جاباما
۵۴۰۸۰۹
۲۸۲ نظر
۵۶۳۸
۲۸۲ نظر
۵۶۳۸
پ

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال این بار در آسیا ۶ تایی شد

تیم فوتبال استقلال با شکست سنگین مقابل العین امارات از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال استقلال با شکست سنگین مقابل العین امارات از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

استقلال در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23:15 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه بن زاید به مصاف العین امارات رفت و با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و در مجموع رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 2 حذف شد. گل‌های این دیدار را لوکاس کایو (27 و 37)، عمر عبدالرحمن (49، 60)، لی مینگ (56) و ناصر الشمرانی (75) برای العین و کاوه رضایی (83) برای استقلال به ثمر رساندند.

استقلال در روزی که امید ابراهیمی را هم در اختیار نداشت، بازی پراشتباه و ضعیفی به نمایش گذاشت و سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را پس از ۴۴ سال متحمل شد. شاگردان منصوریان که بهترین آمار را در بازی‌های بیرون از خانه داشتند، شکست عجیبی خوردند. استقلال در شرایطی که فرشید باقری هم به علت مصدومیت در اواسط نیمه اول از دست داد، بدون اینکه برنامه داشته باشد، تنها با هدف دفاع به زمین رفت، اما بازیکنان العین به خصوص عمر عبدالرحمن، لوکاس کایو و لو مینگ به خوبی هر کاری که دلشان خواست در زمین انجام دادند تا شکست سنگینی به نماینده ایران تحمیل کنند. استقلال که سال ۵۲ مقابل پرسپولیس ۶ گل دریافت کرد، پس از ۴۴ سال دوباره این تعداد گل را دریافت کرد.

حضور مگویان پشت سر کاوه رضایی برای مهار عمر عبدالرحمن هم از نکات عجیب بود که نتیجه عکس داشت.

ترکیب العین: خالد عیسی، اسماعیل احمد، لوکاس فرناندس کایو، عمر عبدالرحمن، احمد برمان، خالد عبدالرحمن، محمد عبدالرحمن، مهند سالم، ناصر الشمرانی، لی میونگ و سالم جمعه.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، وریا غفوری(54 - مجتبی حقدوست)، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری(26 - جابر انصاری)، مجید حسینی، هرایر مگویان، خسرو حیدری، علی قربانی(38 - محسن کریمی) و کاوه رضایی.

نیمه اول

دقیقه 8: شوت از راه دور عمر عبدالرحمن را مهدی رحمتی در آغوش گرفت.

دقیقه ۱۳: پاس کایو لوکاس به صورت زمینی به ناصر الشمرانی رسید که ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی در شرایطی که داور آفساید اعلام کرد، به بیرون فرستاد.

دقیقه 16: ضربه عبدالرحمن، خطرناک به سمت دروازه کمانه شد که رحمتی آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۹: یک - دوی کایو و عمر عبدالرحمن با شوت کایو همراه شد و ضربه او با خو‌ش‌شانسی مهدی رحمتی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 21: استقلال که در لاک دفاعی فرو رفته بود، این اجازه را به بازیکنان العین می‌داد که به محوطه جریمه نزدیک شوند، اما شوت‌های نه چندان دقیق بازیکنان العین، راهی به سوی دروازه نداشت.

دقیقه ۲۶: فرشید باقری دچار مصدومیت شد و جابر انصاری جای این بازیکن را گرفت.

دقیقه 27: حملات پر تعداد العینی‌ها جواب داد و پاس لی میونگ به لوکاس رسید و این بازیکن به ضربه سرکش دروازه رحمتی را باز کرد.

دقیقه ۳۳: پاس خوب بازیکن العین با دفع ناقص وریا غفوری به کایو لوکاس رسید تا این بازیکن پس از عبور از رحمتی به راحتی برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 34: عبدالرحمن از جناح راست نفوذ کرد اما پاس او را رحمتی دفع کرد.

دقیقه ۳۷: شوت از راه دور ناصر الشمرانی را باز هم رحمتی به کرنر فرستاد.

دقیقه 38: علیرضا منصوریان دومین تعویض خود را در نیمه اول انجام داد و محسن کریمی را به جای علی قربانی به زمین فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه 46: استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد، اما مدافعان العین مانع نفوذ وریا غفوری شدند و توپ او را به کرنر فرستادند. ضربه کرنر با ضربه سر سیدمجید حسینی همراه شد که توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: لی میونگ در ضد حمله می‌رفت تا سومین بار دروازه استقلال را باز کند، اما رحمتی اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

دقیقه 48: لوکاس زننده دو گل العین به داخل محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد که مدافعان استقلال اجازه پاس دادن به او ندادند.

دقیقه ۴۹: حملات یک جانبه العینی‌ها جواب داد و ارسال به محوطه جریمه استقلال و دفع ناقص پادوانی و مهدی رحمتی باعث شد توپ به عمر عبدالرحمن برسد و این بازیکن به زیبایی دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 54: مجتبی حقدوست به جای وریا غفوری وارد زمین شد.

دقیقه ۵۶: لی میونگ با پاس خوب ناصر الشمرانی با یک شوت سرکش دروازه رحمتی را باز کرد.

دقیقه 60: باز هم پاسکاری خوب العینی‌ها و توپی که به عمر عبدالرحمن رسید تا این بازیکن هم با شوت از راه دور دروازه استقلال باز کند.

دقیقه ۶۹: نفوذ لوکاس و ضربه این بازیکن که به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 75: بازی بهم‌ریخته بازیکنان استقلال، این اجازه را به العینی‌ها می‌داد که هر کاری دل‌شان خواست بکنند. پاس خوب عبدالرحمان به ناصر الشمرانی رسید و این بازیکن به راحتی گل ششم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶: دیاکه به جای الشمرانی وارد زمین شد.

دقیقه 83: کاوه رضایی روی ضربه ایستگاهی یکی از گل‌ها را جواب داد.

دقییقه ۸۴: دومین تعویض العین حضور راشد به جای احمد اسماعیل بود.

دقیقه 85: ضربه دیاکه را رحمتی دفع کرد.

دقیقه ۸۸: لی مینگ جای خود را به محمد خلفان داد.

در نهایت استقلال با شکست 6 بر یک به صورت تحقیرآمیزی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      6تایی هااااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا به ایران برنگردید

      • بدون نام

        من پرسپولیسی هستم و از این باخت ناراحت شدم اونم با این نتیجه خیلی از طرفدارای حرفه ای پرسپولیس هم تو فضای مجازی ناراحتن نباید هیچ تیم ایرانی جلوی نماینده های عربستان و امارات بازنده بشه باخت استقلال از طرفی به خاطر نبود هافبک دفاعی و ترکیب بد منصوریان بود ولی در کل ما در مقابل تیمهای دیگه آسیا چه عربستان و امارت و قطر چه چین و ژاپن و کره ضعیف تریم چون از لحاظ مالی و امکانات سخت افزاری خیلی سطحمون پایین تره کافیه یه نگاه به مبلغ دستمزد بازیکنای اونا و بازیکنهای با کیفیت برزیلی و و اروپایی انها و بازیکنهای خارجی بی کیفیت ما بندازید مشکل باشگاههای بزرگ ما نداشتن پول و امکانات در سطح بین المللی هست درحالیکه تیمهای ما چندین برابر تیمهای اونا طرفدار داره در اروپا تیمهایی که طرفدار بیشتری دارن ثروتمندتر هم هستن چون هم حق پخش تلویزیونی بیشتری میگیرن هم بلیط فروشی بیشتری میکنن هم هم محصولات باشگاه مثل پیراهن رو میفروشن و از همه مهمتر اسپانسرهای بزرگتر و ثروتمندتری رو جذب میکنن که باشگاههای ما ازهمه این درآمدها محرومن چلسی سال گذشته فقط از سه اسپانسر روی پیراهنش110میلیون پوند پول گرفته نصف این پول میشه دستمزد بازیکنهای تیم و بقیه سود باشگاه میشه ولی ما از این همه هوادار برای درامدزایی استفاده نمی کنیم چون اسپانسررهای داخلی حمایت نمی کنن و اسپانسرهای خارچی مثل نایکی و ادیداس اینجا شعبه رسمی و نمایندگی ندارن که بیان از تیمهای ما حمایت مالی کنن اگه ما هم اسپانسر ثروتمند داشتیم میتونستیم مثل چین بازیکنهای بزرگ اروپا رو بخریم

      • علی

        همینمون مونده بود عرب ها هم از این به بعد ب عربی بگن 6 تایی ها!!! اوووووف

      • ناظر AFC

        دوستانی که اینجا ینویسند من پرسپولیسی هستم و ناراحتم و فلان همشون استقلالی هستن از زبون قرمزا حرف نزنید اگر قرمز میباخت هبچ کیسه ای دلش نمیسوخت ، یه شیش تایی همیشه یه شیش تایی میمونه

      • بدون نام

        تفاقا من پرسپولیسی هستم و طرفدار حرفه ای
        پرسپولیس باید ناراحت باشه چرا باید خوشحال باشه شما که پرسپولیسی هستی میدونی بی شرف اماراتی ها اسم لیگ امارات رو چی گذاشتن؟من خیلی از طرفدارهای استقلال که با من دوست هستن رو دیدم که از باخت پرسپولیس جلو تیمهای عربی ناراحت میشن و از بردش خوشحال یا دوست استقلالی دارم که بعد از بردن تراکتور بهم گفت شما هم دربی رو میبرید هم 5 هفته به پایان لیگ قهرمان میشید یا دوستای استقلالی دارم که بازی پرسپولیس رو نگاه میکردن چون میگفتن پرسپولیس قشنگ بازی میکنه پارسال که پرسپولیس هفته های اول رو میباخت یا مساوی میکرد و استقلال بازیهاش رو میبرد بعضی طرفدارهای استقلال زنگ میزدن رادیو ورزش و میگفتن تبریک میگم به پرسپولیس درسته بازی رو باخت ولی خیلی شناور و خوب بازی میکنه و
        آینده خوبی داره البته درسته که بعضی استقلالی ها بعد از محرومیت انتقالات نیم فصل رفتن پیج الهلال و خواستن از پرسپولیس در صورت بازی رفیعی به فیفا شکایت کنه یا از برد الریان ابراز خوشحالی کردن ولی همه ما باید یاد بگیریم اخلاق رو فدای احساسات و تفریحمون نکنیم

      • بدون نام

        آقای بدون نام شما که این رو میگی بدون از همین نتایج نخ کری خونی میفته دست طرفدارا ، استقلالی ها تا دیروز زبون
        داشتن میگفتن آسیا تخصص ماست و تیم اول پایتخت و فلان

      • بدون نام

        متاسفانه همه ی هوادارای تیم ها فهیم نیستند و بی شعور هم توشون پیدا میشه . مثل لیزر اندازایی که هم آبروی یک کشور رو میبرن هم به تیم های ایرانی لطمه میزنن یا بطی پت کن ها یا ترقه زنای بی شعور و صد البته اونایی که حاضرند به هموطنشون خنجر بزنن چون طرفدار تیم مخالفشون و از بی آبرو شدن ایران خوشحال میشن چون تیم حریفشون باخته

    • مجید

      آبرو رو بردین کیسه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واللا این پولا که میکیرن حقشون نیست تو شرایط سخت مردم اینا با پولای مفت ماشینای آنچنانی میخرن و عقده گشایی میکنن کی تا حالا دیده یه بازیکن فوتبال کارخونه زده باشه یا یه کاری واسه جوونا کرده باشه

    • بدون نام

      6666 هه (:

    • بدون نام

      استقلال با این نتیجش آبروی ایران رو برد

    • بدون نام

      تف تو شرفتون بی شرف ها آبرو رو بردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی غیرت ها حقتون نیست پولهایی میگیرید شما ها باید برید از سعودی ها برای نابودی غرور و شرف ایرانی جایزه بگیرید

    • پیمان کپلی

      چجوری تو 6تا خوردی خخخخخ

    • بدون نام

      ۶تایی نشین دیگه زشته.آبرو ایرانو بردین

    • 6666

      باور کنیم ما پرسپولیسیا هم راضی نبودیم اینجوری حذف بشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما عقده اسیا داشت خفتون میکرد تمام پرسپولیسیایی که من میشناختم دیشب خوشحال بودن همشون یه سره بهم زنگ کمیزدن انقدر خوشحال بودن که یادشون رفته بود ایرانی هستن .شما دیگه نگو ما ناراحت شدیم

      • بدون نام

        نه اینکه اگه پرسپولیس می باخت شما زاز زار گریه می کردید. بشین باووووووووووووو . 6تایی ها حرف نمی زنند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • میلاد راد

      داداش نگو مردیم از خنده شش تایی ها

    • زابل

      کیسه های بدبخت فلک زده

    • بدون نام

      بد باختیم

    • بهرام

      رحمتی نبود بدتر ازاین می شد
      متاسفم

    • ارتش قرمز عشق

      پایان رنگ آبی شبی سیاه و تار است
      عشق به پرسپولیس همیشه افتخار است

    • مجید

      کیسه ها خاااااااک

    • بدون نام

      پنگون افتضاع بود

    • علی

      تهرانم شانسی بردن

    • بدون نام

      کیسه پاره شد

    • بدون نام

      6666666666666666

    • فرساش ایرانی

      واقعا وقتشه که دیگه اقای منصوریان بره از تیممون،واقعا ابروی استقلال رو بد برد تو اسیا.استقلال چندین دهه است که با این نتیجه افتضاح نباخته.اقای منصوریان خدافظ دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط منصوریان نیست مدیدریت و کادر اداری باشگاه و اونایی که فقط فکر جیب خودشونن همه رو باید بریزیم بیرون

    • پیمان کپلی

      کیسه وااااااآااااااآا

    • بدون نام

      تف تو صورتت رحمتی

    • امیر عباس کاشیها

      استقلال ایران خیلی بد بازیکرد

    • مجید کتلوک

      بد بازی کردییم

    • بدون نام

      وای منصوریان استقلال چیکار کردی ؟
      کوش؟
      اها!!!!!
      دیدمش تیم اول ایران چیکار کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم اول ایرانو خوب اومدی.خخخخ شیشششششش تاییا

    • اصغر فدرر

      خدا وکیل این از تیم جوونامون که یک مساوی میخواستن تا صعود کنن اینم از استقلال, هر دو چپیدن تو دفاع اینم نتیجه اش. یه زمانی تو آسیا سرعت ایرانیا معروف بود تیمهای عربی میچپیدن تو دفاع, الان برعکسه, بزار ایقد بخورن تا جونشون بالا بیاد تا دیگه اینجور بی عرضه بازی نکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فوتبالمون یه سیسیتم شدیدا پوسیده و فاسد که فقط ظاهر قابل قبولی داره

    • بدون نام

      کاش هفتمی رو میخوردییم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره میگفتی میخوردن چون مشخصه که لنگی هستی البته الان همه لنگیا میان نظر میدن

    • سام

      اقا یک جوری میگین بعد از ۴۵سال انگار ایناهمون بازیکنای قدیمین

    • هادی

      علی برگت الله.استقلال در اولین بازی نسبتا سخت آسیای خودش باز هم شش تایی شد.نمیپونم امشب خوابم میبره یا نه چون این عرب ها داشتن به ما میخندیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق دارن آبرویی برامون نموند

    • shamim

      پ چی شد ستاره سومتون.دربی اسیایی چی. حقتونه.6تاییا

    • مجید

      یعنی کیسه ها برین حموم خخخخخ

    • حسین

      ازیه زنبوره پرسیدن میتونی تو ۹۰ دقیقه ۶گل بخوری گفت:مگه من رحمتی ام. خخخخخخخخخخخ

    • علیرضا شگوهی

      یا ابرررررفرض !!!!! پرسپولیس بود میگفتیم عادت کردیم ۶ تا بزنیم اما خدایی تو آسیا ؟!؟!؟!؟! آبرویی برامون نموند

    • بدون نام

      عددمون رفت زیر سوال

    • بدون نام

      .....از عربها حمایت میکنید وطن فروشها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من پرسپولیسی هستم و از این نتیجه ناراحت شدم خیلی از پرسپولیسیا هم مثل من هستن اما شما یادت رفته وقتی استقلال از نقل و انتقالات نیم فصل محروم شد یه عده طرفداراتون رفتن تو پست الهلال پیام گذاشتن که پرسپولیس هم از نقل و انتقالات محروم هست فدراسیون ایران صداش رو درنمیاره برید فیفا شکایت کنید از بازی کردن سروش رفیعی و نریمان جهان یادت رفته؟

      • بدون نام

        همین طرفدارای شما واسه الهلال پست گذاشتن که از الریان ببازه که پرسپولیس حذف بشه یا هفته پیش پنالتی طارمی رو مسخره میکردن وطن فروش نبودن که

      • بدون نام

        ما که خبر نداریم ولی خاک تو سرشون اگه اینکارو کردن

      • بدون نام

        استقلالیا اینطوری نیستن ولی همه پرسپلیسیایی کگه من میشاختم دیشب از خوشحالی داشتن خفه میشدن انگار که اماراتی بودن واستون متاسفم هواداران پرسپلیس که یادتون رفت ایرانی هستید.البته اینم بخاطر اینکه تو اسیا مطرح نبودین خوشحال شدین

    • بازی

      واااااا چه جوری تو 6تا خوردی خخخخ

    • بدون نام

      دووو دوروددد دووووووووووووووو دووووووووووووووووو 6 تاااااااااااااااییا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      خوشممیاد رحمتی نه نگفت به هر شوتی که زدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قشنگ آبرو بردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس مثل اینکه چشمات نمیدید چنتا توپ گرفت .مشکل چیز دیگه بود نه رحمتی .اونی که نه نمیگه بیرانونده دربی ستا حمله ستا گل

    • بدون نام

      کی وقت کردین این قدر گل بخورین؟

    • بدون نام

      این کابوس ۶تایی دست از سر این کیسه ها بر نمیدار ه

    • بدون نام

      خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان
      دوباره سوژه شدین رفت

    • بدون نام

      ابنجا اصلا بحث پرسپولیسی بودن نیست حداقل ابرومند میباختن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باعث سرافکندگی ایرانی ها شدند

    • جواد

      ب خودشون عادت داریم ابروی ایران رف

    • بدون نام

      دیدم اقا کاوتون چه گلی به سر تون زد!!!!!
      تیم اول ایران!!!!!!
      ززززززززررررررششششششککککککک

    • بدون نام

      کیسه امشب عژادار خخ

    • امین

      علیخانی باید منصوریان بیاره ماه عسل

    • امیر

      شیشتاییها زدین ابروی ایران رو بردین

    • بی نام

      ما باختیم ولی فک نکنم به هیچ تیم دیگه مخصوصا مغلوبان قشقایی ربطی داشته باشه...فدای سر جوونهامون ایشالا سال دیگه پرقدرت تر شروع میکنیم...درضمن این متنو لنگیا باید ترجمه کنن،آخه الان اماراتی ان
      برترینها نامردی اگه تایید نکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خبرگزار برترینها خودش لنگیه .دیشب همه لنگیا ایرانی نبودن .داشتن خفه میشدن از خوشحالی خبرگزار نامردی این پیامو نزاری

    • عرفان

      بازم شش تای شدین که کیسها

    • بدون نام

      به نظر شما تیم اول پایتخت خیلی مظلومانه نباخت؟؟؟؟
      اخی حیوونی!
      6تاااااااا
      خیلی خوب زدنتون

    • بدون نام

      بابا بس دیگه چقد شش تایی میشن،آبروی مارو تو آسیا هم بردین

    • بدون نام

      بی غیرتا

    • بدون نام

      استقلال را که با خاک یکسان کرد . وقتی دستمزدها میلیاردی است غیرت ها دوزاری است

    • بدون نام

      آبروی ایرانو بردین کیسه ها

    • بدون نام

      ✋☝

    • حجت

      ترک عادت موجب مرضه 666تایها ابروایران بردن خاک برسرا

    • بدون نام

      شب دراز است وقلندربیدار،شماراهم میبینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرسی این لنگیا یادشون رفته الغرافه شما که تجربه اسیا ندارین باید همین چنتا بازیرو یادتون باشه دیگه الغرافه یادتون نمیاد .خبر گزار نامردی نزاری

    • محمد تیموریان

      یکی نیست این منصوریان و افتخاری رو بندازه بیرون؟!!!منتظر دفاع کردن از عملکرد تیمش باشین تو کنفرانس خبری،توروخدا یکی بیاد اینو بندازه بیرون،ابرو استقلالو برده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط منصوریان نیست مدیدریت و کادر اداری باشگاه و اونایی که فقط فکر جیب خودشونن همه رو باید بریزیم بیرون

    • دخی پرسپولیسی

      این همه بگین
      ببینم کیسه ها بعد از نتیجه با العین6 اسقلال 0
      نمیخواین بفهمین کی تیم اول پایتخته

    • بدون نام

      استقلال بدترین نتیجه تاریخش رو در برابر تیم های عربی به دست آورد و نشون داد تا چه اندازه مشکلات عیق و ریشه ای در تمام لایه ها داره . از زیر ساخت ؛ امکانات ؛بازیکن سازی؛ آموزش ؛روانشناسی ؛ بدنسازی ؛برنامه ریزی سفر ؛مدیریت هوادارها و لیدر ها ؛مکاتبات رسمی بین المللی ؛ پرداخت های بازیکنان ؛ کادر فنی و صد البته مدیریت

    • بدون نام

      فیلم اون شیش تایی معروف پرسپولیس رو که از بین بردند این شیش تایی رو چی میخواین بکنن

    • بدون نام

      خودتان رادرشرایط اونا قرار بدید درجهنم بازی کردند

    • بدون نام

      امیر خان قلعه نویی برگرد این تیم بزرگ تر میخواد

    • بدون نام

      بوکسور های منصوریان( پر مدعا) ناناناک اوت شدند

    • بدون نام

      ایشالله فردا هم پرسپولیس حذف بشه تا اینطوری بخاطر عرب ها خوشحالی نکنید وطن فروشها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون از اماراتیا رفتن بالا دیشب وطن فروشا

    • بدون نام

      اگه رحمتی نبود بیشتر گل میخوردیم

    • امید

      عمو بیا برو ابروی ایرانو بردین تو عربای سوسمارخور

    • صالح

      ظلم در حق مظلوم اینجوری جواب دارد

    • بدون نام

      یخ فروش جهنم کجایییبیی؟؟؟؟؟؟
      استقلالی ها تو جهنمن
      قربونت هواشون و داشته باش یه عالمه یخ بهشون بده

    • بدون نام

      لنگی های وطن فروش ..برسرتون از برد عربها خوشحال شدید

    • بدون نام

      خاک برسرتون اوناهم وطنای شماهستن !!!شماکه از عربها بدترید،حتمادلیلی داشته مگر این همون تیم یک هفته پیش نبودکه استقلال شکستش داد

    • بدون نام

      حتا یه گل هم نزدید. تیم اول ایران
      به نظرم بیشتر آبرو بردید تا آبرو جمع کردید
      واقعا کههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو مطمانم اصلا بازیرو ندیدی اگه دیده چشمات ضعیفه .صابونتو عوض کن

    • بدون نام

      با اینکه استقلالیم اما از بازیکنان و کادر فنی محترم استقلال میخوام دیگه به ایران برنگردند و برن کشور جیبوتی پناهندگی بگیرن و در همون لیگ برتر جیبوتی بدرخشن

    • نادر ثنایی

      فقط منتظر استعفای منصوریان هستم....هیچ بهانه ای قابل قبول نیست...شکست اینچنینی مقابل اعراب غیر قابل بخشش است....تحقیر شدیم

    • بدون نام

      خجالت بکشید ادم به یک سید میگه تف توصورتت،ازشرافت بویی نبردید باختند که باختند فدای سرایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا همشون لنگی هستن که نظر میدن وگرمه استقلالی خیلی باشعوره

    • بدون نام

      اتفاقارحمتی زیادمقصرنبود این دفاع خیلی مقصربود

    • یه پرسپولیس

      ای خدا !!!!!!
      اس اس غم انگیزه گل های پرسپولیس اشکاشو میریزه

    • بدون نام

      پرسپولیسایادتون نره خودتون هم بازی داریداونم لخویا

    • سهراب

      اخه اون نفهم افتخاری وقتی مدیرعامل باشه باید منصوریان مربی باشه خداپدررحمتی روبیامرزه والا ۲ ×۶ ۱۲تائی میشدیم

    • بدون نام

      عشق به ابی تمامی ندارد فدای سرشان،استقلال سرور لنگیا

    • بدون نام

      حیف شد تیم اول ایران دوباره 666666666 تایی شد

    • بدون نام

      آقای منصوریان چه بلائی سر تیم اوردید. لطفا برای تسلی دل بچه های آبی فقط برو. جون مادرت برو

    • بدون نام

      چرابازیکنان مهم استقلال نبودندامیدابراهیمی ونورافکن رافقط خواستند ببرند کره وخسته کنند اسماعیلی هم که هفته پیش گند زده بود

    • بدون نام

      گرمای شهری حوالی عمان نفس استقلال رابرید

    • بدون نام

      بابا ایقد نگین استقلال ایران آبروی ما پرسپولیسی میره

    • بدون نام

      اره استقلالی های وطن فروش شما بودید که طارمی و مسخره میکردید .حالا بخورید از این آش و از این کاسه

    • امیر

      بنظر بنده این نتیجه عادلانه بود واستقلال هر44سال یکبار باید 6 گل بخوره این سنت دیرینه یادگار شمشیر زهرآلود پرسپولیسه واین زخم هر44سال یکبار دهن باز میکنه

    • بدون نام

      نیمی ازفوتبال دوستان شدیدا ناراحتن ،برخوردی نکنید که خودتان هم سه شنبه شب همین حس راداشته باشید

    • استقلال همیشه قهرمانی

      فدای سرشون استقلال اول بشه آخر بشه همچنان عشقه.

    • بدون نام

      فکرمیکنیدفرداپرسپولیس صعود میکنه ؟؟اونم حذفه وهمینطور استقلال خوزستان،اونجا جهنم هست برای تیمهای ایرانی

    • چهار

      پرسپولیسی هستم ولی دوست ندارم هیچ تیم ایرانی جلو عربها به خصوص امارات و عربستان ببازن چه برسه با این نتیجه

    • بدون نام

      پرسپولیس کی ابروخریده برای ایران تواسیا؟اونم حذفه

    • بدون نام

      بس کنید انقد ب هم تیکه نندازین، تیمای ایرانی نباید از عربا کم بیارن. مقابل تیمای عربی با هم متحد باشیم، ولی خدایی این چ ترکیبی بود ک منصوریان چیده بود آخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو ترکیبتو بگو ببینیم چطور میچیدی که به فکر منصوریان نرسید با اون بازیکنا

    • محمد

      درود بر تیییم اووول ایران....زاررررت....

    • بدون نام

      منصوریان 6666666 تا خورد . آخ هم نگفت .

    • بدون نام

      اره فدای سرِ ایران.
      بشین بینم بابا .چی میگی برا خودت حتا 1گل هم نزدید
      آبرو هرچی ایران و ایرانی بردید اون وقت میگید فدای سر ایران.
      شما دیگه خیلی رو دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا تو چشمات مشکل داره .

    • بهشت قرمز

      یا خدا چه جوری 6 تا خورد خخخخخخخخخخخ

      همه با هم بگید کیسه ها آسیا تخصص ماست خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      عالی بود داداش حسین
      لایک
      گل گفتی

    • اسی

      شماها ک نظر دادن دارین توهین میکنین. اهای تو ک میگی تف تو صورت رحمتی. اولا تف تو صورت خودت بی ادب بی شخصیت دوما شماها غیرت ایرانی ندارین . اگه غیرت داشتین توهین نمیکردین صد حیف ب زحمات شهیدان دفاع مقدس و مدافعان حرم ک ب خاطر بعضی از بی غیرتها جان ب کف رفتن.

    • محمد پاک نژاد

      با خبر نگار آنی مثل شما که قبل بازی ضد تیم مطلب می نوشتن بهتر از این نمیشه لنگی

    • الناز

      چرا بی احترامی میکنید؟؟؟ تیم روحیشو از دست داده بود
      استقلال آبروی ایران تو آسیاست با این چیزا آبرومون نمیره برزیل هم ۷تا از آلمان خورد.
      در ضمن آقا یا خانومی ک داری مطلب مینویسی لطفا یکم تو کلماتی ک استفاده میکنی دقت کن تحقیر کلمهء درستی نیست. شما مثلا تحصیل کرده هستین. نتیجه فوتبال قابل پیش بینی نیست.

    • علیرضا

      این منصوریان از اول فصل تاکتیک نداشت, خدایی بازی های لیگ رو میبرد ولی نه مالکیت توپ داشت نه استراتژی فقط یازده نفری میرفتن دفاع شانسی ی گل تو ضد حمله میزدن, علی منصور تو که میگفتی زیبا میخوای بازی کنی کوووو؟ استقلال تیم پنجم پایتخت شده والا

    • دخی تاجی

      اولا هم لنگ و هم کیسه نماد پرسپولیسه ثانیا شما فکر کردین خودتون بارسلونایین واقعا براتون متاسفام به جای اینکه ناراحت باشین خوشحالین عقده ای ها این حسادت شما رو نشون میده ادب شما نشانه شخصیت شماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وووووووووووووووووووووی
        ناز شی الهی
        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      با اینکه پرسپولیسیم ولی خیلی ناراحت شدم خیلی بد باختن!

    • رامین

      ای وای . آبروی فوتبال ایران رفت

    • بدون نام

      اهاییی
      اونایی که میگفتین استقلال تیم اول ایرانه.
      تیم اول ایران چیکار کرد چه گلی به سرمون و سرتون زد .هاااا
      بیاین و تحمل و چشم داشته باشین سرورتونو ببینید

    • بدون نام

      خسته نباشی دلاور !!! خدا قوت پهلوان !!!

    • کامی

      منصوریان باید از استقلال بره

    • افشین

      من به عنوان یک پرسپولیسی واقعا دلم برا استقلالی ها سوخت چون به هر حال ایرانی هستیم و را تاریخ ثبت می شه حالا دیگه در قرن بیست ویکم نمیشه خوردن شش گل رو منکر بشن ۶ تایی ها ی سال ۵۲ را منکر شدن ولی شش تایی شدن در آسیا رو دیگر نمیشه منکر شد آهااااااای آقای منصوریان شعار بسه دیگه فانتزی هم صحبت نکن این بازی تفاوت یک مربی بین‌المللی مسه برانکو رو در یه تیم بدشانس مسه پرسپولیس که راه برای پنالتی از دست می ده با منصوریان پر مدعا و بی تدبیر نشان داد بازی های لیگ رو هم با تک موقعیت هاو خوش شانسی زد کردی اما آسیا عیار مربی ها رو نشونش میده

    • بدون نام

      استقلال بدترین نتیجه تاریخش رو در برابر تیم های عربی به دست آورد و نشون داد تا چه اندازه مشکلات عیق و ریشه ای در تمام لایه ها داره . از زیر ساخت ؛ امکانات ؛بازیکن سازی؛ آموزش ؛روانشناسی ؛ بدنسازی ؛برنامه ریزی سفر ؛مدیریت هوادارها و لیدر ها ؛مکاتبات رسمی بین المللی ؛ پرداخت های بازیکنان ؛ کادر فنی و صد البته مدیریت

    • پارسی

      منصوریان باید از دنیای مربی گری خداحافظی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حداقل چندسال بره اروپا و شاگردی کنه

    • بدون نام

      پرسپولیس جنازه اش هم باشه 6 تا گل نمیخوره حتی جلو بارسا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خیلی وقت پیش الغرافه از خجالتتون دراومده

    • بدون نام

      اونایی که میگن ای کاش پرسپولیس حذف شه
      بسه دیگه نه خیلی شما آبرو داری کردید.
      بذارین ما ابرو داری کنیم تو اسیا زشته جلو عربا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ همون یبار جلو الغرافه ابرو داری کردین بسه توروخدا

    • بدون نام

      استقلال دیگه تا شش ماه سوژه است. فوتباله پیش میاد،جنبه داشته باشید

    • محمد پاکنژاد

      لنگی ها مثل اینکه الغرافه یادشان رفته که 5 ازش خوردن

    • لونگ قوز آسیا

      ببین لنگی تو دربی یه کمال نبود سه تا خوردین ما اسماعیلی نور افکن فرشید باقری زکی پور و ابراهیمی رو نداشتیم یعنی تیم سوم ما اونم جلو قهرمان اسیا ببین شما دیگه چی هستید لونگی

    • اهواز

      خسته نباشی دلاور بوکسور 6 تایی
      خخخخخخخخخ

    • لونگ قوز آسیا

      سال اول داش علی عالی بود با محرومیت و این همه مصدومیت عالی بود فدای سر کچلش لونگو له کرد بسه تو اسیا هم مثل شما اومدیم بالا با تیم نوجوونمون دیگه تیم سوم اس اس باید از قهرمان میلیاردر باید بخوره با اون همه ستاره

    • رام

      آفرین به تیم اول ایران (به قول علی منصور) .
      باز استقلال و باز 6 گل.
      فقط یه کلمه:آبرو ریزی افتضاح.

    • ابوذر

      اول از همه تسلیت به ایران من پرسپولیسیم ولی کاش استقلال اینجوری تحقیر نمیشد این نتیجه کپی برداری اشتباه منصوریان از رو دست کیروشه دفاع هم یه نوع استراتژی که هرکسی نمیتونه پیاده کنه استقلال وقتی باخت که با هشت تا دفاع رفت تو زمین متاسفیم عربها امشب به ایرانی خندیدن از این بدتر هیچ چیزی نمیتونه باشه اگه ترکیب بازی رفت بود اینجوری ایرانی تحقیر نمیشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه خرفت اگه بازیکناش بودن که هیچوقت با این ترکیب نمیرفت

    • بدون نام

      واقعا هیچ حرفی نمیشه زد خدا کنه دو تیم دیگه مون فردا آبروریزی نکنن

    • بدون نام

      بابا این 6 تا یه اتفاق بود!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاق مال یه گله ۶تا یعنی اشتباه و پافشاری بر اشتباهات یعنی ضعف و ناتوانی

    • لونگ قوز آسیا

      عیب نداره تیم جوون همینه شکست نمیخوره بخوره نمیشه جمع کرد فدای سر کچل داش علی طرف سه ساله تیم دست شه تازه پا به پای ما میاد

    • بدون نام

      خوشم میاد لونگیا از استرس صعود ما تا مرز سکته رفتن نترسید تیم مارو قلع و قم کردن لنگ چهار تا بازیکن اصلیش نباشه از اینم بدتر میبازه به قران

    • kia solaimani

      شموشکم بود شش تا نمیخورداااا ،این چ وضعشه هیچکس نمیدونه ، بابا ول کنین برین فوتبال اروپا رو ببینین لذتشو ببرین اینجوریم اعصابتون خراب نمیشه

    • بدون نام

      العینی هاخیلی نامردن.ششمون رفت زیرسوال.ای بمیری توعبدالرحمن

    • وحید ایرانی بعد پرسپولیس بعد استقلال

      استقلال خیلی وقته با آمدن منصوریان پسرفت کرده . استقلال سابقه نداشته انقدر بد بازی کنه سیستم دفاعی بی برنامه زیر توپ زدن شد بازی !تاکتیک هم که بزن زیر توپ شاید رسید به کاوه شاید اون گل زد

    • راحله

      جناب بی نام ۱:۱۶
      بازی دوستانه نبود که میگین فدای سرمون من به عنوان یه پرسپولیسی ازین نتیجه خجالت کشیدم شما چطوری انقدر راحت میگین فدای سرمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما دارین از خوشحالی خفه میشین دروغ نگو لطفا

    • بدون نام

      چطوری تو 6تا خوردی

    • سادی

      عاقبت هم گروهی با تیم های درجه سه و چهار اسیا میشه همین

    • من تاجی ام تا چشت دراد

      باسلام
      3 تا از هافبک های اصلیمون نبودن(ابراهیمی ، اسماعیلی ، نورافکن) فرشید باقری هم که وسط نیم اول مصدوم شد ، شدن 4 تا غایب بزرگ که همشون هم هافبک بودن و استقلال مجبور شد از مدافع وسط بجای هافبک های اصلیش استفاده بکنه و به همین دلیل این نتیجه افتظاح به دست اومد
      شما تو دربی فقط کامیابی نیا نبود تو یه نیمه 3 تا خوردید بعد میآید ما رو مسخره میکنید؟
      تو رو خدا یکم رنگی صحبت کردن رو بزارید کنار وطن فروش ها شما بجای این که از استقلال دفاع کنید تا اعراب دهنشون بسته بشه پشت به پشت اون ها استقلال ایران رو میکوبید
      اون از پرچم ویتنام این از حمایت کردن تون از تیم های عربی
      وطن فروش های لنگی

    • بدون نام

      کاربر دخی تاجی شما ک ادعای ادب و شخصیت داری تو همبن کامنت خودتم ک پر از بی ادبی بود، لطفا اول خودتو ببین

    • بدون نام

      اتوبوس استقلال پنچر شد

    • بدون نام

      همه آفتابه آبیا بالا

    • بدون نام

      بابا تو دربی لونگیا یه کامیابی نیارد نداشتن سه تا از ما خوردن ما که نه نور افکن نه ابراهیمی نه اسماعیلی نه فرشید باقری نه زکی پور رو نداشتیم اونم تیم قلع و قم شده نیم فصل دوم جلو نایب قهرمان اسیا فدای سر کچل داش علی سال اول زیادم نتیجه گرفت عشق فقط تیم اول ایران تاج کبیر

    • حاجی

      ما بخاطر عربا خوشحالی نمیکنیم در اصل اصلا خوش حالی نمیکنیم من پرسپولیسیم و دلم میخواست استقلال بزنه و ببره ولی نشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اکثر ایرانی ها همینقدر با مرام و با معرفتند اما متاسفانه همشون اینجوری نیستند

      • بدون نام

        تو راست میگی

    • شناس

      تیم دوم استقلال در مقابل تیمی بازی کرد که چندصد میلیارد هزینه کرده بود با بازیکنان حرفه ایش
      بنابراین نباید خیلی از انها انتظار داشت البته من منکر بازی بد استقلال نمیشم ولی
      این همان تیمی بود که از رده پانزدهم جدول لیگ تا رده دوم بالا اومد باید نیمه پر لیوان رو هم دید.
      از همه بچه متشکریم
      به امید موفقیت پرسپولیس و استقلال خوزستان ما بخیل نیستیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول به شما
        تیمی که اول فصل میدونه بازی آسیایی داره باید خیلی بهتر یارگیری کنه مدیریت کنه کادر قویتر بزاره و بهتر تمرین کنه نه اینکه چون اونا پولدارترن ما باید ببازیم. اگه اینجوری بود که عربستان باید قهرمان تمام ادوارجام جهانی میشد

    • محمد

      منم استقلالیم .ولی خاکتوسرتون واقعا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بیجا میکنی می گی استقلالیم .لنگی

    • سادی

      عاقبت همگروهی با تیم های درجه سه و چهار اسیا میشه این

    • بدون نام

      منصوریان حیا کن رهاکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داش علی ! واللا اگه چند سال بری اروپا دوره های به روز ببینی و دستیاری کنی تو باشگاه های اروپایی ضرر نمیکنی

    • بدون نام

      شش تا گل چند تا هم تیر
      اونم با هفت دفاع
      چیه این فوتبال اصن؟
      تموم تن من داره میلرزه

    • بدون نام

      استقلال تو قوطی توسط عمر جون

    • بدون نام

      الکی نیست که میگن عمر

    • بدون نام

      666 سه تا 6 داره . خخخخخ

    • بدون نام

      عمر به تنهایی کل استقلالو داغون کرد

    • بدون نام

      خداحافظ منصوریان

    • بدون نام

      چه میکنه این عموری

    • بدون نام

      ششتقلال ههههه

    • پرسپولیسی

      6 تایی ها

    • بدون نام

      بزارید تابه رضایی بدردتون بخوره

    • محمد

      خاکتوسر منصوریان

    • بدون نام

      چه میکنن این عرب ها

    • یاسین یا

      از سال 96 به 52 فرمانده شش تایی ها دوباره برگشتند

    • بدون نام

      رحمتی پیرمرد. همسن پدر بازیکن های استقلالی. ول کن استقلال رو

    • بدون نام

      این 6تا گل نتیجه ی بازی های غیر اخلاقی تیم های ایرانی تو تهران بود ههههههههه

    • بدون نام

      اصلا این العین بود یا بارسلونا

    • بدون نام

      منصوریان تسلیت تسلیت...........

    • بدون نام

      خود عمر به تنهایی برا استششلال کافی بود

    • بدون نام

      نتیجه ی بازی های غیر ورزشی و ناجوان مردانه تو ایران همینه شیشتا خوردن

    • بدون نام

      یک دختر کوچولو دارم استقلالیه من پرسپولیسیم همیشه با هم کل کل استقلال پرپولیس داریم آخه من چی بگم بهتون استقلالیها البته من بروی دخترم نیاوردم ولی از پایان بازی تا الان یکسره داره گریه میکنه احتمالا فردا پرپولیسی میشه چون دیگه طاقت دیدن همچین باختایی رو نداره

    • ترانه

      ایول..... اون موقع که با مظلومی بینوا اون برخوردو کردین باید میدونستید که خدا به وقتش حالگیری میکنه

    • بدون نام

      6

    • بدون نام

      هیس شش تایی ها فریاد نمیزنند.

    • ح س ن

      سلام بیاید باهم در قم باختن استقلال شریک باشیم بهرحال تیم ایرانه این باختها برای همه است من پرسپولیس ام ولی دوست نداشتم استقلال این جوری ببازه همش مقصر منصوریان است چون هیچی حالیش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو باز بیشتر حالیت نیست

    • ati taji

      اولا که هم لنگ و هم کیسه نماده پرسپولیسه ثانیا فکر کردین خودتون بارسلونایین شما حتی عرضه پنالتی زدنم ندارین حالا هم باختیم که باختیم به فضولش ارتباطی نداره
      در ضمن اون اقایی که توهین کرده باید خدمتتون عرض کنم ادب شما نشانه شخصیت شماست

    • بدون نام

      خوش اومدی خوب اومدی ولی دیر اومدی چون قبل ازتو پرسپولیس شیش تاییش کرده بود

    • بدون نام

      ✋☝

    • sam

      آخه بي غيرتها. مربيتون كه كارى نكرد.حداقل بعد از گل چهارم يا حتى گل پنجم خشن بازى ميكرديد كه بازيكن حريف جرئت نكنه بياد براى زدن گل هاى بيشتر.مسى هم اگه باشى با خودت ميگى ما كه بازى رو برديم زياد زور نزنم كه يه موقع مصدوم بشم. ميدونم ضد فوتباله ولى بهتر از اينه كه آبروريزى بشه.

    • بدون نام

      پولشو بی غیرت ها میگیرند غصشو ما،.. واقعا بایدخالت بکشید آبروی ایران رو بردید. منصوریان فکر کرده چندماه دستیار کیروش بوده کسی رو به حساب نمياره هنوز باید بزرگ بشی.. فقط سوت زدن رو بلد ی..

    • رضا

      اینکه استقلال بد بازی کرد حرفی نیست. البته انصافا اگر ه
      مین بازیکنان نصفه و نیمه خودش را داشت نتیجه طور دیگر می شد. اما دوستان پرسپولیسی مگر باخت ۵ تایی به الغرافه قطر یادشان رفته است، خلاصه هر تیم روز بد هم دارد.

    • ati taji

      هه اولا هم لنگ و هم کیسه نماد پرسپولیسه دوما شما یه جوری حرف میزنین انگار تیم خودتون بارسلوناست واقعا براتون متاسفام مثل اینکه یادتون شما حتی عرضه پنالتی زدن هم ندارین
      اما ما مثل شما نیستیم از باخت یک تیم خوشحال نمیشیم من به شخصه در آسیا برای پرسپولیس دعا میکردم که ببره ولی با این کاراتون نمیدونم دیگه چی باید بگم

    • فرهاد

      منصوریان هیچوقت در حد و اندازه استقلال نبوده و نیست...با یه برد شانسی تو دربی همه اشتباهاتش فراموش شد...متاسفم که غرور ملی مون پایمال شد..باخت بد و شرم آوری بود

    • هادی

      من به شخصه از اون تصویر بسته پش دروازه استقلال که چند تماشاگر عرب داشتن بهمون میخندیدن زجر کشیدم.هیچ فرقی هم نداره که چه تیمی باخته مهم اینکه غرور ایرانی بودنم رفته زیر سوال.من وپرسپولیسیم ولی هر کس از این باخت خوشحال باشه اصلا غرور ملی نداره.هر چی باشه استقلال تیم وطنمه،درسته ما تو کشور با هم کوری داریم ولی غرور ملی یه چیز کاملا جدای هست که نباید از اون غافل شد

    • سحر

      اقای منصوریان حیثیت برای استقلال و فوتبال ایران نذاشتی منظورت از این سیستم و ترکیب چی بود؟

    • بدون نام

      لنگیا هم ۵ تا از قطری ها خوردن امروزم معلوم نیس چندتا میخو رن
      حالا خودشونو استقلالی جا میزن میگن منصوریان برو .!
      چون از دربی میترسن فدای سر داش علی منصور برزیل هم ۷ تا از آلمان خورد .

    • مجید

      دست خوش برای برنامه قشنگتون

    • بدون نام

      ایول به منصوریان و ماشاالله به استقلال کور باد چشمی که نتونه این همه افتخار رو ببینه عالی بود بچه ها مرسی از همتون واقعا ارزش بیدارموندن رو داشت

    • بدون نام

      کیسه خونی مالین شد ، کیسه سوراخ شدی دیگه طرفداری نداری

    • ایرانی

      ننگ به استقلال
      آبروی ایران رو بردند
      منصوریان و اعضای تیم استقلال باید محاکمه شوند

    • محمد

      خیلی حیف شد.نماد 6 تایی شریک پیدا کرد

    • بدون نام

      الان فاز بعضیا که استقلال و پرسپولیس میکنن چیییییه؟

    • بدون نام

      6 روز عزای عمومی

    • بدون نام

      1+2+3=6 خخخخخ

    • بدون نام

      یعنی اون عرب ها پشت دروازه داشتن می خندیدن به رحمتی بد جوری داشت آزارم میداد.
      ولی من پرسپولیسی ام.

    • بدون نام

      شما ای که میگین. پولا حقشون. نیست. استقلالی ها مگه مثله. پرسپولیسی ها پولکی. ان. بازی. برده. باخت. داره فدای. سرشون. درسته بد. بود. ولی. به خوده استقلالی ها ربط داره ن. به. لنگی ها. لنگی. ها. چند ساله. از. رده شیشم. به بالا نیومدن. بالا. خیییییلی بی غیرت بودن؟ الان دوسال جون گرفتین واسه سرورتون شاخ نسین

    • بدون نام

      نترکین.

    • مردم

      بابا حداقل اينقد خطا ميكرديد تا اخراجي هاتون زياد بشن نتيجه بازي 3 بر صفر تموم ميشد

    • بدون نام

      آقای منصوریان دفاع اتوبوسی همه جا جواب نمیده .

    • بدون نام

      آقای منصوریان دفاع اتوبوسی همه جا جواب نمیده .

    • پرسپولیس عشق

      استقلال یه تیم ضد فوتباله،کثیف ترین تیم ایرانی،فقط دفاع بلده اونم خیلی حال به هم زن،داربی هم تبانی بود، اینجا معلوم شد هیچ پخی نیست،

    • استقلالی

      الان اگر استقلال برده بود همه بهبه و چهچه هشون بود اما الان که باخته همه به جایی که بگن خسته نباشید فحش میدن . آقا یا خانومی که در میاری میگی تف تو صورت رحمتی هر کس ادب خانوادگی خودشو نشون میده پرسپولیسی ها هم فقط منتظر یه فرصتن تا تیکه بندازن امشب خودتون هم میبینیم.

    • کاوشگر فضایی

      اخه لنگی ، العین هم تیم بود که شش تا ازش خوردین ...
      یه پرسپولیسی ...

    • طوفان سرخ

      مشکل رو از ریشه ببینید وقتی که با پول یه عده بازیکن استعداد یابی میشن بعد از چند سال اخرش نتیجش این میشه.هرچی بچه پولداره سوسوله شده فوتبالیست.منتظر باخت های بدتر از این در تمام رده های سنی باشید.

    • بدون نام

      یادتون باشه 5تا توآسیا خوردید حداقلش اینکه ما توآسیا قهرمان شدیم ولی لنگ چی؟؟؟؟؟ حالا انقدر کری نخونن از بردن عربا خودتون امشب باید با عربا بازی کنید

    • مجتبی

      علی منصوریان یک فصل زحمت کشید تیم اسقلال رو به بهترین کیفیت بازی رسوند درست واسه یه بازی خرابش کنیم....اما اطرافیانش مثل علی چینی آدم های خوبی نیستند...آقای چینی ورزشگاه آزادی یادت بیاد حرکت زشتت به سمت تماشاچیان تیم مقابل حالا بسووووز.

    • fatima

      باختن،درست
      ولی بی ادبی زیاد از حد زشته
      من استقلالی ام
      ودلم میخاد تو آسیا همه تیم های ایرانی برن بالا
      امامن میدونم
      استقلال اولین قربانی بود
      دوتا تیم دیگه هم نمیرن بالا،حالا استقلال کم شانس بود ویه هوی چهار تا هافبکش را از دست داد و بازیکن مناسبی نداشت واین به سرش اومد
      بقیه مثل پرسپولیس واستقلال خوزستان کم تر گل می خورن
      ولی حیف که همشون حذف میشن!!!

    • بدون نام

      ابرومون تو اسيا رفت خدا وكيلي

    • بدون نام

      خیلی عالی

    • زابل

      کیسه ی 6تایی نمیخواییم

    • مهدي

      دوباره لنگي ها از سوراخاشون اومدن بيرون نظر بدن
      بابا استقلال هم ميخواست شمارو اينجوري از سوراخاتون بكشه بيرون ببينه چن تاييد
      آخه لنگي آسيا نديده بازياي افتضاح پارسال پيرارسال خودتون يادتون رفت خب بازيه ديگه تيم اشتباه ميكنه تاوانش هم ميده
      راستي شما اگه اگه اگه امشب صعود كنين مهمترين افتخار آسياييتونو كسب ميكنيد چون رفتن جز هشت تيم آسيا براي شما تا حالا اتفاق نيفتاده پس خوشحال باشين

    • بدون نام

      چرا اتفاقا دیدم چجوری زدنتون ششتقلال
      یه عالمه هم کیف کردم

    • نظری دارابی سپیدان

      استقلال که سال 52 مقابل پرسپولیس 6 گل دریافت کرد، پس از 44 سال دوباره این تعداد گل را دریافت کرد.وای آبروی ایرانیان برده شدآنوقت هی کیسه هامیگن مدرک وفیلم حالادیدید این هم مدرک وفیلم.حالااشکال نداردمیگن به عربی 6تایی ها یعنی چه ....

    • بدون نام

      چقدر حال کردم
      چرا فکر می کنید از عربها برترید
      ایرانیها به چی خودشون مینازند

    • علیرضا

      به نام خدا

      سلام دوستان من علیرضا حبیب زاده هستم :
      دو نکته دارم که باید به شما ها بگم 1-اولین نکتم رو به استقلالی ها بگم که با اینکه استقلالی هستم و دیشب بسیار ناراحت شدم ولی شما یک لحظه به اول فصل استقلال نگاه کنید ببینید چشکلی تیم خراب بود ولی الان تیم خوشو ساخته شما به جوانان استقلال نگاه کنید به خدا گناه دارن باید تجربه کسب کنن شما اگه به حرف گزارشگر گوش میدادین می فهمیدین العین 8 بار نایب قهرمان اسیا و 10 بار هم قهرمان اسیا شده پس فکر این چیزا رو نکنین ایشالله فصل بعد
      2-این نکته رو باید به بعضی کاربرا بگم که پرسپولیسی هستن به خدا قسم تا حالا در هیچ فضای مجازی به تیم پرسپولیس ناسزا نگفتم ولی الان باید بگم شما هوادارایی که به استقلال دشنام میدین و باخت استقلال خوشحال. شما از همه خائن ترین خاک بر سر بعضی از شماها واقعا استقلال نبود که ابروی ایران رو برد این شمایین که با این رفتارها ابروی ایران رو میبرید واقعا متاسفم دیگه ارزش صحبت کردن ندارین

      پاسخ ها

      • امیر.2

        العین کجا 10 بار قهرمان اسیا شده
        کاش اطلاعات فوتبالی داشتی

    • اف سی اس اس

      چرا 6 تا خوردن و 7 یا 8 تا نخوردن.؟ چرا این 6 لعنتی دوباره تکرار شد؟ جواب این همه طرفدار را که از دیشب نخوابیدن کی میده

    • بدون نام

      بابا این ششتقلال در حد تیم های عربی نیست

    • بدون نام

      عمر هههههه

    • بدون نام

      جونم عمر

    • بدون نام

      صعود تیم العین را تبریک میگیم یکبازی جوانمردانه بدون سنگ انداختن و رفتارهای غیر ورزشی مثل ایرانی ها

    • zeinab

      واقعا ناراحت کننده بود.ولی اشتباه بزرگ رو منصوریانی انجام داد که بعد از گل سوم و روند بازی باز بچه ها رو تشویق کرد که گل بزنن.حرصم میگیره که حتی دقیقه ۹۰ هم ۵ تا استقلالی توی زمین العین بودن....دفاع رو ول کردن به امان خدا

    • zeinab

      دوستان یه کم منطقی باشید.اسم این تیم العین بود ولی تمام بازیکن هاشون رو از توی بهترین تیم های اروپایی و آسیایی جمع کرده بودن.درحقیقت استقلال و پرسپولیس دارن باتیم های هفتاد ملیتی بازی میکنن‌.دریغ از یه بازیکن اماراتی
      نامردیه بخدا

    • بدون نام

      چرا بازی رو دیدم
      منظورم 1گل بعد از گل اول بود

    • منصوریان استعفا

      Mohammad:
      6گل هدیه آسیای مدرن به فوتبال "لیدر مدار"!
      فوتبال ایران سال‌هاست مریض و سم زده شده.فوتبالی که بنا شده تا بنگاه داران و دلالان خودرو در آن تاخت و تاز کنند و روش دست نخورده و بکری برای پر کردن حساب‌های بانکی خود داشته باشند. فوتبال یک ورزش است اما در ایران یک روش پس انداز یا بهتر بگوییم پولشویی است! و حالا نتیجه آن‌را می‌بینیم: با تجربه ترین و پر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا 6گل از تیم العین دریافت می‌کند و به مدد امدادهای غیبی که همواره در اطراف مهدی رحمتی وجود دارند 6گل هم نمیخورد!
      اما چرا ما به اینجا رسیدیم؟ آیا تاکتیک‌های منصوریان را کنکاش می‌کنید؟ یا نفرات را آنالیز می‌کنید؟ باید بگویم هرنوع تحلیل فنی در این مورد بی فایده است. در جایی باید فنی فکر کنید که به آن فن اهمیت داده شود. در ایران تنها چیزی که حداقل در فوتبال مطرح نیست فن فوتبال یا همان کیفیت بازی است.
      به منصوریان توجه کنید. یک مربی که فوق‌العاده محبوب سکوهاست. کمی عب تر برویم. امیرقلعه‌نویی بهترین مربی داخلی است. هنوز هم جایگاه9 ورزشگاه آزادی در اختیار دوستداران امیرخان است! مشخص نیست چرا باشگاه استقلال بیش از بقیه باشگاه‌های ایرانی تا این حد به سکوهای خودش وابسته است اما مهم تر از آن اینست که تقریبا هر مربی که بخواهد در فوتبال ایران موفق باشد باید هوای لیدرها را داشته باشد. مشکلات علی دایی در پرسپولیس یا عبداله ویسی در سپاهان نشان می‌دهد، لیدر بودن در فوتبال ایران شغل مهمی است چرا که حتی دستورات تاکتیکی هم از روی سکوها صادر می‌شوند.
      درواقع فوتبال ایران به گونه‌ای است که شما برای مربی شدن نیاز به تحصیل و فراگرفتن علم و دانش ندارید. کافی است پول داشته باشید و مشقوقین باشگاه را شارژ کنید! آن‌گاه آنقدر روی سکوها نام شما فریاد زده می‌شود که بالاخره نیمکت را به شما می‌دهند! پس از آن می‌توانید در کلاس‌های نمایشی فدراسیون فوتبال شرکت کنید و مدرک بگیرید و آسیایی شوید!
      روزی از مدیرعامل استقلال درمورد لیدرهای باشگاه و جنجال آفرینی‌هایشان در هر زمانی سوال شد اما خبرنگار باسابقه و شناخته شده‌ای اجازه پاسخ گویی به مدیرعامل باشگاه را نداد و با سوالی انحرافی او را درواقع نجات داد تا دست‌های پشت پرده همچنان پشت پرده بمانند! این نشان می‌دهد بحث لیدرها منحصر به سکوها نیست و آن‌ها نه تنها در رسانه ها و بلکه حتی در خود فدراسیون و شاید در وزارت ورزش هم نفوذ و نفوذی داشته باشند تا امور مافیایی و فاسد به راحتی پیش بروند!
      "بی قانونی محض" در جامعه ما باعث شده تا راهی به جز همکاری با لیدرها برای هیچ مربی در فوتبال ایران وجودنداشته باشد. مشخصا تا زمانی که به جای آنالیزورها و دستیاران و مشاورهای با دانش، افراد بیکار و بی هنری که که درآمدشان از فحاشی و گردن کلفتی است در کنار تیم‌ها باشند، نه تنها فوتبال ما پیشرفت نخواهد کرد بلکه به ازای هرسالی که می‌گذرد، 6گل از کشورهای حاشیه نشین مانند همین امارات عقب می‌افتیم!
      این 6گل چیز عجیبی نیست و اتفاقا باید از این نتیجه خوشحال بود چرا که تفاوت فوتبال ما با فوتبال مدرن( نه در دنیا بلکه در همین قاره آسیا) بیشتر از این صحبت‌هاست. در فوتبال مدرن پول‌ها خرج امکانات و تجهیزات می‌شوند اما در ایران پول‌ها خرج یار دوازدهم یا همان لیدرها می‌شوند! فوتبال ما اگرچه به ظاهر اول آسیاست اما هر انسان فوتبال فهمی می‌فهمد که این اولی مانند عصای سلیمان است که از تو خورده شده و یک باد باعث پودر شدن آن می‌شود! یاخت 6گله استقلال مقابل العین را نباید یک تلنگر دانست. تلنگر زمانی معنا دارد که شما هوشیار باشید و به خطاهایتان توجه کنید. به جرات می‌توان گفت نتیجه 6-1 برقراری عدالت در مستطیل سبز بود. سهم ما در فوتبال قاره همین یک گل است و این هم به خاطر استعداد ذاتی فوتبالیست‌های ماست نه به خاطر استاندارد بودن و خوب بودن سیستم فوتبال کشور.
      فوتبال ما حرفه‌ای شد اما چیزی جز تولید لیدر یا تشویق کننده نداشت. در واقع ما در پرورش گردن کلفت و زورگیر فوتبالی حرفه‌ای بودیم و پیشرفت کردیم، به همین خاطر است که مربیان ما بیشتر به نمایش و حاشیه سازی می‌پردازند تا تحقیق و مطالعه برای رفع عیب‌ها.

    • بدون نام

      :))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • بدون نام

      بنده خدا کار خودشو بلد نیست وارد زمینه های دیگه هم میشه خخخ

    • حامد گلا

      استقلالی کیسه؛ بهت تسلیت میگم غمه آخرت باشه
      گریه نکن الان گفتم عمو برات بستنی بخره


      عمر عبد الرحمن خیلی بدی بد بد بر

    • حسین افق

      اتفاقی که شده نمیشه کاریش کرد

    • بدون نام

      کاری که شده هوا خیلی گرم بود بچه ها هم روزه بودند رحمتی گفته این پنجشنبه تمام استقلالی جمع بشن سر قبر پور حیدری و حجازی چون ما زود آنها را فراموش کردیم هر استقلالی هم یک بسته شمع بیاره میخواهیم دعا کنیم طلب بخشش کنیم

    • احسان 666666

      الان به یه کیسه کش بگی از کی 6تا خوردی ؟؟؟

      میگه :جدید یا قدیم ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بانوی سرخ

        خخخخ.دمت جییییز

    • مهدی

      لطفا انشا ننویسین

    • مهدی

      5تا7تا آخه چرا 6تا ببینید خودتونن ازعدد6 خوشتون میاد میخاین مارو یاد52بندازین؟

    • پرسپولیس

      دوستان عزیز‌ استقلالی بخدا اگه منصوریان رو نندازید بیرون سال دیگه هم همین وضعتونه دو سال پیش یادتونه درخشان چه بلایی سر پرسپولیس آورد اما الان نوع بازی استقلال و پرسپولیس رو با هم مقایسه کنید

    • کیسه سوزززززززززززز

      آسیا تخصصشونه در جریانید که. خخخخخخخخ.. پرسپولیس جز 8 تیم نبوده؟! اطلاعاتتو به روز کن برادر.اره ما تجربه اسیا نداریم چون بازیکنای ما تو بایرن مونیخ و تیمای مطرح اروپا بازی کردین.حد شما اسیا که نه بلکه همون دسته 3 و لیگ محلاته. خوش به حال شما که تجربه 6 تایی شدن تو اسیا رو دارید.دو تا ستاره پوشالی مال مسابقات 4 جانبه امجدیه دارید اسمشو گذاشتین قهرمانی آسیا.عیار واقعید همینه که دیشب دیدم.دسته 3 ای های عزیز.ادمین بچاپ نچاپی واگذارت به داعش

    • بدون نام

      ۶کیسه ۶تایی میشه چند؟شییییششششتاییییها

    • مملی

      میگن داعش مسئولیت باخت استقلال رو گردن گرفته...
      درسته؟؟؟
      خخخخخخخ

    • حمیدرضا

      مدیریت در ایران ضعیفه تیم ملی رو ببینین با مدیریت کیروش و بعضی تیم های لیگ رو، اصلا کاری به فوتبال ندارم کشور ما از لحاظ اقتصادی باید تو کل کره خاکی زمین با این منابع بهترین و ثروتمندترین و تاثیر گذارترین کشور دنیا باشه ،باید طرح تحول مدیریتی در ایران انجام بشه هر کس تو هر سمتی خواست مدیر بشه باید هفت خوان که هیچ ۱۰۰ خوان رستم را طی کنه و بیشتر از ۳۵ سال هم سن نداشته باشه

    • بانوی سرخ

      خخخخ.تیترت توو حلقم.کیسه کش دیه واس ما کری نخونی هااااا.شیشتقلاااااال.

    • ارتش سرخ

      الکیسه السوراخ سوراخ ...روزنامه روز امارات زده ....آبرو برا فوتبالمون نداشتن ...6666666666 تای....

    • بدون نام

      حق منصوری بود ازخودراضی کیف کردم

    • بدون نام

      حق منصوری بود ازخودراضی کیف کردم

    • لونگ قوز آسیا

      اخه لونگیا به شما چه باخته که باخته تو این جاها کری خوندن کار ادمای ضعیفه داش علی تو دربی تو زمین شمارو له کرده هر چقدرم کری بخوانید یه نیمه دربی هم نمیشه پس ساکت از قهرمان آسیا باختیم اونم فدای سر داش علی سه سوراخ کن

    • بدون نام

      درسته استقلال یک گل زد اما یک گل حلال بود و شش گل غیر ارزشی و غیر حلال خورد . استقلال قرار است تیم قهرمان در سایه باشد.

    • ارش

      خوب شد ............ ضایع شدن، ۶۶۶۶ تایی.

    • سعید

      آقای منصوریان ،نتیجه ترسو بازی کردن همینه،امید نورافکن رو وقتی امید ابراهیمی رو نداشتیم چرا دادی به تیم جوانان؟!
      به خدا با این بازی کردنتون خیانت کردید

    • موسوی

      به نام خدا
      تبریک به تیم فوتبال العین از کشور امارات متحده عربی
      واقعا بازی تیم العین عالی و سطح بالایی بود که نتیجه باید ۱۲ بر صفر بنظرم به سود تیم العین میشد.
      عمر عبدالرحمن هم بسیار عالی کار میکنه
      استقلال تهران هم خدا را شکر کند فقط ۶ گل دریافت کرد

    • بدون نام

      اگه 90 تا میخورد اینجوری کیف نمیداد.

    • بدون نام

      تو باشگاه بزرگ استقلال جایی برای مهدی رحمتی نباید باشه

    • بدون نام

      بخدا اگه شصت کل هم میخورد باز هم نباید با پرسپولیس مقایسش کرد

    • 4تایی ها

      حق ما نبوداخه چرااااااا
      من که از منصوریان راضی نیستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج