۵۳۴۶۵۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۴۰)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی PES ۲۰۱۷ -PRO EVOLUTION SOCCER ؛ و بالاخره پی اس ۲۰۱۷!
وقتی حرف از بازی فوتبال در میان باشد فقط دو بازی PES و FIFA مد نظر خواهند بود. سری بازی های PES به خاطر محبوب تر بودن در سال های اخیر و به خاطر اینکه در تمام کنسول ها حضور پر رنگ داشتند، بیشتر مورد توجه گیمرها قرار گرفتند. البته کاهش بازدهی این سری از بازی ها با تغییرات نه چندان رضایت بخش در نسخه های اخیر، این بازی را از رقیب اصلی اش عقب انداخت. متأسفانه اشتباهات رایجی که از مدت ها قبل در این نسخه وجود داشتند، همچنان در نسخه های جدید نیز دیده می شوند.

بدون شک اسم گذاری های بی معنی و نادرست تیم ها و بازیکنان، عدم حضور برخی از بهترین لیگ های جهان مثل لیگ بوندس لیگا و … به طور کامل و آپدیت نبودن بازی نسبت به آخرین نقل و انتقالات از جمله بدترین اشکالات سری بازی های PES می باشد. در طرف مقابل یعنی در بازی های FIFA شاهد آپدیت شدن هر چه بیشتر در هر سال هستیم و لیگ ها و تیم های بیشتری هر ساله به فیفا راه پیدا می کنند. فیفا حتی بخش فوتبال زنان را هم در نسخه های جدیدش تعبیه کرده است ولی PES همچنان در این موارد درجا می زند.

از این مسائل بگذریم، گرافیک سری بازی های PES همواره زبان زد بوده اند. این طراحی بی نظیر گرافیکی در برخی از ویژگی های بازی pes ۲۰۱۷ نیز به خوبی رعایت شده است. جزئیات گرافیکی بازی به قدری بالاست که شاید در دموهای بازی در اولین نگاه آن را با فوتبال واقعی اشتباه بگیرید. کونامی سعی کرده است تا از همین روند در نسخه موبایلی خود نیز استفاده کند. بازی PES ۲۰۱۷ بعد از ۵ سال از آخرین حضور در بازی های موبایلی سری PES ، مجدداً با امید کسب رضایت بیشتر گیمرها به میدان رقابت بازگشته است. در طراحی PES ۲۰۱۷ نسخه موبایل تا حد زیادی سعی شده است المان های نسخه اورجینال رعایت شوند.

در PES ۲۰۱۷ می توانید از میان ده ها تیم باشگاهی و ملی (از جمله نمایندگانی مثل باشگاه سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و … از ایران) تیم های مختلفی را انتخاب کرده و در رقابت های متفاوتی مثل رقابت های تورنومنت، آنلاین و … شرکت کنید. یکی از برتری های PES ۲۰۱۷ نسبت به نسخه موبایلی بازی FIFA یعنی FIFA Mobile Soccer امکان بازی کردن به صورت لوکال از طریق بلوتوث می باشد.
توجه: بازی در مرحله آزمایشی (Unreleased) می باشد. این یعنی احتمال عدم اجرا یا عدم اجرای صحیح در دستگاه های اندرویدی محتمل می باشد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
برخی از ویژگی های بازی Pes ۲۰۱۷:
  • گرافیک بسیار عالی و مثال زدنی
  • جزئیات بسیار بالا و طراحی های حرفه ای
  • خروجی ۶۰ فریم بر ثانیه ای
  • گیم پلی حرفه ای و واقع گرایانه شبیه به نسخه های کنسولی
  • امکان انجام انواع و اقسام حرکات فوتبالی مثل پاس کوتاه، پاس بلند، دریبل، سانتر، شوت کات دار و …
  • وجود تیم های باشگاهی و ملی
  • وجود نمایندگانی از لیگ برتر ایران
  • دارای بخش مرحله ای و یک نفره
  • دارای بخش چند نفره آنلاین
  • امکان مدیریت تیم در بخش های مختلف
  • توانایی بهره مند شدن از استراتژی های تیمی و …
  • وجود لیگ ها، تورنومنت ها و …
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
بازی Crash Club - Drive & Smash City ؛ خرابکاری در شهر بی قانون!
بازی Crash Club با گرافیک مناسب و صداگذاری عالی خود توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند و شما میتوانید با دیگران به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. ماشین خود را از میان ۲۵ مدل مختلف انتخاب کنید، در گاراژ ماشین خود را سفارشی سازی کنید، سلاح های قوی انتخاب و خریداری کنید و به جنگ با دیگران بروید. اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین و اکشن هستید پیشنهاد میکنیم این بازی را امتحان کنید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
برخی از ویژگی های بازی Crash Club:
  • گرافیک اچ دی، صداگذاری عالی و جذاب
  • گیم پلی جذاب و اعتیادآور بازی
  • ۲۵ مدل ماشین مختلف برای انتخاب
  • مدیریت و سفارشی سازی ماشین در گاراژ
  • انواع سلاح ها و بمب های مختلف برای جنگ
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
برنامه busuu - Learn English, Spanish & Other Languages ؛ ۱۱ زبان خارجی را به راحتی زبان مادری بیاموزید!
برنامه busuu: Fast Language Learning به شما امکاناتی را ارائه خواهد کرد که می توانید با آن ها زبان خارجی را مانند زبان مادری یاد بگیرید. با داشتن این برنامه دیگر نیازی نیست پول خود صرف آموزشگاه ها کنید.

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که از رفتن به آموزشگاه های مختلف بیزارید و یا از آن دسته افرادی باشید که دوست ندارند در جلوی دیگران به زبان دیگری حرف بزند یا دیگران بابت گفتن کلمه ای اشتباه به آنها بخندند و یا افرادی که در مکان های شلوغ چیزی یاد نمی گیرند. همه این افرادی که برای شما مثال زدیم می توانند با نصب برنامه جدید و حرفه ای busuu: Fast Language Learning در هر کجا و در هر لحظه ای که باشند می توانند به یاد گیری زبان بپردازند.

شما می توانید مثلاً در راه برگشت به خانه در اتوبوس و یا مترو برنامه را باز و به یادگیری بپردازید و یا در زمان استراحت خود در اداره می توانید این کار را انجام دهید و یا در خانه و زمانی که بچه ها را به مدرسه فرستاده اید می توانید به یادگیری زبان بپردازید. در این برنامه می توان گفت کامل ترین آموزش ها را برای شما جمع آوری کرده اند تا با آن ها بتوانید در زمان کمی زبان خارجی را مانند زبان مادری خود صحبت کرده و بنویسید. در بخش تلفظ به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه کلمات را تلفظ کنید و تلفظ هر کلمه چگونه است.

در بخش دیگر شما یاد خواهید گرفت که چگونه صحبت کنید می توان گفت یکی از بخش های مهم همین صحبت کردن می باشد. در بخش دیگر به شما قواعد زبان را آموزش خواهند داد. سعی کنید این بخش را جدی گرفته و به خوبی یاد بگیرید چرا که اگر قواعد زبان را بلد نباشید کاری از پیش نخواهید برد مانند کسی است که ماشین دارد اما رانندگی بلد نیست.

در بخش دیگری به آموزش چگونه نوشتن خواهید رسید این بخش می تواند برای هر کسی جذاب و کمی سخت باشد. بخش دیگری که برای هر کسی مهم خواهد بود آموزش دیالوگ یا مکالمه است با یادگیری کامل این بخش می توانید با دیگر افراد خارجی به راحتی صحبت کرده و همچنین صحبت آن ها را متوجه شوید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
بخش آموزش واژگان می تواند حیاتی باشد پس سعی کنید واژگان هر زبانی را که انتخاب کرده ای به خوبی یاد بگرید البته روشی که این برنامه برای آموزش واژگان به دانش آموزان خود دارد می تواند کلمه ها را در ذهن افرادی که سطح هوشیه پایینی داردند نیز فرو کند.

در این برنامه شما قادر خواهید بود تا در بین 11 زبان خارجی مختلف یکی را انتخاب و شروع به کار کنید. زبان های قابل آموزش در این بازی عبارتند از اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی، لهستانی، چینی، روسی و یا ترکی که به دلخواه می توانید یکی را برای یاد گیری انتخاب کنید. هر کسی با بلد بودن یک زبان خارجی می تواند در زمان سفر به کشور های خارجی اعتماد به نفس کاملی داشته باشد چرا که در بین آن ها بیگانه نیست و می داند آن ها چ می گویند.

این برنامه توانسته در سال 2015 به عنوان بهترین و موثر ترین برنامه در یادگیری زبان های خارجی شناخته شود. اگر شما هم قصد یادیگری زبان خارجی را دارید می توانید از برنامه busuu: Fast Language Learning استفاده کنید.
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار busuu :
  • بخش تمرین تلفظ صحیح
  • آموزش قواعد زبان
  • آموزش کلمات در ضمن جملات برای فهم بهتر معانی
  • قابلیت ارتباط با دیگر کاربران برای کسب تجربه بیشتر
  • دارای بخش امتحان و تعیین سطح
  • آموزش زبانهای زنده دنیا همچون انگلیسی،ترکی،فرانسوی و …
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
بازی Big Hunter ؛ شکار ماموت برای فرار از خشکسالی!
Big Hunter یک بازی اکشن و شگفت انگیز که ساخته استودیو بازی سازی KAKAROD INTERACTIVE می باشد. این بازی توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵ را دریافت کند و نزدیک به ۱۰ میلیون بار دانلودی داشته باشد. گیم پلی بازی به قدری جذاب می باشد که توانایی سرگرم کردن شما با ایتم و ویژگی های مختلف را دارا می باشد. جالب است بدانید بازی توانسته نظر بیش از ۱۳۸ هزار نفر را به خود جلب کند.در این بازی شما در نقش رئیس یک قبلیه هستید که در خشکسالی مردم از گرسنگی رنج می برند و شما به عنوان بزرگ قبلیه به شکار ماموت هایی می روید که با کشتن یکی از ها مردم خود را در شادی فراوانی قرار خواهید داد. ماموت های مختلفی در بازی جهت شکار قرار دارند که شما به عنوان رئیس قبیله باید ان ها را شکار کنید. جهت افزایش لذت در بازی می توانید روش های مختلفی را پیاده سازی کنید و با ابزار و سلاح های مختلفی به شکار ان ها بروید. گیم پلی جذاب و در عیح حال فان بازی سبب خواهد شد تا از پیش روی های خود در بازی نهایت لذت را داشته باشید که یک نوع بازی FUN و جالب نیز محسوب می شود.
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
برخی از ویژگی های بازی Big Hunter:
  • قابلیت کنترل بازی به صورت اسان
  • امکان شکار به صورت فیزیک پویا
  • دارای گرافیک ساده ولی جذاب
  • دارای سوژه های مختلف در بازی
  • دارای نزدیک به 100 مرحله چالش بر انگیز
  • امکان نمایش امتیازات بدست امده در شبکه های مختلف
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
برنامه Google Sheets ؛ لذت کار با اکسل!
شاید اولین کمپانی که هیچگاه نخواهد از غافله رقیب هایش عقب بماند، کمپانی گوگل باشد. بدون شک بیشترین برنامه ها را در همین زمینه نیز گوگل دارد تا بتواند همیشه اگر از رقیب هایش جلوتر نباشد، حداقل از آنها عقب نیفتد. این موضوع را گوگل به خوبی در انتشار برنامه Google Sheets نشان داده است. هنگامی که مایکروسافت اقدام به عرضه مایکروسافت آفیس برای گوشی ها کرد، گوگل برای آن که از مایکروسافت در همین زمینه جا نماند برنامه Google Sheets (و چندین برنامه دیگر) را عرضه کرد که بتواند باز هم مانند همیشه کاربران خودش را حفظ کند و آنها را از دست ندهد.

Google Sheets برنامه ای برای ساخت و ویرایش فایل های صفحه گسترده اکسل می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به ساخت فایل اکسل در درون گوشی خود بنمایید. شما می توانید فایل های از پیش ساخته شده را نیز به سادگی ویرایش کنید. هیچ نگرانی بابت از دست رفتن فایل هایتان نیز لازم نیست داشته باشید؛ چرا که در هر صورت تمام تغییرات و تایپ های شما در برنامه Google Sheets به صورت خودکار ذخیره خواهند شد و در صورت بروز هر مشکلی مانند قطع اینترنت، خاموش شدن گوشی و … دوباره می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار Google Sheets :
  • ساخت صفحات گسترده یا ویرایش کردن صفحات گسترده (اکسل) ساخته شده به هر وسیله ای
  • به اشتراک گذاری صفحات گسترده و کارها با دیگران در یک زمان و صفحات گسترده مشابه
  • اجرا، ویرایش و ذخیره کردن فایل های مایکروسافت آفیس اکسل
  • امکان ذخیره کردن یا پایان دادن به کارها در هر زمانی بدون نیاز به اینترنت
  • امکان چینش برا ساس تاریخ، مشاهده جدول ها، وارد کردن فرمول، استفاده از جستوجوگر، جایگذاری و …
  • ذخیره شدن متن هایی که شما تایپ می کنید به صورت کاملا خودکار
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
معرفی اپلیکیشن و بازی (40) معرفی اپلیکیشن و بازی (40)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • morteza

      عاااالی مرسی

    • بدون نام

      خیلی منتظر پی اس بودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج