adexo3
۵۱۸۶۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حافظی: رد صلاحیت اعضای شورا سیاسی نیست

عضو شورای شهر تهران رد صلاحیت‌ برخی از اعضای شورا در انتخابات دوره پنجم شورای شهر را سیاسی ندانست و تاکید کرد که ردصلاحیت‌ها دلایل دیگری داشته است.

خبرگزاری ایلنا: عضو شورای شهر تهران رد صلاحیت‌ برخی از اعضای شورا در انتخابات دوره پنجم شورای شهر را سیاسی ندانست و تاکید کرد که ردصلاحیت‌ها دلایل دیگری داشته است.

رحمت‌الله حافظی در حاشیه جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به رد صلاحیت برخی اعضای شورای چهارم گفت: از نظر من رد صلاحیت‌ها سیاسی نبوده و دلایل دیگری داشته است، اگر سیاسی بود، چرا برخی چهره‌های تندرو و افراطی اصولگرا تایید شدند؟ در هر حال فرصت اعتراض دارند و از نظر من برخی از آنها تایید خواهند شد.

وی در ادامه به مرخصی قالیباف برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: هفته گذشته قالیباف به کرمانشاه سفر کرده، بدون آن که اعضای شورا در جریان باشند، مرخصی در کار نیست و باید پرسید؛ شهردار و معاونانشان اکنون کجا هستند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شوراها کلأ به چه دردی خوردند. یک مشت بیکار نشستن کارشون اینه شهردار انتخاب میکنند. ... اینا چی میخواهن .... . طرف میره توچند تا اداره مدیر میشه گند میزنه به همه جا دیگه جایی براش پیدا نمی شود.میاد کاندید شورای شهرمیشه. جالب اینه ورزشکاران.هنرپیشه ها. خواننده ها .هم کاندید شورای شهر میشن. چون خوب پولی توش هست..آقای .....ریس فدراسیون ... استفا داد و شورای شهری رو ترجیخ داد به ریس فدراسیونی.. بو ونبودش هم تو شورای شهر تا بحال هیچ ثمری نداشته تا حالا هم نیم ساعت تو شورای شهر صحبت نکرده یا نظر نداده فقط میاد تو جلسه شورای شهر میشینه و پول حق جلسه هم میگیره و بعد تشریف میبره خونش ...ودیگر هیچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج