اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۱۵۹۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

دوئل مرگبار از«تلگرام» تا خیابان

دوئل‌های چند نوجوان وقتی از فضای مجازی به خیابان‌های شهر کشیده شد رنگ خون گرفت.درجریان این درگیری خونین، نوجوان ۱۵ ساله‌ای با ضربات کارد دو نوجوان دیگرراهی بیمارستان شد و سرانجام در آغوش مرگ آرام گرفت.

روزنامه دنیای اقتصاد: دوئل‌های چند نوجوان وقتی از فضای مجازی به خیابان‌های شهر کشیده شد رنگ خون گرفت.درجریان این درگیری خونین، نوجوان ۱۵ ساله‌ای با ضربات کارد دو نوجوان دیگرراهی بیمارستان شد و سرانجام در آغوش مرگ آرام گرفت.
چند روزقبل مأموران پلیس بخش امامزاده عبدالله درشهرستان آمل از درگیری بین سه نوجوان در روستای «اسکومحله» با خبرشده وخود را به آنجا رساندند.آنها در بررسی‌های مقدماتی دریافتند، سه نوجوان به دلیل اختلاف و مشاجره شدید در فضای مجازی با یکدیگرقرارملاقات حضوری گذاشته وپس ازدرگیری شدید، یکی ازآنها به نام «رضا» از سوی نوجوان دیگر به نام «علی» با ضربات چاقو بشدت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. این درحالی بود که مأموران دریافتند عامل جنایت ازمحل گریخته و در مکان نامعلومی مخفی شده است.
بنابراین پس از تشکیل اکیپ ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت، موضوع در دستور کار قرار گرفت. تا اینکه سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه عامل قتل شناسایی و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.متهم در تحقیقات ضمن اعتراف به قتل گفت: «ما در«تلگرام» باهم دوست شده بودیم. تا اینکه به خاطر مسائلی با هم جروبحث‌های مجازی می‌کردیم و برای گفت‌و‌گوی حضوری با هم قرار ملاقات گذاشتیم.
اما آنجا بین ما جروبحث شدیدی درگرفت واین اتفاق افتاد.»سرهنگ «ولی‌الله گنجیان مقدم» فرمانده انتظامی شهرستان آمل ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه اغلب این رفتار‌های پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتیجه بازی‌های خشن رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای و استفاده نامناسب از فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: پرخاشگری و خشونت از جمله موضوع های اساسی مطرح شده در بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای است.
ضمن اینکه پرسه زدن نوجوان‌ها وجوان‌ها درشبکه‌های مجازی می‌تواند عوارض جدی و جبران‌ناپذیری داشته باشد. به همین خاطروالدین باید همواره مراقب فرزندان‌شان و خطراتی که درکمین‌شان نشسته اند باشند تا شاهداین اتفاقات هولناک نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      واقعا جای تاسف داره! چرا بعضی افراد سعی میکنن با قانون جنگل زندگی کنن؟
      من چهل سالمه ،ای کاش میشد به سن 16،17 سالگی برمیگشتم تا از لحظه لحظه زندگیم لذت ببرم و به نحو احسن استفاده کنم،ولی افسوس که نمیشه،ای نوجوانان،ای جوانان توروخدا قدر سنی که توش هستید رو بدونید،هر سنی رو یکبار تجربه میکنید،از تجربه بزرگتر ها استفاده کنید،سعی نکنید هرچیزی رو تجربه کنید، به خدا بعضی ازاین تجربه ها تاوان سنگینی داره،در مسایل مالی و کاری به هیچ کس اطمینان نکنید ولی درعوض کاری کنید که همه به شما اطمینان کنند،درهیچ موردی با هیچ کس شراکت نکنید،به ولله یکی از نجس ترین چیزاتو دنیا شراکت هستش،من زندگیمو با اطمینان به دیگران و شریک از بین بردم،وفقط به خدا واگذارشون کردم ،پس شما سعی کنید وقتی به چهل سالگی رسیدید جای من نایستاده باشید

    • بدون نام

      تا حالا ندیده بودیم واسه گفتگوی حضوری با کارد برن . خوووووووودتی !

    • بينام

      اخه هنوز فرهنگ استفاده از فضاي مجازي ومخصوصا تلگرام برأي بيشتر مردم جا نيفتاده .
      واين امرباعث إيجاد مشگلات زيادي در بين كاربران وخانواده انها شده ... رعايت احترام ديگران وعدم استفاده از مطالب توهين اميز بسيار مهم وقابل توجه ميباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج