۵۶۸۰۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نتفلیکس در مسیر فتح بازار نمایش خانگی جهان

تعداد مشترکین جهانی شبکه‌ی نمایش آنلاین نت‌فلیکس از تعداد مشترکین این شبکه در کشور آمریکا پیشی گرفت. روز گذشته این غول دنیای نمایش آنلاین اعلام کرد کاربرانش از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت که حدود ۵۱ درصد آن‌ها مشترکین بین‌المللی هستند.

وب سایت فیلم نت نیوز: تعداد مشترکین جهانی شبکه‌ی نمایش آنلاین نت‌فلیکس از تعداد مشترکین این شبکه در کشور آمریکا پیشی گرفت. روز گذشته این غول دنیای نمایش آنلاین اعلام کرد کاربرانش از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت که حدود ۵۱ درصد آن‌ها مشترکین بین‌المللی هستند.

نت‌فلیکس، شبکه‌ی نمایش آن‌لاین، روز گذشته به سهام‌دارانش اعلام کرد که بخش توسعه‌ی بین‌الملل این شبکه رکورد سوددهی سالانه را شکست.
نتفلیکس در مسیر فتح بازار نمایش خانگی جهان

شبکه‌ی نت‌فلیکس در گزارشی از افزایش تعداد کاربران بین‌المللی این شبکه خبر داد و همچنین اعلام کرد مرز تعداد کاربرانی که مد نظر مدیران این شبکه بود را رد کرده است.

نت‌فلیکس در گزارشی که سالانه برای سهام‌دارانش تنظیم می‌کند ذکر کرد که تعداد مشترکینش به رقمی بالای ۱۰۰ میلیون نفر رسید. از این تعداد ۵۲/۰۳ میلیون نفر کاربران بین‌المللی و ۹/۵۱ میلیون نفر کاربران ساکن آمریکا هستند.

در این گزارش آمده است: «ما پیشرفت خوبی در بخش توسعه‌ی بین‌المللی داریم، با این‌که روزهای ابتدایی را در این بازار جهانی سپری می‌کنیم سوددهی بالایی داشتیم و سرمایه‌گذاری در مناطق جدید نتیجه بخش بوده است. انتظار ما برای سال مالی ۲۰۱۷ مشارکت نتیجه بخش و سودآور در بخش بین‌المللی است و این اولین سوددهی سالانه در بخش بین‌المللی است.»

مدیران شبکه‌ی نت‌فلیکس بعد تحلیل بازار انتظار دارند که سال مال جاری برایشان سودآور باشد و نرخ سهام این شبکه در بازار بورس از ۱۴۱ دلار به ۱۶۵ دلار افزایش داشته باشد.

نت‌فلیکس در حال حاضر در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و اروپا سرمایه‌گذاری موفقی داشته و هم‌اکنون روزهای اول بازار آسیا را تجربه می‌کنند. در همین راستا نت‌فلیکس به دنبال شریک‌های تجاری در میان شرکت‌های توزیع و پخش محتوای آنلاین است که بتوانند در زمینه‌ی عرضه و تقاضا با مشتری ارتباط مستقیم داشته باشند.

مسئول بخش تحلیل بازار این مجموعه اعلام کرد بعد از موفقیت در برآورده کردن انتظارات، نمودار سوددهی در بخش بین‌المللی رشد صعودی داشته و تعداد کاربرانی که به این شبکه پیوسته‌اند بالاتر از رقمی است که مدیران شبکه تخمین زده بودند.

البته به گفته‌ی مدیران نت‌فلیکس این میزان سوددهی آن‌ها راشگفت‌زده نکرده است، طبق پیش‌بینی‌ها انتظار سوددهی در بخش بین‌المللی را داشتند، اما کمتر از آنچه که اعداد و ارقام نشان می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج