۵۱۸۲۶۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تخریب ۱۱ خودرو به دست شرور معروف بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی، فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده‌کشی، تیراندازی و تجاوز به عنف را در پرونده خود دارد، دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی، فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده‌کشی، تیراندازی و تجاوز به عنف را در پرونده خود دارد، دستگیر شد.
سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و ایجاد مزاحمت برای مردم به وسیله فردی شرور در محله «مخبلند» شهر بوشهر، تیم عملیاتی کلانتری «١٣ جلالی» به محل مدنظر اعزام شد. وی افزود: با حضور نیروهای پلیس، مشاهده شد شرور سابقه‌دار به هویت «م، ر» در حالتی نامتعادل با استفاده از قمه و چوب در حال عربده‌کشی و مزاحمت برای شهروندان است و به ١١دستگاه خودرو خساراتی وارد کرده است.
سرهنگ عرب‌زاده تصریح کرد: این شرور بدون توجه به توصیه‌ها و دستور پلیس، به سمت نیروهای پلیس و تعدادی از شهروندان حمله‌ور شد؛ ولی در نهایت با هوشیاری مأموران پلیس دستگیر شد. وی با بیان اینکه با حضور مقام قضائی صحنه‌های متعددی از شرارت این فرد بازسازی شد، خاطرنشان کرد: متهم دارای سوابقی مانند تجاوز به عنف، تیراندازی به سمت منزل شهروندان، عمل منافی عفت، عربده‌کشی، ایجاد رعب‌ و‌ وحشت و برهم‌زدن نظم عمومی است که در سال ٩٣ از وی سه قبضه اسلحه کلت کمری و روز گذشته نیز یک قبضه اسلحه کلاش ١٠تیر کشف شده است. به گفته این مقام پلیس، متهم که تاکنون چندین بار دستگیر شده بود، برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است و دو نفر از همدستانش نیز دستگیر شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همچون ادمایی رو چرا ازاد میکنید عجب دوره ای داریم والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج