۵۱۳۱۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

افتتاح ۲۶ بیمارستان در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۲۶ بیمارستان در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:‌ مهندس علیزاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد اظهار کرد: در ابتدای ساخت قرار بود این بیمارستان ۱۶۰ تخت باشد که در حال حاضر به ۲۳۰ تخت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه عقب‌افتادگی طی سال ‎ های اخیر قابل توجیه نیست، تصریح کرد: در سال ‎ های اخیر سازمان جهانی بهداشت( WHO ) یک سری از استانداردها را تغییر داد و ما در تمام بیمارستان ‎ هایی که بالای ۹۵ درصد پیشرفت نبودند، ۳۰ درصد آنها را تخریب کردیم.

علیزاده ادامه داد: در گذشته بیمارستان یک ساختمان فیزیکی بود اما اکنون بیمارستان به عنوان یک ساختمان علمی، فرهنگی، درمانی و اجتماعی مطرح است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: نگاه جدیدی به بیمارستان ‎ ها شکل گرفته و تغییرات مورد نظر سازمان جهانی بهداشت را در بیمارستان‎های کشور پیاده می‎کنیم.

وی یادآور شد: در بیمارستان آیت‌الله بروجردی این تغییرات را انجام داده ‎ ایم و تخت ‎ های ساختمان افزایش پیدا کرده و قسمت ‎ های مورد نیاز را در نظر گرفته ‎ ایم.

علیزاده با بیان اینکه سال گذشته ۲۶ بیمارستان را افتتاح کرده‌‎ایم، خاطرنشان کرد: در صورت نصب تجهیزات چهارگانه بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان این بیمارستان افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور افزود: محوطه، آسفالت و داخل این بیمارستان را تمام کرده ‎ ایم.

وی با اشاره به بحث آموزشی شدن این بیمارستان گفت: کلاس ‎ های آموزشی، کتابخانه و ... برای این کار می ‎ خواهیم و می ‎ توان در این خصوص فاز توسعه ارائه داد ولی سازمان برنامه اظهار دارد که تا دانشگاه نباشد مجوز داده نمی ‎ شود و ما هم خیلی پیگیری کردیم ولی به نتیجه نرسید.

دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در خصوص نصب تجهیزات چهارگانه در بیمارستان آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد اظهار کرد: از یک ماه قبل مهندسان ما نقشه ‎ ها را دادند و براساس نقشه ‎ ها طراحی ‎ ها را انجام دادیم از هفته آینده این تجهیزات نصب می‎شوند.

ساکی اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز را در بخش ‎ هایی که آماده است پیشاپیش نصب خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد:مشکلی از لحاظ نصب تجهیزات چهارگانه نداریم و تمام نقشه ‎ ها را تحویل داده و قرارداد نیز بسته‌ایم.

وی افزود: با شرکت موردنظر تجهیزات موردنیاز رایزنی نداشته ‎ ایم و بیمارستان آماده شود ظرف دو هفته وسائل لازم را نصب خواهیم کرد.

ساکی یادآور شد: تلاش می ‎ کنیم که تا ۱۵ اردیبهشت ماه تجهیزات چهارگانه را در این بیمار ستان نصب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج