۵۴۶۷۹۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بازگشت ویسی به پاتوق قهرمانی

سرمربی یکی دیگر از ١٦ تیم لیگ‌برتری مشخص شد. عبداله ویسی دوباره به استقلال خوزستان بازگشت تا دوباره هدایت تیمی را که با آن قهرمان ایران شده بود، برعهده بگیرد.

روزنامه شرق: سرمربی یکی دیگر از ١٦ تیم لیگ‌برتری مشخص شد. عبداله ویسی دوباره به استقلال خوزستان بازگشت تا دوباره هدایت تیمی را که با آن قهرمان ایران شده بود، برعهده بگیرد. ویسی بعد از دو سال حضور در استقلال خوزستان، در فصل ٩٤-٩٥ و در عین ناباوری با جوانانی که بیشتر آنها را خوزستانی‌ها تشکیل می‌دادند، توانست بالاتر از پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. این مربی جوان پس از اين قهرمانی تاریخی در ابتدای فصل گذشته استقلال خوزستان را ترک کرد و راهی سپاهان شد. ویسی در سپاهان چندان موفق نبود و پس از هفته بیست‌وچهارم و درحالی‌که تیمش در رتبه هفتم جدول قرار داشت، از سمت خود برکنار شد.

تحولات روزهای گذشته استقلال خوزستان باعث شد تا ویسی پس از یک سال جدایی دوباره به تیمی که سه فصل با آن در لیگ برتر حضور داشت، برگردد. مشکلات مالی استقلال خوزستان در فصل گذشته موجب شد تا سیروس پورموسوی از این تیم جدا شود و هدایت فولاد خوزستان را برعهده بگیرد. چند بازیکن این تیم راهی تیم‌های دیگر شدند. در پی این بحران، اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان مسئولیت این باشگاه را برعهده گرفت و با انتخاب ویسی این امیدواری را برای فوتبال‌دوستان خوزستانی ایجاد کرد که استقلال به‌زودی سامان می‌گیرد. افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در‌این‌باره گفت: «جلسه‌ای با آقای شریعتی، استاندار خوزستان، داشتیم که مقرر شد استقلال خوزستان برای فصل آینده نیز باید در لیگ برتر بماند و به فعالیت خود ادامه دهد. تمرینات استقلال خوزستان زیر نظر آقای ویسی به زودي شروع می‌شود و ان‌شاءالله مشکل مالی نیز برطرف خواهد شد». ویسی در دو فصل سیزدهم و چهاردهم به‌سختی استقلال خوزستان را در لیگ نگه داشت؛ اما در لیگ پانزدهم با قهرمانی این تیم نام خود را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد. ویسی هم مانند علی دایی در این فصل به تیمي برگشت که سابقه قهرمانی با آن را دارد.

قلعه‌نویی در مسیر اصفهان

با انتخاب ویسی به‌عنوان سرمربی تنها تکلیف نیمکت دو تیم مشخص نیست. نفت تهران وضعیت مبهمی دارد و مذاکرات این باشگاه با علی کریمی به نتیجه نرسید. مشکلات مالی این باشگاه باعث شده تا مربیان ترجیح دهند ابتدا مطمئن شود این باشگاه توان پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان را دارد و بعد سرمربیگری نفت را برعهده بگیرند. ذوب‌آهن هم هنوز سرمربی فصل بعد خود را معرفی نکرده است. ذوب‌آهن قصد ندارد با مجتبی حسینی برای فصل آینده ادامه دهد و قرار است در این هفته سرمربی جدیدش معرفی شود. در روزهای گذشته از امید نمازی، کمک‌مربی سابق تیم ملی ایران و سرمربی کنونی تیم نوجوانان آمریکا به‌عنوان سرمربی فصل آینده ذوب‌آهن نام برده شد؛ اما به نظر می‌رسد هیئت‌‌مدیره ذوب‌آهن هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. پنجشنبه اخباری درباره مذاکره ذوب‌آهن با امیر قلعه‌نویی منتشر شد. قرار است قلعه‌نویی در این هفته مذاکراتی حضوری با مدیرعامل ذوب‌آهن داشته باشد. دراگان اسکوچیچ و مجید صالح دیگر گزینه‌های سرمربیگری ذوب‌آهن‌ هستند.

منصوریان در استقلال می‌ماند

دیگر باشگاهی که در این روزها از وضعیت سرمربی فصل آینده خود مطمئن شد، استقلال تهران است. علیرضا منصوریان یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت؛ اما دودستگی در هیئت‌مدیره باشگاه این احتمال را به وجود آورده بود که با تغییرات مدیریتی در استقلال منصوریان رفتنی شود. در جلسه پنجشنبه وزیر ورزش و جوانان با رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال، تأکید شد که افتخاری و منصوریان به کار خود در استقلال ادامه دهند. به گزارش سایت باشگاه استقلال مسعود سلطانی‌فر در این جلسه با ابراز رضایت از عملکرد کادر مدیریتی و فنی استقلال خطاب به افتخاری گفت: «شما توانستید در این مدت کوتاه بدون بودجه دولتی، پنج‌ میلیارد تومان از بدهی‌های‌تان، هزینه‌های سنگین مربوط به حضور در بازی‌های آسیایی و بدهی‌های گذشته به بازیکنان خارجی را پرداخت کنید. استقلال از انتهای جدول به بالا آمد و نایب‌قهرمان شد، سهمیه آسیایی گرفت؛ در شرایطی که نمی‌توانستید بازیکن جدید جذب کنید.» اسامی سرمربیان دیگر تیم‌های لیگ‌برتری به این شرح است؛

پرسپولیس: برانکو ایوانکوویچ، استقلال تهران: علیرضا منصوریان، سپاهان: زلاتکو کرانچار، تراکتورسازی تبریز: یحیی گل‌محمدی، پیکان: مجید جلالی، فولاد خوزستان: سیروس پورموسوی، استقلال خوزستان: عبداله ویسی، پدیده: رضا مهاجری، سیاه‌جامگان: اکبر میثاقیان، سپیدرود رشت: علی نظر‌محمدی، پارس جنوبی جم: مهدی تارتار، گسترش فولاد: لوکا بوناچیچ، سایپا: علی دایی، صنعت نفت آبادان: فراز کمالوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از جیب مردم به کام دولت باید هم دوتیم پایتخت خصوصی نشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج