۵۴۸۱۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طیبی: به خاطر پورموسوی می‌خواستم به فولاد بروم

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به خاطر پورموسوی و مردم خوزستان می‌خواستم با فولاد همکاری کنم ولی به توافق نرسیدیم.

خبرگزاری میزان: محمد طیبی، کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در نهایت از این تیم جدا شد و به پارس جم جنوبی پیوست. این مدافع ۳۰ ساله در آستانه حضور در فولاد خوزستان قرار داشت اما ترجیح داد راهی دیگر تیم جنوبی لیگ برتر شود. وی درباره این تصمیم و مسائل دیگر صحبت کرد که ماحصل این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

* چه شد که با فولاد توافق نکردید؟

اختلاف مالی داشتیم. البته من به آنها خیلی تخفیف دادم ولی در نهایت به توافق نرسیدیم.

* شنیدیم ۴۰۰ میلیون تومان تخفیف دادید. درست است؟

بله، درست است. من به خاطر پورموسوی (سرمربی فولاد) و مردم خوزستان می‌خواستم با فولاد همکاری کنم ولی نشد که به توافق برسیم. من خوزستان و مردمش را دوست دارم. دل‌کندن از آنها سخت بود ولی قسمت نشد که با فولاد همکاری کنم.

* شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه فولادی‌ها شما را نمی‌خواستند و به اصرار سید سیروس پورموسوی با شما مذاکره کردند.

الان که شما این‌طور گفتید خیلی احساساتی شدم ولی می‌دانم این‌طور نیست. می‌توانم بد و بیراه بگویم و همه چیز را به‌هم بریزم ولی می‌دانم که فولادی‌ها هم نمی‌خواستند این‌طور شود. در واقع هر کسی شرایط خود را بهتر می‌داند و من هم به نظر فولادی‌ها احترام می‌گذارم.

* از انتخاب پارس جم راضی هستید؟

از انتخابم راضی هستم. از این که از استان بیرون آمدم و تیم جدیدی را تجربه می‌کنم خوشحالم.

* به نظر می‌رسد به خاطر مسائل مالی به این تیم رفتید؟

با توجه به سن و سال من طبیعی است که در انتخابم مسائل مالی را هم در نظر بگیرم. اگر بگویم این‌طور نیست دروغ گفتم. قطعا بخشی از تصمیم من مالی بوده ولی مسائل دیگری هم از جمله تیم، برنامه‌هایی که دارند و مهدی تاتار (سرمربی پارس جنوبی) تأثیر داشتند.

* برای اولین بار از استان خوزستان خارج شدید. نمی‌ترسید این تغییر بزرگ برای شما خوب نباشد؟

شایدهای زیادی وجود دارد ولی من همه تلاشم را می‌کنم تا بازیکن خوبی باشم و جزو بهترین‌های جم به حساب بیایم. من از این تغییرها نمی‌ترسم. اگر تا حالا از استان خارج نشدم برای این بود که شرایطش به وجود نیامده بود. همین حالا پیشنهاد خارجی هم داشتم و می‌توانستم به الاهلی قطر بروم ولی بازی در ایران را انتخاب کردم.

* اگر به مسائل مالی فکر می‌کردید چرا پیشنهاد الاهلی را قبول نکردید؟

واقعیت این است که مذاکرات‌مان هم خوب پیش رفت ولی همانطور که گفتم همه چیز مسائل مالی نیست. من با توجه به شرایط خانوادگی که داشتم نمی‌خواستم به خارج از ایران بروم. به همین دلیل جم را انتخاب کردم که همه خواسته‌های مرا یک‌جا داشت. قرارداد مالی من با این تیم خیلی هم بالا نیست ولی در حدی است که مرا راضی کند.

*حضور شما در پارس جنوبی جم باعث می‌شود دیگر بازیکنان استقلال خوزستان را هم با خودتان به این تیم ببرید؟

من هرگز چنین کاری نمی‌کنم. همبازی‌های سابقم همه پیشنهادات خوبی دارند. اگر نخواهند در استقلال خوزستان بمانند قطعا خودشان تیم دیگری را انتخاب می‌کنند. من آدمی نیستم که جایی را به کسی پیشنهاد دهم یا بازیکنی را به باشگاهی معرفی کنم. من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا خودم بازیکن خوب و تاثیرگذاری برای تیمم باشم و بهترین کارایی را داشته باشم. فکر می‌کنم وظیفه من همین است، نه چیز دیگری.

* چه آینده‌ای را برای پارس جنوبی جم پیش‌بینی می‌کنید؟

ما از این تیم‌ها نیستیم که برای سقوط آمده باشیم. اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم. می‌خواهیم تیم را در گام اول به میانه‌های جدول برسانیم و اگر امکانش فراهم شود خود را تا نیمه بالایی جدول بیاوریم. ما بر خلاف خیلی‌ها اصلا قصد نداریم سقوط کنیم و این تیم را در لیگ برتر نگه می‌داریم.

* آن چکی که از استقلال خوزستان دست شماست و قرار است بین بازیکنان تقسیم کنید را چه کردید؟

آن چک هنوز هم به رسم امانت دست من است ولی زمان آن متعلق به ۳۰ تیر سال جاری است. من آن را نگه داشتم تا وقتی نقد شد بین بازیکنان استقلال خوزستان تقسیم کنم ولی بعید می‌دانم نقد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج