۵۱۹۷۱۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

درخشان: شانس صعود پرسپولیس کم است

سرمربی پیشین پرسپولیس از احتمال زد و بند میان تیم‌های الریان قطر و الهلال عربستان ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین پرسپولیس از احتمال زد و بند میان تیم‌های الریان قطر و الهلال عربستان ابراز نگرانی کرد.

حمید درخشان درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، اظهار داشت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی انجام داد. البته با توجه به بازی‌های قبلی الهلال، انتظار می‌رفت آنها خیلی بهتر از پرسپولیس باشند، اما به نظر من پرسپولیس خیلی بهتر از حریف بازی کرد. نباید فراموش کنیم که برانکو چند بازیکنش را هم در اختیار نداشت، اما با این حال باز هم می‌توانست برنده دیدار مقابل الهلال شود.

وی افزود: کیفیت بازی الهلال مثل بازی اول این تیم نبود. پرسپولیس این فرصت را داشت که در روزی که الهلال در شرایط خوبش نبود، سه امتیاز بگیرد، اما این فرصت را از دست داد. پرسپولیس حالا باید منتظر باشد و ببیند که در هفته آخر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. این تیم حتی اگر سه امتیاز دیدار بعدی‌اش را هم بگیرد، باز هم باید منتظر نتیجه دیگر دیدار گروهش بماند.

سرمربی پیشین پرسپولیس، با ابراز نگرانی از احتمال تبانی میان تیم‌های عربی گروه D، خاطرنشان کرد: صعود پرسپولیس به مرحله حذفی، به نتیجه دیدار الریان قطر - الهلال عربستان بستگی دارد. با توجه به اینکه تیم‌های عربی سابقه خوبی ندارند، ممکن است آنها دست به‌یکی کنند که پرسپولیس از صعود به دور بعدی باز بماند. احتمال اینکه این تیم‌ها با یکدیگر زد و بند کنند زیاد است، چون اصلا نمی‌شود به آنها اعتماد کرد.

درخشان تصریح کرد: شانس صعود پرسپولیس به مرحله حذفی، کمتر از ۵۰ درصد است و به احتمال خیلی زیاد این تیم در بازی آخر حذف خواهد شد. پرسپولیس اگر هفته گذشته الریان را در تهران شکست می‌داد، خیلی راحت می‌توانست از گروهش صعود کند.

وی در مورد تعویض‌های دیرهنگام برانکو ایوانکوویچ، گفت: برانکو اگر می‌خواست به تیمش کمک کند، باید خیلی زودتر از این‌ها دست به کار می‌شد. به نظرم برانکو خودش هم به این تساوی راضی بود، چون تعویض در دقیقه ۸۹ چیزی را عوض نمی‌کند. حالا هم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، پشت این قهرمانی پنهان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش قلب قرمز

      در مورد زد و بند آقا حمید اشتباه میکنی،
      تجربه نشون داده این ذهنیت در مورد اعراب کاملاً غلطه، از طرفی با توجه به شانس الوحده برای صعود این امر منتفی است چراکه عربستان با امارات متحدتر است تا با قطر و همچنین اول شذن در گروه امتیازاتی دارد که الهلال به سادگی قید آن را نخواهد زد و احتمال ارائه بازی بسته برای کسب تساوی از طرف آنها بسیار زیاد است.
      آقا حمید تحلیلهای شما هم مانند مربیگری تان روی هواست!!!

    • حامد

      آقای درخشان با این حرفت نشون دادی که چیز زیادی از فوتبال نمیدونی . به غیر از تعویض که واقعا برانکو هیچ تبحری توش نداره با باقی حرفات اصلا موافق نیستم . به هیچ وجه دو تیم الهلال و الریان نمیتونن تبانی کنند ،چون در صورت برد الریان الهلال دوم میشه و کار خودش رو برا صعود تو مرحله حذفی خیلی سخت تر میکنه . پس باید بیاد برا برد یا حداقل تساوی .

    • robaei

      آقای درخشان، شما با دلال بازی ها و کارهای زشتت کاملا خودتو از چشم پرسپولیسی ها انداختی.

      لطفا یک ذره برای خودت ارزش قائل باش و کمتر مصاحبه کن.
      بخدا هیچ پرسپولیسی از شما خوشش نمیاد.
      آخه انسان چقدر باید خودشو پست و بی ارزش کنه

    • بدون نام

      برانگو اصلا نه بلد هست تعویض کنه اخی مردیکع گیج دقیقه نود تعویض واسه وقت تلفی بود بعد اصلا سیستم بلد نیست بازی عوض بکنه فقط بکش زیرش بلده اگه خود بازیکنا حرفه ای نبود الان با برانکو نابود بودیم ...

    • کامرانقلی

      وختی بازیکن خود لونکیا این هرفو میذنه دیگه در مورید بغیه انتزاری نیست.اخه لونکیای بدبخط شما رو چه به اصیا.شما اینقد سوراخین که تو لیگ هم نتونستین کاری بکنین.همش با طبانی.مطعصفم برای همتون لونگیای بدبخت.دیشبم که ابروریزی کردین.اسلن تیم پیروزی تیم نیست.پرسیپولیس سولاخ.دمش گرم الهلال که نفصتونو گرفت.خیلی هال کردم.النم که هزف شدین.برین برای لیگ بعد میساقیانو بیارین که صغوت نکنین به لیگ دو.در هر سورت همه میدونن که تیم پیروزی سوراخترین تیم لیگه .از ته دلم این اهصاصو دارم.و بیرانکو هم واغعن شایثطگی موربیگری نداره و با طبانی غرمان شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج