اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۷۹۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مونتلا: با وجود شکست، عملکرد مثبتی داشتیم

با وجود اینکه میلان در دیدار دوستانه مقابل دورتموند با حساب ۳-۱ شکست خورد وینچنزو مونتلا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

وبسایت نود: با وجود اینکه میلان در دیدار دوستانه مقابل دورتموند با حساب ۳-۱ شکست خورد وینچنزو مونتلا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

پس از اینکه میلان در نخستین دیدار دوستانه خود مقابل لوگانو به برتری ۴-۰ رسید در دیدار دوم خود مقابل دورتموند با حساب ۳-۱ شکست خورد. ریکاردو رودریگز، چالهان اوغلو، موساچیو، بورینی و کسیه که همگی در تابستان جاری به میلان پیوسته اند نیز در این دیدار حاضر بودند اما در نهایت این تیم مقابل حریف خود پذیرای شکست شد تا نشان دهد مونتلا باید برای جضور قدرتمند در سری آ فکری به حال تیمش بکند.با این وجود مونتلا از عملکرد تیمش نا راضی نبود و در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت:

نباید فقط به نتیجه نگاه کنیم، تیمی با شخصیت و یکپارچه را نشان دادیم. هنوز باید برخی مشکلاتمان را برطرف کنیم اما روحیه تیم همیشه خوب بوده است. اشتباهات زیادی داشتیم اما بازیکنان جوان تیم هم در این دیدار موفق شدند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند. در نهایت باید بگویم تیمی را دیدم که اعتماد به نفس بالایی دارد. با وجود اینکه بازیکنان زیادی را به همراه نداریم بنابراین می دانم که پیشرفت خوبی خواهیم داشت.

لئوناردو بونوچی که از یووه به میلان پیوسته است در این دیدار غایب بود اما او می خواهد در زودترین زمان ممکن به تیم اضافه شود و شاید در روز شنبه مقابل بایرن مونیخ به میدان برود:

بونوچی بازیکن بزرگی است که توسط باشگاه خریداری شده است و بابت حضور او بسیار خوشحالیم. او فردا به تمرین اضافه خواهد شد و باید وضعیت فیزیکی او را بررسی کنیم تا بدانیم چه میزان می تواند بازی کند.

پس از اینکه میلان مقابل بایرن آخرین دیدار دوستانه خود را به انجام رساند باید مقابل کرایووا در دیدارهای رفت و برگشت برای حضور در لیگ اروپا حاضر شود، با این وجود مونتلا ابراز امیدواری کرد تا شاگردانش از نظر بدنی آماده آن دیدار شوند:

فکر می کنم با ۷۰ درصد آمادگی مقابل آن ها حاضر شویم و امیدوارم آن ها هم در همین حد از آمادگی قرار داشته باشند. دیدار بسیار مهمی داریم چرا که حضور در مرحله گروهی برای ما اهمیت بالایی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج