیر برای تردد شهروندان تهرانی و هموطنانی که در ایام نوروز از اقصی نقاط کشور وارد تهران می شوند، گشوده می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی نمای ناجوری داره
      کاش یکم هنرمندانه تر طراحی میشد

    • بدون نام

      کاش هر شش ماه یکبار انتخابات بود تا بلکه شهرداری تهران برای این مردم پروژه افتتاح می کرد !!! جالبه پروژه ای که چندین سال بود روی هوا بود و خبری ازش نبود در نزدیکی انتخابات افتتاحیه اش انجام میشه ، مردم این کارهای نمایشی رو تشخیص می دهند جناب شهردار دکتر خلبان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج