اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۹۹۷۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

آمریکا: ایران حامی تروریسم است

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاها بار دیگر ایران را «حامی تروریسم» خواند.

خبرگزاری فارس: مارک تونر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته که بررسی ۹۰ روزه برجام آنچه به گفته وی «نقش ایران در منطقه و جهان» است را در نظر خواهد گرفت.

رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا اخیراً در گزارشی به کنگره این کشور ضمن اذعان پایبندی ایران به مفاد برجام گفته دولت ترامپ تا زمان ارائه گزارش بعدی، یعنی ۹۰ روز دیگر این توافق و تبعات امنیتی آن برای آمریکا را در مورد بررسی کامل قرار خواهد داد.

تونر در کنفرانس خبری روز دوشنبه گفت که دولت آمریکا این بررسی را «در بافتی بزرگتر که نقش ایران در منطقه و جهان را شامل می‌شود.»

وی گفت: «من فکر می‌کنم این بررسی، نگاهی جامع به نحوه مقابله ما با ایران خواهد بود، و این نکته که رفتار ایران در منطقه به طرز محسوسی عوض نشده است را در نظر خواهد گرفت و همچنین اینکه ما چه نگاهی به ابزارها و نحوه اعمال فشار خواهیم داشت.»

تونر اضافه کرد: «ببینید این دولت با نگرانی‌هایی جدی درباره توافق هسته‌ای روی کار آمد. آنها گفتند که ما این توافق را تغییر نخواهیم داد یا آن را پاره نخواهیم کرد بلکه آن را بررسی خواهیم کرد، درباره آن بحث خواهیم کرد و به آن، در بافت بزرگتری که نقش ایران در منطقه و جهان را شامل می‌شود نگاه خواهیم کرد.»

معاون وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد که دولت ترامپ، تا آن زمان (اتمام بررسی ۹۰ روزه برجام) به آن پایبند خواهد ماند.

تونر همچنین با تکرار ادعاها بار دیگر ایران را «حامی تروریسم» خواند.

ادعاهای معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی مطرح شده که توافق هسته‌ای ایران و گروع ۱+۵ قرار است تنها به مسائل پیرامون برنامه هسته‌ای ایران بپردازد و سایر اختلافات بین ایران و سایر کشورها با توافق همه طرف‌ها از شمول این توافق کنار گذاشته شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غلط کردی ...

    • علی

      القاعده و داعشو شما درست کردید
      ایران با جفتشونم میجنگه
      حالا چجوری ایران میشه حامی تروریسم

    • محسن

      انصاف داشته باشیدوواقعیات راآنگونه که هست بیان کنیدبعیداست آمریکایی که این همه ادعای پیشرفت درعرصه جهانی دارداینگونه به کتمان حقایق بپردازد.ایران همیشه ودرهمه عرصه ها درپی مبارزه باتروریسم بوده وهست.اگرمیبینیدمردم مسلمان عراق تاکنون توانسته انددرمقابل تروریستهای تکفیری داعش دوام بیاورند بخش اعظمی ازآن به برکت وجودایران وحول وقوه الهی بوده واین برجهانیان خصوصا ملت مسلمان عرب پوشیده نیست حکام آمریکایی تنها بااین سخنان اعتبارخودراازدست میدهندوضعف خودراآشکارمیسازند.

    • بدون نام

      الان بچه هم میدونه کی حامی تروریست هست.ضر اضافی نزن.

    • بدون نام

      عامل شکل گیری گروهای تروریستی وحامی آنان خودآمریکاست آمریکا هرگزصداقت ندارد وسخنان سردمداران کاخ سفید علیه ایران اسلامی دروغ محض وبرای فریب افکارعمومی دنیاست، آمریکا خودتروریست پرورهست تماسلاحهای دراختیاتروریستها خصوصا داعش آمریکایی است آمریکا ادعای مبارزه باتروریست دارد درعمل آنها راتقویت می کند آمریکامکاروحیله گرونیرنگ بازاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج