۵۳۹۷۳۳
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

طنز؛ حرام اندر حلال

بحث رای حلال و حرام این روز‌ها داغ است. ما به موارد دیگری که حلال و حرام دارد اشاره می‌کنیم.

علیرضا لبش در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

بحث رای حلال و حرام این روز‌ها داغ است. ما به موارد دیگری که حلال و حرام دارد اشاره می‌کنیم.

فیلم و سریال حلال: فیلم و سریال حلال در صدا‌و‌سیما یا تولید می‌شود یا قلپی از یک جای دیگر برداشته می‌شود و پس از جرح و تعدیل توسط صدا‌و‌سیما پخش می‌شود. مثال خوب سریال حلال وطنی، معمای شاه است که ۲۰ میلیارد هزینه شد تا به مردم ثابت شود که رژیم پهلوی، خوب نبوده است و فاسد بوده و شاه و اطرافیانش به جای اینکه به فکر مردم باشند، مدام بیلیارد بازی می‌کنند، نتیجه‌ای که مردم سال ۵۷ به آن رسیده بودند که انقلاب کردند.

مثال خوب فیلم و سریال حلال خارجی، فیلم‌های هالیوودی است که بدون پرداخت کپی‌رایت یا حق مولف هر روز در عید و عزا با جرح و تعدیل از شبکه‌های داخلی پخش می‌شود؛ البته دوستان در تلویزیون آن‌قدر تغییرات در اصل سریال ایجاد می‌کنند که سازنده سریال هم دیگر سریال خودش را تشخیص نمی‌دهد و در بعضی مواقع سریال را دوباره به یک اسم دیگر به سازنده‌اش می‌فروشند که این حلال اندر حلال است.

موسیقی حلال: قطعا وقتی بحث از موسیقی حلال می‌شود، معیارش امیرحسین مقصودلو یا همان تتلوی خودمان است. موسیقی هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی معیار شناخت موسیقی برتر است. هر چقدر موسیقی جیگیلی‌تر باشد، حلال‌تر است.

اخبار حلال: پیش از این خبرگزاری‌هایی که اخباری مبنی بر بیکاری و نابودی اقتصاد و بنیان‌های خانواده در غرب را مخابره می‌کردند، خبرگزاری‌های حلال بودند، اما این روز‌ها خبرگزاری‌هایی که اخباری مبنی بر بیکاری و گرانی و نابودی بنیان‌های اقتصادی و خانواده و مرگ بر کشور یونسکو را مخابره می‌کنند، جزو خبرگزاری‌های حلال هستند.

مسابقات ورزشی حلال: مسابقاتی حلال هستند که تماشاگر تلویزیونی صحنه رد شدن توپ از کنار دروازه یا تشویق یک تماشاگر تنهای بی‌مورد را هزاران‌بار در طول مسابقه مشاهده کند، طوری که کلا روند بازی از دستش در برود و به همه تماشاگران مورددار حاضر در ورزشگاه بد و بیراه بگوید.

پول کاسبی حلال: پول کاسبی حلال متعلق به ترامپ است که با آوردن زن و دخترش به عربستان و رقصیدن با پادشاه عربستان پول میلیاردی فروش اسلحه به عربستان را حلال کرد. پادشاه عربستان بعد از رقص شمشیر با دیدن دختر ترامپ گفت: حلالت باشه. نوش جونت.

پنالتی حلال: پنالتی‌ای حلال است که زننده آن مهدی طارمی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا موسیقی حلال، موسیقی سوسن خانومه حتماً
      اصلا معلوم نیست سایتتون طرفدار کدوم ...... هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج