۵۲۰۴۴۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واردات پوشاک بدون ثبت برند قاچاق است

معاون فنی و امور گمرکی گمرک اعلام کرد: واردات پوشاک به صورت فردی ممنوع بوده و برای انجام این کار تنها شرکت های ثبت شده و نمایندگی های مجاز می توانند اقدام کنند.

خبرگزاری مهر: معاون فنی و امور گمرکی گمرک اعلام کرد: واردات پوشاک به صورت فردی ممنوع بوده و برای انجام این کار تنها شرکت های ثبت شده و نمایندگی های مجاز می توانند اقدام کنند.

فرود عسگری، در نامه ای به مجتبی خسروتاج، رئیس سازمان توسعه تجارت تصریح کرد: هرگونه واردات پوشاک به کشور به صورت تجاری صرفا از طریق دریافت گواهی فعالیت، مطابق شرایط دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت های خارجی عرضه کننده پوشاک در ایران مجاز است در غیر این صورت قاچاق تلقی شده و برابر مقررات با آن برخورد خواهد شد.

در ادامه این نامه عسگری تاکید کرده که وزرات صنعت، معدن و تجارت فهرست برندها و گواهی های صادره برای نمایندگی بانضمام فهرست ثبت سفارش صادره را جهت اقدامات بعدی به گمرک ایران اعلام کند.

گمرک ایران با برگزاری جلسات مستمر با متولیات اصلی پوشاک و نساجی به این نتیجه رسید که واردات منسوجات به خصوص پوشاک تنها از طریق نمایندگی های ثبت شده صورت گیرد و دیگر افراد به صورت شخصی نمی توانند اقدام به این کار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کامیون کامیون. از لباس زیر بگیر تا لباسهای دیگر داره وارد میشود. 70 درصد اجناس بازار تهران بصورت قاچاق وارد میشود. باید یک رقابت در ایران شکل بگیرد. تولید کنندگان بهترین تولید را روانه بازار کنند. تا مصرف کننده رقبتی برای خرید اجناس خارجی نشان ندهد. متأسفانه در ایران هیچ رقابتی وجود ندارد. بخاطر همین هر اجناس بی کیفیتی را تولید وروانه بازار می کنند. و توقع دارند. اجناسشان بفروش برسد. و مردم از این اجناس استقبال کنند. ولی در مردم در تمام دنیا همبشه به دنبال اجناس با کیفیت هستند. و اجناسی خریداری میکنند که بتوانند استفاده کنند. حالا این سوال پیش میاد چرا این همه کالا بصورت قاچاق وارد ایران میشود. وتمام این اجناس هم را مردم خریداری میکنند. دلیلش ارزان بودن و کیفیت بهتر و به روز بودن مدل آن است.. در ایران تولید کنندگان خیلی خوب و برند داریم.که مردم خیلی رافب هستند از این برندهای ایرانی استفاده وخرید کنند. متأسفانه تعدادشان خیلی کم است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج