۷۰۶۴
۵۰۹۴
۵۰۹۴
پ

پیشنهاد هایی برای یک تابستان شاد

خانه تابستانی

شما مي‌توانيد با انجام اقداماتي ساده، زمينه را براي دور ماندن از رخوت و تنبلي در اين فصل و داشتن روزهايي پر هيجان و شاد مهيا سازيد. در اين مطلب براي شما پيشنهادهايي داريم كه شما را در اين زمينه كمك خواهند كرد.

خانه تابستانی

خانه تابستانی

زمان آن رسيده كه خود و خانه‌تان را براي استقبالي گرم از فصل زيباي تابستان آماده كنيد. شما مي‌توانيد با انجام اقداماتي ساده، زمينه را براي دور ماندن از رخوت و تنبلي در اين ماه و داشتن روزهايي پر هيجان و شاد مهيا سازيد. در اين مطلب براي شما پيشنهادهايي داريم كه شما را در اين زمينه كمك خواهند كرد:


خداحافظي با بهار

اقدامات ساده براي به‌روز رساني دكوراسيون و تطبيق آن با فصل جديد تا حد زيادي موثر است. براي مثال، استفاده از رنگ‌هاي روشن‌ و حذف هر آنچه گرما و حرارت را ایجاد مي‌كند؛ مانند پرده‌هاي ضخيم و سنگين و جايگزين كردن آن‌ها با پرده‌هاي سبك و نازك، حذف فرش‌هاي بزرگ و سنگين و هم‌چنين جايگزين كردن گل‌هاي شاداب و تازه با شمع‌ها، از جمله اقدامات مناسب براي تابستاني كردن دكوراسيون خانه‌ است. هرچه بيشتر از رنگ‌هاي ختك مانند سبز و آبي در خانه بيشتر استفاده كنيد، فضاي خانه‌تان در فصل گرم، خنك و خوشايند شده و احساس حاكم بر دكوراسيون تلطيف مي‌شود.



نقاشي قسمت‌هايي از خانه

يكي از كارهايي كه براي ورود به فصل تابستان زياد توصيه مي‌شود، رنگ‌آميزي قسمت‌هايي از خانه مانند در ورودي و چهارچوب‌هاي پنجره‌هاست. اين كار ساده مي‌تواند تاثير زيادي بر افراد بگذارد و تحول محسوسي را در دكوراسيون خانه ايجاد كند. توصيه مي‌كنيم براي اين كار از رنگ‌هاي روشن و خنك استفاده كنيد.


خانه تابستانی

دعوت تابستان به داخل خانه

شيشه پنجره‌ها را به خوبي تميز و شفاف كنيد و پرده‌هاي نازك و سبك را جايگزين پرده‌هاي سنگين و ضخيم كنيد. بگذاريد درخشش نور آفتاب تابستاني به داخل خانه بياید و فضاي خانه شما را روشن و باز كند. ساعاتي از روز پرده‌ها را كنار بزنيد و پنجره را باز كنيد تا كمي هواي تابستاني به داخل بيايد و دكوراسيون داخلي خانه شما نيز رنگ و بوي تابستان به خود بگيرد.



تغيير جلوه كابينت ها

يكي از ساده‌ترين اما تاثيرگذارترين روش‌ها براي تغيير جلوه دكوراسيون آشپزخانه، استفاده از پوشش جديد براي كابينت‌ها و تعويض دستگيره‌هاي آنهاست. شما مي‌توانيد به فروشگاه برويد و ورقه‌هايي كه روي در كابينت چسبانده مي‌شوند را به هر رنگ و مدلي كه دوست داريد خريداري كنيد و آنها را روي در كابينت‌هاي خود بچسبانيد.



روشن كردن فضا

هالوژن‌هاي بالاي كابينت‌ها را در صورت خرابي يا سوخته بودن تعويض كنيد. شيشه‌هاي پنجره‌ها را كه پس از باران‌هاي زيباي بهاري لك شده‌اند كاملا تميز و براق كنيد تا در فصل تابستان بتوانيد پرده‌ها را به راحتي كنار بزنيد و پذيراي نور گرمابخش خورشيد در خانه‌تان باشيد.



تعويض شير آب

اگر سال‌هاي زيادي است كه از شير آب‌هاي فعلي در آشپزخانه و سرويس بهداشتي استفاده كرده‌ايد، ديگر زمان آن رسيده كه آنها را با يك نوع جديد و مدرن‌تر عوض كنيد. نصب يك شير آب جديد مي‌تواند جلوه و حتي احساس دكوراسيون آشپزخانه و سرويس بهداشتي شما را به كلي دگرگون كند و سبب شود احساس خوشايندي هنگام استفاده از آن داشته باشيد.



پاكسازي كمدها و قفسه ها

كمدها، قفسه‌ها و كشوها را بازديد كنيد. وسايل و لباس‌هاي بهاره را جمع‌آوري كرده و وسايل و لباس‌هاي تابستاني را جايگزين آنها سازيد. از اين فرصت جايگزيني استفاده كنيد و ضمن اين كار، دستي هم به سرو گوش فضاهاي ذخيره‌سازي بكشيد و آنها را منظم و مرتب بچينيد.


خانه تابستانی

براي میهماني آماده شويد

در اين فصل به دليل تعطيلي مدارس و افزايش اوقات فراغت و هم‌چنين بلند بودن روزها، میهماني‌ها بيشتر مي‌شود. خود را براي پذيرايي از میهمان‌ها آماده كنيد. نوشيدني‌هاي خنك و شيرين تهيه كنيد. فضاي باز خانه و حياط را تميز و تجهيز به فضاي نشيمن راحت كنيد و وسايل لازم براي سرگرمي، بازي و تجهيزات پذيرايي و تهيه كباب را مهيا سازيد.



رسيدگي به دستگاه‌هاي تهويه هوا

وقت آن رسيده تا كولر آبي، گازي و پنكه سقفي خانه را سرويس و راه اندازي كنيد. براي اينكه اين وسايل در فصل گرما انرژي كمتري را صرف كنند و بازدهي خوبي داشته باشند به تعويض پوشال و فيلترها بپردازيد تا بتوانيد با كمك آن‌ها در تابستان، هوايي مطبوع و خنك در خانه‌تان داشته باشيد.



تدارك مواد غذايي و وسايل مورد نياز

به مقدار كافي كابينت‌ها و يخچال خانه خود را از ملزومات و مواد غذايي مورد نياز در تابستان پر كنيد. تجهيزات و وسايل لازم براي رفتن به پيك نيك را تهيه كنيد و در دسترس قرار دهيد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج