۵۷۰۸۱۶
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۴۷)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************

بازی UNCHARTED: Fortune Hunter ؛ ناتان دریک ماجراجو!
تمامی پلترفرم های رایج در بین بازیکنان از قبیل پلی استیشن ۱, ۲, اکیس باکس و بسیاری از پلتفرم های دیگر هر کدام بازی مخصوص به خودی دارند! مثلا وقتی از پلی استیشن ۲ حرف می زنیم بدون شک در مورد بازی خدای جنگ ۱ و ۲ بحث خواهد شد و یا وقتی از ایکس باکس حرف می زنیم حتما به یاد بازی گیرز او وار خواهیم افتاد! سری بازی های Uncharted شاخ بازی های پلی استیشن ۳ به حساب می ایند و اکثر دوستانی که با پلی استیشن ۳ اشنا هستند به احتمال خیلی زیاد یکی از سری بازی های کشف نشده را بازی کرده اند و با فرم بی نظیر ای بازی اشنایی دارند. هم اکنون بازی UNCHARTED: Fortune Hunter به صورت App بسته بندی شده و بر روی سیستم عامل های اندروید و ios قابل اجرا می باشد!
بازی UNCHARTED: Fortune Hunter توسط خود کمپانی PlayStation Mobile یعنی خالق مجموعه های نسخه سونی بازی عرضه شده است پس به یقین می توان گیم پلی زیبایی را از این بازی پیش بینی کرد! بازی کشف نشده: شکارچی جواهرات یک بازی اورجینال از سه سبک اکشن, پازلی و ماجراجویی می باشد که شما در ان به کاراکتر اصلی داستان یعنی ناتان دریکز کمک خواهید کرد تا گنجینه های کشف نشده را که در طی سالیان دور دست از دزدان دریایی به جا مانده است پیدا کنید. همین الان ماجراجویی خود را در پیش گیرید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
برخی از ویژگی های بازی UNCHARTED: Fortune Hunter:
  • استفاده و به کارگیری هوش خود برای نجات از دست بیش از 200 پازل کشنده!
  • اشنایی با اسطوره های تاریخ در بین بیش از 6 نوع ماجراجویی منحصر به فرد
  • تبدیل به استاد شکار جواهرات و جمع اوری بیش از 50 نوع جواهر مختلف
  • بازی در 4 نوع جهان مختلف با گیم پلی اعتیاد اور و گرافیک زیبا
  • همکاری با سالی برای حفاظت از غارت جواهارت با ارزش
  • انلاک پاداش های و امکان تغییر لباس های کاراکتر خود برای پیشبر ماجراهای خود
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
بازی Arrow.io ؛ خطر اعتیاد!
Arrow.io نام یک بازی جذاب در سبک اکشن می باشد که به صورت کاملا رایگان انتشار یافته است. این بازی توسط استودیو بازی سازی Cheetah Games طراحی شده است که در سبک خود یکی از بهترین ها می باشد. بازی توانسته امتیاز 4.6 از 5 را در امتیاز گیری گوگل پلی دریافت کند و مقدار دانلودی ان نیز نزدیک به 5 میلیون بار باشد. شما می توانید بازی را به صورت افلاین و انلاین با ویژگی های منحصر به فرد اجرا کنید.
در این بازی شما باید پیکانی که در دست دارید را کنترل کنید که سطحی که روی ان قرار دارید لغزنده می باشد. در این بازی شما باید کنترل ان را با انگشتان خود در هزارتو مدیریت کنید تا به موانع های مختلف برخورد نکند. شابد داستان کلی بازی جالب نباشد ولی باید بدانید که بازی توانسته نظر بیش از 80 هزار نفر را به خود جلب کند که بعد از نصب ان به طور حتم متوجه آیتم های سرگرم کننده بازی خواهید شد. گرافیک بازی به صورت اچ دی طراحی شده است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
برخی از ویژگی های بازی Arrow.io:
  • امکان دریافت امتیاز از هر مرحله
  • امکان بازی به صورت افلاین و انلاین
  • گرافیکی ساده و در عین حال جذاب
  • گیم پلی سرگرم کننده
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
برنامه Canva ؛ به اینستاگرام خود رنگ و لعاب ببخشید!
با اپلیکیشن Canve شما می توانید طراحی ها و گرافیک های حرفه ای و زیبا ایجاد کنید. امکان ویرایش عکس، افزودن متن، استیکر، مرز، فریم و غیره نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. کانوا بیش از هزاران قالب حرفه ای دارد. کانوا یکی از اپلیکیشن های مفید برای استارت آپ هاست که با استفاده از آن کاربر می تواند عکس خود یا یکی از یک میلیون طرح اولیه، عکس ها و تصاویر را انتخاب کند. بهترین فونت ها، فیلترهای عکس، گرافیک ها، استیکرها و اشکال را جستجو کرده و سپس از ابزار کشیدن و رها کردن کانوا برای ایجاد یک طرح استفاده کند. امکان اشتراک گذاری مستقیم طرح شما به اپلیکیشن رسانه اجتماعی مورد علاقه تان از طریق ایمیل، اپلیکیشن های پیام رسانی یا استخراج در گالری دوربین وجود دارد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
قابلیت های این اپلیکیشن عبارتند از:
امکان انتخاب طرح های حرفه ای برای بلاگ و وب سایت، رسانه اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام، بنرهای رسانه اجتماعی مانند عنوان توییتر یا کاور فیس بوک، کارت هایی مانند کارت تولد، سپاسگزاری، مهمانی، عروسی، نامزدی و غیره، دعوتنامه های تولد، مهمانی، عروسی، نامزدی، عید و غیره، کلاژ عکس، پوسترهای فروش، رویدادها، باشگاه ها، مهمانی و موسیقی، آگهی های رویدادها، کسب و کار، املاک و غیره، ارائه آموزشی، فروش و کاری، کارت های تجاری، لوگوهای مربوط به رویداد، تیم، یا کسب و کار، جلد آلبوم و سی دی، جلد کتاب ها در ژانرهای مختلف و سایر موارد.
نکته: این اپلیکیشن قدرتمند در حال حاضر تنها بر روی اپ استور موجود می باشد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
بازی CITADELS: Medieval War Strategy Game with PVP ؛ راه و روش پادشاهی!
Citadels یک بازی استراتژیکی آنلاین می باشد که بازی با رده سنی 13+ به صورت کاملا رایگان انتشار یافته است. استودیو سازنده بازی Webgames LLC می باشد که یکی از بهترین بازی های خود را طراحی کرده است. Citadels یک بازی سراسر هیجان می باشد که راه و روش رسیدن به پادشاه درست کار را به شما آموزش می دهد و روش های نبرد هایی که قرار است در مقابل دشمنان خود انجام دهید را به شما اموزش می دهد. در این بازی شما می توانید به آیتم های بسیاری برای ساخت دهکده خود دسترسی داشته باشید و برای ساخت ارتش قدرتمند از نیرو های بسیاری استفاده کنید که نیرو ها برای محافظت از شما و نابودی دشمنان شما مفید هستند.
در این بازی جذاب شما می توانید برای حملات خود یک ارتش را فراهم آورید و با استفاده از آن برای بدست آوردن منابع مورد نیاز به رقبای خود حمله کنید. بازی امکان ارتقاء و افزایش قدرت نیرو ها را به شما می دهد که برای انجام این کار باید به منابع مورد نیاز آن ها دسترسی داشته باشید. طراحی و گیم پلی بازی به گونه ای طراحی شده است که امکان جلب هر گیمری به خود را دارا می باشد و بدون شک یکی از بهترین بازی های استراتژیکی خواهد بود.
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
برخی از ویژگی های بازی Citadels:
  • امکان ساخت شهر مخصوص به خود و گسترش آن با آیتم های بسیار
  • هدایت همراهان خود در نبرد ها برای پیروزی
  • ساخت و آموزش ارتش قدرتمند برای نبرد و پیاده سازی تاکتیک های مربوط به جنگ
  • امکان استخدام نیرو و مزدوران بسیار برای ارتش خود
  • امکان کنترل قدرت های آتش و یخ در بازی
  • ساخت اردوگاه نظامی برای ارتش خود
  • گیم پلی عالی و اعتیاد آور
  • گرافیک با کیفیت با صدای عالی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
بازی Last Day On Earth: Zombie Survival ؛ برای بقا بجنگ!
Last Day on Earth: Survival یک بازی بقاء زامبی است که در آن همه بازماندگان با یک هدف رانده شده اند و آن زنده ماندن تا زمانی است که می توانید. اینجا جایی برای قطع دوستی، عشق و محبت نیست. هنگامی که آخرالزمان می آید شما فقط می توانید به خودتان و تفنگ خود اعتماد کنید. این بازی محصولی از استودیوی Kefir! است. مهارت های خود را بهبود دهید و سلاح های مرگبارتری را در مقابل زامبی های متحرک و بازیکنان دیگر به دست آورید. یک پایگاه قوی برای حفاظت از زندگی و اموال خود در برابر حملات مرده های متحرک و بازماندگان دیگر بسازید. تله هایی را بسازید و در محلی قرار دهید تا اسیر بگیرید و آنها را سرقت پشیمان کنید. شما در برابر زامبی ها و بازیکنان دیگری که می خواهند منابع شما را به سرقت ببرند تنها هستید. بر این جهان آخرالزمانی بی رحم تسلط پیدا کنید و آن را کنترل کنید. در این راه یا شکار کنید یا شکار شوید. شما می توانید چیزهای فراوانی را برای ساخت وسیله نقلیه شخصی خود پیدا کنید و از میان دسته های مردگان متحرک و مناظر آخرالزمانی عبور کنید. حیوانات وحشی، گرسنگی، تشنگی و سرما می تواند شما را سریع تر از یک ارتش مردگان بکشد. حیوانات را شکار کنید و غذای خود را بر روی آتش تهیه کنید، آب باران را جمع آوری کنید و بازیکنان دیگر را بکشید تا منابع آنان را به دست آورید. روحیه واقعی بقاء را احساس کنید!

سنگرهای نظامی متروکه و پایگاه های بازماندگان را به منظور یافتن و گرفتن با ارزش ترین منابع پیدا کنید. وسایل نقلیه بقاء را بسازید و سفری به ویرانه های متروک شهر داشته باشید. شما می توانید به مناطق دور سفر کنید و هر کجا که می خواهید یک سرپناه بسازید.قدرت بیشتر، فرصت ها و شانس های بیشتری نیز به دنبال خود دارد. با قبیله خود سرزمین ها را مطالبه کنید و کاری کنید که دیگران برای شما کار کنند. شما می توانید با استفاده از چت با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار کنید.

در سال ۲۰۲۷ شیوع عفونت زامبی ناشناخته بسیاری از جمعیت جهان را از بین برد. زندگی مردم از بین رفت اما این همه گیری آنها را به انبوهی از مردگان متحرک سیری ناپذیر تبدیل کرده است. تنها باشید یا با متحدان تیم تشکیل دهید، شما می توانید در این جهان پر از هرج و مرج یکی از این دو را انتخاب کنید. برای زنده ماندن از هر روشی که می توانید استفاده کنید. این بازی فوق العاده را از دست ندهید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
برخی از ویژگی های بازی Last Day on Earth: Survival:
  • گرافیک با کیفیت بالا
  • وجود سازه های مختلف
  • انبوهی از زامبی های تشنه به خون
  • ساخت لوازم مختلف
  • پیدا کردن مکان های مخفی با تجهیزات
  • ساخت پایگاه خود و حمله به بازیکنان دیگر برای کسب غنائم آنها
  • امکان بازی با دوستان و بازیکنان سراسر جهان
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
برنامه Twitch ؛ محفل گیمرهای حرفه ای!
برای آنها که بازی بخشی از زندگی روزمره و یا حرفه ای شان شده، برخی اپلیکیشن ها بسیار راهگشاست. آنها به نرم افزارها و برنامه هایی نیاز دارند تا بتوانند به قول قدیمی ها خارج از زمین مسابقه هم از حال و روز یکدیگر خبر داشته باشند. Twitch به کاربران کمک می کند تا بازی هایی را دوست دارند تماشا کنند و با بازیکنانی که آنها را دنبال کرده اند، گفتگو داشته باشند. این اپلیکیشن تمام بازی ها را پوشش می دهد از قبیل کلش آو کلنز، کال آو دیوتی و غیره. این اپلیکیشن یکی از برنامه های کاربردی موفق است که بسیار بین کاربران جهانی محبوب است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار Twitch :
  • ویدئوهای زنده و ضبط شده بازی ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی برتر.
  • نمایش های تعاملی توسط Riot، Sony، Xbox، Blizzard، Games و سایر توسعه دهندگان.
  • چت با قابلیت های کامل اعم از حالت فقط چت، حتی اگر کانال آفلاین باشد.
  • توانایی دنبال کردن کانال ها و بازی های مورد علاقه شما.
  • پشتیبانی از Chromecast.
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
معرفی اپلیکیشن و بازی (47) معرفی اپلیکیشن و بازی (47)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      Twitch واقعا عالیه.
      به گیمرها شدیدا پیشنهاد میدم.

    • ela

      همشون تو تحریم کشور ماهستن نمیشه دانلود کرد خیلی مسخرس

    • morteza

      خوب بود مرسی

    • مسعود

      بازی های کم حجم بیشتری بزنید مرسی

    • حسین

      با عرض سلام و خسته نباشید به عوامل برترینها .
      پیشنهاد میکنم آیتم معرفی بازی و اپلیکیشن رو از هم جداسازی کنید و برای هر کدوم یه آیتم جدا بذارید .
      چون بعضی اشخاص مثل من میخوان فقط راجع به اپلیکیشن ها اطلاعات بگیرند و نیازی به بازیها ندارند برای همین توی این آیتم سردرگم میشن .
      ممنون از لطفتون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج