۵۴۷۶۳۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ چرا ترامپ با پاپ بابا کرم نرقصید؟

انتخابات تمام شده، همه مردم برگشته‌اند سر کار و زندگی‌شان، اما برخی هنوز دست بردار نیستند و به جای اینکه نتیجه را قبول کنند و برای انتخابات بعدی ضعف‌های‌شان را برطرف کنند و گفتمان‌شان را کمی برای مردم شیرین‌تر کنند، هنوز در حال جرزنی و....

علیرضا لبش در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

انتخابات تمام شده، همه مردم برگشته‌اند سر کار و زندگی‌شان، اما برخی هنوز دست بردار نیستند و به جای اینکه نتیجه را قبول کنند و برای انتخابات بعدی ضعف‌های‌شان را برطرف کنند و گفتمان‌شان را کمی برای مردم شیرین‌تر کنند، هنوز در حال جرزنی و اتهام‌زنی به حریف پیروز هستند. نماینده مجلسی گفته که چرا وزرای دولت به اتهامات کاندیداها جواب داده‌اند، این یک‌جور تقلب است. وزرا باید اجازه می‌دادند کاندیداها هر چه دل‌شان می‌خواست می‌گفتند و بعد از آن‌ها تشکر می‌کردند. ما اتهامات دیگری که متوجه پیروز انتخابات است را می‌نویسیم تا دوستان بازنده اگر خواستند از این‌ها هم استفاده کنند:

چرا یکی از کاندیداهای طرفدار دولت، شعر ما گل‌های خندانیم، فرزندان ایرانیم را خواند و این شعر را به نفع دولت مصادره کرد، ولی به کاندیداهای ما اجازه ندادند در برنامه‌های خاله شادونه و عمو پورنگ شرکت کنند و آهنگ‌های زیبایی که برای کودکان تهیه کرده بودند، بخوانند و کودکان را متوجه خوشگل بودن و بور بودن کاندیداهای مورد نظر ما بکنند؟!

۲- چرا ترامپ بعد از انتخابات به عربستان رفت و با پادشاه آنجا رقص شمشیر کرد؟ حتما با این کار خود می‌خواست از کاندیدای دولت حمایت کند وگرنه چرا با آهنگ معروف خواننده محبوب ما، هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن، با جناب پاپ، بابا کرم نرقصید؟

۳- چرا همه خواننده‌ها و بازیگران و هنرمندان شاخص و مطرح، از دولت حمایت کردند و فقط یک خواننده خالکوبی شده بغبغویی را برای ما گذاشتند؟

۴- چرا تیم العین قبل از انتخابات به استقلال ۶ گل نزد که حقانیت ما ثابت شود و همگان بفهمند که هر کسی از نامزد جناح مقابل ما حمایت کند، شیش‌تایی می‌شود. چرا در یک تبانی کثیف این اتفاق بعد از انتخابات افتاد که کار از کار گذشته بود؟ چرا حتی رئال مادرید بعد از انتخابات یوونتوس را چهارتایی کرد؟ چرا فرانچسکو توتی قبل از انتخابات از دنیای فوتبال خداحافظی نکرد؟ اگر این اتفاق می‌افتاد نود درصد رای جناح دولت ریزش می‌کرد. همه این‌ها نشان از تخلفات گسترده دارد.

۵- چرا قبل از انتخابات هوا خنک بود ولی به محض اینکه انتخابات برگزار شد هوا جوری گرم شده که آدم از خانه که بیرون می‌رود از گرما آب می‌شود؟ چرا هواشناسی پاسخگوی این حمایت آشکارش از دولت نیست؟

۶- چرا ویديوی آن‌ها آن‌قدر تاثیرگذار بود ولی کسی به ویديوی ما وقعی ننهاد؟ مشکل از تَکرارمان بود یا از لهجه‌مان؟ حالا ما لهجه یزدی نداریم و نمی‌توانیم تَکرار کنیم، مردم نباید به ما رای بدهند؟ اصلا این یک تخلف واضح است که از یک لهجه شیرین که سرمایه ملی است، از طرف یک آدم معلوم‌الحال و ممنوع‌التصویر در جهت منافع جناح خاصی استفاده شود.

۷- چرا قبل از انتخابات توی هلیم، پنبه و پشم نمی‌ریختند؟ مگر کلاهشان قبل از انتخابات پشم نداشت؟ پنبه به روی همه‌شان بمالند.

۸- چرا قبل از انتخابات زنان را برای دیدن مسابقات ملی به ورزشگاه راه نمی‌دادند، چرا بعد از انتخابات این کار را کردند تا ما نتوانیم جلوی زن و بچه مردم یک دل سیر فحش بار داور و ماور بکنیم؟ حیف که این مطلب را هم زن و بچه می‌خوانند وگرنه دهان‌مان را بسته نگه نمی‌داشتیم.

این همه دلیل، باز هم شما بگویید این انتخابات سالم‌ترین انتخابات بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوب بود آفرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج