۵۰۲۴۳۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

طرح ترافیک و زوج و فرد فعلا اجرا نمی‌شود

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته، طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه اجرا نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته، طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه اجرا نمی‌شود.

سردار محمدرضا مهماندار در خصوص اجرایی شدن یا نشدن طرح‌های ترافیکی شهر تهران همزمان با بازگشایی ادارات از صبح روز پنجم فروردین ماه اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته، طرح‌های ترافیکی تا پایان تعطیلات نوروز اعمال نخواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این بدان معنا است که طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه اجرا نمی‌شود.

وی در پایان از شهروندان تهرانی و مسافرانی که به پایتخت سفر کرده‌اند خواست تا با توجه به افزایش ترددها در هسته مرکزی شهر از صبح روز فردا همزمان با باز شدن ادارات، حدالمقدور از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا شاهد ترافیک سنگین در محدوده مرکزی شهر نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش میکنیم این طرح هرچه زودتر اجرا شود تا درآمدهای شهرداری و پلیس کاهش پیدا نکند

    • رمضانعلی حیدری

      خواهش میکنم از شهردار محترم تهران و شورای شهر تهران و پلیس راهور تهران بزرگ با سلام و خسته نباشید در مورد ترافیک شهر تهران که واقعاً معزلی بزرگ می‌باشد حل مشکل ترافیک تهران طرح ذوج فرد یا تک سرنشین نمیباشد مشکل این است که ما آز خیابان های شهر به جای تردد بعنوان پارکینگ استفاده می کنند خیابان محل عبور وسیله نقلیه می‌باشد نه اینکه از اول صبح تا پایان شب در سمت راست یاچپ پارک می کنند برای این معزل بزرگ باید راه اساسی اندیشید مثال خیابان شریعتی حق پارک بیش از دوساعت را ندارند پس از دو ساعت مبلغ یکصد هزار تومان جریمه خواهد شد این برنامه اگر اجرا شود نیاز به اضافه کردن وسیله نقلیه عمومی نیست اتوبوس که الان تا شب چهار بار رفت و برگشت دارد اگر این برنامه اجرا شود ده بار میشود اگر واقعاً دل تان به حال این شهر می سوزد اجرا کنید ولی اگرچه برای کسب کار درآمد بخواهید همین وضع حال حاضر خوب است و فقط درامدتون بالاتر میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج