جاباما
۵۴۱۹۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

پوشش خود را تابستانی کنید

همه چیزهایی که باید در مورد مد و لباس اواخر بهار و تابستان امسال بدانید برای‌تان فراهم شده است.

پوشش خود را تابستانی کنید

مجله سیب سبز: خرداد که می‌شود بوتیک‌ها شروع می‌کنند به عوض کردن ویترین‌های‌شان. یکی، یکی لباس‌های بهاره می‌روند و یکی، یکی لباس‌های تابستانه می‌آیند. هر سال هم ماجرای این لباس‌ها با سال قبل فرق می‌کند. دنیا تنوع را دوست دارد برای همین است که متنوع بودن برای بوتیک‌ها خیلی مهم است. متنوع بودن برای شما هم مهم است. حالا که فصل نزدیک به عوض شدن است بد نیست کمد شما هم شاهد عوض شدن لباس‌هایش باشد؛ آن هم لباس‌هایی طبق سلیقه‌های بازار جهانی مد و لباس. همه چیزهایی که باید در مورد مد و لباس اواخر بهار و تابستان امسال بدانید برای‌تان فراهم شده است.

پوشش خود را تابستانی کنید

متالیک همیشه بد نیست!

وقتی صحبت از رنگ‌های متالیک و براق می‌شود اخم خیلی‌ها توی هم می‌رود! اما امسال لطفا به این براق‌ها روی خوش نشان دهید چون در حال تسخیر بازار هستند. حتی برندی مثل دیور که به سخت‌گیری معروف است، لباس‌های متالیک را در گروه طراحی‌های خودش قرار داده و جالب است بدانید نتیجه خیلی هم عالی شده است.

رنگ‌های امسال را جلوی چشم‌تان بیاورید: سبز، صورتی، بنفش! حالا کمی حال و هوای متالیک به آنها بدهید. نتیجه شما را روی پاشنه مد قرار خواهد داد! می‌توانید روی یک لباس ساده از تکه‌دوزی متالیک کمک بگیرید. این هم راهی است برای آنها که هنوز اخم‌های‌شان باز نشده است!


پوشش خود را تابستانی کنید

بازگشت کیمونو

چند سالی است که طراحان علاقه خاصی به فرهنگ شرقی نشان می‌دهند. امسال هم سراغ ژاپن و کیمونوهایش رفته‌اند. بعضی‌های‌شان این لباس‌های ژاپنی را تمام و کمال طراحی کرده‌اند و بعضی‌های‌شان از این مدل‌ها الهام گرفته‌اند. اصلا تعجب نکنید اگر برای خرید به مغازه‌ای رفتید که کیمونو می‌فروخت یا لباسی با آستین‌های گشاد مدل کیمونو! حتی این مسئله می‌تواند در مانتوهای امسال هم بازتاب پیدا کند. دنیا امسال می‌تواند رنگ و بوی ژاپنی بگیرد!


پوشش خود را تابستانی کنید

پهن‌ها مد هستند

طراحان مد امسال دو گزینه پيش روی‌تان می‌گذارند، اول یک پیراهن با راه‌راه‌های درشت و پهن و دیگری یک پیراهن با راه‌راه‌های نازک. کدام را انتخاب می‌کنید؟ اگر انتخاب شما گزینه دوم است صدای آژیر خطر را خواهید شنید. چون امسال سال راه‌راه‌های پهن است. قبول کنید که گزینه اول در واقعیت خیلی زیباتر از دومی است. راه‌راه‌های افقی، راه‌راه‌های عمودی و طرح‌هایی از ترکیب این دو بوتیک‌ها را اشغال خواهند کرد. یادتان باشد برای لاغرتر شدن راه‌راه‌های عمودی کاربردی‌تر هستند و اگر اندام متناسبی دارید از مدل‌های افقی کمک بگیرید. از ترکیب راه‌راه سفید و آبی هم لذت ببرید که یادآور ملوانی در دریا و وزیدن نسیم خنک روی پوست‌تان خواهد شد!


پوشش خود را تابستانی کنید

سفید و سیاه و نه خاکستری!

بدون شک وجه مشترک اکثر برندهای امسال در طراحی‌های‌شان نشاندن رنگ سیاه و سفید کنار هم است. خلاقیت‌شان جایی به اوج رسیده که از به کار بردن این رنگ‌ها در یک لباس خودداری کرده‌اند. برای مثال یک بلوز سفید را کنار یک دامن مشکی پیشنهاد داده‌اند. بین مدل‌ها طرح‌هایی هم دیده می‌شود که برای نمونه سراسر مشکی هستند اما یک خط مورب سفید این هماهنگی را به هم زده است و به زیباتر شدن لباس کمک کرده است.

بین لبـاس‌های مانگـوی دوست‌داشتنی هم می‌توان طرح‌های راه‌راه و درعین حال سیاه و سفید را پیدا کرد که کاملا برای تابستان امسال مناسب هستند.


پوشش خود را تابستانی کنید

گل هایی برجسته بر باغ لباس‌ها

درست مثل یک حکاکی یا نقش برجسته که بر نگین یک انگشتر زیبا بنشیند، امسال شاهد نشستن گل‌های برجسته روی لباس‌ها خواهیم بود. البته این به آن معنی نیست که قرار است شاهد گل‌هایی بسیار درشت و بدقواره روی شانه لباس باشیم. بلکه گل‌هایی که اغلب طراحان روی لباس‌ها نشانده‌اند بسیار زیبا، ساده و به اندازه هستند. حتی در مواردی دیده شده که روی قسمت جلوی یک لباس چندین گل دوخته شده است. با این اوصاف مراقب باشید که از انتخاب‌های شلوغ به همراه این مدل‌ها خودداری کنید.


پوشش خود را تابستانی کنید

تکه‌دوزی‌های زیبا

اگر به چیزهایی که تا الان تحت عنوان ضروریات کمدتان در تابستان امسال معرفی شده دقت کرده باشید، متوجه یک نکته جالب خواهید شد؛ طراحان علاقه زیادی دارند تا با طرحي گرافیکی، خطي مورب و در این مورد، یک یا چندین تکه دوزی زیبا سادگی و نظم لباس‌ها را به هم بزنند و آنها را متفاوت‌تر از همیشه نشان دهند! درست مثل کسانی که قرار است این لباس‌ها را به تن کنند.

بله! تکه دوزی‌ها هم برگشته‌اند. تکه‌دوزی‌هایی زیبا که می‌توانند شکل و شمایل یک لباس ساده قدیمی را به روز کنند، کاری که خودتان هم در منزل می‌توانید انجام دهید. در ضمن مانتوهای چهل‌تکه در بازار رویت شده‌اند، می‌توانید با انتخاب این مانتوها هم به روز شوید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فیونا

      تن آدمی شریف است ب جان آدمیت ن همین لباس زیباست نشان آدمیت

    • احسان پ

      لباس اخر را باید بدهیم به حمید لکستانی بپوشد خیلی خنده دار می شود

      پاسخ ها

      • فیونا

        احسان جان کاش این حمید لکستانی میدیدیم تا ما هم بتونیم نظر بدیم

    • 000

      تاناکوراست؟

    • کاملیا

      باید طراح مد میشدین با این همه ذوق و سلیقه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج