۵۱۸۲۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازداشت متهم شرکت کلاهبرداری خودرو

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از بازداشت متهم شرکت کلاهبرداری خودرو در گرگان خبرداد و گفت: طبق گزارش‌های شعبه اول بازپرسی دادسرا نامبرده با تبلیغات در یکی از برنامه‌های آگهی فروش کالا به جذب سرمایه‌های مردم اقدام می کرد بدون آنکه خودرویی تحویل مشتریان شود.

خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از بازداشت متهم شرکت کلاهبرداری خودرو در گرگان خبرداد و گفت: طبق گزارش‌های شعبه اول بازپرسی دادسرا نامبرده با تبلیغات در یکی از برنامه‌های آگهی فروش کالا به جذب سرمایه‌های مردم اقدام می کرد بدون آنکه خودرویی تحویل مشتریان شود.

وی در تشریح جزئیات این خبرگفت: با توجه به محتویات پرونده در خردادماه سال ۹۵ گزارش پلیس آگاهی مبنی بر اقدامات مشکوک به کلاهبرداری از سوی شرکت سریر برتر خودرو گلستان در پاساژ زرتشت گرگان به دادسرای گرگان واصل شد.

این مقام قضایی در استان گلستان افزود: پس از ارجاع به شعبه اول بازپرسی دادسرای گرگان تحقیقات با توجه به دستورات بازپرس انجام و نهایتا منجر به احضار متهم و جلب وی به اتهام کلاهبرداری شد.

دادستان گرگان تصریح کرد: متهم با تأسیس شرکت تحت عنوان فوق به پیش فروش خودرو اقدام می کرد در حالیکه مطابق مجوز تأسیس شرکت صادره از سوی دایره ثبت شرکتها هرگونه فروش یا پیش فروش خودرو می بایست با مجوز از مراجع مربوطه صورت می گرفت.

وی گفت:نامبرده با این تبلیغات اقدام به جذب سرمایه های مردم می کرد بدون آنکه خودرویی تحویل مشتریان شود که با هماهنگی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای گرگان نسبت به تعطیلی شرکت اقدام شد.

حجت الاسلام حقی اضافه کرد: متهم به لحاظ متواری بودن در تعقیب مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در حالیکه همین اقدامات را در شهر رامسر در حال پیگیری و انجام بود توسط مأموران پلیس آگاهی اعزامی از دادسرای گرگان دستگیر و با صدور قرار وثیقه ۶ میلیارد ریالی روانه بازداشتگاه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج